Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Untouched ~Nick::privat~ XXX

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Untouched ~Nick::privat~ XXX - Page 5 Empty Sv: Untouched ~Nick::privat~ XXX

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:41

Hun så på ham med og bed sig i underlæben " Du mister mig ikke" sagde hun og mærkede hans tåre på hendes skulder " Skat.. Rolig.. " sagde hun og bed sig i underlæben. Hun vidste jo godt at på et eller andet tidspunkt ville hun forlade denne verden, men det var der jo mange år til, med mindre hun fandt en udvej og gjorde så hun ikke forladte denne verden, men det krævede at han gik med til at hun gav sit blod til en vampyr, men så kunne hun ikke længere se dagens lys, hvilket hun gerne ville og hun ville ikke være varulv, trods det kun var ved fuldmåne hun skulle være lænket og gemt væk fra andre

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Nick Ons 30 Nov 2011 - 21:16

Nick så på hende blidt "jo skat det gør jeg jo" hviskede han svagt "Jeg lever evigt og du dør på et tidspunkt" hviskede han kærligt mens han så hende i øjnene med en tåre ned af kinden blidt "jeg vil ikke miste dig jeg elsker dig for højt" hviskede han blidt og kyssede hende kærligt før han blidt slukkede for vandet "vi må hellere pakke så vi er klar til at flytte" hviskede han blidt mens han så hende i øjnene med et svagt smil
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 21:21

Hun så på ham med et svagt smil " Med mindre du går med til at.." sagde hun og stoppede, hun kunne ikke få sig selv til at sige at hun havde tænkt på at få en varulv eller en vampyr til at bide hende så hun kunne leve sammen med ham i evig tid. Da han slukkede vandet nikkede hun kort " Måske har du ret" sagde hun og bed sig i underlæben og fandt to håndklæder " Her skat" sagde hun og rakte et håndklæde til ham og tog sit eget og begyndte at tørre sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 1 Dec 2011 - 8:33

Han tog imod håndklædet og begyndte at tørre sig blidt "hvad var det du var ved at sige skat?" spurgte han blidt og rettede blikket imod hende mens han smilede. Og sukkede så svagt og så ned han vidste godt hvad det var hun var ved at sige men han ville være helt sikkert før han bare konstaterede. Han sukkede svagt før han smed håndklædet i vasketøjskurven og rettede blikket mod hende blidt
Nick
Nick

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 15:02

Hun så på ham og bed sig i underlæben " Du kan beholde mig, men.. Det kræver jeg ofre mig til en vampyr eller en varulv.. " sagde hun og bed sig i underlæben. Hun vidste det var en dum idé og hun havde egentlig heller ikke lyst til det selv. Hun fik tørret sig helt og smed håndklædet over i vasketøjskurven og rettede blikket mod ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 1 Dec 2011 - 15:06

Han rystede på hovedet blidt "jeg ved godt det fordi du vil være sammen med mig Aleshya men det går ikke jeg ved osse godt at du ikke vil så lad vær" hviskede han blidt "jeg vil ikke miste dig" sagde han roligt og smilede blidt da han gik ud i køkkenet hvor hans øl stadig stod han tog den og drak en tår mere af den "har du taget alt du skal bruge" råbte han blidt til hende mens han så mod vinduet blidt
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 15:39

Hun så på ham med et blidt smil " Jeg gør det heller ikke skat" sagde hun og fulgte efter ham ud i køkkenet og så på ham med et blidt smil " Jeg har næsten det hele" sagde hun og lod en hånd glide gennem sit halv våde hår og så på ham " Jeg smutter ind og pakker resten" sagde hun kyssede hans kind. Hun vidste godt hvor meget hun betød for ham og han betød også alt for hende " Jeg elsker dig skat" sagde hun inden hun kom ind på soveværelset og pakkede de sidste ting

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 1 Dec 2011 - 16:17

Han smilede "godt" sagde an smilende og kyssede hendes kind tilbage blidt "jeg elsker osse dig" hviskede han før han tog sin telefon og ringede kort før han kom ind og begyndte at tage noget tøj på "du må hellere hoppe i noget tøj flyttemændene sagde de er her om et øjeblik" sagde han smilende mens han svagt så op på hende før han så spændte sit bælte og smilede blidt
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 17:22

Hun så på ham med et blidt smil og tog noget tøj på, da hun hørte han sagde at flytte mændene snart var der " Jeg er også næsten færdig med at pakke" sagde hun med et blidt smil og fik lagt resten af hendes tøj i hendes kuffert, lukket den og hev den ned fra sengen " Sådan skat nu er alt pakket" sagde hun og gik ud til ham med et blidt smil på læberne. Hun lod kort en hånd glide gennem det lange sorte hår og så mod døren og ventede på flyttemændene kom

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tirs 6 Dec 2011 - 14:03

flyttemændene bankede på og Nick gik hen og åbnede for dem. De kom ind og fulgte efter ham han pegede på kufferten og rettede sig mod hende "hvad ellers skal vi ha med" spurgte han smilende og så afventende på hende og håbede svagt på hun ville vise nogle ting nogle måske lidt private ting som hun kunne fortælle om så han kunne lære hende bedre at kende
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 8 Dec 2011 - 15:49

Hun så på flyttemændene da de kom indenfor " Der er to ting jeg bliver nødt til at have med" sagde hun stille og gik ind i stuen og tog en kiste frem, men i denne kiste lagde der ikke et lig eller noget, der lagde hendes fars gamle katana, som betød meget for hende. Hun rakte det til en af flyttemændene og frembragte et blidt smil. Hun åbnede et skab og tog en blå glas figur ud og rakte den til den anden flyttemand " Hvis den går i stykker skal jeg nok sørge for i får røven på komedie" sagde hun kort og smilte kort til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 31 Dec 2011 - 20:02

Han smilede roligt og så på sværdet lidt "afsted med jer to" sagde han roligt før han gik hen og tog hendes kuffert den var tung kunne han mærke før han løftede den op på ryggen og gik ned mod flyttebilen med et roligt smil heldigvis var det ikke en stor flyttebil det var jo unødvendigt med så få ting han lagde kufferten ind mens de forsigtigt pakkede glasfiguren pænt ind og lagde den ned i en trakasse med hø så der skulle meget til før den gik i stykker
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Tors 26 Jan 2012 - 22:32

Hun smilte kort til flyttemanden og nikkede kort inden hun begyndte at gå ud af lejligheden. Det var hårdt, da hun jo havde boet der i et stykke tid, men nu skulle det ligges væk, hun skulle bo sammen med den person hun elskede aller mest i hele sit liv. Hun vendte sig mod Nick og smilte blidt til ham " Jeg kan ikke vente" sagde hun da de var kommet udenfor og stod ved flyttebilen. Hun lagde langsomt armene omkring ham og kyssede kort hans kind " Jeg elsker dig skat" sagde hun og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 26 Jan 2012 - 22:53

Langsomt lagde armene om hende blidt og nussede hende kærligt og kyssede hende kærligt tilbage "vil du tage nogle billeder af din gamle lejlighed før vi går" spurgte han blidt med et roligt glad blik rettet mod hendes øjne "og hvad har du tænkt dig det første vi skal gøre når vi kommer hen til vores nye lejlighed" sagde han smilende og bukkede sig frem ved hendes øre "gør vi det i entréen og fortsætter bare længere og længere ind i huset eller" hviskede han frækt i hendes øre mens hans hånd tog hende på røven
Nick
Nick

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum