Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 20:06

S: Værts huset
T: Lidt over 20:00
V: Der er faktisk temmelig mørkt
O: Kun nogle få mennesker
D: Idag
P: Han har sin røde læderjakke samt sine bukser han har sine pistoler gemt ved ryggen men han har ikke sit sværd med denne gang

Zann sad ved baren med en øl i hånden og ventede. Ventetiden var uendelig. Langsomt kiggede han rundt der var næsten ingen mennesker ligesom han havde håbet på. Nu handlede det bare om hans mål kom. Zann var lejesoldat og sat på en opgave. Han skulle dræbe en lyndæmon hvorfor vidste han ikke og det interesserede ham faktisk heller ikke. Cricker var navnet vist på lyndæmonen. Han havde de sidste par dage holdt øje med ham og ved hjælp af hans udstyr havde han fundet ud af han skulle et eller andet ved værtshuset her som kunne være nyttigt. For ikke sagt hans chance for at dræbe dæmonen. Langsomt så han rundt han kunne ikke forstå at det tog så lang tid. Zann rejste sig op med sin øl og begyndte at gå rundt ved bordene for at se om han var kommet tidligere end han havde regnet med men det så ikke sådan ud. Zann bundede sin øl før han gik roligt ud på gaden og lænede sig op af væggen. Tiden gik og efter kun 5 minutter var den sidste fra værtshuset gået. Når Cricker som ville de 2 være de eneste tilbage derinde. Han havde med andre ord muligheden for at slå til. Og uden vidner. Det var perfekt alt var perfekt. Bortset for. Hvor pokker var Cricker
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 21:40

Cricker gik ned af en gade som var forholdsvis tom, han kiggede sig omkring. De sidste par dage har han haft det som om at han var blevet forfulgt, eller at nogen havde holdt øje med ham. Det kunne jo også være at han var ved at være paranoid, men man kunne jo aldrig vide i den her by. Han så at der var en der stod ude foran et værtshus, men han tog sig ikke rigtig af det. Cricker besluttede sig for at gå indenfor og se sig omkring. Der var tomt, han var den eneste der var derinde hvilket var ret mærkeligt, men folk havde nok andre ting at give sig til og mon ikke at ejeren havde et værelse? Cricker gik op til baren og satte sig på en stol. "Hvad skulle det være?" Spurgte ejeren og Cricker kiggede på ham. "Hmm, har du et værelse jeg kan bruge i nat?" Spurgte han så og ejeren nikkede. Cricker var ikke i sin dæmon form, men man kunne godt kende ham eftersom at han havde sin grå jakke på som gik ned til knæene, en hvid t-shirt indenunder og grønne camouflage bukser med sorte tennis sko, han hår sad som det plejede. (Ligesom på billedet) "Det vil koste dig 100 kroner så kan du sove deroppe i nat." Cricker kiggede på ham. 100 kroner? men hvorfor dog ikke. "Tjo, det lyder fint nok." Sagde han uden at tøve og lagde pengene på bordet hvorefter han gik op på værelset. "Skriv forresten værelset i navnet Cricker. Jeg kommer nok tilbage nogle gange." Sagde han og smilede halvt til ejeren som nikkede af Cricker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 21:49

Zann kom roligt derind efter Cricker var gået og stak ejeren en 1000 kron seddel for at få ekstra nøglen hvorefter han gik derop. Han ventede roligt på Cricker var gået derind og havde låst døren efter sig før han kom frem ude på gangen. Da han stod udenfor døren kiggede han lidt på døren ventende på lyd for hvor han var. Da han havde bekræftet at Cricker ikke var i rummet lige bagefter tog han ekstra nøglen og låste døren op. Der gik lidt tid før han trak sin pistoler bag den røde læderjakke og med et hårdt spark sparkede han døren op og gik indenfor og sigtede rundt for at tjekke hvor han var. Han så på en bunke puder som han skød 2 kugler ind i for at tjekke om der var nogle men der skete intet så et koste skab som han skød 28 kugler ind igennem før han så trykkede på knapperne så magasinerne fløj ud kastede pistolerne i vejret tog 2 nye magasiner drejede rundt så han stod mod den sidste dør og kastede magasinerne en smule op så da pistolerne fløj ned greb de fat i magasinerne og landede i hans hænder hvorefter han skød låsen op til badeværelset og sparkede døren op og sigtede rundt efter ham.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 22:05

Vinduet stod åbent og Cricker havde hørt det hele. Han vidste at han var blevet forfulgt og hoppede derefter ind i værelset og trak sit katana og rettede det imod den fremmede. "Du er ikke så lidt fræk at kommer herind. Jeg kunne jo have lagt i sengen og sovet." Sagde han og kiggede på den fremmede. "Hvem er du og hvem har hyret dig til at dræbe mig?" Spurgte han lidt efter. Cricker var klar til at kæmpe hvis det var nødvendigt, og det kunne han mærke at det ville blive, men først ville han have informationer. Der var meget få der var efter Cricker og han skulle vide hvem det var, så han kunne komme efter personen. Når han altså lige havde skilt sig af med en vis person. "Jeg vidste at jeg blev forfulgt. Du kan ikke blive ved med at følge efter en dæmon og så tro at du ikke bliver opdaget." Cricker talte med en tone der ville irritere den fremmede hvis det altså virkede. Cricker vidste nemlig godt at et vredt sind er et sløret sind, men det var de færreste der faldt for hans trick, men det var nok bedre at prøve. Han holdte et godt øje med pistolerne. Hans sværd kunne godt få kuglerne til at flyve i en anden retning og fordi han er lyn dæmon ville han have hurtige reflekser, men han ville være sikker på at der ikke var nogen der blev ramt på den anden side af en væg eller noget lignende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 22:51

Zann så helt afslappet på ham da han havde begge pistoler rettet mod Cricker. Han grinte hånligt før han trak pistolerne tilbage i holdrene og tog på sin ryg et sværd hvor håndtaget var en kraniemand "du ved ikke hvilke kræfter du spiller med Cricker" sagde han roligt "du er klar over at en dæmon bliver stærkere og stærkere for hvert år han lever ikke?" han grinte hånligt "jeg har levet i 13000 år så jeg har både mere visdom og større styrke end dig" han tog sværdet i begge hænder og lod klingen røre hans sværd kort så den klirende lyd af metal mod metal og et lille knist glint kom frem mens han så på ham "jeg ved ikke hvem der er efter dig jeg får en opgave og fuldføre den" efter lidt tid grinte han før vinduet ved ham blev dækket af noget kraftigt rødligt ild mere rødt end normal ild samt døren bag ham og de andre vinduer så de havde hele lejligheden som en arena før han rettede blikket ind i Cricker's øjne og hviskede med en blid englestemme "angel attack" hvorefter hans øjne skød med noget lys som var tydeligt englelys ethvert væsen på den onde side ville blive skadet af at blive ramt af den energi dæmoner djævle vampyrer alle skabninger fra den onde side ville blive skadet indklusiv lyn dæmon så medmindre han regnede den ud hurtigt og undgik ville han blive blændet.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 23:32

Cricker smilede for sig selv da klingerne rørte hinanden. Han var klar til at han skulle prøve hvad som helst lige nu og blev lidt distraheret dengang der kom flammer op, men han fik hurtigt fokus på ham igen og lagde mærke til de ord han sagde og smilede endnu engang. Da lysglimtet ramte havde Cricker været klar, når Zann kiggede ville han se at Cricker var forsvundet, han stod bagved ham. "Men nu hvor du er så klog om dæmoner, så burde du også vide at lyndæmoner." Han stoppede brat og telepotterede sig hen foran ham igen og fortsatte sin sætning. "Har hurtige reflekser." Han smilede og holdte øje med ham. "Jeg vil egentlig ikke slås, men du tvinger mig til det. Og hvordan kan du være ligeglad med hvad du skal gøre? Hvad nu hvis du bliver hyret til noget der kunne starte en krig som du måske ville blive såret i på en eller anden måde?" Spurgte Cricker stadig med sit sværd trukket, han skulle være klar på hvad som helst. Den her lejlighed var alt for lille at slås i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 10:02

Zann grinte før han slap med den ene hånd på sit sværd før han lænede sig tilbage så han stod lodret op med sværdet ned af lidt over jorden og grinte svagt "jeg prøver at blive en del af den krig der foregår Cricker jeg har slået Zane ihjel for mange år siden og jeg har tænkt mig at gøre det igen denne gang med Scars men jeg skal vinde hans tillid først og desværre står du på min liste jeg er ligeglad med om du er lyndæmon der er for lidt plads her du har ingen gemmesteder" han kiggede på skillevæggen som gik i brand så der var åbent før han gik tilbage midt i rummet og satte sværdet i holderen "ANGEL ATTACK" råbte han igen og denne gang kom det ud af hans hænder det dækkede hele den nye store åbning samt døren så det ville blive virkelig svært for ham at undgå ikke umuligt men meget svært. Der gik lidt tid før han stoppede og greb sit sværd og svang det så det fløj hele vejen rundt om ham vis nu Cricker var der et sted som sikkert ikke var tilfældet så ville han i hvert fald ha dummet sig kraftigt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 12:04

Cricker grinede en smule. "Jeg har heller ikke brug for særlig meget plads. Du glemmer at jeg bare kan teleportere mig væk eller ud af vinduet hvis jeg har brug for plads." Sagde han og iagttog hvert eneste skridt Zann lavede. Han var dog ikke helt klar til det nye angreb der kom han nåede at teleportere sig op på taget, men han var stadig blevet blændet midlertidigt og det var ikke fordi at han var specielt stille, han råbte lidt da det gjorde ondt på ham, så Zann ville i hvert fald kunne høre at han var kommet op på taget af værtshuset. Nu var de jo også udenfor, så Cricker rakte en hånd op i luften og der kom nogle få skyer, hvilket betød at Crickers evner ville bliver forstærket en smule, forhåbentligt var det nok til at han havde en større chance i kampen, og han håbede på at han nåede at få sit syn tilbage inden at Zann kom bragende op igennem taget eller hvad han nu havde tænkt sig at gøre for at angribe. I blinde kunne Cricker jo også sagtens forvandle sig så han fremhævede 2 grønne drage vinger samt en grøn drage hale. Nu havde han også ekstra forsvar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 12:36

Zann stod stadig nede i lejligheden og grinte hånligt før han svang sin hånd og med en voldsom og utrolig kraft kom der en dødbringene kraftig rød flamme stolpe op fra ham op igennem taget og ramte 2 uskyldige mennesker på 2 etage som blev forbrændt selvom de faktisk var en meter væk fra den hvorefter han brugte det rør til af flyve op på himlen hvorefter han endelig forvandlede sig til den form ingen anden havde set før en form han havde mærket var på vej men aldrig havde kunnet få frem. Hans krop fik en rustning på samt begge hans hænder fik sværd det ene holdte hans sværd og det andet blev lavet om til et sværd langsomt fik han en vid vinge på hans højre side og noget stort som lignede en mørk hånd men faktisk osse var en vinge hvorefter han fløj roligt oppe i luften han så på sig selv lidt og smilede "endelig " sagde han hvorefter han fløj hurtigt ned mod Cricker men af en eller anden grund stivnede han et stykke foran ham og så på ham bare før han landede en meter væk fra ham som om han ventede på noget

//Uden hesten self http://images.cryhavok.org/d/11766-1/Good+and+Evil+by+vandred.jpg
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 16:26

Cricker havde lige fået synet tilbage da han så Zann, men af en eller anden underlig grund var han stoppet op? Cricker kiggede på ham med et hævet øjenbryn. Var han bange? Han måtte jo have set en som Cricker før nu hvor at han havde eksisteret i så mange år. Cricker havde stadig sit katana i hånden og havde dannet en lyn kugle i den anden hånd som han var klar til at skyde afsted. Han troede ikke rigtig på at der var noget galt. Cricker var næsten sikker på at det var et trick som Zann brugte på ham, så han kiggede sig slet ikke omkring. "Hvad er der sket med dig? Jeg troede du var her for at slå mig ihjel og ikke for at stirre ud i luften." Sagde han med en lidt provokerende tone. Cricker baskede en gang med vingerne og var nu oppe i luften og kiggede ned på Zann og ventede næsten på at han prøvede på et eller andet. Måske skulle Cricker skyde kuglen afsted før han reagerede? Nej han ville ikke være den første til at skyde noget afsted imod den anden, han kunne klare sig bedst hvis han vidste hvad modstanderen havde i sinde at gøre, og Cricker havde jo rigtig hurtige reflekser fordi at han er en lyn dæmon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 10:44

Zann grinte svagt og fløj op ved siden af hende og så på sin side af kroppen som var den gode kunne man se "jeg kunne ikke" sagde han roligt "jeg kunne ha dræbt dig der men på grund af min engleside så kæmper jeg mod dig fair jeg kan blænde dig men jeg kan ikke dræbe dig imens du er blændet" han grinte hånligt "du skal ikke tro jeg er blødsøden jeg har bare min ære" pludselig hævede han hånden hvor sværdet var en del af hans arm og med en hurtig utrolig hurtig fart forsvandt han angreb Cricker fra ryggen med det onde sværd "men min onde side har intet imod at angribe fra ryggen" pludselig forsvandt han igen og denne gang kom han ikke frem han gættede på Cricker havde været hurtig nok til at undgå men han kunne ikke blive ved med at undgå når Cricker kom frem ville han komme frem ovenover ham og hurtigt flyve ned og slå sit englesværd mod Cricker's sværd så de ville ende op med at stå overfor hinanden og presse deres sværd mod hinanden. Han ville se om Cricker havde nogen styrke det var derfor han ikke dræbte ham endnu.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:35

Cricker smilede lidt for sig selv imens han rystede på hovedet. "Fint med mig, så bliver det her da lidt mere interessant." Sagde han, men han nåede ikke at sige ret meget mere før at Zann var væk. Ud af ren refleks telepotterede Cricker jo selvfølgelig væk derfra hvor han stod og over på et andet tag, lige efter at Cricker var telepotteret derover så han Zann og i et spring fløj han hen til ham for at slå ham ned med sit sværd, men istedet fik de det som han ville, de stod nu klinge imod klinge og Cricker var nogenlunde lige så stærk som Zann. Nu var dæmoner jo stærkere jo ældre de var, men Cricker havde trænet næsten lige siden at han kunne bruge sit sværd, så det ville blive en meget lige kamp. Det som Cricker ikke kunne i nærkamp kom ham til gode med hans magi. "Jeg vil vide hvem det er der har hyret dig." Sagde han imens at de stod oppe på taget og tiltrak sig en masse opmærksomhed fra folk der stod nede på gaden. de var meget nysgerrige selvom at de udmærket var klar over hvor farligt det egentlig var at nærme sig to dæmoner der kæmpede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Zann Ons 23 Nov 2011 - 19:28

Zann havde opdaget han troede de var lige. Forskellen var at i denne specielle form havde han ikke 2 hænder han havde en hånd. Den anden arm var et sværd den kunne ikke tage fat om noget. Så faktisk brugte han kun en hånd på sværdet. Det kunne man osse se for meget svagt nærmede begge klingerne Zann fordi begge Cricker's hænder var stærkere end Zann's ene hånd. Han var stærk i forhold til sin alder det måtte Zann indrømme. Langsomt løftede Zann sin anden hånd hvor sværdet var en del af hans hånd så han kunne mærke klingen hvile mod hans lår så han vidste at vis Cricker fortsatte med at presse så ville det til sidst ende med at Crickers nosser ville være forsvundet sporløst. Som et trylle slag. Bortset for det ville gøre meget mere ondt. Zann smilede ondt han havde faktisk føringen nu. Han kunne kastarere Cricker som ingenting. ”mine klienter er fortrolige jeg kender dem ikke engang” sagde han ondt med et roligt smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Nov 2011 - 23:30

Cricker smilede da Zann snakkede til ham, han skubbede hurtigt med sværdet og hoppede så tilbage så han nu stod på en skorsten. Han foldede begge sine vinger ud og kom med et mindre brøl, nærmest som en drage ville have gjort det, hvorefter at han vinger lyste en smule. "Jeg tror jeg har en ide om hvem det er så." Sagde han og smilede en smule over at hans nemesis virkelig var sunket så dybt at han var nødt til at hyre en anden til at gøre hans beskidte arbejde. "Et eller andet sted overrasker det mig ikke." Sagde han og lidt efter at Cricker havde sagt det dannede han en lyn kugle i sin ene hånd og kiggede på Zann hvorefter han skød den afsted imod ham. Den var rimelig stor men ikke overdrevet stor, nok lidt større end en knytnæve, den ville være nem at undgå hvis Zann eller tænkte på at hoppe til siden eller noget lignende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Zann Man 28 Nov 2011 - 15:10

Zann stod stille lidt og kiggede på Cricker's lille tryllenummer og fandt ud af hvad planen var før den skete og kastede sit sværd af sted som ramte lynkuglen så en mindre eksplosion kom frem samt han brugte sin lysenergi så at det virkede som om det var fra eksplosionen men i virkeligheden var det hans skadende lysenergi hvorefter han selv forsvandt ved at dele sine atomer til små energiske atomer som begyndte at vibrere kraftigt bag ham og på den måde skabe ild hvorefter Zann kom frem igen og rettede sit sværd som sad fast på hans hånd om Cricker's hals og svang sin arm om skuldrene på ham vis det altså lykkedes. Fordelen ved denne taktik var den var unormal hurtig. Hagen var at vis det ikke lykkedes var Zann næsten ude for energi og ikke havde mulighed for at holde sin special form oppe meget længere. Så ville han blive betydeligt svagere og langsommere. Mod en lyndæmon talte farten så det var en virkelig stor ulempe vis det ikke lykkedes.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

It's time my friend au revoir (Cricker=Privat) Empty Sv: It's time my friend au revoir (Cricker=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum