Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Untouched ~Nick::privat~ XXX

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 2 Empty Sv: Untouched ~Nick::privat~ XXX

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 15:13

Han smilede roligt mens han blev ved og lod sine hænder igen glide ned og tog hende på røven hårdt og smækkede hende hårdere på røven før han drejede rundt så hun var nederst før han spredte hendes ben og begyndte at kysse hende ned af halsen mens han roligt gled ned af hende og begyndte at sutte hendes bryst lidt mens han spændte sit bælte op før han langsomt kørte videre ned af hende og nåede hendes underliv og lod roligt tungen røre hendes underliv før han langsomt hev sin t shirt af sig og aede hendes inderlår og stilte sig op og aede hendes underliv før han gik op og kyssede hende og gled ned af hende igen før han denne gang lod tungen glide hele vejen op af hendes underliv og ned igen først langsomt men så hurtigere og hurtigere indtil han ikke kunne gøre det hurtigere og kørte hænderne op og begyndte at tage hende på brysterne imens bare for at tænde hende endnu mere.
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 15:21

Hun bed sig i underlæben af nydelse da han smækkede hende i røven og vendte rundt så hun nu var nederst. Hendes rødmen blev værre efter som hun kunne mærke hvordan han kærtegnede hendes nøgne krop, hvordan han kyssede hende fra hendes hals for at stoppe ved hendes bryster, for derefter igen kører længere ned for at lade sin tunge røre hendes underliv. Da han havde taget sit tøj af og atter lod sin tunge røre hendes underliv, hvor han startede i et stille tempo, men efterhånden satte farten mere og mere op, hvilket tændte hende ufatteligt meget og det gjorde det bare meget bedre da han begyndte at tage på hendes bryster. Nogle svage støn undslap hende, for hver eneste berøring af hans tunge. Hun bed sig svagt i underlæben og begyndte svagt at ryste af nydelse, men det var fordi hun var tæt på, det var trods alt hendes første gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 16:48

Han fortsatte roligt med et smil mens han roligt tog og åbnede sine bukser helt og hev dem af og tog sine underbukser af osse før han kom op til hende smilende og nussede hendes underliv videre roligt "har du nogensinde prøvet at blowe en pik" hviskede han blidt ind i hendes øre frækt med et smil og kyssede hende videre nydende på halsen roligt "og vis det er du ikke har vil du så prøve" spurgte han smilende mens han tog hendes ene hånd og førte den ned til hans skridt på hans lem før han lagde sig over hende og drejede den rundt den modsatte vej en da de drejede rundt før self så de ikke faldt ned af sengen mens han så på hende smilende så hun lå ovenpå ham med hans lem lige i nærheden af hendes underliv mens han nussede hendes underliv videre blidt
Nick
Nick

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 19:14

Hun rødmede svagt da det gik op for hende, at han også var nøgen nu, men hun var ligeglad, hun havde tænkt sig at nyde ham fuldt ud, hvilket hun så sandelig også gjorde. Hun mærkede han førte hendes hånd ned mod hans lem og derefter vendte sig om så hun igen var øverst " Har ikke prøvet før, men vil gerne" sagde hun og rødmede endnu mere end før, inden hun lænede sig ned over ham og lod deres læber mødes, dog kun et kort øjeblik for derefter at kysse ned af hans nøgne krop og ned mod hans lem. Hendes tunge kom kort ud og røre hans lem inden hun lod hans lem komme ind i hendes mund

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 19:44

Det gik hurtigt op for ham hende her var ikke bange af sig hun var ikke nervøs som mange andre hun var ligetil og ligeglad det var helt utrolig og han var vild med det før han lukkede nydende øjnene og aede hendes hår roligt da hendes læber var om hans lem mens han bare lå lænet tilbage og nød det meget før han åbnede øjnene med et smil "dejligt" hviskede han og aede hendes hår videre smilende "du er helt utrolig Shy du er så ligetil det kan jeg godt li" hviskede han smilende mens han så ned på hende roligt og nød det bare før han smilede "du er god af en begynder" da hun så forhåbentlig havde suttet den godt våd kunne hun jo sætte sig op på den eller be ham om at gøre det eller noget hun var jomfru og nu var de så tæt på så hun måtte bestemme hvem der nok kunne gøre det bedst
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 20:18

Hun lod hendes mund glide op og ned af hans lem og rødmede over de ord han sagde til hende mens hun gjorde det. Efter der var gået noget tid og hun havde suttet den godt våd så hun op på ham med et blidt smil og kyssede derefter ham på halsen og lod sin tunge glide op af hans hals " Jeg kan snart ikke bære det mere... Tag mig" hviskede hun i hans øre med en forførende stemme, mens hendes hånd stadig var på hans lem. Hun lukkede kort sine øjen og lod deres læber mødes i et blidt kys, inden det ville brydes og hun sikkert ville ligge under ham i en elskovsleg, som hun ville nyde fuldt ud. Ikke fordi hun ikke nød det nu, for det gjorde hun virkelig, endda så meget at hun skælvede af nydelse

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 21:15

Han smilede og kyssede hende videre før han drejede dem rundt så hun var nederst før han blidt spredte hendes ben og lod sin lem røre hendes underliv lidt med et smil før han pressede den ind i hende langsomt dybere og dybere helt ind i hende mens han så hende i øjnene og ventede på hendes reaktion på at den egentlig var rimelig stor specielt for en jomfru

//havde lidt kreasvigt lover at komme med noget større næste gang:D
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 21:21

Hun så på ham med et blidt smil idet hun nu igen var nederst. Som han spredte hendes ben og lod sit lem røre hendes underliv, for kort tid efter at lade den glide ind i hende, lukkede hun sine øjne af nydelse og bed sig i underlæben. Hun mærkede hvordan han fyldte hende ud, men det var klart hun var jo trods alt jomfru og han havde sikkert rigeligt med erfaring. Et svagt støn undslap hendes mund, da han lod sit lem glide helt op i hende.

// Det er helt iorden :)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 13 Okt 2011 - 21:44

Han smilede roligt og nussede hendes arme hendes bløde hud samt hendes ene lår osse med et smil og bukkede sig ned og kyssede hende kærligt tilbage før han begyndte at rykke i hende langsomt og blidt mens han kyssede hendes hals kærligt og begyndte roligt at rykke lidt hurtigere for at give hende mere nydelse før han tog hende roligt på brysterne imens og da han var inde i en god fart og hun nød det som hun skulle drejede han rundt så hun var øverst så hun osse selv kunne prøve og føre an mens han lå stille og tog hende på røven for at tænde hende lidt mere før han smækkede hende på den ene balle for at få hende til at starte med at rykke mens han lå og så på hende roligt "tænk du tør at gøre det med mig" hviskede han svagt "uden at tænke over at jeg bare kunne gå bagefter mens du sov" sagde han smilende og nød det meget "der er ikke mange der stoler på en som mig" han satte sig op så hun nærmest sad på hans skød før han blidt kyssede hende på munden "det kommer du ikke til at fortryde" hviskede han og så hende i øjnene "vil du ikke komme sammen med mig" spurgte han blidt med et smil
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Fre 14 Okt 2011 - 21:24

Hun bed sig i underlæben idet han begyndte at rykke i hende og lidt efter sætte farten op, hvilket fik hende til at udstøde nogle blide støn af nydelse. Da han vendte dem om så hun nu var øverst rødmede hun en hel del, især fordi hun hørte hans ord " Har du så tænkt dig at forlade mig i nat?" hviskede hun blidt ind i hans øre da hun havde lænet sig ned over ham og nappede kort i hans øre og stoppede så da hun hørte hvad han sagde " Jeg stoler på dig" sagde hun og bed sig i underlæben i usikkerhed, men da han kyssede hende og sagde det næste brød hun kysset og så på ham med et genert smil " Er du sikker på det er det du vil?" spurgte hun og bed sig svagt i underlæben

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Fre 14 Okt 2011 - 21:51

Han så hende smilende i øjnene og aede hendes ryg kærligt og så nervøst på hende han havde tænkt sig at sige det til hende de specielle ord han aldrig havde sagt før de 3 ord som binder ham til hende for evigt vis hun gjorde det sammen de små ord som betyder så meget i andres liv "ja det gør jeg jeg er helt sikker på det er dig jeg har ventet på det er dig jeg har ledt efter" hviskede han og tog blidt fat i hendes nakke og kyssede hende kærligt på munden kort "for jeg..." det var nu han skulle bare ud med dem over læben bare en millimeter dog som sædvanlig kunne han ikke han sukkede og lukkede øjnene da han pludselig hørte hans egne læber uden han tænkte over det sagde "jeg elsker dig Aleshya" Hvorefter han åbnede øjnene nervøst og ventede på hendes svar mens han stadig havde sin lem oppe i hende og hun sad stille mens han ventede på hun fortsatte
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Fre 14 Okt 2011 - 22:30

Hun så på ham og rødmede svagt over det han sagde og hev hende ned og lukkede sine øjne da hun kyssede ham tilbage og så på ham da hun hørte han tøvede over nogle ord han ikke kunne få sagt, men da han så fik dem sagt fik det hende til at rødme mere end nogensinde. Det var første gang hun hørte de ord " Virkelig?" spurgte hun og bed sig blidt i underlæben og lænede sig ned over ham og kyssede blidt hans hals " Tro mig.. Jeg elsker også dig" sagde hun og lod sin tunge glide op af hans hals, hvorefter hun begyndte at ride ham i et roligt tempo til at starte med, men efterhånden som hun vænnede sig til det satte hun tempoet op. Nogle blide støn undslap hende da hun nød det

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Fre 14 Okt 2011 - 22:44

Han nød det meget og lukkede blidt øjnene svagt og smilede så stort hvorefter han tog hende på røven blidt og hviskede i hendes øre "du har ikke svaret om du ville komme sammen med mig" hvorefter han smækkede hende hårdt på røven "slemme dig" hviskede han blidt før han med et smil nappede i hendes øre sagt med tænderne "er du klar på at gå virkelig hårdt til den" hviskede han blidt i hendes øre og tog fat i hendes røv og løftede hende lidt højere op hvorefter han med benene fik hans lem til at køre hurtigere end de begge havde prøvet et par gange for at give hende en demonstration "vis du er så stil dig på alle fire ved siden af mig og lad mig klare resten" hviskede han smilende mens han nussede hendes røv og gav den et smæk mere
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Fre 14 Okt 2011 - 23:08

Hun så ned på han med et blidt smil og bed sig i underlæben idet han smækkede hende i røven " Jeg vil meget gerne " sagde hun og rødmede helt vildt. Da hun mærkede han løftede hende en smugle og kørte sit lem hurtigt op i hende, hvilket fik hende til at stønne højt af nydelse. Da han stoppede så hun på ham med et blidt smil på læberne og en svag rødmen og stillede sig ved siden af ham på alle fire og bed sig svagt i underlæben. Da han smækkede hende i røven igen undslap hun et blidt støn og lukkede øjnene af nydelse, klar til han lod sit lem glide op i hende igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 15 Okt 2011 - 16:37

Han smilede og så på hende nød at hun flyttede sig hen i sådan en fræk stilling som det jo ville blive så snart han var på plads "vil du virkelig komme sammen med mig" spurgte han smilende og bukkede sig op og kyssede hende kærligt før han stilte sig op på knæ bag hende og pressede hurtigt sin lem helt ind i hende og begyndte at rykke hårdere end hun havde prøvet før og nød det meget før han smækkede hende hårdt på røven og spredte hendes ben endnu mere så der var mere plads så han bedre kunne rykke i hende med hans lem så den endda fløj længere ind i hende end før

//Svigt
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 15 Okt 2011 - 17:30

Hun bed sig i underlæben og smilte blidt til ham " Ja virkelig" sagde hun og og rødmede svagt idet han stillede sig på knæ bag hende. Da han lod sit lem glide op i hende og begyndte i et okay hurtigt og hårdt tempo, lukkede hun øjnene af ren nydelse, men da han lod sit lem glide hårdere og hurtigere ind i hende stønnede hun højt at nydelse. Dette var noget af det bedste der havde sket i hele hendes liv, mødt ham og overvinde sin frygt for at have sex, takke værdet ham kan hun nyde sig selv igen og ham for dan sags skyld kunne hun også nyde

// helt okay ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 15 Okt 2011 - 18:39

Han smilede og nød det han fortsatte så hurtigt han kunne hun var så stram det var tydeligt det var hendes første gang og nu på grund af hun var så stram var han allerede ved at komme "jeg kommer" hviskede han og greb fat i hendes hår for at hive hende lidt op så han kom endnu længere ind i hende "jeg kommer" hviskede han nydende før han tog fat i hendes ben ja mere skindeben og holdte hende oppe på den måde før han kom oppe i hende hårdt og blev ved med at komme lidt før han ikke havde mere og slap hende roligt så hun ville falde ned på sengen før han selv faldt ned ved siden af hende helt udmattet og lå stille med et smil "det var dejligt" hviskede han smilende og så på hende roligt
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 17:57

Hun bed sig i underlæben da han hviskede hende i øret " Aaah jeg.. Jeg... Ngh" Stønnede hun og mærkede han tog fat i hendes hår og hev hende lidt op, hvilket faktisk fik hende til at nyde det endnu mere. Da han løftede hende op og kom inde i hende kom hun også, på samme tid som ham. Hun lukkede øjnene da hun igen kunne mærke sengen under hendes ben og faldt ned mod sengen og så over på ham med en svag rødmen " Det.. Det tør siges " sagde hun stille og smilte blidt tilbage til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Søn 6 Nov 2011 - 18:09

Han lå stille og så op på loftet før han drejede sig mod hende før han rykkede sig hen til hende og kyssede hende kærligt på læberne før han rejste sig op og gik ud på badeværelset hvor han vaskede sin lem og hentede et håndklæde til hende og kastede det hen til hende "er du egentlig på P piller Aleshya" spurgte han roligt mens han så på hende ventende på hendes svar mens han bare roligt smilede og så på hende med blide og kærlige øjne og lagde sig nede bag hende tæt ind til hende med en arm om hendes mave blidt
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 18:55

Hun greb håndklædet han kastede over til hende og smilte blidt til ham over hans ord " Ja det er jeg" sagde hun og tørrede sit underliv. Hun bed sig blidt i underlæben da hun kom i tanke om et spørgsmål han havde stillet hende tidligere " Kan du huske du spurgte om jeg ville være din kæreste?" sagde hun og rødmede svagt og bed sig i underlæben " Jeg vil gerne" sagde hun og så tilbage på ham da han havde lagt sig i sengen bag hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Søn 6 Nov 2011 - 19:00

Han smilede og nussede hendes mave blidt før hun begyndte at snakke om et spørgsmål som hun havde stillet om de skulle komme sammen ja det var rigtigt hun havde ikke svaret ham hans drengeliderlige indstinkt havde taget over. Hvorefter han havde mistet alle tanker og bare ville ha sex med hende men nu når de lå og slappede af tænkte han på alle de forskellige ting de havde sagt fx at de elskede hinanden og han blev gladere og holdte sig mere ind til hende pludselig sagde hun at hun gerne ville og han blev endnu gladere og kyssede hende blidt da hun drejede hovedet mod ham
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 19:13

Hun smilte kort inden deres læber mødtes i et kys. Hun vidste hvor meget dette svar hun lige havde givet hm, betød meget for ham og hun ville gøre alt hvad der stod i hendes magt til at gøre han blev lykkelig sammen med hende. Hun vendte sig helt om mod ham og lod sine hænder glide op omkring hans nakke, mens de fortsat kyssede. Kort brød hun kysset og så på ham med sine lysende øjne " Jeg elsker dig" sagde hun og rødmede svagt over de blege kinder

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Søn 6 Nov 2011 - 19:40

Han kyssede hende nydende tilbage og holdte tæt om hende mens han nød det meget langsomt brød kysset mellem dem og de magiske vidunderlige 3 ord kom han blev så glad hans hjerte bankede nærmest og han havde sommerfugle i maven "jeg elsker virkelig osse dig" hviskede han og kyssede hende blidt en gang til som var det et brev som skulle forsegles med hans våbenmærke
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tirs 15 Nov 2011 - 17:57

Hun så på ham da deres kys blev brudt og smilede blidt til ham. Han fik hende virkelig til at føle som om hun var noget værd, da hun ikke rigtigt havde følt det før. Hun lukkede øjnene og lagde sig tæt ind til ham, hun mærkede hvordan hans hjerte hamrede i hans bryst og lige så i hendes eget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tirs 15 Nov 2011 - 18:32

Han lagde blidt armene tættere om hende og aede hende kærligt før han lod sig ligge så behageligt han kunne ved at lægge sig på ryggen så hun kunne ligge ind til ham hvorefter han langsomt og svagt faldt mere og mere i søvn indtil han var helt væk og det sidste ord han sagde inden var "Aleshya min pige" imens han sov mumlede han i søvne som om han snakkede om en og den en var Aleshya han snakkede i søvne om hvor meget han elskede hende
Nick
Nick

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum