Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En mindre vandring EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En mindre vandring EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En mindre vandring EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En mindre vandring EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En mindre vandring EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En mindre vandring EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En mindre vandring EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En mindre vandring EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En mindre vandring EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En mindre vandring EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En mindre vandring

Go down

En mindre vandring Empty En mindre vandring

Indlæg af Yuuki Lør 17 Dec 2011 - 17:44

Tid; 23.00.
Sted; Terre ~ Byen.
Vejr; Små regner, men ellers er vejret fint.
Omgivelser; En masse væsner, mest de unge, 17-25 års alderen.


Yuuki sukkede lydløst inden hun bevægede sig ud på gaden, hun havde lige vært inde ved en spåkone, ikke fordi hun havde noget at bruge det til, men hun vidste bare ikke hvad hun skulle give sig til, hun havde lavet en masse mærkeligt de sidste dage, men hun havde også bare kedet sig helt vildt. Hun bed sig i læben og sukkede lydløst, hun lukkede stille øjnene kort mens hun gik, hun åbnede dem igen efter lidt tid, hun så lidt rundt *Nå... hvad skal man så give sig til nu?* tænkte hun mens hun gik gennem Terre på en mindre vandring for at finde noget at give sig til, hun gad ikke rigtig noget med det okkulte lige lige nu, så hun ville se om hun ikke kunne finde nogle intressante væsner, men dem hun var kommet om ved indtil nu havde ikke vært så spændende, så hun fortsatte bare med at gå til hun måske mødte en eller flere...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Gæst Lør 17 Dec 2011 - 19:27

Zebastian gik stille ned af gaden tæt op af de mange butiker. lidt længer fremme kunne han se en butik med lidt forskællig ting til at stå udenfor* hmm der er en mulighed der* tænkte han og forsatte med raske fodtrin hen mod butiken. Zebastian nærmest gled forbi butik som om han bare gik forbi som alle andre, men med nu lidt store lomme og hurtiger gang. lidt længer henne gik han forbi en dame med sin taske siddene du siden af sin barnevogn, eller det gjorde tasken indtil Zebastian gik forbi. Han drejet hurtigt ned af den nærmeste gyde* god fangst, så er der penge til mad i noget tid endnu * tænkte med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Yuuki Lør 17 Dec 2011 - 19:32

Yuuki gik stille da hun så en gå forbi en butik, pludselig havde han åbenbart travlt, hun teleporterede lidt tættere på tidsnok til at se ham snuppe en taske, hun kom til at grine lidt og fulgte stille efter ham, hun så ham gå ned af en gyde, hun trak på skuldrene og teleporterede sig hen så hun stod lidt foran ham "Tror du ikke de kommer til at savne deres ting?" spurgte hun med et lille skævt smil, hun kunne mærke på hans aura at han var menneske, og hun gættede på at han var yngre end hende selv, hvor meget kunne hun ikke lige bedømme, hun lagde hovedet lidt på skrå mens hun så på ham, hun lænede sig lidt op af vægen og rystede lidt på hovedet uden at smilet forsvandt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Gæst Lør 17 Dec 2011 - 19:52

Zebastian sprang lidt tilbage da han blev forskrækket over der pluselig stod en for and ham. Han kigget rundt for at finde er vej væk, men vægen var for høj til at komme op af og det er dumt at løbe ud på åben gade. Zebastian kigger tilbage på personen for at se hvem det enelig var. " savne den det kan godt være, men de har penge til en ny det har jeg ikke " sagde han og kigget på hende med et mistænksomt blik. " hvis du ikke har noget imod det vil jeg gerne forbi" Zebastian begynde langsomt at gå forbi hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Yuuki Lør 17 Dec 2011 - 20:10

En stille latter slap over hendes læber da han sprang tilbage "Noget galt?" spurgte hun med et smil, det virkede nærmest som om han prøvede at regne ud hvordan han kunne stikke af, hun grinte lidt "Hvad nu hvis de ikke kan? det kan godt være at de har flere penge end dig, men derfor er det da ikke sikkert at de kan købe en ny?" sagde hun og lagde hovedet på skrå igen, hun grinte lidt igen "Har du travlt?" spurgte hun og stillede sig ind foran ham igen og holdt en hånd mod hans brystkasse så han ikke kunne gå længere frem, hun så stadig undrende på ham "I mennesker er så forudsigelige" sagde hun og morede sig tydeligvis over det,
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Gæst Søn 18 Dec 2011 - 12:42

* fuck ikke igen, jeg slap kun med nød og næbbe fra den vampyr igår nat..... lige mit held* Zebastian to et par skrid tilbage og gav et suk fra sig, og kigget op på pigen " hør her verden er et dårligt sted, alt handler om penge. dem der ikke har stjæler og dem der har bliver stjålet fra" Zebastian sat sine arme over kors og løftet sit ene øjenbryn og kigget stadig lidt mistænksomt på hende. " nå ja en ting mere ville du ikke bare kunne være ligeglad hvad et menneske gør nu da du er... ja hvem ved hvad i er i er jo over alt, og det er lige mit held at støde ind i jer hele tiden. og indtil vider har jeg ikke mødt en som ikke kom med en lille læktion om hvordan det er dumt at stjæle. hvis du har tænkt dig at gøre noget ved det så må du gerne sige til nu, vil gerne ha en chance for at slipe væk " sagde Zebastian lidt flabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Yuuki Søn 18 Dec 2011 - 12:55

Hun så på ham med et lille grin da han sukkede "Er den? Hvad med dem slår ihjel og dem der bliver slået ihjel? eller dem der bliver voldtaget og dem der laver voldtægten?" spurgte hun med hovedet lidt på skrå, hun grinte lidt "Kom med et gæt... hvad tror du jeg er?" spurgte hun stadig med hovedet lidt på skrå, et lidt ondt smil og self. slikkede hun sig om munden bare for at drille ham selvom hun ikke var vampyr "Men jeg kunne vel godt være ligeglad med hvad i mennesker går og laver, hvis ikke det var fordi i var sjove på nogle punker" sagde hun med et lille grin, "Jeg har ikke tænkt mig at lære dig hvor dumt det er at stjæle?" sagde hun med et skuldertræl "Du vil gerne have en chance for at slippe væk? så løb... men jeg indtenter dig alligevel hvis det er det jeg vil" sagde hun med et lille grin og tog fat om hans hage, drejede hans hoved lidt "Du er 16?" sagde hun med et smil "Så meget du har at lære endnu" sagde hun og en kort latter slap over hendes læber.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Gæst Søn 18 Dec 2011 - 13:19

Zebastian gik lidt længer tilbage for at lave lidt afstand mellem ham og hende " du er ikke en vampyr for dem har jeg mød et par stykker at " Zebastian virket lidt mere nervøs * okay jeg skal til at væk men hun ville nok indhente mig på den måde hun stoppet mig... hmm men det er forsøget hver*. Zebastian sagde ikke mere men gik bare længer tilbage indtil har var et var lang nok. Han begynde nu at løbe hen mod hende, men tog et lille hop og lande på vægen to et par skrid og landet på den anden side af hende og begynde at løbe. mens han løb sagde han lidt flabet "hyggeligt at møde dig tror jeg nok".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Yuuki Søn 18 Dec 2011 - 13:24

Hun grinte lidt "Godt gættet" sagde hun og rullede med øjnene. hun på ham da han gik længere tilbage, hun trak på skuldrene da han landede på vægen, hun grinte lidt af hans ord inden hun lukkede øjnene og bare teleporterede sig om foran ham, hun gav ham et hurtigt skub i brystkassen så hun stoppede ham "Hovhov, det er ikke pænt bare at løbe væk fra en man snakker med" sagde hun med det stadig smil på sine læber "Jeg sagde jeg ville indhente dig" sagde hun og trak smilende på skuldrene "men når nu du ikke vil gætte... så skal jeg fortælle dig hvad jeg er" sagde hun smilende, hun gned sine hænder lidt mod hinanden mens hun så på dem "Hmm... jeg er en dæmon..." sagde hun efter lidt tid og så på ham igen, self. stadig med et smil på læberne.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Gæst Søn 18 Dec 2011 - 20:33

Zebastian kiggede på hende da hun sagde hvad hun var " Dæmon den var ny" han grinte og kiggede hende ind i øjene " hmmm en dæmon, jeg trode at i så lidt anderledes ud. jeg hvade måske for ventet hord og vinger eller sådan noget, men ikke lige... hmm ja dig " sagde han med et lille smil på læben og med et lidt flabet udtryk i andsigtede. " men hvis du bare vil snakke, så snakker vi da bare har ingen jeg skal nå hjem til eller et hjem at nå til" Zebastian smilede og lænder sig op af vægen " men af en dæmon virker du ikke lige frem skræmmene" sagde han og løfter sig ene øjenbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Yuuki Søn 18 Dec 2011 - 20:43

Hun smilte stadig, bare ikke helt så ondt mere, hun lagde hovedet lidt på skrå da han sagde 'den var ny' hun bed sig smilende i læben "Der er også nogen dæmon der ser anderledes ud... nogle har kun en skikkelse som var de et menneske, andre har også en dæmon skikkelse" sagde hun og trak smilende på skulderene, hun rullede lidt med øjnene af hans flabede smil, hun sukkede lydløst, men smilte stadig "ikke? Hvorfor?" spurgte hun undrende, hun grinte stille da han sagde af dæmon virkede hun ikke lige frem skræmmende "Behøver en dæmon være skræmmende?" spurgte hun smilende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

En mindre vandring Empty Sv: En mindre vandring

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum