Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat//

Go down

Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// Empty Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat//

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 16:25

Tid?; 23.04
Sted?; Jonlu - Hospitalet
Omgivelser?, Få træer og hospitalet
Vejr?; Mørkt, koldt og vind

Venden ruskede hårdt i træernes nye frodige trækroner. Der kunne kun ses en lille smule lys i nogle af vinduerne. Nogle tændte og slukkede som det nu lystede patienten. Men et lille område udenfor blandt træerne fandt man et tydeligt hegn. Et hegn af tyk skinnende og stabilt sølv. Og inde i omhegningen sad en pige med langt silkehvidt hår med et skær af violet. Hun åbnede stille sine klare og fkatisk utrolig smukke blodrøde øjne efter at have haft dem lukkede i et godt stykke tid. Hun var ikk iført andet end en af de blå hospitals skjorter. Som var alt for stor til hende. Den gik hende til lidt over hendes knæ når hun stod oprejst. I hendes hænder havde hun et mosegrønt japansk tekrus lavet af ler med en velduftende og stadig dampende te. Dens blide duft af den dejlige blanding af vanilje og jordbær blev skredt med vinden i en radius af frem centimeter om hende hvor den så forsvandt. For en menneskes lugtesans.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat// Empty Sv: Så fik de mig vist igen //Yukii=Privat//

Indlæg af Yukii Fre 2 Jul 2010 - 20:52

Yukii kom gående forbi det store hospital hun kedede sig og, var gået en lille tur, og imens hun gik kiggede hun ned mod jorden, hendes fødder slap jorden, og hun nåede ehn til døren af hospitalet hun fik altid en rystende bevægelse på sig, når hun rødte ved døren, så hun rysted elidt mer. Håret hængene løst ned over ryggen det lange kolde silkebløde lyserøde hår, de blå øjne spærret lidt rundt, hun høre stemmer inden i sit hvoedet der sagde*vær ikke bange gå derind!! lød dæmin stemmen inden i hende Yukii lod siig friste af stemmen og gik ind ad døren til hospitalet der var en masse ting, og sager hun aldrig havde set før, og få menensker, lig det gav en til meget stærkere rystende følelse igennem hende. Yukii s stummede kort og blikket var spærret helt op. Hun fornemmede nogen en person hun kendte.Yukii gik ned ad nogle gange hendes ben holdte op med at ryste og det gjorde hendes hænder også hun gik bare med hænderne op til hovedet*arrgr gå væk fra mine tanker!*væsede hun inden i sig selv mens hun forsøgte at se hvor denne person den bekendte person kunne være
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum