Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Untouched ~Nick::privat~ XXX

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 3 Empty Sv: Untouched ~Nick::privat~ XXX

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 20:08

Hun lagde sig helt ind til ham og lagde sig på hans brystkasse og hørte hans sidste ord, hvilket fik hende til at rødme inden hun faldt helt i søvn. Hun hørte godt han mumlede et eller andet i søvne, hvilket hun syntes var ufattelig sødt. Natten gik og der begyndte at blive lyst udenfor, hvilket fik hende til at vågne langsomt, men hun havde ikke tænkt sig at stå op får han gjorde, hun ville ligge i sengen hele dagen, hvis det var det han ville

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Nick Fre 18 Nov 2011 - 20:33

Han vågnede langsomt osse af solens stråler igennem hendes gardiner med et roligt smil før han drejede sig med ryggen til solen "vend dig om så vi kan ligge i ske og få os et par timer mere på øjet jeg er virkelig træt" hviskede han blidt og aede hendes ryg blidt og kyssede hende kort godmorgen "jeg vil gerne sove en times tid mere du bestemmer selv om du vil ligge her eller måske gå på nettet og finde et eller andet vi kan lave idag" hviskede han smilende mens han så hende kærligt i øjnene med et stort smil
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 10:42

Hun smilte blidt for sig selv og så op på ham " Jeg kunne ikke være mere enig" sagde hun og vendte sig om så hun lå på siden. Hun lagde sig tæt ind til ham da de lagde i ske, hendes øjne gled langsomt sammen igen da hun stadig var træt. Hun lukkede øjnene helt og der gik ikke længe før hun var faldet i søvn og lå der i hans arme

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 19 Nov 2011 - 10:49

Han smilede roligt og lå ind til hende blidt og nussede hendes mave kærligt mens han havde armen under hendes hoved og duftede til hendes dejlige sorte hår "du dufter vidunderligt skat" hviskede han blidt inden hun faldt i søvn hvorefter han langsomt løftede sin arm fra hendes mave og aede hendes hår kort og smilede han var så glad for at være sammen med hende han var så glad at han allerede ville fri til hende vis han kunne men han tænkte sig godt om og besluttede sig for at vente der kunne jo ske meget men en ting var helt sikkert han ville virkelig gerne bo sammen med hende så han kunne lære hende bedre at kende og være mere sikker på måske at ville giftes med hende langsomt efter noget tid faldt han endelig i søvn og sov som han havde sagt en time.
Nick
Nick

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 11:38

Hun smilede kort over det han sagde og mærkede rent faktisk også at han nussede hende på maven. Mens hun lå i hans arme og tænkte over hvor dejlig en kæreste hun havde og hvor glad hun var for ham. Efter der var gået cirka en time så vågnede hun langsomt fortsatte med at ligge tæt ind til ham, hvilket gjorde hende ufatteligt tryg. Hun så op på ham med et blidt smil og lod kort en hånd glide gennem det lange sorte hår. Hun satte sig op i sengen og strækkede sig, hvorefter hun så ned på ham med et roligt blik og lænede sig ned over ham og lod deres læber mødtes kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 19 Nov 2011 - 12:08

Nick faldt hen og lå på ryggen da hun satte sig op han var vågen men han ville lige drille hende lidt da hun kyssede ham tog han hurtigt rundt om hende med armene og hev hende ned så han lå på sidden og hun lå på ryggen med benene over hans mens han kyssede hende videre nydende "godmorgen min skat" hviskede han igennem kysset og slap blidt hendes læber og så hende i øjnene "hvad skal vi så lave idag" spurgte han smilende og så hende i øjnene "jeg kom til at tænke på noget i nat skat? Vil du flytte sammen med mig" spurgte han smilende mens han så hende i øjnene
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 14:50

Hun mærkede han tog om hende og vendte den om så hun lå på ryggen. Idet han kyssede hende lukkede hun øjnene af nydelse og lagde hendes arme omkring hans nakke og nussede blidt hans hår " Godmorgen min egen" sagde hun skjult i kysset. Da kysset blev brudt så hun på ham med et blidt smil " Hmm jeg ved det ikke skat, hvad har du lyst til?" spurgte hun og nussede stadig hans hår. Hun lænede sig ind mod hans hals og lod kort sine læber ramme hans hals efterfulgt af hendes tunge der kort gled op af hans hals til hans øre hvor hun blidt nappede og derefter igen så på ham da han spurgte hende om de skulle flytte sammen " Meget gerne skat" sagde hun og rødmede kort over hendes svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 19 Nov 2011 - 15:16

Nick smilede bare som om han havde nået lykken og det havde han jo osse langsomt kyssede han hende blidt og tog hende kort på røven "skal vi flytte ind her på min hytte i Garvenien eller skal vi finde et helt nyt sted" spurgte han smilende mens han så hende i øjnene kærligt og nussede hende blidt videre med et stort smil han havde ikke været lykkeligere i mindst 10 år tusinder og alt skyldtes hende alt hans glæde og kærlighed var kun evig og eneste hendes skyld han var sten sikker på han elskede hende højere end noget andet. "jeg stemmer for et nyt sted en ny begyndelse et andet sted måske et lidt finere kvarter" sagde han smilende
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:32

Hun kyssede han blidt tilbage og rødmede kort da han tog hende på røven " Jeg tror også det bliver et andet sted, et smukt sted" sagde hun og så på ham med et blidt smil. Hun var så lykkelig hun kunne være, takke været ham og hals kærlighed til hende, der har aldrig været nogle der har vist hende så meget kærlighed som Nick havde og hun var ikke i tvivl om at de to ville få en god fremtid sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 19 Nov 2011 - 17:07

Efter noget tid rejste Nick sig op og gik hen til sit tøj og fandt en Iphone 4s frem fra sin lomme og gik hen og lagde sig ved siden af hende og tændte den og gik ind på boligområdet ved lejligheder til salg der var nogle henne i de fine kvarter til salg de var meget dyre men alligevel selvom de var så dyre gik Nick ind og tjekkede dem og undersøgte dem "hvad med den her skat" spurgte han smilende en ny lejlighed ikke mere end 3 måneder gammel hvid i de fleste rum med højteknologiske tæt skærme siddende inde på soveværelset hvor man kunne trykke lidt på en computer og så kunne det skifte til alle mulige forskellige ting dejlig sommer dag på Hawaii vintersmuk dag i østrig eller endda op i rummet samt den kunne osse skiftes om til en fjernsynsskærm det var en hel væg som var som et tv eller et vindue. Så var der stuen som var kridhvid med flotte hvide gardiner som skjulte svagt solen men så solen stadig kunne komme igennem så var der gangen og døren som osse var flot smukt hvid samt til sidst et badeværelse med en marmor håndvask samt kølerknapper så man kunne bestemme den præcise temperatur på vandet igennem dem samt en flot bruser med glas rundt om selve bruseren så man kunne se derind. Samt et flot toilet af hvid marmor. Så var der et rum mere til flot metal sølv vaskemaskine samt tørretumbler som passer helt perfekt til hinanden og stod ovenpå hinanden så de lignede som om de hang sammen.
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 17:20

Hun så efter ham da han rejste sig op og fandt sin mobil frem og kom tilbage i sengen. Hun lagde sig tilrette så hun kunne se hvad det var han lavede, hun så på lejligheden han havde fundet og smilte blidt til ham " Den ser fantastisk ud skat" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun lod kort en hånd glide gennem det lange sorte hår og så derefter på ham igen " Men hvordan skal vi få pengene til det og få flyttet alle mine ting?" spurgte hun og smilte blidt til ham. Hun ville hellere end gerne væk fra denne usle lejlighed hun boede i nu, som desuden alligevel var alt for lille efter hendes mening. Hun rejste sig fra sengen og så ned på sit tøj og derefter på ham " Er du tørstig?" spurgte hun og smilte blidt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 19 Nov 2011 - 17:29

Nick så på hende smilende og kyssede hende kort "ja meget gerne" sagde han smilende og fik sig rejst op og gik som om han kendte lejligheden mens han så på mobilen ind i køkkenet han var allerede igang med at byde på lejligheden han ventede på hun kom derind før han lagde mobilen væk og så på hende blidt "vi sælger min hytte i Galvanien vi kan få omkring 7 millioner for den" sagde han roligt og smilede stort "de penge bruger vi på lejligheden jeg har startet et tilbud på 2 millioner" hans telefon vibrerede og han tog den "har lige fået svar skat og han siger 3 og så har vi en aftale" han så på hende blidt "skal vi sige ok til 3?" spurgte han blidt med et roligt smil
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 17:42

Hun så på ham med et blidt smil og kom ud til ham i køkkenet med et blidt smil på læberne " Hvad vil du have og drikke?" spurgte hun og så på ham inden hun lod en hånd glide gennem det sorte hår " Jamen... Du er da glad for den hytte skat.. Men vi vil også gerne have den lejlighed.. Du bestemmer om du vil sælge den" sagde hun og gik over til ham og kyssede hans pande. Hun så på ham med et smil og nikkede " 3 millioner? " sagde hun og bed sig kort i underlæben " Sig til ham at vi har en aftale" sagde hun og lod hendes hånd kærtegne hans ene kind " Jeg glæder mig allerede skat" sagde hun og tog sig kort til hovedet " Hov.. Min p-pille" sagde hun og gik over til køleskabet og åbnede det for at få pakken med p-piller taget ud og tage den pille hun skulle

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 19 Nov 2011 - 18:20

Nick gik roligt med ende hen til køleskabet "du har ikke en øl vel skat" spurgte han blidt og kyssede hendes skulder blidt mens han smilede "lad os købe den" hviskede han og trykkede aftale mens han smilede og og fik en ny besked som han tog "vi kan flytte ind når vi vil selv i dag vis vi vil" hviskede han blidt og så på hende kærligt før han tog sin mobil op til øret "hej Kristian sælg du bare hytten til rigmanden men husk han har lovet 8,4 millioner for den" sagde han roligt hvorefter han lagde på igen "de andre 5 millioner bruger vi på møblement samt elektricitet og alt det lejligheden vores ikke leje nej vi ejer den når vi har købt den" hviskede han blidt med et roligt smil mens han kyssede hendes skulder videre blidt
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 23:15

Hun så tilbage på ham med et blidt smil " Jo har faktisk en" sagde hun og bukkede sig ned for at tage øllen i køleskabet " Her skat" sagde hun og smilte blidt til ham. Hendes smil blev stort da hun hørte hvornår de kunne flytte ind " Virkelig" sagde hun med en glædesfyldt stemme da hun vendte sig mod ham og kyssede ham " Det vil sige jeg intet skal have med udover mit tøj?" spurgte hun og lod sine hænder glide op omkring hans nakke og nusse hans hår " Mhm skat.." sagde hun med et blidt smil på læberne og nussede fortsat hans hår

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Søn 20 Nov 2011 - 9:10

Han smilede blidt og kyssede hende kærligt tilbage "jeg elsker dig Aleshya" hviskede han blidt "ja god idé gå du igang med at pakke det og bestem om der er noget af alt det du har her som du gerne vil ha eller om der er noget som er noget værd så vi kan sælge det" sagde han smilende mens han så på hende blidt før han blidt slap hende og tog blidt fat i hendes hænder og fik dem ned fra hans nakke "skynd dig nu skat jo hurtigere desto bedre" sagde han smilende før han åbnede hans øl på trods af det var flaskeøl greb han bare fat i kapslen og hev den af selvom at den skar i hans hud så det blødte lidt men der gik kun et par sekunder så var det healet væk igen han tog en god slurk af sin øl mens han så på hende smilende og glad samt ikke at forglemme lykkelig
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 10:22

Hun mærkede hvordan deres læber mødtes kort hvilket fik hende til at rødme svagt " Jeg elsker også dig skat " sagde hun og smilte blidt til ham. Hun så på ham med et blidt smil og nikkede " Jeg har sikkert nogle ting jeg kan sælge" sagde hun og bed sig kort i underlæben og kom i tanke om det hun havde fået af sin far inden han kom ind og sidde i fængslet. Hun så på ham da han hendes arme ned "Smutter ind og pakker nu" sagde hun og gik ind i soveværelset og hev 2 store kufferter frem og smed dem op på sengen, åbnede dem og så over på sit skab med tøj. Hun gik over og åbnede det og så de mange kjoler, nederdele og bukser, trøjer, toppe og corsager " Jesus Christ.. Har jeg så meget tøj?" sagde hun og bed sig i underlæben idet hun tog bukserne ud og lagde over i sin ene kuffert og fortsatte med resten af sit tøj

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Søn 20 Nov 2011 - 10:34

Nick kom roligt ind til hende smilende før han tog billederne frem af lejligheden igen og fandt hurtigt billedet af det seje soveværelse som var der [ http://3.bp.blogspot.com/_ISMnBTnhkMQ/SXByl5GNM2I/AAAAAAAAAWw/ujvVOXvpmhk/s320/ramada1.jpg ] Hvorefter han drejede skærmen og så kom der et billede af noget han ikke havde set og han smilede roligt "skat? Der er en walk in closet fra soveværelset" sagde han og viste hende billedet af det [ http://2.bp.blogspot.com/-rdCtWfQMQ2c/Td8-cVnOWhI/AAAAAAAAA78/Shx8BiosSDY/s1600/Walk-In-Closet.jpg ] mens han smilede og gik hen og kyssede hendes skulder blidt igen "så tag bare alt det tøj du vil ha med vis du ikke har nok kufferter får jeg nogle til at hente det til dig" hviskede han smilende og kyssede hendes nakke blidt før han gik hen og drak en tår af sin øl mens han kiggede på tøjet i skabene "har du ikke nogle frække kostumer skat?" spurgte han smilende og så på hende med et sjovt smil
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 10:41

Hun så på ham med et smil da han kom ind til hende " Fantastisk skat, det er ufatteligt smukt" sagde hun og lukkede øjnene kort da han kyssede hendes skulder "Jeg har jo massere af tøj, så jeg tror nærmest du skal have en til at komme og hente det skat" sagde hun og bed sig kort i underlæben da han kyssede hendes nakke. Da hun hørte hans spørgsmål om hun havde nogle kostumer smilte hun blidt til ham " Det kommer an på hvad du hentyder til skat" sagde hun og vendte sig mod ham og skubbede ham stille over mod sengen " Jeg tror jeg ved hvad du hentyder til... Men ja det har jeg" sagde hun og lod sin tunge glide kort op af hans hals før hun lod sine læber mødes med hans hals i et blidt kys

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Søn 20 Nov 2011 - 10:46

Han smilede "nåh så det har du" spurgte han roligt med et smil "dem vil jeg meget gerne se" sagde han smilende hvorefter hun skubbede ham hen til sengen han stod bare ved sengen og så på hende blidt pludselig begyndte hun at blidt røre hans hals med tungen og han nød det meget og lukkede hårdt øjnene "skat vi har næsten lige haft sex du kan da ikke mene du vil ha mere" hviskede han blidt mens han havde øjnene lukket nydende over det hans tunge var så følsom det var en af de steder hvor man med garanti kunne tænde ham og endda meget hurtigt
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 11:19

Hun så op på ham med et blidt smil " Ja jeg har skolepige og sygeplejerske" sagde hun og så på ham med et flirtende smil " Hvem siger det er sex jeg er ude efter? Hvem siger jeg ikke har lyst til at kærtegne min lækre kæresten dejlige krop?" sagde hun og lod hendes ene hånd glide ned over hans brystkasse og ned mod hans lem " Hvem siger jeg ikke har lyst til at forkæle ham?" sagde hun og lod sin hånd stoppe inden hans lem " Men det lyder til han ikke vil have det" sagde hun og fjernede sin hånd og vendte sig igen om mod hendes tøjskab og begyndte at tage tøj frem som hun skulle have på. En kjole [ http://1.bp.blogspot.com/_KQwdFy9t-Lk/TMaWYn2XJCI/AAAAAAAAAE0/y5h2wx7EoiY/s1600/img-thing+%282%29.jpg ] og et par leggins der til [ http://m2.sourcingmap.com/smapimg/en/n/11c/woman-white-lacing-patterns-black-elastic-skinny-leggings-pants-155716n.jpg ].

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Søn 20 Nov 2011 - 11:27

Nick havde stået stille med lukkede øjne indtil hun var stoppet før han faldt ned og sidde på sengen af ren nydelse som forsvandt da hun fjernede hånden og så på hende smilende "hvem siger jeg ikke vil det Aleshya det er noget jeg nærmest tigger efter" sagde han og lagde sig ned nøgen på hendes seng "kom og forkæl mig skat" sagde han smilende og lå på ryggen helt slap og ventede på hende smilende mens han så op på loftet hvad skulle han overhovedet selv ha på? Han ville ikke tage det samme på det var for svedigt af al det hun havde sat gang indeni hans krop igår
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 11:40

Hun så over sin skulder og smilte blidt til ham " Hvad du ønsker skal du få skat" sagde hun og lå tingene i sin kuffert og gik over til ham med et blidt smil på de blege læber. Hun stillede sig på alle fire over ham og lænede sig ned mod hans hals " Hvad vil du gerne have skat?" hviskede hun intenst i hans øre, hvorefter hun lod sin tunge komme frem for at kærtegne hans hals. Hun lod sin krop langsomt glide ned af hans nøgne krop, ned mod hans lem. Hun kyssede ham langsomt ned af og stoppede før hun nåede til hans lem og så kort op på ham " Er det dette du vil have skat?" spurgte hun og kyssede helt ned til hans lem og åbnede munden så hans lem kunne komme ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Søn 20 Nov 2011 - 11:56

Han nød det meget med lukkede øjne før han så på hende og lukkede nydende øjnene hans lem var allerede stående bare da hun nåede hans bryst hun havde gjort alle 3 af de ting han kunne li kys på halsen slik på halsen og kys på brystet så han kunne ikke blive mere tændt og det var tydeligt at hans lem var helt op til 3 centimeter længere end da de havde haft sex han havde ikke vist det men han havde været nervøs tidligere så den var ikke helt så stiv som sidst nu var han helt fri og ligeglad "skat det er vidunderligt" hviskede han og så ned på hende og ventede på at mærke hendes læber om hans lem hendes dejlige læber og se ende køre på den hun var vidunderlig intet mindre
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 12:11

Hun så op på ham og rødmede kort og lod derefter sin mund lukke omkring hans lem og lukkede øjnene. Hun kunne tydeligt mærke han var tændt af det her, hvilket gjorde hende selv tændt. Hun begyndte at glide op og ned af hans lem og lukkede øjnene halvt i så hun stadig kunne se lidt. Hun vidste hvor meget han nød dette og hun vidste også, hvor dette muligvis endte. Hun satte tempoet mere op og holdte det i et godt fast tempo

Gæst
Gæst

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum