Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 1:04

Tid; 21.00.
Sted; Forét skoven.
Vejr; Det blæser og regner meget.
Omgivelser; Ingen for håbentligt.

Yuuki sad i sin lejlighed midt i Terre, hvad hun skulle give sig til havde hun ingen anelse om, hun så lidt rundt inden hun gik ind og skiftede fra det lette tøj (Som bestod af en meget tynd trøje, og nogle gamacher) til noget lidt tykkere (En lidt tykkere trøje og nogle cowboy bukser) hun sukkede lydløst inden hun hurtigt gik ud i gangen greb sin jakke og gik ud, hun hev den hurtigt på mens hun gik, uden rigtig at vide hvor hen, det blæste kraftigt, og regnen var heller ikke bare støv regn, hun sukkede lettet da hun kom ind mellem træerne i skoven, der blæste det i det mindste en smule mindre.

Hun sukkede lydløst, men undrende da hun så... en Villa? midt i skoven, hun trak på skuldrene og stilede sig i læ ved det, hun ville jo ikke forstyre hvem end det var der boede her, og hun ville også kun stå her til regnen og blæsten stilnede bare en smule af, hun gned hænderne mod hinanden, de blev lidt røde, men det var hendes egen skyld, hun var ved at opvarme sine hænder ved hjælp af sine evner, så det gjorde ikke ondt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 10:58

Inde i villaen gik en mand rundt, en dæmon, som nok var bedst at lade være denne dag som idag. Regnen slog ned imod taget på villaen " så stop dog!" hvæsede han kort og så ud af det ene vindue. Et smil kom frem på hans læber idet han fik øje på en tøs udenfor ved hans villa, men han lod bare som ingenting, hvis hun ville komme ind måtte hun gå ind, for han skulle i et varmt bad og få varmen, mens hans pejs varmede op i huset.

Han kom ud på badeværelset , smed tøjet og gik ind under den varme bruser, hvor vandet stod ud fra, som det gjorde med regn udenfor. Han lukkede kort øjnene og lod sin ene hånd glide over sit hår og fjerne det fra hans ansigt og smilte kort. Hvad mon denne tøs ville her? Han undrede sig også over hendes påklædning, det måtte være koldt og tungt på flere måder.

Han slukkede for vandet og gik ud på gulvet, greb sit håndklæde og begyndte at tørre sin nøgne krop. Da han var helt tør, tog han boxershorts og et par mørke jeans på, intet på overkroppen og begyndte så at tørre sit hår ordentligt uden så meget at tænke på tøsen uden for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 11:17

Yuuki lænede sig stille op af væggen på Villa'en, regnen så ikke ud til at ville tage fra lige med det samme, og det samme med blæsten, hun sukkede lydløst, hun så op da hun hørte en stemme inde fra huset, klart en mands, og lød ikke til at være alt for glad for vejret, hun kom til at små grine lidt, hun så lidt ud i regnen igen med et let irriteret suk *I dag, hvorfor lige i dag!?* tænkte hun irriteret.

Kunne svagt mærke varmen på huset, den havde nærmest en lokkende effekt på hende, da hun var begyndt at fryse lidt, hun bed sig svagt i læben, men valgte så at gå over til døren, hun tøvede lidt da hun jo vidste at der var nogen hjemme, hun bed sig svagt i læben men åbnede så døren og gik ind, varmen ramte hende som sendt fra himlen og hun sukkede lydløst med et lille smil.

Hun hørte vandet løbe fra et andet rum, så han måtte vel være gået i bad, hun bed sig hårdt i læben da hun hørte vandet blive slukket.
Stille gik hun rundt *Bare til jeg har fået varmen* blev hun ved at tænke mens hun stille gik og kiggede, hun så hurtigt rundt men lod det så ligge...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 13:31

Han hørte døren til sin villa gå op, hvilket fik ham til at smile inden han greb ud efter en børste, så han kunne rede sit hår, så det ikke var så filtret. Han åbnede langsomt døren og trådte ud fra badeværelset. Han lod som om hun ikke var der og gik ud i køkkenet efter noget at drikke for derefter igen at gå ind i stuen. Han stoppede op og så på hende med et smil " Jamen jamen... Se hvad katten har slæbt ind" sagde han kort og gik over til hende med et smil på læberne.

Denne tøs var jo komplet gennemblødt, lignede mest af alt en druknet kirkerotte " Hvad med jeg finder noget varmt tøj til dig?" spurgte sagde han med et smil og tog hende ind til sig " Du er jo helt kold pigebarn" kom det fra ham. Han lod en hånd glide gennem hendes hår inden han tog hendes hånd og hev hende med ind i hans soveværelse.

Han havde ikke noget i sine tanker udover at give hende noget tørt på, så hun ikke blev syg, for det ville jo være synd og skam " Her" sagde han og hev en skjorte ud af hans skab og kastede den over til hende " Kom ud i stuen og varm dig bagefter" sagde han og smilte kort til hende og gik ud i stuen og satte sig i en stol, som stod ved pejsen.

Han ventede på hun havde skiftet om til skjorten og kom ud til ham, hvis hun turde. Det var meget muligt at han lignede en der havde lyst til at dræbe hende, misbruge hende eller bare pine hende til det yderste, men lige nu var han ikke i humør til noget som helst, takke været regnen og blæsten udenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 13:43

Hun bed sig stille i læben da hun stod foran pejsen og varmede sig en smule, hun så ind i de knitrende flammer med et lidt drømmende blik, normalt ville hun ikke bare være gået ind i en fremmedes hus, men i dag havde hun altså gjort det, men kun fordi hun havde frosset sådan *Kun til jeg har fået varmen igen* tænkte hun stille for igen, det gav et sæt i hende da hun hørte hans stemme, hun bed sig stille i læben igen og så på ham.

Hun var let irriteret over at hun var blevet så gennemblødt, det havde slet ikke vært meningen da hun var gået ud, hun så undrende på ham da sagde det, det gav et lille sæt i hende da han tog hende ind til sig, hun så stadig undrende på ham men lod ham hive hende med ind i hans soveværelse dog stadig undrende.

Hun bed sig stille i læben da hev en skjorte ud af sit skab og kastede den over til hende, hun reagerede automatisk og greb den, hun så lidt på den, så på ham og så tilbage på skjorten igen, hun bed sig i læben og nikkede stille da han sagde at hun skulle komme ud i stuen bag efter.

Hun stod og tøvede lidt, men smed så sin jakke og trøje for så at tage hans skjorte på, den var lidt for stor, men den var rar at have på når den jo nu var tør, hun bed sig i læben men gik stille ud i stuen igen "Du må altså undskylde at jeg bare kommer brasende" sagde hun stille og så på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 14:29

Han så ind på ilden med et smil på læberne * Kvinder* tænkte han og sukkede kort. Dette havde han prøvet før, en pige kom ind i villaen, gennemblødt og han passede på hende. Deja vu? Det turde siges, trods hende der var der nu var kønnere og ældre.

Han hørte døren til hans soveværelse åbne, hvilket fik ham til at vende sit blik mod hende " Det gør intet... Du ville vel heller ikke stå der ude hele dagen? Ville du?" sagde han og så op og ned af hendes krop, hvilket fik et smil frem på hans læber " Du ser jo ligefrem godt ud i den skjorte" sagde han og rejste sig op og gik over til hende " Bare tog stolen foran pejsen" sagde han og så sig over skulderen.

Han lod kort en hånd glide gennem hans hår " vil du have noget varmt at drikke?" spurgte han og smilte kort til hende. Denne tøs var ufatteligt bedårende, men han kunne ikke få sig selv til at gøre hende noget, det var måske fordi hun også var dæmon? Hvem ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 14:36

"Nej... jeg ville vente det regnen var stilnet lidt af" sagde hun stille og så på ham med et stille blik der intet sagde rigtig.
Hun bed sig stille i læben da han så op og ned af hende, hun fik et let rødt skær over kinderne og så lidt ned i gulvet da han sagde at hun ligefrem så godt ud i skjorten, hun så op på ham og gik stille over og satte sig i stolen, hun hev benene op under sig og så lidt ind i flammerne og et lille smil bredte sig på hendes læber.

Hun bed sig stille i læben og så på ham da han spurgte om hun ville havde noget varmt at drikke "Ja tak" sagde hun stille og bed sig lidt i læben igen, hun lagde stille armene om benene og så på flammerne lidt, stadig smilende mens hun bed sig svagt i underlæben.

Hun vidste ikke hvorfor, hun havde bare altid kunnet blive glad når hun sad og så ind i flammer, måske var det fordi hun selv var ild dæmon og så kunne se hver enkelt del af en flamme, eller fordi de dansede så flot, hun vidste det ikke, men hun var glad for det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 14:53

Han smilte blidt til hende og nikkede kort inden han gik ud i køkkenet for at lave varm chokolade til hende. Hans blidt smil forsvandt hurtigt, hvad tænkte han på? En anden dæmon i hans hjem.. Og så endda en kvindelig en af slagsen? Han sukkede kort inden han hældte det varme chokolade over i en kop og gik ind til hende igen.

" Værsgo" sagde han og rakte hende koppen med det varme chokolade " Jeg ser du også er dæmon.." sagde han kort os satte sig i stolen overfor hende og så på hende med et smil. Han vidste ikke hvad han skulle stille op om han skulle tilbyde hende en seng at sove i nu hvor det alligevel var så sent? Eller om han skulle lade hende tage af sted igen når regnen og blæsten var stoppet?

"Hvorfor bliver du ikke her i nat? Så kan du tage min seng og sove i" sagde han med et smil på læberne " Regnen stopper nok ikke før en gang i nat alligevel" sagde han kort og så ud af et vindue hvor regnen hamrede mod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 15:01

Hun sad stille i sine egne tanker, hun fattede det ikke rigtig, normalt var hun ikke imod andre dæmon, og hun var da heller ikke 'imod' ham her, men han gjorde så hun kom til at tænke meget mere... hun forstod slet ikke selv hvorfor, det gjorde han bare, hun rystede stille på hovedet og lukkede kort øjnene.

Hun åbnede øjnene og så på ham da han kom ind igen "Tak" sagde hun stille og med et lille smil og tog imod koppen, hun så på ham da han satte sig i stolen overfor hende "Ja... " sagde hun lidt undrende, hun så lidt på koppen med chokolade i, hun tog en lille tår og så ud af et af vinduerne.

hun så på ham igen da han foreslog hende at blive der "Det.. behøves ikke, jeg tror jeg klare mig" sagde hun venligt og med et lille smil "Egentlig ville jeg bare have varmen, og så smutte igen" sagde hun stille, lidt flov over det, hun så ned på koppen igen med et lidt tænkende blik.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 15:50

Han så på hende med et hævet øjenbryn " Det vil sige du vil have varmen, for derefter at gå ud i regnen? I kvinder er underlige" sagde han og lod sit blik hvile på flammerne i pejsen. Kvinder... Det var nu ikke dem alle der var forfærdelige, men dæmoner! De kunne få ham til at ligge søvnløs.

Han rettede igen sit blik mod hende og himlede kort med øjnene " Du stoler ikke på mig?" sagde han og hævede det ene øjenbryn " Jeg ligner jo også lige en der springer på dig omlidt, binder dig til noget og voldtager dig.. " sagde han med en halvfornærmet stemme. De dæmoniske kvinder fik hans blod til at koge, som om hans blod var ved at boble over.

Han sukkede kort og så igen ind i ilden * Forbandede kvinde* tænkte han og lod en hånd glide gennem det lange mørke hår inden han rejste sig op for at tage to stykker træ og smed det ind i pejsen, så der blev varmere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 15:57

Hun sukkede lydløst "Ja... så ville jeg gå hjem" sagde hun stille og så ind i flammerne, hun sukkede igen og så lidt ud af vinduet mens hun tænkte, hun bed sig hårdt i læben, hvorfor var han overhovedet sådan? hun havde jo ikke gjort ham noget.

Hun så over på ham og så ham himle med øjnene inden han sagde det "Jeg har ikke sagt jeg ikke stoler på dig" sagde hun stille, hun hamrede tænderne sammen og kneb øjnene let sammen da han sagde det "Sagde jeg det? har jeg sagt noget der kunne fornærme dig!?" spurgte med fornærmelsen tydelig i stemmen.

Da han sukkede rejste hun sig og satte koppen fra sig, hun havde næsten ikke drukket af den, og det var hun også ligeglad med, hun gik hurtigt ind i hans soveværelse og rev hans skjorte af for så at tage sit eget på igen *Forbandede mænd!* tænkte hun vredt og gik ud af soveværelset og videre mod døren ud...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 16:07

Han så på hende med et hævet øjenbryn idet hun vrissede af ham " Jeg tror ikke du ved hvem du taler til bette tøs" sagde han og så efter hende idet hun rejste sig op og gik ind i hans soveværelse, hvor et lumsk smil kom frem på hans læber.

Han rejste sig hurtigt fra stolen og så på hende idet hun gik over mod hoveddøren " Jamen jamen.. " sagde han og gik ind foran hende og blokkede for døren " Allerede på vej hjem?" sagde han med et koldt smil på læberne. Han var mere end bare irriteret, det kunne man uden tvivl se på ham. Han knipsede kort og så mod pejsen som gik ud.

Der var blevet kul sort nu, dog kunne man lige ane omridset af ham. Hurtigt greb han fat i hendes håndled " Sikke en skam.. Jeg nød lige dit selvskab" sagde han og skubbede kort til hende så hun muligvis ville falde ned på gulvet " Du burde ikke være så dum.. Du er en kvinde.. Jeg er en mand.. Jeg ved hvordan jeg skal manipulere med en lille tøs som dig" sagde han og så på hende med et vredt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 16:20

Hun så vredt på ham da han gik ind foran hende "Flyt dig!" sagde hun vredt uden at svare på hans spørgsmål, hun så over på pejsen da den gik ud, hun så stadig bare vredt på ham selvom hun kun lige kunne se omridset af ham.

Hun prøvede med lidt besvær at vride sit håndled ud af hans greb "Gider du slippe mig!?" spurgte hun vredt hun lavede en hurtig grimasse "Ja, sikke en skam for dig" sagde hun inden han skubbede til hende, hun faldt ned på gulvet med et lille bump "Jeg er ligeglad med hvad du tror du kan gøre!" sagde hun vred mens hun så på ham.

Hun skubbede sig lidt tilbage, inden hun lukkede øjnene, pustede ud og åbnede dem igen for så at se op på ham igen "Du er jo ynkelig" sagde hun vredt til ham og sad stille mens hun så på ham, han skulle ikke tro at hun bare ville sidde og tigge ham om ikke at gøre hende noget.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 16:39

Han så ned på hende med et koldt smil " lad os nu se hvem der er mest ynkelig" sagde han vredt og så over mod køkkenet, hvor noget der lignede levende grene, dog bare af skygger kom frem og tog fat i hende " Du burde have tænkt dig om" sagde han og knælede ned ved siden af hende og smilte koldt til hende.

Han piftede kort og to par lysende øjne kom til syne " Jeg syntes du skal hilse på Lucy og Lucian... Og lad mig bare sige.. De er sultne, mindst lige så meget som mig, men det er ikke det samme de hungre efter " sagde han og rejste sig op og så ned på de to store skygger, som havde form af en sort løve.

Et koldt smil kom frem på hans læber idet han knyttede sin ene hånd, hvilket fik skyggerne omkring hendes håndled til at stramme sig en anelse " Hvis du kæmper mere imod kommer det til at gøre ondt" sagde han og kneb kort øjnene sammen piftede igen. De store løveagtige skygger forsvandt og nu var der kun hende, ham og hans skygger, som holdt hende fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 16:49

Hun fnøs af ham og fulgte hans blik mod køkkenet, hun begyndte hurtigt at skubbe sig tilbage men de fik alligevel fat i hende, hun sank en klump "Det kunne du selv" sagde hun vredt inden hun begyndte at lave en ildkugle for at komme fri, der kom små gnister i hendes hænder, men aldrig nok til at kuglen blev hel.

Hun så på ham og sank endnu en klump da han piftede og de lysende øjne kom til syne hun hyrperventilerede svagt mens løverne var der "Du kan rende mig" svarede hun koldt til det han sagde koldt men med svagt skælvende stemme, uanset hvad så hun trods alt bange for de to skygger, hun sad stadig og kæmpede med at få lavet den ildkugle *Yuuki, lad være at panikke* tænkte hun for sig selv.

Hun lukkede øjnene hårdt da han strammede skyggerne om hendes håndled, hun kæmpede lidt imod men følte smerten ved det så stoppede "Det ved jeg" hvislede hun vredt da han sagde at hvis hun kæmpede imod ville der komme til at gøre ondt, hun lukkede øjnene kort men så på ham da han piftede igen, hun så løverne forsvinde og begyndte igen at arbejde på at lave ildkuglen...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 17:10

Han så på hende med store øjne " virkelig? Jamen du ligger jo ligefrem selv og beder om det" sagde han og lod skyggerne slippe hende inden han tog fat i hendes hår og hev hende med sig ind i soveværelset, hvor han skubbede hende ned i sengen. Et koldt smil kom frem på hans blege læber idet han atter fik skyggerne til at holde hende, så hun ikke kunne flygte.

" Jeg håber du er klar over hvad du gør" sagde han og knyttede nu begge hænder. Skyggerne klemte så meget at det ville være svært for hende at få blod til hænderne " Og husk... Det er din egen skyld" vrissede han og lod kort sin tunge komme ud og fugte hans læber inden han stoppede med at knytte hænderne. Han fik nu nogle andre skygger til at holde hendes ben. Nu var der i hvert fald ingen chance for hun ville flygte, med mindre hun vidste hvordan man skulle distrahere ham og det var der kun en der vidste... Men hun var død.

Han gik helt over til sengen og så ned på hende med et koldt smil " Hvor er du smuk når du ligger der.. Bundet og kæmper for at komme fri.. Men der er noget galt " sagde han og så kort på hende inden han lænede sig ned mod hende " Dit tøj er stadig på sin krop" sagde han hvislende ud mellem sine tænder inden han trak sig væk og igen så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 17:24

Hun så koldt på ham "Virklig!?" spurgte hun koldt mens hun kæmpede med den forbanede ildkugle, men til sidst gav hun alligevel op, hun lukkede hårdt øjnene da han tog fat i hendes hår og hev hende med sig, hun ømmede sig lydløst inden hun landede på sengen, hun bed sig hårdt i læben igen da han fik skyggerne til at holde hende igen.

"Jeg kunne sige det samme til dig" mumlede hun vredt og lukkede hårdt øjnene og hamrede hårdt tænderne sammen da han strammede skyggerne om hans håndled, hun følte sig pludselig meget følelsesløs i hænderne, og det var nok også meget normalt når skyggerne holdt så stramt om hendes håndled, hun åbnede stille øjnene og så vredt på ham igen, hun sukkede irriteret da nogle nye skygger holdt hendes ben, hun sagde ikke noget, skar bare tænder mens hun så vredt på ham.

Hun så stadig bare på ham da gik over til sengen "Klap i" sagde hun vredt og vred sig en smule i skyggernes greb, hun skar voldsomt tænder ved hans ord og lukkede kort vredt øjnene, efter et godt stykke tid åbnede hun dem igen og så på ham stadig uden at kommentere det sidste han sagde.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 17:49

Han smilte over hendes opførsel, hun kæmpede så meget imod, hvilket bare gjorde det sjovere for ham. Han bukkede sig ned over hende " Jeg elsker kvinder der stritter imod" sagde han koldt og frembragte et koldt smil på hans læber. Han tog et af sine kataner, som hang på væggen på en knage over sengen. Han lod langsomt sit katana glide ind under hendes tøj inden han løftede op i katanaet og hendes tøj blev skåret over som var det en hånd der gled gennem vand.

" Mhm.. Ikke værst" sagde han og så ned på hende da hendes tøj var blevet ødelagt og nu blottede hendes nøgne overkrop " Og så til det sidste" sagde han og så ned på hendes bukser med et koldt smil. Han lod uden besvær sit katana glide over hendes bukser uden at skade hende overhovedet " Jamen.. Jamen... " sagde han og så på hendes nøgne krop med et smil.

" Det her skal nok blive sjovt" sagde han stille og smed sit katana fra sig og lod en hånd glide gennem hans hår inden han stillede sig ved sengen og smilte koldt til hende og ventede på hendes næste ord inden han gjorde mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 17:59

hun vred sig stadig *Lort* tænkte hun irritere mens hun kæmpede imod skyggerne, hun slå ud efter ham ved hans ord, men skyggerne forhindrede det desværre, hun følte sig en smule hjælpeløs, men hun ville råbe på hjælp eller sådan noget, hun vred sig igen og så på hans katana da han tog den fra knagen, hun vred sig da han begyndte at skære i hendes tøj, men self. hjalp det intet.

"Luk røven" sagde hun vred at hans ord, hun bed sig hårdt i læben da han skar det sidste af hendes tøj af hende, hun skar voldsomt tænder igen mens hun så på ham *for satan* tænkte dyb mens han stod og så på hende, hun hyperventilerede stille og prøvede at skjule det for ham.

"Du... rør.. mig ikke!" sagde hun rasende og så på ham med lynende øjne, hun vred sig igen for at komme fri, men stadig uden held, hun følte sig så hjælpeløs nu, men hun lå stadig bare og vred sig i skyggernes greb mens hun ikke fjernede blikket fra ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 19:59

Hans kolde smil gik hen og blev mere eller mindre ondskabs fuldt inden han knyttede den ene hånd og skyggerne begyndte og stramme omkring hendes håndled og hendes ankler " Jeg troede jeg sagde jo mere modstand du gør.. Jo mere vil det gøre ondt" sagde han og så på hende med et ondskabfuldt smil.

Han vendte sig om og åbnede et skab, hvor i han fandt en pisk og en sprøjte med flydende indhold " Jeg begynder næsten at have ondt af dig nu" sagde han og så på hende idet han knyttede sin anden hånd omkring sprøjten, hvilket fik det til at stramme endnu mere. Sprøjtens indhold var en væske der ville få hende til at tikke og be om, han ligefrem gjorde det, men om det virkede på hende, vidste han ikke, men han havde mere hvis det var det.

Han gik over til hende og så ned på hende med et koldt smil inden han lod sprøjten stikke ind i hendes arm " Så må vi se hvordan du tager det nu" sagde han og så ned på hende inden han stak hende en lussing " Du skal snakke ordentligt ellers for du noget for munden du sikkert ikke kan klare!" hvæsede han af hende og så ned på hende med et ondskabsfuldt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 20:26

Hun så op på ham kort inden hun hårdt lukkede øjnene spændte i hele kroppen da han strammede skyggerne om hendes håndled og ankler, hun kom med en svag lyd af smerte, hun gispede af smerte og nikkede til det han sagde, hun så op på ham, uden nogen følelser at spore i hendes ansigt, hun bed sig sig hårdt i læben mens hun så på ham.

Hun så på ham da han åbnede sit skab, hun rykkede på sig igen for at komme fri da hun så hvad han tog ud af skabet "næsten.." gentog hun spydigt, hun spændte i hele kroppen da det spændte endnu mere i kroppen, og gispede højere af smerte.
Hun rykkede på sig hårdt igen for at komme fri, men stadig uden held-

Hun rykkede igen på sig da han gik over mod sengen, hun lukkede øjnene lige da han stak sprøjten i hendes arm, hun lukkede øjnene lidt "Hvad er det!?" spurgte hun og så op på ham.
Hun bed sig hårdt i læben og selv drejede hovedet da han gav hende en lussing "Rend mig!" sagde hun vredt og løftede hovedet for så at spytte efter ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 21:19

Et koldt smil kom frem på hans læber idet han mærkede spytklatten i sit ansigt " Jeg elsker også dig.. " sagde han kort inden han så ned på hende og kneb øjnene sammen " Hvad det er? Jamen det er bare et lille cerum, der får dig til at tikke og be mig om at ordne dig" sagde han med et ondskabsfuldt smil på læberne " Men det virker ikke endnu, så du må hellere få lidt mere" sagde han og gik over efter den lille flaske hvor i væsken var.

Han stillede sig igen ved hendes side og tog fat i hendes kæber og tvang hende til at åbne munden " Tro mig.. Hvis du ikke åbner bliver det værst for dig selv" sagde han og fyldte sprøjten op endnu en gang og stak den i armen på hende og tømte den " Vis du er en stor pige" sagde han nedgørende og klemte hårdere omkring hendes kæbe.

Et ondskabsfuldt smil kom frem på hans læber idet han fik fast i pisken " Pas du nu på hvad du gør.. Den her kan mange til.. Den kan give dig de smukkeste mærker over din nøgne krop med den ene ende.. Mens den anden kan bruges til noget helt, helt andet" sagde han og sp koldt på hende inden han smed sprøjten fra sig og knyttede hånden, for at være sikker på hun ikke slap fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 21:31

Hun så vredt på ham da han sagde 'jeg elsker også dig' hun bed sig i læben og så på ham, hun begyndte igen at vride sig da han sagde hvad det var "Ne,Nej, Det ville jeg aldrig gøre!" sagde hun og prøvede at skjule hvor meget hendes stemme skælvede "Du skal ikke... sprøjte mere ind i mig!" sagde hun mens hun vred sig, lettere panisk, hun bed sig i læben igen *Kom nuuu* tænkte hun panisk og vred sig endnu mere.

Hun så på ham med let flakkende øjne, hun drejede hovedet for at undgå han fik fat i hendes kæbe, men uden held, hun lukkede øjnene da han igen tømte sprøjten ind i hendes arm "Hvad vil du måske gøre!?" spurgte hun vredt og prøvede igen at komme fri af hans greb.

Hun så bare vredt på ham da han smilte ondt, hun så kort på pisken og så tilbage på ham "L,Lad være!" sagde hun med let skælvende stemme mens hun prøvede at holde sin facade oppe for at han ikke skulle se hvordan hun virkelig havde det lige nu, hendes krop skælvede svagt mens hun prøvede at vrede sig fri af hans greb og skyggerne.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 22:28

Hans smil blev mere og mere ondskabsfuldt, efter som hun blev ved med at kæmpe imod " Du bliver sjov til sidst" sagde han koldt og så ned på hende. Han havde mest af alt bare lyst til at lade hende ligge, men det ville næsten være synd sådan som hun ligger der i sengen, nøgen og nærmest sviner ham til, hvilket bare giver ham endnu mere lyst til at pine hende.

" Hvad jeg vil gøre?" spurgte han og hældte langsomt væsken ned i hendes mund " hvis ikke du sluger det bliver smerten værre, og du vil ikke kunne føle noget til sidst" sagde han koldt og fnøs af hende mens hans hældte lidt mere i hendes mund.

Han nød ligefrem at se hende ligge der i sengen, bange og hjælpeløs " Hvorfor skulle jeg lade dig være? Hvem siger ikke jeg har lyst til at misbruge dig ?" sagde han og smilte kort til hende " Hvem siger ikke at jeg lyver overfor dig? Og at denne væske rent faktisk er gift som kan slå dig ihjel?" sagde han og så på hende med et smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 22:43

Hun så koldt men med et svagt glimt af frygt i øjnene på ham, hun fnøs af ham da han sagde det, hun prøvede igen at komme fri af ham, hun lukkede øjnene kort, sank en klump stadig uden at se på ham, hendes krop skælvede stadig mens hun lå der hjælpeløs.

Hun hostede svagt da han hældte væsken ned i hendes mund, hun havde mest af alt lyst til at spytte det ud igen, men hans ord fik hende til at sluge det, hun nåde kun lige at sluge det første inden han hældte mere ned i munden på hende, hun hostede svagt igen men slugte det igen.

Hun så kort på ham mens han bare stod der og kunne gøre hvad han ville ved hende "Re,Rend mig" gentog hun sig selv og så vredt på ham, hun lukkede øjnene da han sagde 'hvem siger jeg ikke lyver overfor dig? og at denne væske rent faktisk er gift der kan slå dig ihjel?' grunden til at lige da han havde sagt det var frygten blevet så tydelig i hendes øjne at hun ikke ønskede han så det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum