Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Silent Screams-Shiro Noir(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Fre 2 Sep 2011 - 22:12

Tiden:Aften ca 23.00
Sted:Kirkegården og deromkring den
Vejr:Koldt,vindstillet
Omgivelser:Gravstene, træer, nogle buske, en enkel kirke, få væsner rundt omkring
Påklædning:En knælang lyserød kjole, et lyserødt hårbånd, sorte ballerina sko på

____________________________________________________________________


Det var aften, og Yukii var gået ned til kirkegården hvorfor vidste hun ikke helt hun havde bare en underlig lyst til det. At mærke luften var rart for hun havde været begravet indenfor næsten hele dagen. Yukii havde en knælang lyserød kjole på, sorte ballerina sko på fødderne, et lyserødt hårbånd. Det lange lyserøde hår hang løst, og hun havde et rødt æble i hånden.Hun tog en bid af det mens hun gik videre, mens hun gjorde det lagde hun hurtigt mærke til de få hviskende lyde og raslende lyde i nærheden, hvor mon de kom fra. Hun hørte så få lyde som lød som nogen der skreg, hun satte sit tempo op og glemte helt at kigge sig over skulderen og hvor hun løb. Det endte med et fald hun snublede over en sten ret stort faktisk, og røg ned på jorden, hun ømmede sig en lille smule men i stedenfor at koncentrere sig om blodet der blødte fra hendes hul på knæet så løb hun videre, hun måtte finde ud ad hvad det var
der skreg det betød kun ballade eller ja nogen blev holdt fanget eller måske noget helt tredje. *hvor er..*tænkte hun før hun fik øje på noget lys fra kirken på kirkegården hun gispede kort og løb derhen hun sparkede døren ind bare for at skynde sig med at finde den person eller det der skreg. Hun blev hurtigt puffet forover sådan en slags måde så man gør personen bevidstløs i lidt tid. Yukii lå nu i en høj mands favn en mand med et dystert ansigtet"Hvad skal du bruge hende til Giovanni"spurgte mandne med stemmen. Yukii hørte ikke noget hun var jo bevidstløs. "Noget hun skal ikke råbe for meget eller afsløre vores planer og ja hvad hun har set"svarede manden der hed Giovanni"Men master Giovanni hvor skal jeg lægge hende"spurgte manden der bar Yukii."årh find et sted jeg har travlt med at gøre den her maskine færdig Skunk!"sagde Giovanni til tjeneren der havde Yukii. "ja...Javel herre undskyld"svarede han og lagde Yukii på en sten bord lænket fast. Efter at have lægget der i noget tid åbnede hun øjnene"Hmmm"mumlede hun stille og skulle til at rejse sig op men kunne det ikke"hvad..!"nåede hun kun at sige. Giovanni kiggede på hende og gik hen mod hende"Du er vågen ser jeg, hmm det er en skam at bruge sådan en pæn pige som dig men vi kan ikke have du afsløre noget om vores plan med at udryde væsnerne heromkring"sagde han. Yukii stirrede på ham med et vredt ansigts udtryk"du slipper ikke væk med det vi dæmoner er meget stærke, og der skal nok komme en og redde mig bare vent!"sagde hun og vendte hovedet væk fra ham.Giovanni sukkede og gik hen mod maskinen"hvem skulle stoppe os"spurgte han og lavede en hånligt latter. Yukii kiggede rundt*årh hvordan kunne det her ske er der ikke en eller anden der kan hjælpe mig ud ad det her*tænkte hun for sig selv.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Fre 2 Sep 2011 - 23:03

Natten var efter hånden over Di Morga, hvilket lokkede mange væsner frem fra det mere dystre tider, ikke sådanne mennesker, der var dumme nok til at våge sig ud, når vampyrer og diverse andre væsner var ude i gaderne, klar til at tage deres ellers så kostbare blod, mens andre bare var ude for at finde nogle der var dumme nok til at komme i slåskamp. En af dem der var ude at går en aften tur var en ung herre på 20 år, han havde været her før, men det var efterhånden længe siden, det var den gang han var.. God.... Eller i hvert fald mindre ondskabsfuld end han var nu. Hans sorte skjorte sad tæt ind til hans veltrænede overkrop og hans sorte jeans sad perfekt på ham og på fødderne havde han matchende sorte støvler til, lidt ala militær støvler. Et kort smil kom frem på hans læber idet han kunne høre nogle lavede støj " Endelig lidt spænding" lod det kort fra ham idet han rettede på den lange sorte læderfrakke der slæbte over jorden. Under den havde hans gemt 3 små knive og 2 katana'er, ikke fordi han regnede med at skulle bruge dem, men han ville altid være på den sikre side, så havde dem altid med sig. Han åbnede stille lågen ind til kirkegården og så at der var lys inde fra kirken * På denne tid? Tror jeg næppe* tænkte han og gik med tunge skridt over grusset der lagde på stierne som gik op til kirkens dør. Han sparkede døren op og stod i åbningen " Ser man det... Hvor hyggeligt at møde jer mine herre... Jeg har nogle i skal hilse på" sagde han koldt og knipsede idet det meste af lyset gik ud og kun et enkelt starinlys var tændt " Lucy og Lucian.: Er de ikke bare kære?" sagde han og pegede i retning af de to mænd " Så er der aftensmad" sagde han koldt og lod et hæst grin undslippe de halv blege læber idet han lod sit blik glide rundt i kirken og fik hurtigt øje på et velkendt ansigt " Jesus christ!" lød det fra ham idet han gik over mod hende " Yukii? " sagde han lettere forvirret og hævede det ene øjenbryn, som om han ikke var helt sikker på det var hende, men hun havde samme hår, samme kjole og sågar samme udstråling "Er du okay? " spurgte han og tog hende op i hans arme og så derefter i retningen af de 2 mænd som sikkert havde det sjovt med Lucy og Lucian

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Fre 2 Sep 2011 - 23:37

Yukii stirrede på ham men blev rigtig glad, ja nærmest lettet da hun så det var Shiro"Shiro!!"råbte hun glad og slap fri for lænkerne. Hun blev helt glad og varm indeni mest over at der kom nogen for at redde hende, det var shiro ham huskede hun godt tydeligt enda."Men hvad laver du herude så sent, ved kirkegården"spurgte hun undren og satte sig op mens hun gav Shiro et kram et stort kram. Det var så dejligt og godt at se hans ansigt igen efter så lang tid. Hun genkendte også godt Lucy og Lucian"og dine løver er her også jeg husker dem godt og jeg husker også dit ansigt og ja bare generalt dig Shiro"smillede hun. Hun holdte blikket på de to mænd der blev slagtet af Shiro s to løver"Dette er ikke forbi!!"råbte de begge to hvorefter de forsvandt langsomt væk fra grunden de var på. Yukii stirrede rundt ja de var væk og væsnerne der var på kirkegårds pladsen var udenfor og var i sikkerhed"Jeg er okay, jeg er i et stykke "sagde hun beroligende til ham. Hun kunne ikke helt forstå det at Shiro virkelig var kommet herhen og reddede hende det var så sødt af ham at gøre det, den kolde, afvisende Shiro hun kendte dengang var jo ham der var hos hende nu"Lang tid siden"sagde hun efterfulgt af et bredt kærligt smil. Yukii gav slip på krammet og gik så hen til døren til kirken og kiggede ud, hun kunne se nogle væsner der havde gemt sig og gispede så lidt da hun kom i tanke om noget, hun skyndte sig hen til maskinen"åh nej vi må slukke for den!"sagde hun lidt i panik og hev i håndtaget men det hjalp ikke, hun var ikke stærk nok, hun prøvede få gange til men det hev lidt på hendes kræfter. Hun pustede ud og trak vejret. så fik hun øje på Lucy og Lucian"Shiro gir' du en hånd her"spurgte hun med hovedet og blikket vendt mod ham, med et lille forsigtig smil på læben.

//undskyld længden :
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Lør 3 Sep 2011 - 18:53

Han så på hende med et svagt smil " Det fortæller jeg senere Yukii" sagde han og så i retningen mod Lucy og Lucian. Idet han mærkede hendes arme omkring ham i et kram vendte han sit blik mod hende " Pas nu på Yukii, at det ikke går som sidst" sagde han og kyssede hende kort i håret " Det er skønt at have dig tilbage" sagde han og lagde kort armene om hende og gengældte hendes kram. Han rettede atter sit blik over mod mændene som nu forsvandt i den blå luft " Lucy.. Lucian... Få disse væsner væk og alle dem der er i en diameter på 500 meter skal væk!" sagde han og sendte hans 2 løver ud " VENT!" råbte han idet løverne stoppede. Han knipsede en enkelt gang og løverne var nu mennesker i stedet for. Lucy var blevet til en kvinde med langt bølget hår og en fin kjole og Lucian var blevet en muskuløs mand på omkring de 30. Han så over på Yukii da hun bad om hjælp " Hvor længe har vi?" spurgte han og kom over til hende og så på maskinen " 2 minutter!? Fuck det.. Vi skal nok nå det" sagde han og frembragte et kort smil og trykkede på alle knapper, men det hjalp intet, han himlede med øjnene og lod begge sine hænder glide om på ryggen og gribe omkring hans 2 katanaer " Noir og Blanche.. Jeg ved i kan" sagde han og lukkede øjnene idet han med en stor kraft lod de to katanaer skære diverse ledninger over, trods de var belagt med metal. Han åbnede igen øjnene og så på maskinen som nu var stoppet med at tælle ned, det var på et hængende hår han nåede det, da der kun var 3 sekunder tilbage " Lucky me" sagde han og smilte idet han satte katanaerne tilbage på plads og lod sit blik glide over på Yukii

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Søn 4 Sep 2011 - 20:35

Yukii kiggede på Shiro uden helt at sige noget hun tænkte for det meste ligenu. Da hun hørte hans advarsel med at hun skulle passe på nikkede hun"jeg skal nok passe på Shiro det lover jeg"sagde hun smillende. Hun kiggede på ham og var glad for at han ville hjælpe hende, hun kunne nemlig ikke gøre det selv. Yukii kiggede så hen på Lucy og Lucian der blev til mennesker på et tidspunkt"wow"sagde hun bare og beundrede dem begge to, hun var altid vant til de var løver,så at se dem som mennesker gav hende en stor overaskelse."2 minutter er kort tid!"nåede hun at råbe mens hun holdte øje med Shiro og det han lavede heldigt at ha havde sine 2 kantaner med sig så de kunne gøre noget for at hjælpe dem."Du er meget heldig ja"smillede hun bredt og gik så hurtigt hen til døren "hmm væsner er hvist væk så jeg tror vi har klaret det, og maskinen er ødelagt så vi har klaret det"sagde hun og var lettet. Yukii kiggede så over skulderen til Shiro"hvornår er senere Shiro"spurgte hun undren og lagde hovedet på skrå lidt mens hendes øjne var rettet på ham. Efter at have gjort det i lidt tid gik hun hen til stenbordet og satte sig op på kanten af det."pas på hvad Shiro hvad tænker du på,og hvad mener du med ligesom sidst hvad skete der da der"spurgte hun tænkende for hun kunne slet ikke huske det, det var kun en lille smule derfra hun kunne huske."Det er også meget skønt at se dig igen Shiro efter lang tids adskillelse husker kun lidt af det der skete dengang, hvor Zexion også var der, og din tidligere kærester Tajra"sagde hun stille og kiggede så lidt rundt, med et tænkende blik, men vendte blikket hen på shiro igen hvorefter hun gav ham et stort varmt smil.
Der gik lidt tid og en lille piven kunne høres det kom udefra og Yukii blev helt tavs, hvad mon det kunne være, skulle hun se efter?. Nej hun blev siddende men alligevel følte hun en slags lyst til at gå udenfor for at se hvad det var"Der er noget udenfor"sagde hun uden helt at vide om det var en jæger eller noget. Hun rejste sig fra bordet og gik hen mod døren og åbnede den"Underligt.."sagde hun stille og kiggede hen på Shiro"der er i.."nåede hun at sige før noget havde overfaldt hende det var Kariz der var kommet Yukii s lille pjuskede, luskede kæledyr, der ligenu sad meget tilfreds ovenpå Yukii s mave"Hva...hvad. Kariiz!!"råbte hun helt overasket og krammede den mens hun nussede den"du skal møde Shiro"sagde hun glad, og trippede så hen til Shiro hun holdte pelstotten op foran ham med et kærligt smil"Shiro det her er Kariz tror ikke du har mødt ham før"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Sep 2011 - 20:52

Han så på hende med et kort smil og rystede kort på hovedet " Senere er når vi er et andet sted, hvor der er mere sikkert" sagde han og smilte kort til hende og tog sig derefter tog brystkassen * forbandet!!* tænkte han og så imod døråbningen og håbede på at Lucy og Lucian snart var tilbage, da det tærrede på hans kræfter at holde dem i menneske form " LUCY!!! LUCIAN!!! " hvæste han og bed sig kort i underlæben og kort efter dukkede de op og nikkede kort " Idioter" vrissede han og lod dem blive løver igen. Han rejste sig igen op i sin fulde højde og lod blikket falde på Yukii igen " Husker uden problem din irriterende tjener.. Lever han stadig?" spurgte han med et grin i stemmen og så mod døren idet han hørte noget pusle udenfor. Idet der sad et lille væsen i Yukii's hænder så han underligt på hende " Hvad er det?" spurgte han og så på denne klump af pels der lagde i hendes hånd og så i retningen af døråbningen, da der stadig var noget der puslede der ude, hvilket ikke kunne være et af hendes små væsner, da det lød som noget stort og klodset der gik rundt der ude, han var klar til at hive sine katana'er frem, hvis det var nødvendigt, men det regnede han ikke med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Man 5 Sep 2011 - 0:14

Yukii kiggede på ham"men hvor er det henne Shiro jeg er nysgerrig"sagde hun og kiggede på Kariz og hen på Lucy og Lucian"de er så søde dine løver"sagde hun og bukkede sig lidt ned for at kæle ved dem, men hun tøvede en smule med det, for hun kunne ikke vide om de ville bide hende eller angribe hende selvom hun ikke troede de ville gøre det.Da Shiro væssede kiggede hun på ham og skyndte sig at tage fat rundt om ham"shiro!! pas på er du okay"spurgte hun bekymret og holdte blikket på ham, hun blev bekymret men ville være sikker på han var okay.Da shiro nævnte det nikkede hun"Ja han lever stadig og det gør min gale onkel også Vlad"sagde hun stille, og sukkede dybt enda nogle gange inden hun gav slip på sit kram på Shiro.Pelstotten stirrede med sine røde øjne på Shiro og hoppede så stille og listende ovenpå hans hoved. Yukii grinte lidt hun kunne ikke lade vær"Nuurh hehe!"grinte hun da hun fik øje på Kariz der næsten lignede en slags hat ovenpå Shiro. Hun gik foran ham og tog fat i Kariz"Kariz du er meget yndig deroppe men Shiro er nok ikke lige til sådan nogle slags hatte"sagde hun og grinte kærligt igen det var lidt sødt og sjovt."Piv!"løb det bare fra Kariz der så ud til at sidde meget godt ovenpå shiro s hoved. Yukii greb fat rundt om ham og fik ham ned derfra, så han nu var i hendes favn"Det er kariz mit kæledyr han er en underlig blanding mellem hund og kat, og har store røde øjne.Yukii kiggede så ud på døren"tror du der kommer jægere herud til kirkegården og hvad nu hvis der gør hvad gør vi så"spurgte hun.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 15:40

Han Så på hende med et svagt smil, idet han mærkede hendes arme omkring sig " Jeg er okay.." Sagde han og rejste sig roligt op men stoppede da han mærkede hendes dyr kravle op i hans hår " Jamen hej med dig " sagde han og grinte kort idet han igen bukkede sig ned, så hun kunne tage den væk. Idet hans løver kom over til dem og Yukii kælede for dem smilte han blidt og så på hende med store øjne " Yukii.. Det er første gang der er nogen anden end mig selv der kan kæle for dem... Det betyder de stoler på, at du ikke gør mig noget" sagde han og smilte kort til hende. Dette var ufatteligt, da der ikke var nogen der har kunnet, siden Tarja var i live, men det er nu også meget længe siden. Han så på hende og rystede kort på hoved da hun sagde de stadig var i live " Sikke et held" sagde han og himlede kort med øjnene, da han vidste, hvordan den ene af dem havde været imod ham. Han så på hende med et kort smil " Jeg tror ikke der kommer nogle, men hvis der gør, så skal jeg nok beskytte dig Yukii" sagde han og vendte sig om mod hende, men da han gjorde det hørte han lyden fra et skyd og nogle råb i det fjerne " Jesus Christ! Yukii find et sted og gem dig!" beordrede han hende og kaldte på Lucy og Lucian, som hurtigt var ved hans side " Klar til lidt sjov mine kære små?" sagde han stille og knipsende ud i luften så alle lys omkring dem gik ud, hvilket gjorde at hverken han eller løverne kunne ses " Yukii jeg er her stadig trods du ikke kan se mig eller løverne, men dette er meget bedre at kæmpe i for mig" sagde han og ventede bare på at disse fremmede kom tættere på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Søn 11 Sep 2011 - 20:02

Yukii kiggede på ham med et hævet øjenbryn da han nævnte han var okay"er du helt sikker hvis der er noget galt så vil jeg vide det, for du skal ikke være nede over noget"sagde hun med en blid kærlig stemme. Derefter kiggede hun lidt rundt hun holdte blikket på shiro få gange dog ikke hele tiden. Hun kiggede på Kariz der kravlede rundt som en lille edderkop"hihi Kariz"´grinte hun mens hun fik taget ham i hendes favn"jeg undskylder for Kariz han elsker bare at kravle rundt over det hele, og især i andre folks hår det er underligt"sagde hun stille med et bredt smil på læben. Hun hørte så det med Lucy og Lucian at hun kunne kæle for dem"Det er en underlig følelse men jeg kan godt lig dem de er venlige, selvom de udføre ordre fra dig, så er de kære selvom de måtte være mordere.."sagde hun og gav dem et smil hvorefter hun aede dem over hovedet"så er der godhed i dem"sagde hun og gav dem et varmt smil.

Hun rettede sig så op og så på ham"Shiro jeg gør dig ikke noget det kunne jeg aldrig finde på fordi du netop er dig, og jeg ved du er en god person"sagde hun og smillede kærligt. Hendes blik var rettet på ham, og Kariz kravlede ud ad Yukii s favn og hen til porten til kirken. Hvad den skulle vidste hun ikke måske bare kravle lidt mere rundt.Da Shiro sagde det med at ville beskytte hende blev hun glad og kunne ikke lade vær med at give ham et kram et kærligt varmt kram"Tak Shiro det betyder rigtig meget for mig"sagde hun og hørte så det han sagde og blev helt overasket, da han sagde hun skulle gemme sig, hun skyndte sig hen til den spiral formet trappe der førte ovenpå den anden sal inde i kirken. Hun nikkede, og det gjorde hende mere beroligende at shiro sagde han stadig var der"Shiro hvad er det!"råbte hun bare på den mest stille måde hun kunne. Kariz var også løbet op til Yukii og sad bare som en sten med de røde øjne og kiggede rundt.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 20:18

Han smilte blidt til hende " Ja jeg er sikker Yukii.. Bare rolig" sagde han og strøg en hånd over hendes kind og så på Kariz " Hehe det er helt iorden.. Han er ufatteligt kær" sagde han og lod en finger klø den lille pelstot under hagen og derefter så han ned på Lucy og Lucian, som nu lod sig blive kælet for af Yukii " Jeg er glad for de er trygge ved dig" sagde han og smilte blidt til hende.

Da disse fremmede nu var ved kirken kunne han se hvad det var, jægere, som var ude efter Shiro, fordi han havde dræbt en masse af deres folk " Shiro Noir.. Din dage er talte" sagde deres leder som ikke kunne se ham " Virkelig? Hvor spændende... Men pas du nu på menneske.. Du kan ikke se i mørke.. Men kom endelig ind i kirken og sig hej til mig" sagde han koldt og gik nogle skridt tilbage for at deres leder ikke skulle gå ind i ham, men kom til at ramme Lucy's hale i stedet for " Lucy.. Lucian... Mine kære små... der er mad" sagde han og lod et koldt grin blive slynget ud i den næsten tomme kirke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Søn 11 Sep 2011 - 20:28

Yukii smillede lidt over det med Kariz han var jo kær, og nuttet uden tvivl. Men han kunne også være en djævel uden man vidste det. Hun sad stille uden helt at tænke over hvad der skete nedenunder noget måtte der ske, nu var spørgsmålet bare hvad. Der gik lidt tid og hun kunne høre stemmer hun rejste sig op gik stille hen mod trappen der førte nedenunder hun gik ikke derned for vidste at hun skulle blive her som Shiro havde beordret hende til. Hun mærkede Kariz s hale mod hendes hud på benet og kiggede ned hun satte sin pegefinger foran munden"Shh Kariz"sagde hun stille og samlede ham op i hendes favn, hvorefter hun gik hen mod det ene vindue der var inde i rummet*åh nej langt ned*tænkte hun, hun kunne ikke klatre ned derfra men noget måtte hun gøre for at hjælpe Shiro, selovm hun godt vidste at han kunne klar sig så alligevel.

Efter at have stået foran vinduet i lidt tid besluttede hun sig endelig, hun gik hen mod trapperne der førte nedenunder hvor Shiro var, da hun kom nedenunder kiggede hun på jægerne og sjovt var hun jo også en dæmon men det var Shiro de var ude efter"Lad Shiro være! han er ikke et offer i skal bruge"råbte hun lidt mens hun stod med kariz i favnen. Hun kunne enlig ikke se Shiro, men vidste han var herinde*hvor er du henne Shiro*tænkte hun bare for at vide at han var i nærheden.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Okt 2011 - 23:13

Da han hørte hendes stemme så han ud i det mørke rum og rystede på hovedet over hvor dum hun var at stille sig overfor jægerne. Han sneg sig op bag hende og lagde hånden for munden af hende " Det er mig Yukii" hviskede han i hendes øre og hev hende med bag ud, så de kom væk fra dem " Nu bliver du her.. Der skal ikke ske dig noget" sagde han og kyssede kort hendes kind og gik derefter over mod jægerne som havde travlt med at kæmpe mod Lucy og Lucian " SHIRO!!! VIS DIG FOR OS DIN KUJON!" råbte de efter ham og så ud i mørket " I fatter det ikke gør i?" sagde han og knipsede og løverne forsvandt ud i den blå luft " Jeg er stærkere end jer.. Og i er bare små sølle mennesker" sagde han og gik helt op til dem " det er dusør på dit hoved" vrissede den ene af ham og slog ud efter ham, men han var for langsom til at ramme ham " Mennesker... I er så dumme og latterlige det gør helt ondt" sagde han og knipsede igen og Lucy og Lucian dukkede op ved siden af ham " Jeg siger pænt farvel og hav en god død" sagde han og grinte koldt for sig selv og beordrede løverne til at springe på dem og gøre det forbi.

Han gik over til Yukii igen og så på hende med et blidt smil " Er du okay?" spurgte han og så efter om hun skulle være kommet til skade, men det så det ikke ud til hun var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Søn 23 Okt 2011 - 18:40

Måske var hun dum, dum nok til at ville turde at stå overfor dem de så jo farlige ud, og sikkert sagtens kunne dræbe hende hvis det var. Hun stod stille lige indtil hun hørte Shiro s stemme, i det samme vendte hun rundt men da Shiro hev hende bagud undrede hun sig lidt, dog ikke meget."Shiro"sagde hun bare stille og kiggede så frem for at se jægerne, og hvad der skete foran hende og shiro. Hun blev glad for at høre hans stemme, høre at det var ham der var der, og ingen andre"Pas nu på Shiro jeg vil ikke have der skal ske dig noget"sagde hun en smule bekymret.Hun rødmede en smule da han kyssede hendes kind men det gjorde hende også meget glad, helt varm inden i, hun følte næsten lykken inde i sig over det. Shiro var stærk det vidste hun, men dog ikke at han havde en dusør på hans hoved"En dusør på dig Shiro"gentog hun spørgende. Efter at have kigget lidt på jægerne fik hun blikket hen på Lucy og Lucian igen syntes hun de var søde, og lidt nuttede men de var jo også farlige, og adlyder jo ordrene fra Shiro det vidste hun godt.

Hun kiggede hen på Shiro efter at have stået der bagved ham helt stille som en forstenet halvdæmon. Kort tid efter rystede hun på hovedet for at komme tilbage til livet igen"Huh årh jaer havde bare ikke håbet på de ville sige de ord som de gjorde, en dusør, på dig shiro"sagde hun stille, og gik så helt foran ham hun holdte om ham lidt"bare der ikke sker dig noget"sagde hun med blid stemme
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 18:56

Han så på hende med et blidt smil og lod en hånd glide gennem hendes hår " Bare rolig Yukii... Det var noget der skete for flere 100 år siden" sagde han og smilte roligt til hende og satte sig på hug foran hende " Yukii.. du skal ikke tage dig af hvad de siger... Det er fortid" sagde han og så sig over skulderen da han hørte et sagte brøl, fra en af løverne " Nej...." sagde han kort og for op og så kort på Yukii inden han gik over mod mændene. Da han nu var kommet tæt på så han at Lucy var såret alvorligt endda, hvilket fik ham til at trække sine kataner og se på den mand der stadig var i live " Jeg håber for dig du er tilfreds med dig selv.. Hvad hvis jeg siger hun havde 2 unger hun skulle passe? Ville du så også have gjort det" sagde han vredt og skubbede manden bag over med foden.

Man kunne uden tvivl både se og mærke på Shiro at han var vred over det der var sket med Lucy " Yukii!! Kom her over og tag dig af Lucy, mens jeg sørger for at denne mand får hvad han fortjener" sagde han og så sig over skulderen og derefter på manden med et vredt blik og hævede den ene hånd, hvor hans ene katana var i og ramte manden i det ene ben " hovsa" sagde han kort og gik nu helt tæt på " SE HVAD DU HAR GJORT VED HENDE!" vrissede han og løftede manden op og sidde så han kunne se Lucy's smerter.

Ud af Shiro's ryg kom et par store dragelignende vinger til syne, dette skete meget sjældent, men dette var nok til at få dem frem " Og nu.. Farvel" sagde han og lod hans katana's skarpe side glide mod mandens hals, så han langsomt blødte ihjel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Søn 23 Okt 2011 - 19:12

Der blev helt stille man kunne godt mærke stilheden. Hun havde slet ikke forstillet sig alt det her komme, men da hun hørte Shiro råbe forstod hun først hvad der var sket, så hun skyndte sig hen til Lucy"Åh nej!!"råbte hun og løb så hurtigt hun kunne hen til Lucy"hvad skete der!"råbte hun stille og satte sig ned ved siden af Lucy mens hun skyndte sig at tage hendes hårbånd ud ad håret, så hun kunne vrikle det rundt om stederne Lucy var såret"måske kommer det til at gøre lidt ondt"sagde hun stille og forbandt skaderne stille desvære havde de ikke noget vand, men hun vidste at Lucy ville klare den for hun var en stærk løve. Hun aede hende over pelsen blidt og kærligt mens hun sendte et lille opmuntrende smil"Du skal nok klare den Lucy bare rolig, jeg forlader dig ikke alene og såret"sagde hun. Hun kiggede så hen på Shiro og kunne forstå hans vrede, ingen skulle råre hans løver det vidste hun, og specielt ikke Lucy når hun bar på 2 unger hun kiggede ned på Lucy og løftede hendes hoved op fra jorden til op på hendes skød. Hun kælede blidt ved hendes pels og kiggede på skaderne hun havde prøvet at forbinde"måske hjælper det ikke så meget men det er bedre end at der går mere hul eller bløder for meget"sagde hun stille og blidt.

Hun så så hen på Shiro igen hans vinger dem havd ehun aldrig set så dystre før de var utrolig smukke, og i mørket så de næsten ud til at skinne. Hun fik et kærligt. varmt smil over læberne.Tænk at Shiro ville gøre det for hans løver, eller ja gøre hvad der skulle til, han tænkte virkelig ikke på ham selv det var sødt af ham"Lucy du skal nok klare den jeg er her"sagde hun og kyssede Lucy s hoved
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 19:31

Da han havde gjort det der skulle gøres gik han over til Yukii og så ned på Lucy " Undskyld Lucy.. Dette kommer nok til at gøre lidt ondt.. " sagde han og så på de sår hun havde fået og et af dem var meget voldsomme " Fokuser på Yukii.. Hun gør dig intet ondt... Det lover jeg" sagde han og lod en hånd køre gennem Lucy's pels og stoppede lige inden hendes sår " Klar Yukii?" spurgte han og så bekymret på hende idet han tog fat i sin ene vinge og tog en af hans små knive og skar noget af det hud, mellem knoglerne af. Det gjorde slet ikke ondt og det ville hele på ingen tid alligevel. Huden han havde skåret af sagde han over såret og så på Lucy som uden tvivl havde ondt. Lucian kom for at se til og gik op ved siden af Yukii og slikkede kort hendes hånd og derefter slikkede Lucy's snude " Rolig Lucian.. Hun klarer den.. " sagde han og så ned på såret * håber jeg* lød det i hans tanker, idet han pressede det stykke hud ned mod Lucy's sår og frem sagde en ramse på gammel dæmonisk sprog. Dette var en ramse som ville få såret til at heale. Da han havde sagt remsen fjernede han hånden og huden og så på såret, som var væk " Det var det jeg sagde" sagde han og smilte stolt over at have redet Lucy's liv for anden gang.

Lucy rejste sig langsomt op og hoppede derefter over Yukii og holdt hende nede og Shiro kunne se det var af glæde hun gjorde det, sa hendes hale svejede fra side til side som en anden hund ville have gjort. Lucy slikkede Yukii i ansigtet og gik derefter væk fra hende så hun kunne komme op igen " Hun siger tak" sagde han og gik over til Yukii med et blidt smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Søn 23 Okt 2011 - 19:43

Yukii kiggede på Lucy og hen på Shiro igen med et blidt smil, hun mærkede så at hun blev slikket i ansigt hun kunne ikke lade vær med at grine muntert"hehe det kilder det der"grinte hun. Hun nussede så Lucy lidt og var meget glad for at se hun klarede den, og manden ham havde Shiro ordnet så det var kun godt. Hun kom op at stå ved siden af Shiro hun smillede stort tilbage til ham"HUn klarede den"sagde hun og krammede ham rigtig glad over det. Hun så så hen på Lucian"han var sikkert også bekymret for hende, men sikkert lettet nu hvor hun klarede den"sagde hun smillende. Hun holdte stadig om Shiro fordi hun fik kyst til det"Det var virkelig ikke noget jeg havde forventet men at se hvordan du og jeg klarede den det fik mig virkelig til at smile og fik mig til at indse at vi to kan alt sammen Shiro"sagde hun efterfulgt af et kærligt smil.

Hun kiggede lidt rundt"men Shiro hvad nu er der flere jæger omkring os eller i nærheden? måske er der andre væsneri nærheden eller måske ikke"sagde hun tænkende hun gav en lille smule slip på krammet , og kiggede så lidt ned mens hun slap et suk fra læberne"årh jeg tænker for meget"sagde hun med et lille smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Fre 9 Dec 2011 - 17:15

Et smil kom frem på hans blege læber " Jeg tror ikke han var den eneste der var bekymret" sagde han og smilte kort til hende. En hånd gled gennem det lange hår inden han mærkede hendes arme omkring ham. Hans hænder gled ned og hvilede på hendes hofter og lod et smil komme frem på hans læber da han hørte hendes ord" Yukii.... Det er ikke alt vi kan... Det ved du lige så godt som mig" sagde han og udstødte et kort suk inden han lod en hånd komme og glide gennem hendes hår.

Han mærkede hun løsnede grebet omkring ham, hvilket fik ham til at trække sig væk " Rolig.. Der er ikke flere nu" sagde han og så på Yukii med et blidt smil " Og hvis der var, havde Lucian og Lucy sikkert taget sig af dem.. Eller i hvert fald Lucian" sagde han og så sig over skulderen på Yukii. Han udstødte et suk inden han atter lod sit blik glide ud på kirkegården med et svagt smil. Der var ingen tvivl om at han savnede hende, savnede sin elskede Tarja, men hun var væk, død og begravet og tilbage stod han sammen med en ung pige, som sikkert ikke vidste hvad der var galt med ham og hun ville sikkert ikke forstå det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Fre 9 Dec 2011 - 17:26

Yukii s blik gled ned over Shiro med et tænkene udtryk, hun vidste godt hun ikke behøvede være så bekymret, men det var hun."Shiro er du helt okay dit ansigts udtryk bekymre mig"sagde hun stille og fik sat en hårtot bagved det ene øre. Så faldt blikket ned på Lucy og Lucian, og det fik et smil frem på Yukii s læber, hun kunne ikke lade vær med det, måske var det fordi Lucy og Lucian gjorde hende glad bare ved at se på dem kunne få et smil frem på ansigtet.Hun bemærkede så Shiro s smil og gengældte det"Jeg var også bekymret et kunne nok ikke undgås"sagde hun smillende og kiggede på Shiro med smillet astlagt på ansigtet. Yukii så Shiro s blide smil og kunne ikke lade vær med at smile tilbage til ham.

Hun gik så lidt tæt på ham"Shiro tak, tak fordi du altid er der for mig, jeg tror jeg ville have været lidt fortabt hvis ikke jeg havde dig til at redde mig ud ad ting og sådan så tak"smillede hun med hovedet lidt på skrå. Yukii studerede så omgivelserne lit, før hun fik en tænkene mine over ansigtet"Gad vide hvad der enlig gemmer sig rundt omkring på kirkegården"spurgte hun nysgerrigt. Yukii kunne ikke lade vær med at kigge på Shiro ud ad øjenkrogen, da hun kunne fornemme noget ved ham"Shiro hvad er der galt, du bliver nød til at fortælle mig det,lad mig hjælpe dig så godt jeg kan"sagde hun stille med et lille skjult smil. Hun tog hans hænder i sine mens hendes lyserøde øjne mødte hans dyster smukke øjne"Du savner Tarja det er sikkert men jo mere du tænker på hende desto mere savner du hende"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Fre 9 Dec 2011 - 17:38

Hans blik gled over omgivelserne og han rystede på hovedet " Du skal ikke takke Yukii... Jeg gør bare hvad jeg er bedst til" sagde han og bed sig kort i underlæben. Ja man kunne godt være i tvivl, men Shiro var nok en af de venligste væsner, hvis modparten var en pige eller en kvinde. Han var ufatteligt beskyttende, da han ikke ville have andre kvinder skulle dø, ligesom den gang han redede Yukii fra de vampyrer, men det var alligevel et stykke tid siden, men han følte at der var noget mellem dem som ikke kunne brydes bare sådan.

Han så på hende med et skævt smil " Der er ikke noget galt.." sagde han og sukkede kort og lod en hånd glide gennem hans hår. Han kunne se på hende at hun vidste det, hun vidste at han savnede Tarja " Yukii.. Jeg vil ikke blande dig ind i det" sagde han kort og så ned på hende inden han udstødte et suk. Han var bange, bange for det samme skulle ske med Yukii som der skete med Tarja. At han skulle se hende blive overfaldet af vampyrer og blive tømt for blod og derefter dø. Han ønskede ikke det skete igen, han kunne ikke holde til der var flere som han holdt af der døde og slet ikke hvis Yukii døde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Fre 9 Dec 2011 - 17:55

Yukii kiggede på Shiro og gav ham et kram, hun tænkte at han havde brug for et, ellers så var det mest fordi hun fik lyst til det"Shiro jeg ved jeg siger jeg vil beskytte dig selvom det nok ikke kan lade sig gøre or du er jo stærkere"sagde hun eterfulgt af et bredt varmt smil. Yukii lagde en hånd på hans kind mens hun kiggede ind i hans øjne"shiro uanset hvad så vil jeg altid være her når du får brug for det, der sker mig ikke noget, det er jeg sikker på fordi du er her"sagde hun og holdte lidt om ham lidt. Yukii tænkte lidt mens hun holdte om Shiro hun husker tydeligt at han havde reddet hende fra dem, og det betød meget for hende.

Hun så på ham og trak sig lidt ud fra ham"men Shiro jeg vil så gerne hjælpe dig, luk mig ind shiro jeg ønsker at vide det, det vil ikke gøre mig noget"sagde hun med blikket på ham. Yukii kiggede så trist ned mens hun kom i tanke om noget"Jeg kender got til død, har oplevet det foran mig da jeg var lille omkring 4 år"sagde hun stille og holte om sig lidt, minderne skulle ikke være der nu men det kunne ikke undgås når emnet død var der. Der var noget specielt mellem Yukii og Shiro det var tydeligt, hun ville hvertifald ikke have han døde, og han ville heller ikke have hun døde."Shiro uanset hvad så dør jeg ikke så længe du er der så lever jeg"smillee hun blidt mens hun strøg en hånd igennem hans hår.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Fre 9 Dec 2011 - 18:14

Han så på hende med et svagt smil " Yukii... Du ved Tarja... Hun blev ikke bare dræbt..." sagde han og bed sig kort i underlæben inden han mærkede hendes hånd mod hans kind " Du er inde Yukii... Men jeg har det ikke godt med at blande dig ind i min fortid.." sagde han og sukkede dybt. Han syntes ikke Yukii skulle kende til hans fortid, hvilket der var en meget god grund til, han havde ikke altid været sådan her, før var han morderisk, koldblodet og ligeglad, og kunne sagtens voldtage en tøs, men nu.. Nu var han anderledes, men stadig den kolde og morderiske til tider.

Han lod en hånd glide ned over hendes ene side " Yukii bare du kunne forstå" sagde han og så ned i jorden " Men de eneste der forstår mig i denne sammenhæng er Lucy og Lucian" sagde han og så over på hans to løver som stod et stykke væk fra dem. Han ville gerne fortælle hende alt han kunne, men fortiden.. Nej. Hans bliv blev igen rettet mod hende og han bed sig kort i underlæben inden han trak hende ind til sig og kyssede kort hendes pande " Hvem mistede du?" spurgte han og så ned på hende med et blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Fre 9 Dec 2011 - 18:37

Yukii kiggede på ham mens hun løtede hans hage op lidt"Shiro jeg ønsker ikke du skal være trist hvis du ikke vil fortælle om det behøver du ikke, self ville jeg ønske jeg kunne være i dit sted, men jeg her ti at lytte og være der for dig"sagde hun med et afsluttende blidt smil på læben. Hun mærkede så et kys mod hendes pande og blev helt glad indeni"Jeg forstår det godt de har jo været igennem meget med dig, og de er så tæt på dig, som de er"sagde hun og betragtede Lucy og Lucian. Hun lyttede efter om Tajra og lagde hendes hænder rundt om hans nakke mens hun kort nussede hans hår en smule"må jeg spørger hvordan hun døde"spurgte hun en smule usikkert

Hun kiggede så trist ned og grevet rundt om Shiro s nak løsnede sig"Mine forædre jeg var 4 år, de døde af to vampyrer"sagde hun stille, og mærkede en tristhed inde i sig, hun holdte rundt om sig mens hun vendte blikket ned mod jorden"Jeg ved jeg ikke burde tænke tilbage på det, men minderne sidder fast"sagde hun stille
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Gæst Fre 9 Dec 2011 - 19:02

Han så på hende ned et blidt smil da hun sagde hun altid ville være der for ham. Det varmede ham inden i, men da spørgsmålet om Tarja kom sukkede han kort " Hun..Hun blev mishandlet, for derefter at få drænet alt hendes blod af 2 vampyrer" sagde han og bed sig kort i underlæben. Smerten bredte sig til det ar han havde på sin bryst kasse, hvilket fik ham til at falde svagt ind over hende " Yukii det... " han bed sig i underlæben og udstødte et suk af smerte.

" Yukii.. Dine forældre er et bedre sted... Men jeg ved det er hårdt.." sagde han og tog hende ind til sig " Men.. Den eneste grund til jeg stadig er i live er dig" sagde han og bed sig kort i underlæben " Hvis ikke jeg havde mødt dig ville jeg have været død for længe siden" sagde han og tog sig til brystet. Smerten blev større, men der var intet at se, der var intet blod, så vidt han kunne se lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Yukii Fre 9 Dec 2011 - 21:26

Yukii smillede blidt til ham af han sagde det, hun blev helt glad indeni ved at høre det. Hun nikkede bagefter og holdte rundt om ham"Shiro du burde slappe af du har smerter det er tydeligt at se"sagde hun og nussede hans hår en smule. Hun lagde hovedet lidt på skrå og gav ham et blidt kys på panden"du har ret men jeg glemmer det aldrig, ligesom dig med Tajra sikkert men vi ved begge to at både mine forældre og Tajra altid er hos os herinde"sagde hun og lagde en hånd på Shiro s hjerte mens hun sendte ham et varmt smil.

Da hun hørte Shiro sagde det med at hvis han ikke havde mødt hende havde han været død for længe siden blev hun helt lykkelig og glad, at hun næsten var tæt på at fælde en tåre. Hun holte tæt om ham dog ikke så tit at han fik mere ondt på grund ad de smerter han havde."Shiro er du okay du ser ud til at hae smerter, måske skulle vi finde et sted så vi kan få gjort noget ved det"spurgte hun efterfulgt af et lille varmt smil på læben."Jeg tror ikke jeg ville have kunne overleve hvis ikke du havde været der ved min side Shiro så det betyder rigtig meget for mig"sagde hun med et lille nik."Hun kyssede hans pande og kiggede på ham"Shiro hold ud de smerter skal vi nok få gjort noget ved"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Silent Screams-Shiro Noir(privat) Empty Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum