Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alene... eller... er der andre? ~ Krodon (privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Alene... eller... er der andre? ~ Krodon (privat)
Sted; Forêt skoven.
Vejr; mørkt og meget overskyet så man kan ikke se stjerne og månen.
Omgivelser; Ingen så vidt Moka ved.
Moka kom gående gennem Forêt skoven, hun gik og kiggede lidt rundt, hun havde det som om der var andre, og alligevel ikke, hun var ved at blive mindre nervøs ved det.
Hun sukkede stille og satte sig op af en klippe og kiggede lidt rundt igen, hun så en skikkelse... eller... det troede hun, hun gjorde, men lige så hurtig som den var kommet var den væk. Hun bed sig i læben *Er jeg ved at blive skør eller noget?* tænkte hun for sig selv.
Gæst- Gæst
Sv: Alene... eller... er der andre? ~ Krodon (privat)
Skikkelsen havde et par store hvide vinger, vingerne var hvide som nyfalden sne, og alle fjerende var lige hvide. Skikkelsen havde også en lang sort kutte på, med hætte, kutten havde flænger lidt rundt omkring.
Da skikkelsen endelig kom frem så man kunne se ordenligt, tog den da sin hætte af. Det var en mand, med mørkebrunt halvlangt hår, og med brune øjne.
Han havde også et sværd. Sværdet havde en klinge som var sort som kul, og i sværdets klinge var der runer, urgamle runer, som kun de færreste forstod.
Han bukkede da fint for hende og sagde, "undskyld at jeg lusker sådan rundt, det var ikke for at gøre dem bange, men man kan jo ikke være sikker på hvem der befinder sig i skoven om natten".
Han rettede sig op igen, og sagde "mit navn er Krodon, hvad med dem unge frøken" og gav hende et nysgerrigt blik, og satte sig ned på en sten der var over under et træ.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han tog sit sværd og lade det nede på græsset, imens han sagde "du ser så undersøgende ud" sagde han og gav hende en fjollet smil.
Han kunne mærke at vinden lige så stille blev lidt koldere, ikke fordi det generede ham, men han tænkte mere på Moka. "Her.... grib" sagde han og kastede en trøje han altid havde inde under hans kutte. "Må man så spørge hvad en yndig pige som dig laver her ude?" spurgte han og lod hans blik hvile på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo tag den nu på, der bliver snart koldere, du kan også komme her over, så kan du få lov at bruge mine vinger til at varme dig" sagde han med et lille grin i stemmen, og lod en hånd glide igennem hans hår.
"Nå en vampyr siger du, skal jeg så være bange for at du kommer og overfalder mig" sagde han og blinkede til hende og kunne ikke lade vær med at smile imens.
Gæst- Gæst
"Er du sikker?" spurgte hun stille til det med trøjen, hun rødmede lidt da han sagde at hun kunne komme over og få lov at bruge hans vinger til at varme sig.
Da han spurgte om han skulle være bange for at hun kom og overfaldt ham havde hun sådan lyst til at drille ham lidt "Ja, der skal du.. jeg er simpelthen den farligste af alle vampyre" sagde hun og kunne ikke lade være at grine så det var tydeligt at hun ikke mente det.
Gæst- Gæst
"Åh nej.... så må jeg heller flygte" sagde han og kunne heller ikke selv lade vær med at grine da hun sagde, at hun var farlig.
Da han havde grinet færdig sagde han, "hvis ikke du har noget fornuftigt at lave, kunne du så tænke dig vi lærte hinanden bedre at kende".
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt på ham mens han grinte kunne ikke selv lade være at grine lidt "ja, jeg vil rigtig gerne lære dig bedre at kende" sagde hun en smule for hurtigt og kiggede lidt rødmende ned i jorden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans kinder fik langsomt sin normale farve igen, og han begyndte igen at tale. "har du endelig ikke en familie at bo hos..... eller er du helt for dig selv?" spurgte han nysgerrigt, og også for at få en samtale igang igen.
Gæst- Gæst
Hun tænkte lidt over hans spørgsmål "hm... nej... de er døde/udslettet, så ja, jeg er her helt for mig selv... hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede lidt... også nysgerrigt på ham.
Gæst- Gæst
"Når man bliver smidt ud af riget gør de ens klinge på sit sværd kul sort, og det gør sværdet til en byrde at bære, men jeg bliver nød til at gå med det, for noget af min sjæl ligger der i, det er som et stykke af mig selv, så hvis jeg mister det, mister jeg mig selv" sagde han med et nedtrykt ansigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede op på hende da hendes kinder blev røde og kunne ikke lade vær med at smile lidt af hende, "hvorfor fik du røde kinder" sagde han med en drillende stemme, og prikkede lidt til hende.
"Men jo det kan vi sagtens, hvad vil du snakke om" sagde han og fik sit smil igen.
Gæst- Gæst
Hun bed sig lidt i læben da han kiggede op på hende "ehm... det ved jeg faktisk ikke" sagde hun stille, der var en lille klang i hendes stemme som fortalte at det ikke var helt rigtig.
"Hvad som helst der ikke gør dig trist" sagde hun stille men med et lille, lidt opmuntrende smil
Gæst- Gæst
"Det ville muntre mig op hvis du ville sige hvorfor du har røde kinder, for hvis du ikke gør vil jeg bare blive ked af det" sagde han imens han grinte, og lod sin stemme blive ironisk til sidst.
Han blev ved med at kilde hende, men han brugte da vingerne til at atøtte hende hvis hun nu skulle falde.
Gæst- Gæst
Hun var glad for at han støttede hende med sine vinger, ellers ville hun sikkert bare ligge og rulle rund på jorden nu fordi hun grinte sådan, og det var kun fordi hun var så kilden.
Gæst- Gæst
Han satte sig godt til rette, og holde fat om hendes hofte igen, og sagde da, "Nååå, jeg venter spændt" og sad med store åbne øjne, og ventede på hvad hun skulle til at sige.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han begyndte at kilde hende igen, og den her gang, gjorde han det vildt og voldsomt.
"Du ved hvad du skal sige før jeg stopper" sagde han og blinkede til hende selv om hun vred sig imens han killede hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede tænkende på hende, og tog viftede noget af hans hår væk der var fløjet ned over hans øjne. "Hvorfor vil du først sige det når du har kendt med i længere tid" sagde han med et tænkende blik, og så hende i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» By the fountain // Privat: Krodon
» Finally i see you again:: Krodon-privat::
» New time - Krodon//Privat//
» Try me if you dare!~Krodon::Privat~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus