Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dance in the Moonlight EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dance in the Moonlight EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dance in the Moonlight EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dance in the Moonlight EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dance in the Moonlight EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dance in the Moonlight EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dance in the Moonlight EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dance in the Moonlight EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dance in the Moonlight EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dance in the Moonlight EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dance in the Moonlight

Go down

Dance in the Moonlight Empty Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2011 - 17:53

Sted: Søen
Vejr: Fuldmåne fra en skyfri himmel
Omgivelser: Søen, et mindre græsarial og nogle få træer og buske i små grupper omkring
Tid: 22:30 cirka

Privat - Emanuel

Isabel lod et lydløst suk slippe over hendes læber, mens hun lage nakken let tilbage, og indsnusede den friske duft omkring hende, der ikke var blandet med duften af en masse blod. Hun lod sine lange fingre glide igennem håret, før hun igen satte hatten på plads (avatar). Måske burde hun tage ind til byen, hun kunne mærke sulten pille nede i maven, og der ville sikkert ikke gå lang tid før man kunne se det i hendes ellers mørke øjne.
Hun lukkede sin lange sorte frakke, så man kun kunne se de sorte støvler og hatten der sad let på sned, før hun rejste sig op, men stoppede op, da hun så spejlbilled af sit ansigt i blikstille spejlbilled. Et svagt smil gled over Isabels læber mens hun med elegante næsten glidende bevægelser gled hen over græsset der bøjede sig let under hendes skridt, da hun gik helt hen til vandkanten og kiggede ned i vandet der virkede dejligt afslappende, men den fik ikke sulten til at forsvinde, træls.
Hun rettede let på hatten, og sled blikket væk fra søens spejlbilled, for at veje luften, i en søgen efter nogle tillokkende dufte.
//Skal spise, så det blir altså ikke lige længere lige nu, men lover jeg skriver længere bagefter//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2011 - 18:09

Et lille stykke fra søen kom en ung mand gående, men denne mand var ikke et almindeligt menneske, men det var han for mange år siden. Hans navn var Emanuel og han var på vej ned til søen for at slappe af, men det var som om der var noget der nede som fangede hans opmærksomhed, ikke noget væsen som kunne tappes, eller jo det kunne det, men det ville være skam at tappe en anden vampyr. Hans smil bredte sig idet han fik øje på en skikkelse ovre ved søen " Alene og forladt går du rundt Em.. Alene.. Ingen gider nogensinde at snakke med dig igen efter det du gjorde mod min datter!" lod en hæs stemme bag ham " Hold nu din mund Emelia... Du får intet ud af det her... Anya er død.. Og sådan er det bare.. Det var ikke min skyld at hun ville blive ved mig resten af hendes liv.. Hun måtte jo ikke blive vampyr som mig" sagde han vrissende og begyndte at gå hurtigere for at undgå denne kvinde, men det virkede ikke, det var som om hun fulgte ham hvor end han var henne.

Da han kom ned til søen så han ned i vandet og rystede på hovedet da han nærmest kunne se Anya's spejlbillede tage om hans " NEJ!" Råbte han og sparkede en sten ned i spejlbilledet " Emelia!! Jeg hader dig... Det er din skyld det hele.. Hvis du havde lyttet til Anya's ønske om at blive vampyr havde hun stadig været i live!" hvæste han og tog omkring kvindens hals og blottede sine tænder mod hende " Enten skrider du og kommer aldrig tilbage.. Eller så bliver du og bliver min personlige blodbank.. Du bestemmer Emelia" sagde han og så afventende på kvinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2011 - 18:25

Isabel vendte sig om med en overdrevent langsomt bevægelse, mens hun kiggede på de nyankommende. En vampyr - og et menneske? Hun hævede kort det ene lyse øjenbryn, før hun med lydløst skridt bevægede sig op mod et træ, hvor hun kunne stå, og læne sig op af, halvt i skjul, halvt synligt for vampyren der så ud til at være utrolig irriteret. Hun lod hænderne glide ned i jakkelommerne mens hun betragtede manden indgånede.
Ud fra samtalen kunne hun høre at det handlede om en den unge mand havde dræbt, og så måtte det være en mor, eller en veninde den anden kvinde? Hun sukkede let mens hun forhold sig tavst til manden lod kvinden, ved navn Emilia vælge sin egen skæbne. Dér valgte hun at træde ind, ikke fordi at hun havde lyst til at gøre opmærksom på sig selv, men blot fordi denne kvinde, Emilia prikkede irriterende meget til hendes tørst. Med en vampyrs hastighed var hun henne på siden af Emilia og greb fadt i hendes skuldre med et jerngreb, så Emilia stod med ryggen til hende. "Undskyld jeg afbryder." Et let køligt smil sneg sig kort over hendes læber, mens Isabels hånd blidt kærtegnede Emilias hals. "Jeg er tørstig." Beklagede hun sig kort, mens hendes hånd sneg sig omkring taljen på offeret. "Jeg håber det er okay." Isabel trak let læberne tilbage fra de perfekte tænder, der så helt kunstige ud, mens de lange hugtænder gled frem før hun begravede dem i kvindes hals og begyndte at drikke fra Emilia uden at tænke over den mandlige vampyr der stod foran dem. Efter en god tår, der lige kunne ligge bunden trak hun sig tilbage. Hvis den unge herre selv ville afslutte kvindens liv, måtte han gøre det, han var jo vampyr - den eneste race Isabel havde respekt for, eller bare lidt respekt for.
Hun sukkede let, mens hun slikkede sig om munden, med en hurtig tunge, før hun slap Emilia og trådte et skridt tilbage. "Beklager ulejligheden." Hun fejede en af de krøllet lokker væk fra skulderen og smilede sødt til den unge herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2011 - 18:44

Han så på kvinden der trådte ind " Du skal være så velkommen" sagde han og et tilfreds og koldt smil kom frem på hans læber idet han så hendes velplejede tænder " Mhm.. det er ikke så dårligt et syn" sagde han og gik op til hende da hun havde gået væk fra Emelia, som nu lagde på jorden og blødte langsomt ihjel " Sig mig frøken, men hvem er du? " sagde han stille og smilte kort til ham. Denne kvinde havde uden tvivl fanget hans opmærksomhed på en måde, hvilket underede ham, for der var ingen der havde kunne fanget hans opmærksomhed, før nu. Han betragtede denne kvinde med et smil " Jeg er Emanuel.." sagde han stille og bukkede sig kort for hende " En vampyr som dig alene her ude... Er det ikke risikabelt?" sagde han og lod hans hånd glide over hendes kind , trods det var ufatteligt farligt, eller det kunne det jo være. Han lænede sig kort ind imod hende og lod hans tunge slikke det blod væk, som sad i hendes mundvige " Beklager" sagde han og smilte kort til hende og vendte sig om for at gå ned til søens vand igen og kigge ned i vandet, for at se om Anya's spejlbillede stadig var der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2011 - 20:11

Isabel kiggede lidt på den unge herre, der spurgte hvem hun var. Et køligt smil gled over hendes læber mens hun gik tætter på vampyren. "Emanuel - aha." Hun lage en hånd på hans skuldre og gik tætter på. "Nej, det tror jeg ikke ..." Svarede hun med en kølig stemme, og gik tætter på Emanuel mens hun let viftede hans hånd væk. Et smil sneg sig over hendes læber, da hun mærkede hans tunge mod hendes mundvige. Det var en skam at han trak sig tilbage, hun kunne ellers godt lide det. "Hvorfor dog beklager?" Hun lage hoved let på skrå, mens hun gik tætter på vampyren. "Hvad var der galt med jer to?" Spurgte hun, mens hun kiggede tænksom ned i vandet et kort øjeblik. Hun lod sin hånd glide op af Emanuels brystkasse og greb fat i hans skuldre for at vende ham om. "Vil du have noget imod at jeg tog en tår - du ser fristende ud." Isabels hånd gled op til hans kæbe hvor hun let drejede hans hoved. Hun pressede sig op af ham mens hun skubbede ham let tilbage med et sensuelt smil. Hun slikkede ham let op af halsen mens hendes hænder lage sig på hans brystkasse. "Må jeg ikke nok?" Hun smilede nuttet til ham, mens hendes tænder atter gled frem fra hendes tandset, som hun let lod stryge over hans hals mens hendes tunge lavede små cirkler på halsen. "Jeg er sulten." Uden at vente yderligere lod hun sine tænder glide ned i hans hals og drak en smugle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2011 - 20:42

Han smilte kort idet han havde trækket sig tilbage " jeg vidste jo ikke om du ville finde dig i det" sagde han og lod sit blik glide over på hende idet hun vendte ham om mod sig " Sulten.. " sagde han stille og så på hende med et gengældt sensuelt smil " Lad mig så om jeg..." nåede han at sige inden han mærkede hendes tænder glide ind i hans hals og smage på hans blod hvilket fik ham til at lukke sine øjne af nydelse " Mhm.. Du ved virkelig hvad du laver hva?" sagde han og lod en hånd køre op af hendes ryg og derefter ned mod hendes røv "Perfekt krop, perfekt alt" sagde han forførende og lod sin tunge glide ud og fugte hans læber.

Hans smil forblev blidt idet hun trak sig tilbage " kunne du lide det?" spurgte han og smilte kækt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2011 - 21:59

Isabel fnyste kort, og rystede på hoved. "Hvorfor skulle jeg dog ikke ikke det?" Han var da helt fantastisk med sit mørke halvlange sorte hår, dyster og fede outfit som passede helt perfekt til Isabels tøjsmag. Hun trak sig tilbage fra hans hals, og slikkede ham kort om munden. "Ja - selvfølgelig gør jeg det." Hun lage armene omkring halsen på ham og grinede kort. "tak ..." Svarede hun smigret og lage hoved let på skrå mens hun lage hoved mod hans brystkasse et kort øjeblik før hun kiggede op ham. "Jeg elsker det." Hun lod sit ben glide op af hans ben, og og trak lidt, mens hun skubbede så han til sidst væltede ned på jorden. "Du har da ikke tænkt dig at glo ned i det vand hele tiden?"
//Sorry, krea svigt ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2011 - 22:22

Han så overrasket på hende og lod kort sin tunge glide ug og fugte sine læber og faldt ned mod jorden " Nej.. ikke nu hvor du ligger oven på mig" sagde han med et blidt smil på læberne. Hvad var hun ude på? Han var egentlig ligeglad, nu hvor hun var her sammen med ham, var der sikkert intet der kunne gå galt. Han lod sine hænder glide op og ned af hendes ryg og hev hende ned over sig og lod sin tunge glide op af hendes hals " Hvad har du i tankerne" hviskede han forførende og lod blidt sine tænder strejfe hendes hals " Og i så fald.. Tak for hjælpen" sagde han og lod deres læber mødes kort i et blidt kys, som han brød kort efter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 11:24

"Det er jo ikke godt at vide" Svarede Isabel med et sødt smil før hun kort lod et støn slippe ud mellem hendes læber da hun mærkede hans bløde læber samt kølige tænder mod halsen. "Hjælpen?" Hun kiggede først undrende over på ham før et køligt smil kom frem på hendes smalle læber da hun kom i tanke om hvad det måske kunne være.
De mørke øjne kiggede kort hen mod Emilia som hun ikke kunne se om stadig levede, eller hvad fanden kællingen gjorde, men det gjorde jo heller ingen forskel. Hun nød et øjeblik hans læber, der kort strejfede hendes, før de slap hendes igen.
Med en hurtig bevægelse fjernede Isabels lange hvide fingre Emanuels lige så hvide fingre fra hendes krop, så hun kunne rejse sig op, og gribe fat i hans bluse/skjorte og trak ham op så hun kunne slå bene omkring hans talje, og låse dem godt fast, så han ikke ville kunne slippe fri uden videre.
"Du har vel ikke noget problem i at jeg lige tager lidt mere?" Hun lænede sig ind over ham mens hun slikkede ham over halsen endnu en gang, før hun greb fat i hans kæbe, og skubbede hans hage op, så hun havde bedre plads, før hun lod sine hugtænder glide ned i halsen på Emanuel mens hun holdt hårdt fast i hans ene håndled med den ene hånd som om han havde tænkt sig at smutte. Dog ville det nok være en dum ide, da Isabel nu havde valgt ham som mad, og ikke ville slippe det frivilligt. Hun var normalt ikke typen der hurtig blev vred eller noget, faktisk skulle der en del til, men hvis der var nogle der tog hendes bytte, blev hun pænt pisset og var ligeglad med hvad følgende blev, så længe hun fik sit bytte tilbage, om det så var imod en modstander der vat stærkere end hende selv, så langt tænke hun aldrig, før hun havde kastet sig ud i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 21:43

Han nikkede kort " Ja hjælpen med den bitch der ligger der" sagde han og så ned på Emelia der lagde på jorden. Et kort smil kom over hans læber idet han mærkede hende tage fat i hans kæbe " Bare du ikke.." Mere nåede han ikke at sige inden hendes tænder glide ind i halsen på ham igen, for at få mere af hans blod. Han bed sig kort i underlæben og mærkede hvilken nydelse det frembragte, hver gang hun drak fra hans hals og tog sådan fat i ham, hvilket rent faktisk tændte ham lidt. Han vred sin ene hånd fri fra hendes greb og lod hånden glide ned af hendes krop ned til hendes lår hvor han blidt klemte " Mhm.. Jeg håber du kan lide det" sagde han stille og lod derefter igen sin hånd glide op af hendes krop og tage hendes frie hånd og lod sine fingre flette sammen med hendes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 22:05

Et kort fnis slap ud fra hendes mund mens hun betragtede ham. "Åh yes, i like it." Hun lod en hånd gribe fat i hendes hat, som hun smed ved siden af dem, før hun lod en hånd glide igennem sit hår før hun lod deres fingre flettes sammen.
Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle mene om fyren, eller på helt præcist hvilke måde, for han var klart hendes type, af hvad hun havde set, men hun ville ikke have for høje forventninger omkring det, det kunne vel komme an på en prøve ikke? En lille prøve der kunne afgøre det for hende. "Vil du ikke have noget at drikke? Vi kan finde noget, eller - du kan få noget af dit tilbage?" Hun fniste let igen, og rystede let på hovedet, så de askeblonde lokker faldt blødt ned af hendes ryg. Hun slikkede sig sensuelt over læberne, før hun lænede sig tilbage. "Eller hvis du har en bedre ide, så spyt ud."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 22:16

Han så på hende og hævede det ene øjenbryn og pressede hende op af et træ " Noget at drikke?" sagde han og lænede sig ind mod hende og lod sin tunge glide op af hendes hals og gjorde klar til at lade sine tænder glide gennem hendes hud og ind i hendes hals for at få noget blod, men han kom i tanke om løftet han havde givet * Rend mig* tænkte han og lukkede sine øjne og lod derefter sine tænder glide ind i hendes hals, mens han havde et fast greb og hendes håndled. Han stoppede et kort stykke tid efter og slikkede sine læber og derefter hendes hals " Ikke værst" sagde han stadig med det faste greb omkring hendes håndled

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Lør 27 Aug 2011 - 16:29

Hun smilede let, da hun mærkede han hurtigt tog dominansen, hvilke straks fik hende til at syntes bedre om ham, men det var vel ingen overraskelse. Hun lod et let nydelses støn slippe ud, da hun mærkede hans tænder borde sig igennem hendes hals, og var et kort øjeblik helt optaget af glæden der løb igennem hendes krop, men den stoppede brat op, da hun blev en smugle urolig omkring grebet i hendes hånd, som hun begyndte at mistænke for mere end blot at holde fast i hende, hvilke hun bestemt ikke kunne lide.
Hun hade at være fanget, ikke når det blot var for hyggen, men når hun ikke vidste hvad der skulle komme mere, passede det hende ikke længere, men hvem kunne dog også lide at være fanget?
Hun tøvede kort, og kiggede på Emanuel da han var færdig. "Nej, det håber jeg skam ikke." Svarede hun med en let kølig stemme, og trak sin hånd til sig med et hårdt bestemt ryk. "Der er jo også dit eget blod i det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 12:57

Han så på hende og hævede et øjenbryn af hende " Jeg ved det greb omkring dine håndled ikke.. Ligefrem var rart.. Jeg undskylder" sagde han og så på hende med et kort smil. Det var ikke med sin gode vilje han lige havde drukket blod fra hende, men sket er sket og løftet var blevet brudt * hvad mon Anya ville sige til det jeg lige har gjort* tænkte han og så kort væk fra hende. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, han havde det som om han havde begået en kæmpe forbrydelse? Men det havde han jo egentlig ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance in the Moonlight Empty Sv: Dance in the Moonlight

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum