Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Silent Screams-Shiro Noir(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Silent Screams-Shiro Noir(privat)
Sted:Kirkegården og deromkring den
Vejr:Koldt,vindstillet
Omgivelser:Gravstene, træer, nogle buske, en enkel kirke, få væsner rundt omkring
Påklædning:En knælang lyserød kjole, et lyserødt hårbånd, sorte ballerina sko på
Det var aften, og Yukii var gået ned til kirkegården hvorfor vidste hun ikke helt hun havde bare en underlig lyst til det. At mærke luften var rart for hun havde været begravet indenfor næsten hele dagen. Yukii havde en knælang lyserød kjole på, sorte ballerina sko på fødderne, et lyserødt hårbånd. Det lange lyserøde hår hang løst, og hun havde et rødt æble i hånden.Hun tog en bid af det mens hun gik videre, mens hun gjorde det lagde hun hurtigt mærke til de få hviskende lyde og raslende lyde i nærheden, hvor mon de kom fra. Hun hørte så få lyde som lød som nogen der skreg, hun satte sit tempo op og glemte helt at kigge sig over skulderen og hvor hun løb. Det endte med et fald hun snublede over en sten ret stort faktisk, og røg ned på jorden, hun ømmede sig en lille smule men i stedenfor at koncentrere sig om blodet der blødte fra hendes hul på knæet så løb hun videre, hun måtte finde ud ad hvad det var
der skreg det betød kun ballade eller ja nogen blev holdt fanget eller måske noget helt tredje. *hvor er..*tænkte hun før hun fik øje på noget lys fra kirken på kirkegården hun gispede kort og løb derhen hun sparkede døren ind bare for at skynde sig med at finde den person eller det der skreg. Hun blev hurtigt puffet forover sådan en slags måde så man gør personen bevidstløs i lidt tid. Yukii lå nu i en høj mands favn en mand med et dystert ansigtet"Hvad skal du bruge hende til Giovanni"spurgte mandne med stemmen. Yukii hørte ikke noget hun var jo bevidstløs. "Noget hun skal ikke råbe for meget eller afsløre vores planer og ja hvad hun har set"svarede manden der hed Giovanni"Men master Giovanni hvor skal jeg lægge hende"spurgte manden der bar Yukii."årh find et sted jeg har travlt med at gøre den her maskine færdig Skunk!"sagde Giovanni til tjeneren der havde Yukii. "ja...Javel herre undskyld"svarede han og lagde Yukii på en sten bord lænket fast. Efter at have lægget der i noget tid åbnede hun øjnene"Hmmm"mumlede hun stille og skulle til at rejse sig op men kunne det ikke"hvad..!"nåede hun kun at sige. Giovanni kiggede på hende og gik hen mod hende"Du er vågen ser jeg, hmm det er en skam at bruge sådan en pæn pige som dig men vi kan ikke have du afsløre noget om vores plan med at udryde væsnerne heromkring"sagde han. Yukii stirrede på ham med et vredt ansigts udtryk"du slipper ikke væk med det vi dæmoner er meget stærke, og der skal nok komme en og redde mig bare vent!"sagde hun og vendte hovedet væk fra ham.Giovanni sukkede og gik hen mod maskinen"hvem skulle stoppe os"spurgte han og lavede en hånligt latter. Yukii kiggede rundt*årh hvordan kunne det her ske er der ikke en eller anden der kan hjælpe mig ud ad det her*tænkte hun for sig selv.
Yukii- Proficient (Rank 17)
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Antal indlæg : 1297
Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)
Gæst- Gæst
//undskyld længden :/
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Gæst- Gæst
Der gik lidt tid og en lille piven kunne høres det kom udefra og Yukii blev helt tavs, hvad mon det kunne være, skulle hun se efter?. Nej hun blev siddende men alligevel følte hun en slags lyst til at gå udenfor for at se hvad det var"Der er noget udenfor"sagde hun uden helt at vide om det var en jæger eller noget. Hun rejste sig fra bordet og gik hen mod døren og åbnede den"Underligt.."sagde hun stille og kiggede hen på Shiro"der er i.."nåede hun at sige før noget havde overfaldt hende det var Kariz der var kommet Yukii s lille pjuskede, luskede kæledyr, der ligenu sad meget tilfreds ovenpå Yukii s mave"Hva...hvad. Kariiz!!"råbte hun helt overasket og krammede den mens hun nussede den"du skal møde Shiro"sagde hun glad, og trippede så hen til Shiro hun holdte pelstotten op foran ham med et kærligt smil"Shiro det her er Kariz tror ikke du har mødt ham før"sagde hun
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun rettede sig så op og så på ham"Shiro jeg gør dig ikke noget det kunne jeg aldrig finde på fordi du netop er dig, og jeg ved du er en god person"sagde hun og smillede kærligt. Hendes blik var rettet på ham, og Kariz kravlede ud ad Yukii s favn og hen til porten til kirken. Hvad den skulle vidste hun ikke måske bare kravle lidt mere rundt.Da Shiro sagde det med at ville beskytte hende blev hun glad og kunne ikke lade vær med at give ham et kram et kærligt varmt kram"Tak Shiro det betyder rigtig meget for mig"sagde hun og hørte så det han sagde og blev helt overasket, da han sagde hun skulle gemme sig, hun skyndte sig hen til den spiral formet trappe der førte ovenpå den anden sal inde i kirken. Hun nikkede, og det gjorde hende mere beroligende at shiro sagde han stadig var der"Shiro hvad er det!"råbte hun bare på den mest stille måde hun kunne. Kariz var også løbet op til Yukii og sad bare som en sten med de røde øjne og kiggede rundt.
Da disse fremmede nu var ved kirken kunne han se hvad det var, jægere, som var ude efter Shiro, fordi han havde dræbt en masse af deres folk " Shiro Noir.. Din dage er talte" sagde deres leder som ikke kunne se ham " Virkelig? Hvor spændende... Men pas du nu på menneske.. Du kan ikke se i mørke.. Men kom endelig ind i kirken og sig hej til mig" sagde han koldt og gik nogle skridt tilbage for at deres leder ikke skulle gå ind i ham, men kom til at ramme Lucy's hale i stedet for " Lucy.. Lucian... Mine kære små... der er mad" sagde han og lod et koldt grin blive slynget ud i den næsten tomme kirke.
Gæst- Gæst
Efter at have stået foran vinduet i lidt tid besluttede hun sig endelig, hun gik hen mod trapperne der førte nedenunder hvor Shiro var, da hun kom nedenunder kiggede hun på jægerne og sjovt var hun jo også en dæmon men det var Shiro de var ude efter"Lad Shiro være! han er ikke et offer i skal bruge"råbte hun lidt mens hun stod med kariz i favnen. Hun kunne enlig ikke se Shiro, men vidste han var herinde*hvor er du henne Shiro*tænkte hun bare for at vide at han var i nærheden.
Han gik over til Yukii igen og så på hende med et blidt smil " Er du okay?" spurgte han og så efter om hun skulle være kommet til skade, men det så det ikke ud til hun var
Gæst- Gæst
Hun kiggede hen på Shiro efter at have stået der bagved ham helt stille som en forstenet halvdæmon. Kort tid efter rystede hun på hovedet for at komme tilbage til livet igen"Huh årh jaer havde bare ikke håbet på de ville sige de ord som de gjorde, en dusør, på dig shiro"sagde hun stille, og gik så helt foran ham hun holdte om ham lidt"bare der ikke sker dig noget"sagde hun med blid stemme
Man kunne uden tvivl både se og mærke på Shiro at han var vred over det der var sket med Lucy " Yukii!! Kom her over og tag dig af Lucy, mens jeg sørger for at denne mand får hvad han fortjener" sagde han og så sig over skulderen og derefter på manden med et vredt blik og hævede den ene hånd, hvor hans ene katana var i og ramte manden i det ene ben " hovsa" sagde han kort og gik nu helt tæt på " SE HVAD DU HAR GJORT VED HENDE!" vrissede han og løftede manden op og sidde så han kunne se Lucy's smerter.
Ud af Shiro's ryg kom et par store dragelignende vinger til syne, dette skete meget sjældent, men dette var nok til at få dem frem " Og nu.. Farvel" sagde han og lod hans katana's skarpe side glide mod mandens hals, så han langsomt blødte ihjel
Gæst- Gæst
Hun så så hen på Shiro igen hans vinger dem havd ehun aldrig set så dystre før de var utrolig smukke, og i mørket så de næsten ud til at skinne. Hun fik et kærligt. varmt smil over læberne.Tænk at Shiro ville gøre det for hans løver, eller ja gøre hvad der skulle til, han tænkte virkelig ikke på ham selv det var sødt af ham"Lucy du skal nok klare den jeg er her"sagde hun og kyssede Lucy s hoved
Lucy rejste sig langsomt op og hoppede derefter over Yukii og holdt hende nede og Shiro kunne se det var af glæde hun gjorde det, sa hendes hale svejede fra side til side som en anden hund ville have gjort. Lucy slikkede Yukii i ansigtet og gik derefter væk fra hende så hun kunne komme op igen " Hun siger tak" sagde han og gik over til Yukii med et blidt smil på læberne
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt rundt"men Shiro hvad nu er der flere jæger omkring os eller i nærheden? måske er der andre væsneri nærheden eller måske ikke"sagde hun tænkende hun gav en lille smule slip på krammet , og kiggede så lidt ned mens hun slap et suk fra læberne"årh jeg tænker for meget"sagde hun med et lille smil
Han mærkede hun løsnede grebet omkring ham, hvilket fik ham til at trække sig væk " Rolig.. Der er ikke flere nu" sagde han og så på Yukii med et blidt smil " Og hvis der var, havde Lucian og Lucy sikkert taget sig af dem.. Eller i hvert fald Lucian" sagde han og så sig over skulderen på Yukii. Han udstødte et suk inden han atter lod sit blik glide ud på kirkegården med et svagt smil. Der var ingen tvivl om at han savnede hende, savnede sin elskede Tarja, men hun var væk, død og begravet og tilbage stod han sammen med en ung pige, som sikkert ikke vidste hvad der var galt med ham og hun ville sikkert ikke forstå det
Gæst- Gæst
Hun gik så lidt tæt på ham"Shiro tak, tak fordi du altid er der for mig, jeg tror jeg ville have været lidt fortabt hvis ikke jeg havde dig til at redde mig ud ad ting og sådan så tak"smillede hun med hovedet lidt på skrå. Yukii studerede så omgivelserne lit, før hun fik en tænkene mine over ansigtet"Gad vide hvad der enlig gemmer sig rundt omkring på kirkegården"spurgte hun nysgerrigt. Yukii kunne ikke lade vær med at kigge på Shiro ud ad øjenkrogen, da hun kunne fornemme noget ved ham"Shiro hvad er der galt, du bliver nød til at fortælle mig det,lad mig hjælpe dig så godt jeg kan"sagde hun stille med et lille skjult smil. Hun tog hans hænder i sine mens hendes lyserøde øjne mødte hans dyster smukke øjne"Du savner Tarja det er sikkert men jo mere du tænker på hende desto mere savner du hende"sagde hun
Han så på hende med et skævt smil " Der er ikke noget galt.." sagde han og sukkede kort og lod en hånd glide gennem hans hår. Han kunne se på hende at hun vidste det, hun vidste at han savnede Tarja " Yukii.. Jeg vil ikke blande dig ind i det" sagde han kort og så ned på hende inden han udstødte et suk. Han var bange, bange for det samme skulle ske med Yukii som der skete med Tarja. At han skulle se hende blive overfaldet af vampyrer og blive tømt for blod og derefter dø. Han ønskede ikke det skete igen, han kunne ikke holde til der var flere som han holdt af der døde og slet ikke hvis Yukii døde
Gæst- Gæst
Hun så på ham og trak sig lidt ud fra ham"men Shiro jeg vil så gerne hjælpe dig, luk mig ind shiro jeg ønsker at vide det, det vil ikke gøre mig noget"sagde hun med blikket på ham. Yukii kiggede så trist ned mens hun kom i tanke om noget"Jeg kender got til død, har oplevet det foran mig da jeg var lille omkring 4 år"sagde hun stille og holte om sig lidt, minderne skulle ikke være der nu men det kunne ikke undgås når emnet død var der. Der var noget specielt mellem Yukii og Shiro det var tydeligt, hun ville hvertifald ikke have han døde, og han ville heller ikke have hun døde."Shiro uanset hvad så dør jeg ikke så længe du er der så lever jeg"smillee hun blidt mens hun strøg en hånd igennem hans hår.
Han lod en hånd glide ned over hendes ene side " Yukii bare du kunne forstå" sagde han og så ned i jorden " Men de eneste der forstår mig i denne sammenhæng er Lucy og Lucian" sagde han og så over på hans to løver som stod et stykke væk fra dem. Han ville gerne fortælle hende alt han kunne, men fortiden.. Nej. Hans bliv blev igen rettet mod hende og han bed sig kort i underlæben inden han trak hende ind til sig og kyssede kort hendes pande " Hvem mistede du?" spurgte han og så ned på hende med et blidt smil
Gæst- Gæst
Hun kiggede så trist ned og grevet rundt om Shiro s nak løsnede sig"Mine forædre jeg var 4 år, de døde af to vampyrer"sagde hun stille, og mærkede en tristhed inde i sig, hun holdte rundt om sig mens hun vendte blikket ned mod jorden"Jeg ved jeg ikke burde tænke tilbage på det, men minderne sidder fast"sagde hun stille
" Yukii.. Dine forældre er et bedre sted... Men jeg ved det er hårdt.." sagde han og tog hende ind til sig " Men.. Den eneste grund til jeg stadig er i live er dig" sagde han og bed sig kort i underlæben " Hvis ikke jeg havde mødt dig ville jeg have været død for længe siden" sagde han og tog sig til brystet. Smerten blev større, men der var intet at se, der var intet blod, så vidt han kunne se lige nu.
Gæst- Gæst
Da hun hørte Shiro sagde det med at hvis han ikke havde mødt hende havde han været død for længe siden blev hun helt lykkelig og glad, at hun næsten var tæt på at fælde en tåre. Hun holte tæt om ham dog ikke så tit at han fik mere ondt på grund ad de smerter han havde."Shiro er du okay du ser ud til at hae smerter, måske skulle vi finde et sted så vi kan få gjort noget ved det"spurgte hun efterfulgt af et lille varmt smil på læben."Jeg tror ikke jeg ville have kunne overleve hvis ikke du havde været der ved min side Shiro så det betyder rigtig meget for mig"sagde hun med et lille nik."Hun kyssede hans pande og kiggede på ham"Shiro hold ud de smerter skal vi nok få gjort noget ved"sagde hun
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Who are you? Shiro Noir- Privat
» Silent, to silent! // Kaileen-privat//
» could it be love? ~Shiro-privat~
» et møde med Vampyren// Noir privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus