Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
sne hvid bjergkæde
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: sne hvid bjergkæde
Han kunne flyve op til Andrei nu og det gjorde han også
Da han nåede derop kiggede han på ham"er du okay"spurgte han med en lille smule forpustehed, der var ldit vindstillet så det var lidt svært for ham at flyve op til han, men han nåede det, og klipperne var begyndt at falde ned til jorden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede på Andrei lidt og kløede sig ldit i nakken"det gør intet jeg er glad for at kunne hjælpe og være der"sagde han nikkende, han studerede så omgivelserne lidt"hmm gad vide hvad der så er længere henne måske skulle vi slappe af her lidt eller hvd syntes du"sagde han
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du valgte at stole på mig men hvorfor jeg er en djævel, jeg kunne sågar være en fjende ,men du stoler på mig"sagde han og kunne næstne ikke forstå det.
Gæst- Gæst
Han viste ikke om han kunne klare flere overraskelser, eller mere overraskelser som kunne koste ham livet. Hans liv kunne jo slutte hurtigere end alle andre folks liv, og derfor var han vel så bange for det meste.
Han tænkte lidt over hans spørgsmål, han viste ikke hvorfor.. men der var noget ved denne dreng som bare gjorde at han stolede på ham "fornemmelse.... at du ikke vil gøre mig noget" svarede han ham og prøvede på at få et smil på læberne, men det var lidt svært "hvi.. hvis du ville gøre mig noget.. så havde du nok allerede" sagde han lidt efter og var sikker på at han allerede ville have været død, hvis Devillian ville dræbe ham. Han kunne jo heller ikke finde noget tidspunkt, hvor han var svagere end han allerede er hele tiden.
Gæst- Gæst
Han betrægtede omgivelserne lidt, og kunne godt skimme en kiosk, bar længere bag nogke træer med lidt sne på."Jeg tror der er noget vi kan få at spise derhenne og noget at drikke"sagde han efterfulgt af et bredt smil på læben.
Devillian var så småt begyndt at blive sulten så derfor var det heldigt at han fik øje på kiosken."Men jeg ved ikke hvorfor jeg gør det, altså beskytter dig, det er underligt sådan plejer jeg ikke gøre, men jeg føler en forpligtelse til at gøre det"sagde han og kløede sig i nakken lidt.*de andre organisationen Death x ville dræbe mig hvis de fandt ud af at jeg er for venligsindet men sådan er det vel..*tænkte han bare for sig selv
Gæst- Gæst
Devillian havde vel også bare fået ham til at stole på ham, ved at ville beskytte ham og stadig have de vinger som han nu havde. Devillian var vel også sød som en engel, men kalde sig selv for en djævel som Andrei ikke viste om han helt skulle tro på.
Han så sig lidt omkring når han snakkede om noget at spise, han kunne nemlig også selv bruge noget at spise og måske noget at drikke. Han lod en fød efter hinanden glide op under ham, så han langsomt fik rejst sig op "ma.. mad lyder godt" sagde han og lod langsomt en hånd efter den anden glide ned af siderne af sig selv, han havde det også bedre efter han sådan havde slappet lidt af.
Gæst- Gæst
Ja det var rigtigt nok hans vinger var måske uhyggelige, og havde ikke den normale rolige farve, og der var mange der var løbet skrigende væk fra ham på grund ad det.Han kunne ikke gøre for han havde de vinger det havde han bare.
Devillian lod øjnene flakke rundt og fik øje på en slags bar, dækket lidt med sne og istappe"derover"sagde han venligt og kiggede hen på Andrei "skal vi gå derhen"spurgte han med hovedet på skrå.
Gæst- Gæst
Han så kort hen mod baren, før hans blik gled hen mod ham og han nikkede stille "la.. lad os det" sagde han og sende et lidt usikkert smil hen mod ham, han rystede ikke så meget i kroppen længere og kunne mere styre sin krop. Han følte sig jo ret så tryg der ved siden af ham, da det var som om at der ikke var noget ondt der kunne ske ham.
Han gik bare stille hen til hoveddøren, hvor han lod en hånd langsomt glide hen og åbne.
Der så ret så hyggeligt ud.. Der var ikke så mange mennesker der, men til gengæld var det dejligt varmt fra en brændeovn og et par gamle rundt borde stod rundt omkring.
Der kom en ældre tyg lille kvinde hen til dem "godaften" sagde hun med et stort smil på læben, hun havde en stor kjole på og et hvidt forklæde på og et par runde briller. Hendes mørke hår sad oppe i en knold.. "hvad kan jeg gøre for jer?" spurgte hun om og så lidt skiftevist på dem.
Andrei så bare på hende med et lidt usikkert smil på læben, det var ikke ofte at Andrei ligefrem kunne kigge nogen ind i øjnene uden at skulle kigge op... men denne kvinde var nok på højde med ham, og det gjorde ham endelig ret så glad i det "m.. mad" sagde han og kvinden nikkede bare og viste dem hen til et bord.
Andrei gik bare stille med hende og tog sin taske af, før han satte sig ned på en af stolene. Han så sig lidt omkring, da han jo var en ret så nysgerrig dreng. Kvinden forsvandt bare ud i køkkenet, og kom kort tid efter tilbage med en bakke med to tallerkener, bestik og to glas med vand.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham