Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Have I chanced? [Ciaren Coner]

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 Empty Sv: Have I chanced? [Ciaren Coner]

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 17:13

Ciaren kiggede fulgte hendes bevægelser igennem spejlet, så hendes øjne der i og mærkede hendes nøgne hud mod sin. "Problemet er bare at jeg ikke ved om det vil være...sikkert for dig at komme med" han drejede halvt om og lagde hånden på hendes ene arm, "Denise..jeg har mest af alt lyst til at lade alle tanker drive væk...jeg har lyst til at være menneske igen, lyst til at kunne være sammen med dig på alle måder...jeg savner at kunne have et normalt liv...jeg savner at få de samme følelser når det er at du rør ved mig...jeg reagere ikke på samme måde som jeg ville have gjort som menneske" hviskede han modvilligt og greb fat i hendes hånd for at trække hende med ud af badeværelset. "Dog er jeg også fuldt bevidst om at hvis jeg ikke var blevet vampyr havde jeg aldrig fået muligheden for at.." Han gav slip på hendes hånd og vendte sig om så han stod med fronten mod hende, "For at kunne være så tæt på dig som jeg kan være nu..." han sukkede og gik hen og lagde armene rundt om hende. "Måske burde du tage noget tøj på inden jeg gør noget vi sikkert begge vil fortryde" han satte forsigtigt læberne mod hendes hals hun var ikke så kold som ham..hun..hun var endnu en smule menneskelig. "ved du hvor meget...lyst jeg har til dig?" spurgte han snerrende mod hendes hals og mærkede hvordan tænderne sprang let frem. Hans T-shirt blev våd af hendes våde krop, lyden af vandet fra bruseren lød endnu i hans øre men blev svagt overdøvet af hendes vejtrækning. "Jeg..." han lod let sine hugtænder strejfe hendes hud, "Jeg tror jeg elsker dig Denise....i sådan en grad at hvis jeg endnu var en idiotisk knægt så ville jeg sikkert ahve lagt mig på knæ og friet"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Have I chanced? [Ciaren Coner] - Page 2 Empty Sv: Have I chanced? [Ciaren Coner]

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 17:33

Denise havde hørt om sige tingene så mange gange. Men hver gang på en ny måde. Og det var det der fik hende til at lytte hver evig eneste gang. Hun forstod ham udmærket. Og hun ville nok også ønske livet bare havde forsat i deres menneskelige forme. Men som han selv sagde, ville ingen af dem havde haft modet til overhoved at tage anden kontakt til hinanden end den form de allerede havde haft. De ville bare have siddet og kunne betragte hinanden i et klasseværelse for at se væk når den anden så hen på en. Spørge om viskelæderet. Eller det hurtige farvel inden de tog hjem. Hun fulgte egentligt bare lidt forvirret med ham men da han slap hendes hånd igen og stod med front mod hende var hun ikke det midnste forvirret mere. Hun tillod sig selv at tage et lille skridt bagud inden at han kom ind til hende igen. Og hun kunne mærke hans krop mod hendes. Eller nok mere bare hans tøj mod hendes nøgne hud. Hun hørte ham. Det skulle nok være det bedste for hende at få noget tøj på. Men stadig var det som om at han ikke gav hende lov til det. Hans arme der blev lagt omkring hende og hans kolde læber mod hendes halsområde gav hende heller ikke ligefrem de største kræfter til at trække sig tilbage fra ham. Hun kunne jo nemt mærke hvordan lysterne hun før havde overvundet var vendt tilbage. ”Jeg..tror jeg har en fornemmelse.” hviskede hun roligt til ham. Hans snerren og hans hugtænder der nu snittede hendes hud fik hende til at gribe fat i hans t-shirt. Af ren refleks. Hun vidste at hvis de stod sådan for længe ville hun ende med endnu et bid fra ham. Han var trængende og hun gjorde ikke en stor modstand. Skræmte hende lidt selv.
Hun spærrede så sine øjne lidt op og stirrede lidt ud i luften. Fri til hende? Hun var lidt overvældet over det. Hun havde ikke selv forstillet sig at ende med at blive gift med Ciaren. Dog slappede hun lidt af igen og bed sig tøven i sin underlæbe. ”Du vil altid være min idiotiske knægt. En idiotisk knægt jeg endte med at elske mindst lige så højt.” Hun smilede lidt inden at hun kørte en hånd gennem hans hår og lukkede selv sine øjne. Hun vidste dette ikke ville ende uden en forbrydelse. Ikke hvis hun træk sig væk hurtigt. ”Jeg må nok hellere se og så noget tøj på..” sagde hun meget svagt. Næsten som en tung vejrtrækning. Men stadig blev hun stående.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 17:45

Selvom det havde bekymret Ciaren meget i starten den måde hun tiltrak ham på, den måde hun kunne få hans døde krop til at føle på...men hun havde jo altid været noget specielt for ham, endten var det som et highschool crush, eller var det som kærlighed for evigt med lyster som han prøvede at dulme konstant. Han lod sit blik glide lidt ned ad hende før det mødte hendes øjne. Han havde endnu ikke den helt store ide om hvordan han skulle tackle det her, endten så skulle han til alt evighed lægge låg på sine lyster over for hende eller ende med at..nærmest overfalde hende på et tidspunkt. Han lod hængerne glide ned over hendes bare ryg og stoppe ved hendes lænd, Han nød fornemmelsen af de bare fine hud mod sine kølige fingre og havde endnu en trang til bare at trække hende helt ind til sig. "Hey rolig...det var noget jeg ville have gjort, ægteskab har bestemt ingen ting at gøre med det jeg er nu...at drikke hinandens blod er mere lidt ligesom det..selvom det smager afskyligt efter min mening.." Han smilede skævt til hende og blev irriteren bevidst om at han endu ikke ahvde ladet hende gå. han trak hænderne til sig igen og kiggede lidt ned på sin føder som om han skammede sig. "Jeg er glad for at du elsker mig...men jeg ved ikke om det er sundt for dig" han blinkede til hende med det ene øje, "eller for mig for den sags skyld..jeg bliver jo blød i knæene...og en pervers stodder i hjernen så ja..skynd dig at få noget tøj på"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 18:04

Denise trådte igen lidt bagud da han valgte at give slip på hende igen. Men stadig så hun kunne fornemme hans krop mod hendes. Og stadig dufte ham uden problemer. Hun prøvede et kort øjeblik at holde sin latter inde over hans opførsel. Men den forlod dog hendes strube lidt efter. Ikke for højt men den kunne godt høres. Og det var tydeligt at var gået lige ind og moret hende lidt. Hun tillod sig at puffe roligt til ham. ”Baah. Du har jo altid været pervers, Car. Inderst inde.” sagde hun smilende. Nok mest for sjovt skyld. Og kælenavnet var blot hurtigt fundet på. Var bare poppet op i hovedet på hende. Hun gik med bløde skridt forbi ham for at komme hen til sit skab.
Hun åbnede og fandt egentligt bare noget tilfældigt frem. Først trak hun i almindelige underbukser og den typiske sorte bh hun havde haft på før. Knejse mere eller mindre diskret med nakken. Den sad ikke lige som den skulle. Men mere lod hun ikke en tanke stryge sig over det. Hun tog en løs hvid t-shirt med store blokbogstaver printet på fronten i forskellige farver. Den havde hun vist ikke haft på siden hun første skoledag efter sommerferien. Hun samlede hurtigt sit stadig lidt våde hår op i en sjusket kno på hendes hoved for ikke at gøre sit tøj vådt. Derefter blev det et par normale jeans. Hendes tøj var ikke altid til at råbe hurra over. Købte ikke hvad der var på moden. Og hendes arbejde gjorde det heller ikke ligefrem muligt for hende at købe mærkerne. Hvilket også ragede hende en bønnespire. Hun vendte sig så elegant mod Ciaren igen og hendes ansigt var for en gangs skyld stadig lyst op i et sødt smil. ”Sådan..?” Lidt spørgende var det. Hvem ville ikke lige høre andres mening om sit outfit. Hun fugtede let sine læber med tungespidsen inden at hun trådte hen til ham. Hvilede sine hænder mod hans brystkasse inden han lige fik t kort kys. ”Hmm.. Skal vi se om vi kan få gjort dit tøj bare lidt tørt igen?” spurgte hun med et svagt fnis. Hun vidste jo udmærket det var hendes værk. Og så var det jo egentligt en skam hun intet herretøj havde. Nu hun tænkte over det have han set noget så godt ud da hun så ham efter at have vågnet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 12:52

Han lod de gule øjne hvile på hende, han kunne mærke hendes nærvær, havde endnu lysten til at føle den bløde hud mod sine fingre. "Hvaa..more du dig?" spurgte han med det ene øjenbryn hævet, han lod fingrene glide ned og rette på sin egen sorte T-shirt den var en anelse fugtig og klistrede enkelte steder fast til hans overkrop. "hva!?" udbrød han foraget med et smil, "Heey du er lidt dømmende over for mig er du ikke?" spurgte han med et mat smil og rode i hendes hår med den ene hånd. Han stod lidt og betragtede hende tage tøj på, trak blikket til sig igen og lod det glide hen mod vinduet endnu en gang. Han mærkede svagt tørsten brænde i halsen, der ville ikke gå mange timer før han ville blive nød til at gå igen. Han lod fingrene glide langsomt igennem sit hår. Han lod øjne falde i, han så kort sin død for sig igen, den kvindelige vampyr, drengen der blev hans første offer, Kaitlin der var den første pige han havde forvandlet mod sin vilje så Denise for sig, så hende den allerførste gang de mødtes, begge som mennesker..ikke et ord blev udvekslet mellem dem. Han åbnede øjne igen, kiggede på den fuldt påklædte Denise. "Ja det er da fint.." Sagde han stille og kløede sig i nakken med den ene hånd. "Jeg synes at du er sær Denise, du har aldrig været bange for mig, eller jo..du var vidst bange for mig efter at jeg havde bidt dig første gang ikke?" Han rynkede panden let og lagde armene om hende, låst fingrene sammen og vippede lidt til den ene side med et skævt smil. "Jeg kunne jo bare tage den af" sagde han drilsk ned mod hende med hovedet lagt en smule på skrå. han løsnede sit tag om hende og satte kort sine læber mod den ene af hendes bløde kinder. Selvom han så godt som ingen følelser fik ved det, kunne han huske følelserne af det, kunne fantasere sig til den dejlige følelse det ville give ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 17:48

”Nåh så det synes du.” Denise ventede lidt med at sige mere til hans arme havde lagt sig omkring hende. Hun så op på ham inden at hun træk sine arme fri bare for at ligge dem omkring ham for at så gøre det samme med sine fingre. Slappede af i armene og lod dem bare falde ned til de så blev stoppet. Hun så lidt væk mens at hun bed sig tøvende i sin underlæbe. Skulle bare lige tage sig sammen inden hun ville kunne forsætte med at sige noget. ”For at være ærlig er jeg stadig bange for dig. Jeg ved du er stærkere en mig og jeg ved at hun nemt bare kan tømme min krop for blod. Men samtidig stoler jeg på dig. Stoler du ikke vil gøre noget ondt ved mig. Og håber på at dagen hvor du kommer ud af kontrol aldrig vil komme.” forklarede hun ham ganske stille mens at hun atter så op på ham. Hendes blik fortalte at det hun sagde, var sandt. ”Og der er samtidig også altid noget der får mig til at føle mig helt tryg når jeg er sammen med dig. Som nu.” Hun smilede let og sank en lille klump inden at hun forsatte. ”Jeg har dog egentligt ikke så meget imod at du bider mig. Så længe jeg stoler på at du stopper i tide.” Hun rejste sig så op på sine tæ’r for hurtigt at placere et blidt kys mod først hans kind og så hans læber. Havde lyst til at bare kysse ham i længere tid men det var tydeligt at han ikke var helt sikker på at han ville kunne klare det. Eller hvad? ”Jeg er glad for at du er her.” Hun strammede roligt sit greb omkring ham for at mere, gøre deres stilling til et kram. En omfavning. ”Og den bluse skal enten hurtigt tørres.” tilføjede hun med et lille grin siden hendes kind var blevet lagt mod hans brystkasse. ”Det ender jo med at jeg bliver helt fugtig selv.”

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum