Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
i skovens dyb Tchort(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
i skovens dyb Tchort(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

i skovens dyb Tchort(privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

i skovens dyb Tchort(privat) Empty i skovens dyb Tchort(privat)

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 17:49

T: 23:20
O: ingen
V: nymåne
S: skoven

det var en sommenat. I Juli og den var snart 23:30 og Vladcela sad foran sin hytte hun hade i søven, hun var en ung og smule kvinde med lange rødt hår og grøne øjen som stråle som. Juveler og hun var også kendt under naven den smulle juvel så smuk var hun

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

i skovens dyb Tchort(privat) Empty Sv: i skovens dyb Tchort(privat)

Indlæg af Tchort Søn 6 Nov 2011 - 17:59

et stykke længe ud i skov, gik en høj person som var Tchort, han var næste to meter højt og har sølv grå hår, hans øjne er blå grå men gem bag nogen blå solbrille, han gik stille og rolig rundt i skov, da han ikke havde noget at laver, han stopper op og kiggede op på natten himmel, og synes at han kun lugt en anden vampyr, mens han stod der som han gør, han begynde rolig at gå mod lugt, for af ser hvem det er som det er.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 18:26

Vladcela sad på en bænk. For hans sin hytte med en skål med ærder i som hun var ved at bælde, for hun foder skovens dyr med dem og det var nogen hun selv dyrke. I sin lille have over bag ved og hun sad med en kniv i hånden og var ved at, skær nogen bælge over med men kom til at skær sig i hånden med den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 6 Nov 2011 - 18:30

han gik rolig videre og efter noget tid, kun han dufte blod, det var hele sikke en vampyr, som blodt, men sår var sikke heal når han kommer frem, lidt efter kom han så tæt at han kun ser en hytte og et bål, en vampyr som laver mad ved et bål, det var mærkelig at gør, da han kom tætter på vis det sig at være en kvinde, "godaften" sagde han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 18:39

" ggodaftten " stamme Vladcela svaget. Hendes sår i hånden var ikke healde endnu da hun ikke, var så godt til at healde sår selv så det blive ved med at bløde. Et stykke tid endnu da hun ikke kunne lukke såre sammen igen med det, samme da hun var træt og udkørt som var pokke

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 6 Nov 2011 - 18:42

"hvorfor er en vampyr igang med at laver mad" spurgte han og kiggede på hende, han synes at hun ser træt ud men det kan nem synes, det var jo en vampyr som han selv er, og han ved hvor nem det er at nar andre, især når med lever for det, han stille sig op af et træ og kiggede kort rundt.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 18:54

" jeg drikke kun sjælden. Blod da jeg ikke kan tåle for meget blod i løden af dagen så jeg får det kunne, når det er morgen ellers spiser jeg som ander væsner. og det er jeg glad for " sagde Vladcela

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 6 Nov 2011 - 18:59

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt af hende, det var nok derfor hendes sår ikke var heal i nu, "oka, det vil jeg ikke være hvis det er mig, men det kan være at du vil heal sår hurtigere hvis du drak mere blod" sagde han og kiggede kort på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tirs 8 Nov 2011 - 18:21

"det kan jeg ikk. Se du jeg er endlig overflødesom over for blod så jeg må endlig slet ikke får der, da jeg slog ud af det i sær vis det er blod fra ander væsner. Men ikke fra dyr deres blod kan jeg godt drikke i små mængter af gangen " sagde Vladcela

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tirs 8 Nov 2011 - 21:28

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, hun var godt nok en underlig vampyr, han kiggede kort op på natten himmel og kiggede derefter rundt, han lukke kort øjne end han sad sig ned og læner sig op af træ.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 18:00

Vladcela hade det forkerte. Med den fremmede vampyr han gjorde hende udtryg ved sig selv, og ander og hun følde at han ikke tror hende det for satte hun sig. Lidt væk fra ham og slikke svaget sin hånd så det ville healde sammen efter nogen minuter,

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 16 Nov 2011 - 18:13

han kiggede kort på hende, da hun rejse sig og gik lidt læmge væk fra ham og sat sig, så havde huun nok for nok af ham, han bliv stod op af træ og lukke øjne kort, hvorefter han kiggede kort over på hende, end han kiggede op på natten himmel, efter lidt tid hvor ingen af dem sagde noget, begynde han at gå væk der fra.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 18:22

" nej blive endlig. jeg er ikke så godt til at starte en samtale med ander " sadge Vladceal, og så trist ned i jorden med en fine tåre trillen ned af hendes kinder. Hvorfor begyndte hun nu med et at græde over at han gik for hun hade alldrig, før mødt ham men på en måde kandt hun ham fra sin fortid

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 16 Nov 2011 - 18:26

han stopper op da hun begynde at snakke til ham, han vend sig om og kiggede på hende, "de virker ikke til at de vil snakke mere" sagde han kort og gik over mod hende, han gik over til bål og sat sig to meter fra bål, han læner sig rolig tilbage og styk med den en arm.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 18:30

" jeg ved godt at jeg virke anderledes. End ander vampyr fordi jeg ikke kan tåle blod i for store mængter, og fordi jeg kun drikke dyrblod så syndes mange af jeg er sær på grund af det " sagde Vladcela

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 16 Nov 2011 - 18:32

"det vil jeg giver dig ret i" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede rolig op på natten himmel og smiler svagt, "det er ikke mener at jeg skal virke hård, man jeg er fuldblods vampyr, så hvis man ikke lige os, er man mærkelig" sagde han og kiggede på hende, han lukke kort øjne.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 18:35

" jeg er også fuldblods vampyr. Men som jag sagde at jeg ikke kan tåre for meget blod " sagde Vladceal. og så en kende vred ud men det var lige så hurtig væk som det var komme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 16 Nov 2011 - 18:37

han nikke kort til det hun sagde, det må ikke være sjov for hendes forælder at hun ikke kan tåle det, han kiggede rolig ind i ild og slappe af, når hvad skulle de så snakke om nu.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 18:47

Vladcela var bliven smidt. Ud af sine forælder da hun var 13 år det var der de opdage at hun ikke drak, blod som de gjorde og Vladecela hade leve alene siden den gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 16 Nov 2011 - 18:55

han sad bare og slappe af da hun ikke sagde noget, sagde han heller ikke noget, så kun han lige så godt nyde stillehed, han sad og mærke efter puls slags, der var nogen rundt om dem, det var nok skovs dyr.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 19:05

Vladcela blive hurtig. Opmærksom da noget rurte på sig lidt fra dem det var ikke noget dyr det måtte være noget so,m var støre og stærker end et almenlig dyr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 16 Nov 2011 - 19:09

han kiggede kort over mod det som rør på sig ud i skov, man han kun ikke ser noget der ud, så han tog sig ikke rigtig af det, han læner sig lidt mere tilbage og styk på sin albue.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 19:15

Vladcela var mere opmærkesom. End han var og vis de vlive angreben kunne hun ikke rigtig gøre noget, for vis hun blive såre i kamp ville hendes kræfter var så svage at. Et været væsen kunne komme og gøre det var med hende på steder,

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 16 Nov 2011 - 19:18

tyder på at hun var bange for det som gå rundt ud i skov, ved dem som at hun ikke rigtig regn med at han kun klar dem, hvis der nu skulle kom kamp, det virker ikke til at det vil kom tææter på dem, da der var ild, det var ikke særlig mange dyr i skov som kan lide ild, så de plejer at hold sig væk.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 19:23

Vladcela vist at det ikke var noget dyr. Men et andet væsen som ikke virke så bange for ild som man skulle tro, for med et stod den godt ½ meter fra dem med et rasen udtryg. Male i den ansiget og den var fuld af blod og det gjorde Vladcela bange,

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum