Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Untouched ~Nick::privat~ XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Untouched ~Nick::privat~ XXX

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Untouched ~Nick::privat~ XXX Empty Untouched ~Nick::privat~ XXX

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2011 - 20:00

S~Diskoteket
T~23:30
V~Lettere køligt, nymåne og stjerneklart
O~Massere af folk der danser, snakker og drikker
P~ http://www.emo-portal.pl/wp-content/uploads/2009/10/emo_dresses_3.jpg [kjolen]
http://www.dilshil.com/photos/data/media/100/emo-shoes_2.jpg [skoene]

Natten var stadig ung og stjernerne var kommet frem for at vise at det rent faktisk var nat, ellers ville det være svært at tro på. Ikke fordi der var lyst, men fordi gaderne var fyldt op med festglade og fulde mennesker der var på vej i byen, bare for at drikke sig mere fulde. Lyden af høje hæle der ramte mod fortovets sten, for hver eneste skridt der blev taget af ejeren. Denne lyd kom fra en ung dame der netop havde højhælede på, men det var fordi hun var en af dem der skulle i byen for at få lidt og drikke og måske finde en lækker fyr hun kunne tage med hjem? Hun gik stille og roligt ned af gaden, fuldkommen i sine egne tanker, idet hun mærkede hvordan stemningen inde i hende blev højere og højere. Hendes blik var rettet mod den smukke nattehimmel. Hastige skridt kunne høres et stykke væk fra hende, hvilket fik hende til at stoppe op og kigge, men hun kunne ingen se. Da hun ankom til diskoteket, var der ingen kø, hvilket var underligt når det var åbningstid " Unge dame? er du gammel nok til at komme her ind?" spurgte dørmanden og skulede ondt på hende " Hør her din store spade.. Min onkel arbejder her inde.. Så hvis du har et problem så spørg ham" vrissede hun irriteret og gik indenfor og så sig omkring, hvor efter hun gik op i baren og bestilte noget at drikke. Da hun fik sit alkohol vendte hun sig om og så en af hendes veninder der sad ved et af bordene alene " Kamikaze?" sagde hendes veninde med et smil på læberne idet hun fik øje på hende " Halløj Mischa" sagde hun og smilte idet hun satte sig ned og holdt øje med sine omgivelser

Sidst rettet af Aleshya Man 21 Nov 2011 - 7:06, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Untouched ~Nick::privat~ XXX Empty Sv: Untouched ~Nick::privat~ XXX

Indlæg af Nick Tirs 11 Okt 2011 - 20:46

P: http://imeanwhat.com/blog/wp-content/uploads/2010/08/adam-levine02.jpg

Han gik roligt igennem gaden han havde en stram sort t-shirt på samt et par sorte halvstramme bukser samt et par store støvler mens han roligt gik så han omkring undrende han havde ikke været der særlig længe men det var tydeligt at der var noget galt der var næsten ingen ved barene jo der var nogle men ikke nær så mange som han havde regnet med. Det var første gang Nick gik i byen i denne her by og for ham så der bare tomt ud. Men vis han var heldig kunne han vel finde sig et eller andet. En lækker tøs eller noget som han kunne se om hun kom op til hans standart indtil videre havde han ikke fundet nogen tøs som har turdet at svare ham igen men på den anden side havde han begyndt at få et rygte som en som man ikke skal stille sig i vejen for. Han stoppede ved en bar hvor der faktisk ingen kø var. Han smilede så betød det vel der var noget derinde som ingen ville ha. Det skulle han tjekke ud. Dørmanden stoppede ham men han tog bare sit kørekort frem så dørmanden kunne se at han var gammel nok før han tog en halvtredser frem og stak ham i hånden og gik så derind så lidt rundt og sukkede så kedeligt så det ud der var 2 tøser ved bordet en af dem var faktisk pænt lækker mens resten bare var fulde mænd og grimme kællinger. Han sukkede og gik op og bestilte en maritini og betalte med det samme før han tog drinken og begyndte at drikke af den. Vis der ikke snart skete noget ville han gå igen. For en kedelig fest gad han bare ikke.
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2011 - 20:59

Hun så denne nye person komme ind gennem døren og kunne ikke få øjnene fra ham, han var pænt lækker alligevel " Kamikaze? Hvad er der?" spurgte hendes veninde og hev hende let i hendes kjole " Huh? Aah ikke noget, det var bare ham der lige kom ind" sagde hun og bed sig svagt i underlæben. Hendes veninde så på den unge mand der lige var kommet ind, hvilket fik hende til at gyse " Kamimaze... Han er ikke noget for dig.. Han er alt for gammel og desuden tror jeg også han er en af de typer der kommer i problemer" sagde hun og så kort på hende " Og hvad så? Om han kommer i problemer er mig lige meget.. Det gør jeg jo også selv Mischa" sagde hun og grinte kort inden hun tog en tår af sin drink. Hun drak hastigt resten af hendes drink og rejste sig op for at hente en ny. Hun gik op i baren og så med et blidt smil på bartenderen " En martini.. " sagde hun og kiggede ned på sin veninde der rystede på hovedet, som om hun var idiot, bare fordi hun ville op og se på denne nyankommne. Efter få minutter fik hun sin drink og lagde penge på disken som betaling og vente sig om og gik igen ned til hendes veninde " Kamikaze? Du er lidt udfordrende..." sagde hendes veninde og hentød til den meget korte kjole som hun bar " Pff.. Jeg er da ligeglad, hvad hvis det er meningen? hvad hvis jeg rent faktisk gerne vil have at drengene kigger på mig?" sagde hun og lod sit blik glide op mod baren

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tirs 11 Okt 2011 - 22:29

Nick smilede da en ung kvinde kom op for at hente en drink han så bare på hende imens hendes frække krop den korte kjole hendes smukke ansigt og hår samt hendes frække snakebide før han vendte sig mod hende og så på hende roligt da hun gik ned og satte sig han stod bare og kiggede på hende bagfra og da han kiggede mod baren fangede deres blikke hinanden kort og han blinkede bare før han drak sin drink og gik hen og satte sig omvendt på en stol ind mod hendes bord "er der optaget her" sagde han med en rolig og mandlig stemme mens han så på dem skiftevis "er du ikke lige lovlig ond og flabet mod din veninde hun vil jo bare have du gad at gå i normalt tøj lidt selvom" han lænede sig lidt til siden og så ned af hende "at den kjole er virkelig smuk så må man stadig lytte til sine veninder" sagde han smilende mens han kiggede på hende og tog roligt sin læderjakke af så man kunne se hans tattoveringer på hans arme samt blandet ind i en masse andet et højt tal 222 stod der mens han bare så på hende smilende med et roligt og halvintenst blik samt lokkende og forførende en perfekt kombination som fik de fleste tøser til at dåne bare ved at se ham i øjnene
Nick
Nick

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 20:25

Et blidt smil kom frem på hendes læber idet denne fremmede kom ned til dem " Nej.. Ikke mere" sagde hendes veninde lettere irriteret og så væk " Mig ond? mhm" Sagde hun stille og mærkede hans varme idet han lænede sig ind mod hende, hvilket fik hende til at rødme. Hendes veninde rejste sig op og så ned på hende Kamikaze.. Jeg har det ikke så godt.. Jeg smutter" sagde hun og sagde pænt farvel og gik, hvilket resulterede i at de nu var alene. Hun lod deres øjne mødes og bed sig kort i underlæben, en svag klingende lyd kunne høres idet hun ramte hendes piercinger " Vil du egentlig ikke hellere sidde i sofaen med mig?" spurgte hun og smilte blidt til ham. Hendes blik rettede sig mod døren idet hun kunne høre der var en ny person der kom ind på baren * Nej...Nej... Det må ikke være sandt* tænkte hun og så hurtigt ned på sin drink, men det var forsent " Kamikaze.... Jeg ved det er dig" sagde en mande stemme og kom ned til bordet " Virkelig? hvordan kan du være så sikker?" sagde hun med et lettere provokerende stemme og rejste sig op og så på manden der lige var kommet over til deres bord " Jeg kunne lugte din fars blod.. Du er lige som ham Shy" sagde han og strøg hendes kind, men tog hurtigt hånden til sig idet hun bed ud efter ham " Rør mig igen og jeg lover dig du ikke kommer til at bruge den hånd igen" sagde hun vredt og gik nogle skridt tilbage og stod nu lige foran denne mand der sad ved hendes bord. Manden der havde snakker med hende rystede kort på hovedet, hvor efter han gik og lod hende være " Det er jeg ked af " sagde hun og bed sig i underlæben og rødmede svagt

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Ons 12 Okt 2011 - 21:16

Han rejste sig roligt og rettede blikket mod hende kort han havde knyttet næve da den fremmede kom ind det lød tydeligt som om hun ikke kunne fordrage ham og vis det skulle ende i slåskamp ville han helt klart hjælpe hende men da manden gik fredeligt så han på tøsen igen og løsnede sin næve og så på hende roligt "en ekskæreste?" spurgte han roligt mens han så på hende roligt og smilede svagt "du burde slappe lidt af med det sprog" sagde han roligt og smilede "du ender i helvede vis du bliver ved" sagde han roligt mens han så på hende lod deres øjne mødes et kort sekund før han gik forbi hende hen og smed sig i en af sofaerne på diskoteket og så på hende roligt den frække krop fik ham næsten til at skrige han havde lyst til at bide sig fat i hendes pircinger han havde lyst til at smække hende give hende en endefuld for at være slem og tale grimt men han ville styre sig... Indtil videre... Han smilede roligt og sad bare og ventede på hun kom hen og satte sig hos hende eller måske ville hun danse op af ham siden hun skulle sidde et så godt sted som sofaen eller noget andet
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 21:43

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og rystede kort på hovedet " Nej og heldigvis for det... Han er min onkel.. Jeg kan ikke klare ham" sagde hun og så på ham med et kort smil og gik over til ham og satte sig ved siden af ham " Mit sprog.. Tja... Det har jeg fra min far" sagde hun og så ned i gulvet og bed sig kort i underlæben og så derefter op i baren med et trist smil. Hun savnede sin far, men der var ikke så meget at gøre ved det. Hun så med et ryk op på dj'en og smilte idet han satte en god sang på, som hun kendte og det gode var, at man kunne få lov til at synge den, hvis man turde og hun var ikke sådan at skræmme så hun rejste sig op og gik op til scenen og greb fat i mikrofonen og begyndte at synge da sangen begyndte " Take me on the floor.. Cant take it anymore..You kill me, kill me, kill me with your touch" da sangen sluttede fik hun en klapsalve og så over på dj'en med et smil

//sangen: https://www.youtube.com/watch?v=jEiGbXvF_Rw&ob=av2e //

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Ons 12 Okt 2011 - 22:01

Nick smilede da hun gik op for at synge og lyttede godt da hun endelig kom ned greb han fat i hendes arm og svang hende kort rundt før han så på hende "gerne" sagde han og blinkede før han gik op til DJ'en og snakkede med ham og stak ham nogle penge før en ny sang blev sat på og han gik op på scenen og stod lidt og lyttede til musikken før han begyndte at synge med "So hot out the box can we pick up the pace? Turn it up, heat it up I need to be entertained Push the limit, are you with it? Baby, dont be afraid Im a hurt ya real good, baby" sang han smilende og blinkede til hende før han sang videre i teksten og nåede til hans ynglingsdel omkvedet "Oooh, do you know what you got into? Can you handle what Im about to do? Cause its about to get rough for you Im here for your entertainment Oooh, I bet you thought that I was soft and sweet Ya fallen angel swept ya off ya feet Well Im about to turn up the heat Im here for your entertainment" han sang den del bedre end noget andet og han sang faktisk sangen meget godt sangen sluttede og han satte mikrofonen på plads og fik en klapsalve og hoppede ned fra scenen og gik hen og stillede sig foran hende og så bare på hende smilende
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 22:11

Hun så på ham med et smil idet han drejede hende rundt og derefter gik op på scenen og sang en af hendes ynglings sange. Da han kom ned gik hun over til ham med et et smil på læberne og så på ham " Så du mener jeg skal underholde dig hmm?" sagde hun og lod sin tunge glide ud og fugte hendes læber " Det kunne da nok komme på tale" sagde hun og lod en hånd glide fra hans skulder og ned over hans brystkasse inden hun lænede sig ind mod ham " Men så må du jo finde et sted, med mindre du vil gøre det her" sagde hun og gik op i baren med et blidt smil på læberne. Hun så på bartenderen med et blidt smil idet hun mærkede nogle bag hende " Kami.. Kaze......" hvislede det ud mellem denne fremmeds tænder " Yazu... Hyggeligt at møde dig og farvel" sagde hun og tog imod sin drik og gik ned til ham igen med et blidt smil på læberne " Måske burde vi finde et andet sted end her.. Der er nogle her der er ude efter mig" sagde hun og så op i baren med et lettere nervøst smil og opdagede ikke hun havde ladet deres fingre flette

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 7:41

Han så på hende smilende "det kan jeg tænke over" sagde han roligt mens han så på hende før hun gik kort han tænkte over hvor de kunne gå hen og besluttede sig for at gå hjem til hende vis hun altså havde et sted at bo mens han bare smilede og så på hende da hun kom ned til ham og sagde hun blev forfulgt han så rundt med et svagt blik "bare rolig jeg beskytter dig" sagde han og tog hende roligt ind til ham ind under hans læderjakke lidt som var dejlig varm fra ham samt hans krop gav nogle små stød meget svage så man ikke kunne mærke dem som om han ladte op til noget han var trods alt lyndæmon han måtte lade op vis nu han skulle beskytte hende han vendte blikket mod hende smilende "kom lad os gå hjem til dig" sagde han smilende og fulgte hende roligt mod døren før de kom udenfor og lamperne begyndte at blinke af elektricitet fordi han var ladt op før han så bagud kort og fløjtede efter en Taxi som kørte hen og stoppede og han slap hende så hun kunne hoppe ind hvorefter han selv hoppede op og ventede på hun sagde hvor hun boede så de kunne komme væk og hjem til hende
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 8:30

Hun så på ham med et blidt smil og og rødmede svagt idet han sagde han ville beskytte hende " virkelig?" sagde hun lettere genert og mærkede hvordan han trak hende ind til sig, under hans læder jakke som gav hende en form for tryghed, hvilket var underligt, da hun jo ikke kendte denne fremmede ordentligt endnu. Hendes blik var rettet mod døren idet de gik uden for for at komme hjem til hende "Til Kamikaze's hus" sagde hun og smilte blidt for sig selv da de havde sat sig ind i taxien. Hun så på ham med et blidt smil og så derefter ud af vinduet, hun havde på fornemmelsen at denne nat nok skulle blive til noget godt, derfor kunne hun ikke lade være med at smile. Taxien stoppede og nikkede kort " Sådan frøken Kamikaze" sagde chaufføren og smilte, hun vendte sit blik mod ham hun havde mødt på diskoteket og smilte " Du kan bare smutte inden for" sagde hun og åbnede døren med et blidt smil. hun gik ud af taxien og hev 50 dollars frem og gav dem til manden i taxien " Behold resten Shino" sagde hun og smilte idet hun gik over mod huset, som nu var lavet til lejligheder. Hun fiskede hurtigt en nøgle op af sin bh, låste op og gik indenfor

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 9:57

Nick gik roligt efter hende med et smil over hvordan hun så ud til at kende en del ham selv privat var han sjældent ude blandt folk han kendte... Mest fordi de fleste hadede ham enden for at voldtage dem eller voldtage deres kærester... Selvom han var stoppet var han egentlig stadig på flugt fra politiet. Han kom til at tænke på. Hvorfor var han egentlig gået ud i byen? Han var på flugt og nu var han på vej ind i en fremmed tøs hjem. Alligevel. Der var noget over hende. Noget som nærmest trak i ham mod hende han så på hende roligt og fulgte roligt efter hende da de så kom indenfor i lejligheden smilede han svagt "hva er man bange for nøglen bliver stålet" spurgte han smilende mens han så på hende roligt og så rundt i hendes lejlighed og huskede alt hvad han så hver eneste lille millimeter huskede han med det samme og vendte sig så mod hende igen roligt og smilede.
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 10:16

Hun smilte blidt til ham og rystede kort på hovedet " Nej nærmere at jeg ikke kan finde den" sagde hun og grinte kort og lukkede døren bag sig og tog sine stiletter af " Lad endelig som om du er hjemme" sagde hun og smilte blidt til ham idet hun gik ind i stuen og over i hendes store læder sofa og satte sig ned og lod sit blik blive på ham. Hun rejste sig op og gik over til ham og derefter gik ud i køkkenet " Lyst til mere og drikke?" spurgte hun og åbnede sit skab med alkohol i. Der var både vin, martini og alt andet sprut til en festlig aften som denne. Hun tog en flaske martini og en flaske vin og stillede flaskerne på køkkenbordet og fandt 2 glas og tog det med ind i stuen. Flaskerne og glassene blev stillet på et bord ved sofaen " Du har ikke noget mod jeg lige hopper i et bad vel?" sagde hun og rødmede svagt idet hun bed sig i underlæben så der kom en klingende lyd fra hendes piercinger

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 11:11

Han så på hende smilende "det gør jeg da" sagde han og tog skoene af og gik hen og satte sig i sofaen og så efter hende smilende "ja da selvfølgelig vil jeg da gerne ha lidt at drikke helst lidt maritini vis du har det" sagde han roligt og så rundt stadig mens hun kom ind med 2 flasker og 2 glas hvorefter hun spurgte om hun måtte gå i bad eller rettere om han havde noget imod hun gik i bad "nej selvfølgelig har jeg ikke det så længe du ikke er derude i flere timer" sagde han og grinte svagt før han tog det ene glas og hældte maritini op og hældte så maritini i det andet osse for han havde set hende drikke maritini så måtte hun vel kunne li det ikk? Det var mest logisk i hans hoved. Han lænede sig tilbage og så rundt mens hun forhåbentlig gik ud i bad før han rejste sig og gik lidt rundt i huset tjekkede værelserne hendes soveværelse og køkkenet og til sidst badeværelset han havde ikke rigtig lagt mærke til hun var gået herind så han gik bare ind og tænkte det var et værelse mere af en eller anden slags
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 11:30

Hun smilte blidt til ham " Det tager højest 15 minutter" sagde hun og gik ud på badeværelset og lukkede døren bag sig. Hun så sig i spejlet og strøg sit hår tilbage og smilte til sit spejlbillede * pas på Aleshya.. * tænkte hun og rystede kort på hovedet idet hun gik over og tændte for vandet, inden hun begyndte at tage sit tøj af. Hun lagde sit tøj i vasketøjskurven og gik derefter ind under det dejlig varme vand og smilte for sig selv. Hun var ligeglad med at denne fremmede sad inde i hendes stue og drak af hendes alkohol, det var jo trods alt hende selv der havde sagt ja til han måtte komme med hende hjem. Kort tid efter hun havde taget sæbe i håret hørte hun døren gå op, hun vidste det var ham, men var egentlig ligeglad, han måtte da gerne komme ind til hende, hvis det var det han havde lyst til. Hun smilte for sig selv og begyndte roligt at skulle sæben ud af hendes hår af af hendes velformede nøgne krop

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 11:36

Han så overrasket på hende da hun intet gjorde da han kom ind og smilede før han gik hen og lænede sig op af væggen og så på hende hendes krop var vidunderlig smuk og helt vildt tiltrækkende men han var ligeglad han så på hendes ansigt før han langsomt stak hånden ind og slukkede for vandet før han langsomt gik hen mod hende så hun nærmest blev presset op i et hjørne ingen flugt ingen muligheder medmindre hun ville skade ham hvilket han tænkte det ikke var muligt for hende han tog blidt fat i hendes nakke og bukkede sig langsomt ned mod hende så hende i øjnene lagde roligt den anden arm om hende om på hendes røv før han lod deres læber røre hinanden svagt for at se om hun ville kysse tilbage vis hun prøvede at skubbe ha kunne dette ikke rigtig betyde et kys men vis hun ville kysse ham ville han gøre det til et rigtig kys og ikke bare et læbesnit men et rigtig langvarigt kys
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 11:44

Hun så på ham med et genert blik idet han slukkede vandet og mærkede hvordan væggen bag hende ramte hendes ryg, hvilket gav hende kuldegysninger. Hun lukkede kort sine øjne idet hun følte hans tænder mod hendes hals, hvilket fik hende til at bide sig i underlæben af ren nydelse. Da han stoppede og så hende i øjnene rødmede hun kort og lukkede atter sine øjne idet deres læber mødtes, hun kunne af ren refleks ikke bare lade være med at kysse igen, så det gjorde hun, trods hun godt vidste det var risikabelt, men hun var ligeglad. Hun lod deres læber blive sammen et stykke tid, hvorefter hun kort brød kysset og så på ham med et genert smil " Jeg.. Jeg fik aldrig dit navn" sagde hun med en genert stemme og lod sine hænder glide op af hans brystkasse og op omkring hans nakke

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 11:49

Langsomt pressede han hende mere op af væggen og lagde sin anden arm som havde fat i hendes nakke blidt ned og lagde sig om hende så den var på hendes ryg med et smil så han hende i øjnene og bukkede sig ned og hviskede i hendes øre med forførende og halvfræk stemme "jeg gav dig aldrig mit navn" hvorefter han nappede hende i øret og kyssede hendes hals lidt før han svagt lod tungen komme frem og glide lidt op af hendes hals før han pressede hende mere ind mod væggen og han nussede hendes ryg og røv samtidig før han tog hovedet tilbage så de så hinanden i øjnene igen "og dit navn gætter jeg på har noget at gøre med Kamikaze jeg ved ikke om det er dit fornavn men det er da smukt alligevel" hviskede han mens han langsomt tog sin læderjakke af fordi den var ved at blive for varm og kastede den ud på gulvet før hans arme lagde sig på plads samme steder som før mens han så hende i øjnene og smilede bare "men navnet er Nick" hviskede han svagt og lod deres pander mødes så de bedre kunne se hinanden i øjnene
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 12:01

Hun rystede svagt da han hviskede hende i øret, hvorefter han kort nappede hende og lod sin tunge glide op af hendes blottede hals " Kamikaze er mit.. efternavn" sagde hun og bed sig kort i underlæben af nydelse da han pressede hende yderligere op af væggen " Aleshya er mit fornavn" sagde hun og slikkede kort sin underlæbe og så på ham med et blidt smil. Idet han smed sin læderjakke smilte kun kort og kunne ikke lade være med at se på ham. Der var bare noget over ham som hun elskede mere end noget andet. En svag rødmen kunne netop anes på hendes kinder idet de stod pande mod pande og så hinanden i øjnene og han præsenterede sig selv. Hun lukkede kort øjnene og lod deres læber mødes i et blidt kys. Hendes hænder var stadig omkring hans nakke og nussede blidt hans hår mens hun kyssede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 12:33

Han lod deres læber røre hinanden og kyssede hende nydende tilbage mens han igennem kysset hviskede "Aleshya" med et stort smil mens han kyssede hende videre og lod sine hænder glide ned og tog hende på røven og løftede hende op af væggen så de var i samme højde mens han kyssede hende videre før han blidt slap hendes læber og begyndte at kysse hende på halsen "nu er du sikkert en af de tøser som stikker af så snart de har haft sex med en fyr" hviskede han i hendes øre mens han nussede hendes røv løftede hende lidt op og ned så hendes blottede underliv gled op og ned af hans bukser ved hans lem som man allerede nu tydeligt kunne se var begyndt at rejse sig af lyster efter denne tøs denne smukke lækre tøs med et navn som en engel Aleshya mens han kyssede hendes hals videre nydende
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 12:41

Hun rødmede da han hørte han hviskede hendes navn i kysset, hvilket føltes så rigtigt, der var ingen andre der havde sagt det på den måde, hvilket tændte hende en del. Idet han løftede hende op af væggen så de var i samme højde bed hun sig kort i underlæben og smilte " Jeg har aldrig haft sex før" sagde hun og rødmede endnu mere over hun havde sagt det. Han var den eneste der havde fået det at vide. Hun mærkede hvordan han lod hende glide op og ned af hans bukser, hvor hans lem var, hvilket fik hende til at rødme endnu mere. Hun lukkede sine øjne af nydelse og kunne mærke at hun efterhånden var mere end klar til at have sex og at det blev med ham gjorde det bare meget bedre. Hun åbnede sine øjne svagt og fugtede sin underlæbe og lænede sig ind mod ham og lod deres læber mødes i et blidt kys

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 12:46

Han smilede roligt mens han fortsatte med at lade hende glide op og ned af hans bukser og lyttede til hun sagde hun var jomfru "det gør det jo bare endnu bedre" hviskede han smilende og kyssede hende blidt tilbage på de dejlige læber som hun ejede og lod sin tunge røre hendes pircinger med et smil før han blidt satte hende ned på gulvet "så lad os gå ind til dit soveværelse der kan vi gøre det helt uforstyrret" hviskede han smilende mens han så hende i øjnene "og så lover jeg jeg bliver her til imorgen mindst" hviskede han smilende og mente som at han sværgede han ikke skred midt om natten som mange andre fyre sikkert gjorde mens han så hende i øjnene smilende før han tog hendes hånd og flettede deres fingre og gik så roligt ud af badeværelset og hen til hendes soveværelse som han havde været før hvorefter han kiggede rundt og forventede at se en enmandsseng eftersom hun jo boede alene eller det troede han hun gjorde eftersom der ikke var andre her i lejligheden.
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 12:56

Hun så op på ham da hun blev sat ned på gulvet og smilte blidt til ham og lod deres fingre flette og gik ind på soveværelset. Da hun fik åbnet døren stod der en stor dobbeltseng, 2 natborde og et kæmpe skab med tøj. Døren bag dem lukkede ikke helt, trods hun skubbede til den inden de gik over mod sengen. Hun vendte dem om så han var ind mod sengen, hvor efter hun skubbede ham ned på sengen og satte sig over ham med et blidt smil " Men trods jeg er jomfru, ved jeg stadig hvad mænd vil have" sagde hun og bed sig kort i underlæben og lænede sig ned over ham og kyssede hans hals. Hele hendes krop skreg ligefrem på at han skulle gå i seng med hende, hvilket sikkert også nok skulle komme til at ske

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 14:29

Han så på hende smilende hun var forførende og fræk og ligetil han kunne li det han kunne rigtig godt li det det tændte ham som en gal mens han lagde armene om hende og gled ned og tog hende på røven blidt med et smil før han gav hende et svagt smæk mens han tog hende hårdt på røven og lukkede nydende øjnene mens han smilede før hans hånd med en flydende let bevægelse kørte fra hendes røv rundt om hende og ned til hendes underliv og den anden hånd tog hende på brystet roligt med blide berøringer begyndte hans finger at lave cirkler på hendes underliv og hans hånd drejede hendes bryst rundt som vaskede han et bord rundt i små cirkler og klemte hendes nips og drejede på dem som en gammeldags radio mens han nød hun kyssede hans hals med et smil
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 14:44

Hun lukkede øjnene af nydelse og rødmede idet hun mærkede hans hånd på hendes røv. Et svagt støn undslap hende da han lod sin hånd glide ned til hendes underliv og køre sine fingre i cirkler. Hun bed sig i underlæben af nydelse og kyssede ham derefter igen og lod sin tunge glide op af hans hals og nappede ham kort i halsen hvorefter hun så op på ham med et blidt smil idet hun lænede sig ned over ham og lod deres læber mødtes kort, hvorefter hun igen kyssede hans hals " Tag mig" hviskede hun forførende og lod hendes hånd glide ned til hans buksekant idet en svag rødmen kunne anes på hendes kinder. Hun nappede ham kort i øret og lod kort sin tunge glide op af hans hals og derefter så hun ham i øjnene

Gæst
Gæst

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum