Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
sne hvid bjergkæde
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
sne hvid bjergkæde
Vejr: overskyet og køligt
Sted: Nain des - Bjergkæde
Omgivelser: ikke et øje at se
De sidste par dage havde været ret så gode i det, det havde sneet så længe det nu kunne. Men denne Søndag var det endelig stoppet med at sne, og der lå jo ret så meget sne rundt omkring. Det var nok også derfor det ikke var den bedste idé Andrei havde fået, at sådan gå op i bjergkæden. Hans forældre havde det dårligt nok med at han blot ville gå ud, Andrei led jo af knogleskørhed og derfor kunne brække knogler på ingen tid. Han havde endda sin højre håndled i gips, efter han havde faldet og taget imod faldet med sin hånd.
Andrei havde ikke fortalt sine forældre hvor han havde tænkt sig at tage hen, han havde bare taget sin taske og smuttet ud af døren. Når han var noget til bjergkæden så havde han fundet en gren, som kunne hjælpe ham med at gå. Han ville han være lidt mere sikker på at han ikke ville gå rundt og falde, han forsatte bare op af den og så sig lidt omkring imens. Han elskede virkelig at være nye steder, nok var han utrolig genert så elskede han at tjekke nye steder ud.
Gæst- Gæst
Sv: sne hvid bjergkæde
Hans blik faldt rundt omkring der var enlig en meget god udsigt men man skulle passe på rundt omkring her, så man ikke fik en sten eller klippe eller noget helt andet i hovedet. Han bemærkede kulden for den ramte ham tit men den generede ham ikke det mindste. Nu var det jo også sådan at Devillian elskede kulden, selvom der var overskyet kunne han sagtens se noget.
Han valgte at gå lidt rundt omkring, der var små sten på jorden, og en masse klipper , små grotte, og huler. Han endte et sted hvor der var en person"Årh så er jeg ikke den eneste herude"sagde han stille og betrægtede denne person der stod lidt foran ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ehm..Ja tja hvad laver du herude"spurgte han undren, og kiggede rundt der var enlig ikke så meget herude, eller måske var der hvis man kiggede efter. Devillian holdte blikket på ham lidt. Det var friskende at være her, her var så stille, og fredeligt man kunne let slappe af her, men man kunne sagtens komme til skade også.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men...Hyggeligt at møde dig Andrei"sagde han venligt, og rettede sig op"der burde ligge en lille bar rundt omkring dækket af sne ikk eller sådan noget"spurgte han tænkende. Han hørte så klipperne ryste lidt igen, samt nogle stenblokke."Okay vi må væk herfra stoler du på mig"spurgte han med et venligt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Devillian kiggede på ham, og kiggede på den træbror der var gået lidt i stykker den havde ikke holdt til meget, det kunne ses. Han sendte ham et venligt smil"Nok er jeg en djævel men lidt venlighed skader ikke"sagde han og lagde hovedet på skrå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ensomheden er jeg vant til lidt efter hånden, men jeg kunne aldrig tillade mig at skade nogen jeg lover at beskytte, og hvad er det jeg siger.."sagde han stille og kiggede op mod klipperne"Jeg ved ikke hvorfor jeg er sådan nu, det ligner ikke mig... men sådan er jeg vel bare"sagde han med et dybt suk,
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han tænkte så lidt hvordan de mon skulle gøre det, men det kunne nok godt bygge noget af træ eller finde nogle få sten de kunne gå på, eller noget helt tredje."Så du har aldrig rørt nogen før"spurgte han undren, og trak hans vinger ind igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Andrei vil du hjælpe mig"spurgte han og kiggede så hen på ham, efter hans spørgsmål. Devillian kiggede på ham"Åh okay jeg beklager meget at jeg undskyldte så"sagde han mildt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nu var spørgsmålet bare om han selv kunne finde ud af at binde dem, og sådan men det fandt han kun ud af på en måde, ved at gøre det."Du siger bare til hvis du har nogle ideer vi kan bruge til at komme over på den anden side"sagde han og kiggede hen på Andrei med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hmm håber jeg kan klare så vi kan få bundet snor rundt om vores bro slags"sagde han med et lille afsluttende smil på læben."Men bare for sikkerhedens skyld skal du passe på man kan aldrig vide om der flyver små sten ud derfra når jeg river rødderne fri"sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nu lå rødderne på jorden foran ham og han smilte tilfreds over det. Han havde fået lidt jord på hænderne dog ikke meget. Han børstede sig af og fik slæbt dem hen til nogle grene han også fik øje på."Hmm så er spørgsmålet hvordan vi skal binde dem"sagde han tænkende, og vinkede hen til Andrei der sagtens kunne komme frem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er sikker på vi når det inden klipperne falder ellers så skal jeg nok beskytte dig så godt jeg kan"sagde han og skules en smule op mod klipperne der rystede endnu mere end før."Jeg må skynde mig med at få den her færdigjort der mangler ikke meget"sagde han, og kiggede på den. Han fik strammet det der skulle strammes fast godt, og testede den lidt for at se om den holdte og det så den ud til at gøre. Han lage den mod kanten hen mod den anden side, de skulle over en køft hvor der var lidt langt ned.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*håber den holder*tænkte han selv da han så lidt efter lidt havde studeret broen. Så meget vejede de heller ikke."Jeg lover at beskytte dig, så jeg lover at gribe dig hvis du falder og det sker ikke det lader jeg ikke ske"sagde han enda ligefrem bestemt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont