Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alone?… I… Think so? ~ Rexy [Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Alone?… I… Think so? ~ Rexy [Privat]
Tid; 21.00
Sted; Sombre - Parken
Vejr; halv mørkt og små lunt
Omgivelser; Ingen?
Yuuki kom gående gennem Terre's gader, hun gik og tænkte mens hun endnu en gang lod sone ben føre sig, hun trak let på skuldrene da hun sp hun var endt i parken k den hun satte sig på en bænk inden hun igen lod sine tanker flyde… hun sukkede stille og så rundt, normalt ville der være en masse væsner, men i aften var der… ingen?… det undrede hende en smule, men igen trak hun bare på skuldrene.
Sted; Sombre - Parken
Vejr; halv mørkt og små lunt
Omgivelser; Ingen?
Yuuki kom gående gennem Terre's gader, hun gik og tænkte mens hun endnu en gang lod sone ben føre sig, hun trak let på skuldrene da hun sp hun var endt i parken k den hun satte sig på en bænk inden hun igen lod sine tanker flyde… hun sukkede stille og så rundt, normalt ville der være en masse væsner, men i aften var der… ingen?… det undrede hende en smule, men igen trak hun bare på skuldrene.
Yuuki- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1528
Sv: Alone?… I… Think so? ~ Rexy [Privat]
Inde i parken gik en ung herre rundt i mørket, alene og temmelig påvirket. Han havde været i byen med nogle venner og var så gået en tur, nu var han her i parken. Han vidste egentlig ikke hvorfor han var der, men det var også lige meget. Han gik et stykke inden han stoppede og så en skikkelse, en pige der nu var ankommet * fantastisk * tænkte han og gik roligt over mod hende, dog uden at give sig selv til kende til at starte med.
Gæst- Gæst
Yuuki sad lidt i sine egne tanker, så til at starte med lagde hun ikke mærke til drengen der også var her, hun bed sig igen stille i læben, kg mærkede så en andens aura, hu. Så op og fik øje på ham, hun sendte ham et lille smil inden hun så lidt rundt igen…
Han så på hende med et svagt smil " Hvad laver en skønhed som dig her ude? og så helt alene?" spurgte han og kom frem i det svage lys. Han satte sig ved siden af hende og så op på himlen, det så ud til at blive en smuk nat, uden fuldmåne, heldigvis så om sige.
Gæst- Gæst
Hun så lidt undrende på ham da han kaldte hende 'Skønhed' men sagde så "Havde bare brug for lidt frisk luft" hun smilte stadig, hun sukkede stille, hun syntes ikke det svage lys var nok, så hun dannede en lille ild ugle der lyste dem op.
Et smil kom frem på hans læber da han så ildkuglen " Ilddæmon... Tja så har jeg set det med" sagde han og smilte kort " Selvom du har brug for luft.. Så burde du finde et sted der er mere sikkert.. Her kommer der mange fyrer der venter på det rette offer" sagde han og bed sig kort i underlæben " Ikke fordi jeg er en af dem" sagde han og så på hende med et smil
Gæst- Gæst
Hun bed sig lidt i læben, normalt tænkte hun jo ikke over det, men udenfor burde hun nok gøre det.
Hun så på ham med er lidt løftet øjenbryn "Du har sikkert ret" sgde hun stille og rystede på hovedet, men smilte så til ham "Hvad laver du her ude nu?" spurgte hun ned et lille smil.
Hun så på ham med er lidt løftet øjenbryn "Du har sikkert ret" sgde hun stille og rystede på hovedet, men smilte så til ham "Hvad laver du her ude nu?" spurgte hun ned et lille smil.
Han så på hende med et blidt smil " Ganske vidst har jeg drukket, men jeg gør dig ikke noget" sagde han og lod en hånd glide gennem det lange mørke hår " Hvad jeg laver her? Jeg kom bare forbi" sagde ham og så på hende med et kort smil idet han hørte nogle komme mod dem. Denne person var en anden fyr, men han havde ikke tænkt sig at lade ham komme i nærheden af hende, da han vidste hvilke typer der var ude på denne tid af døgnet
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke lade være at smile da han sagde at selvom han havde drukket viken han ikke gære hende noget "Det jeg da glad for" sagde hun og hendes smil skrånede en smule.
Hun så manden der gik mod dem, hun sukkede opgive de da hun sp glimtet i mandens øjne, hun rykkede sig en smule til siden da han satte sig ved siden af hende…
Hun smilte til manden hun snakkede med "Det lyder da hyggeligt" sagde hun smilende og rykkede sig igen da den anden mand rykkede tættere på hende igen.
Hun så manden der gik mod dem, hun sukkede opgive de da hun sp glimtet i mandens øjne, hun rykkede sig en smule til siden da han satte sig ved siden af hende…
Hun smilte til manden hun snakkede med "Det lyder da hyggeligt" sagde hun smilende og rykkede sig igen da den anden mand rykkede tættere på hende igen.
Han smilte blidt til hende " Det kunne dog være bedre" sagde han og lagde mærke til at den nyankommne blev ved med at rykke tættere og tættere på hende, hvilket fik ham til at ligge en arm omkring hende " Rolig... Jeg gør dig intet, men han gør" hviskede han stille og så kort over på den fremmede der nu nærmest sad klistret op af hende. Den fremmede havde et særligt glimt i de klare øjne, hvilket fik ham til at virke dyster, den måde han opførte sig på og bare blev ved med at komme tættere og tættere på
Gæst- Gæst
Hun smilte lidt større "Hvordan det?" spurgte hun smilende, hun bed sig i læben mens den fremmede bare rykkede tættere og tættere på hende, det gav et lille sæt i hende da manden hun snakkede med lagde arnen om hende "hv…" det løb hende koldt ned af ryggen da den fremmedes skulder rørte hendes...
Hans blik faldt på denne fremmede der var ankommet " Hør her... Denne pige her er min... og jeg tror ikke du skal komme op og toppes med mig" vrissede han og så koldt på den fremmede hvorefter han lænede sig ind mod hendes hals " Bare rolig.. Jeg vil ikke gøre dig noget" hviskede han stille og tog hende helt ind til sig. Et smil kom frem på hans læber inden han så på den fremmede igen som nu nærmest sad helt op af dem " Du forstår ikke ret meget gør du?" sagde han kort og hvis øjne kunne dræbe, havde denne fremmede været død for længst
Gæst- Gæst
Hun bed sig stille i læben mens hun så lidt på den fremmede, hun fjernede hurtigt blikket fra den fremmede til manden hun snakkede med og så på ham med et løftet øjenbryn *Siden hvornår er jeg blevet... Hans!?* tænkte hun lidt chokeret, hun bed sig i læben da han lænede sig mod hendes hals, og sukkede nærmest lettet af det han sagde og nikkede stille så man næsten ikke kunne se det, hun havde ikke noget imod at han hev hende helt ind til sig, men hun havde noget imod at den anden mand rykkede efter igen, hun så op på ham hun godt kunne lide at sidde helt tæt på, det gav et sæt i hende da den anden mand pludselig lagde en hånd om hendes ene arm for at trække hende med sig.
Lignende emner
» A evening at the host clup- ( Rexy)
» I hope you chok. - Rexy=Privat.
» Hvilken race (rexy- privat)
» You're mine - Rexy
» Silent Air-Rexy
» I hope you chok. - Rexy=Privat.
» Hvilken race (rexy- privat)
» You're mine - Rexy
» Silent Air-Rexy