Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Spænding (Ailince) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Spænding (Ailince) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Spænding (Ailince) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Spænding (Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Spænding (Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Spænding (Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Spænding (Ailince) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Spænding (Ailince) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Spænding (Ailince) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Spænding (Ailince) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Spænding (Ailince)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Spænding (Ailince) Empty Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 20:12

S: Den forladte galeanstalt
T: 20:10
O: Galeanstalten og det der ligger omkring den
V: Gråvejr, men lunt

~

Korah sprang over hegnet der omkransede den forladte galeanstalt. Han var kommet her af ren nysgerrighed. Stedet var jo forladt! og det havde været en galeanstalt! Spændende.
Korah løb hen over den gamle parkeringsplads, som nu var vokset til med gullige græstotter, og så nåede han indgangen. Døren stod på klem fordi der var andre der havde haft samme idé som Korah, så han skubbede bare døren op og gik indenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 20:43

Ailince lå inden i det gammel sygerum , hun sov sødt , da her komme solen ikke , det var stadig alt fortideligt at stå op , så hun sov tunget i et rum, med masser af knive og andre ting, dette var her det tetourede dem... men der lå en pigen med kridhvid hud og sov, hun var utrolig smuk, nej ikke bare smuk overnaturlig smuk, nej hun var perfekt... hendes smukke sort hår dækkede hendes ansigt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:13

Korah gik lidt rundt indenfor, og endte til sidst med at finde det rum hun sov i.
Han blev forskrækket og udstødte et gisp da han så hende. Ved første øjekast synes han at hun lignede et lig, men da han så nærmere efter, lagde han mærke til at hun trak vejret.
*Wow... hun er smuk.* tænkte han og gik ind i rummet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 21:15

Ailince vågnede ikke hun sov dybt, men vidste han var i rummet hans duft, meget sød, helt klart menneske , hun bevægede sig på bordet og vendte sig med ansigt mod ham , så han kunne se hendes fejlfri ansigt hun var så smuk...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:20

Han så hendes ansigt, og smilede fjoget. Sikke en hottie!!!
Han så lidt mere på hende, og gik så helt over til hende.
"Hallo?" sagde han prøvende. Han var ikke helt sikker på at hun var ufarlig, men måske var hun bare en uskyldig pige der var faldet i søv... i et torturkammer fuld af knive.
Han begyndte at tvivle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 21:25

Ailince åbnede sin øjne , hun så på ham med sin røde dyriske øjne "hvad vil du" spurgte hun og så på mennesket... hun havde duftede ham til at var mandlig "En kriger" spurgte hun og så på han veltrænede krop... hun sætte sig op "håber ikke du er en vampyr jæger " sagde hun og hoppede ned fra bordet... hun så ud til at være let som en fjer, hun bevægede sig som en , som om der ikke var tyngdekraft da hun hoppede ned på gulvet, hun skakt sig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:27

Han sprang tilbage og lagde hånden på sin pistol.
"Vampyrjæger? Mig? Næh egentlig ikke." sagde han.
Hun var vampyr! Hvad havde han dog rodet sig ud i?
"Hvorfor sover du herinde? Det er da et lidt mærkeligt sted at sove."
Han kiggede på bordet, der var beregnet til torturofre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 21:31

"Skulle finde et sted at sove, hvor der ikke komme mennesker om dag " sagde hun og gabet, hun så på sit ur 20.30 , hun ventede sin røde øjne til manden "Du vækkede mig lidt for tidligt" hun så mod ham og kiggede mod knive "øh ja... " sagde hun bare til hans tanker "godt spørgsmål" sagde hun og skakt sig igen "bare rolige dræber ikke som andre vampyr"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:37

Han så lidt mistroisk på hende.
"Du dræber ikke?Hvordan overlever du så?" spurgte han.
Han fjernede hånden fra sin pistol. Måske var hun farlig, måske var hun ikke.
Han tog chancen.
*Hun ser godt nok godt ud...* tænkte han. Så rystede han på hovedet af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 21:40

Ailince smilede og så mod ham "Mange tak" sagde hun da hun hørte hans tanke som om de snakkede sammen, hun lagde hovedet på skrå "drikker stadig blod, drikker bare ikke alt og smitter den heller ikke med mit gift" sagde hun og så han lagde pistol... Hun smilede blidt til ham og man kunne se hendes øjne farve skiftede til nogle blid blå øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:42

"Aha.. hey! Læste du lige mine tanker?" spurgte han og lagde armene over kors.
"Det er ikke i orden at snage i andre folks kranier! Men ja... du ser virkelig godt ud."
Han smilede til hende. En vampyr der tilsyneladende var god nok... det havde han aldrig oplevet før.
"Jeg hedder Korah" sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 21:54

"Sorry dine tanker kom bare til mig" sagde hun og gik hen foran ham og så undersøgende , mens hendes øjne bliv blå "Spændende , du har nogle dybe sår" sagde hun og smilede "jeg er stadig menneskelig vis det er det du mener" hun sætte sig op på bordet igen "Jeg er Ailince" sagde hun blidt og var første gang som vampyr hun fortalt sit navn
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:59

"Dybe sår?" spurgte han undrende. Hvad mente hun med det?
Han var stadig ikke tryg ved denne pige... nok virkede hun helt okay, men hun var stadig vampyr, og han havde dårlige erfaringer med vampyrer.
"Du er... ret speciel." sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 22:07

hun så på ham og begyndte at grinede da hun havde sat sig godt tilpas "hvor sjovt, alle siger det" hun grinede igen og lagde hånden for munden, hun grinede men dækkede sin mund så hun ikke viste sin tænder , hun så på ham med blide øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:09

Han smilede.
"Du er ikke så slem..." sagde han så.
"Og der er jo nok noget om det hvis alle siger det!" tilføjede han og rakte tunge ad hende.
Han gik over og satte sig ved siden af hende.
"Spooky sted..." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 22:13

hun så mod ham og smilede "så du tør at sidde ved siden af mig" sagde hun drillende og hævet øjenbryn "Tja, kan være.. men er ved at for styr på min nye side" sagde hun og så på mod knive "tænk på alle disse mennesker som bliv dræbt herinde" hun sagde det med en spændende og nysgerrige stemme
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:31

Han smilede. Ikke længere usikkert.
"Jeg tror du er helt okay Ailince." sagde han og kiggede rundt.
"Jeg synes nu det er uhyggeligt at så mange er blevet slået ihjel herinde..." mumlede han og prikkede hende drillende i siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 22:33

det gav ikke et ryk i hende og hun så på siden og var mere overaskede end ham "vender mig aldrig til min styrke" hun så mod hans figner "var jeg ikke kold" spurgte hun , da hun følte iskold for et menneske der helst vil holde og rør noget som var varme end dem selv, hun så mod rundt "okay , jeg synes det er lidt spændende"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:35

"Jeg kan ikke mærke om du er kold når du har tøj på." han prikkede hende i siden igen. Hårdere.
"Hold op med ikke at kunne mærke at jeg driller dig!" sagde han med et grin.
Han var faldet til ro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 22:43

hendes hud gav ikke efter, og hun så på ham "Kan mærkede det, men meget lidt" sagde hun og grinede over han bliv lidt træt af det, hun kom til at vis sine spidse tænder ved grinede, to hugtænder ... det klædt hende, det var ikke stor lige nu da hun ikke angreb "vil du mærkede " spurgte hun dum og lagde en arm foran ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:45

Han surmulede lidt, og prikkede hende på armen med en finger.
"Kolde kælling..." sagde han for sjov.
"Lavet af stål og kold som is. Hva' gi'r du? hehe"
Han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 22:48

Hun så på ham og hævet øjenbryn og små grinte "hvad jeg tager, hmm blod som dit" hun hvæset og lod som om hun angrib hende... det var i sjov og det kunne mærkes, hun stoppede og kløede en figner hendes kind "Måske, tænk engang ... mit hjerte slog ikke engang" sagde hun og blikkede med øjet , hun ment det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:50

Selvom det var ment i sjov, fik han et chok da hun lod som om hun angreb.
"Woow... ro på smukke..."
Han smilede kækt til hende.
"Neej dit hjerte slår vel ikke længere. Du er jo faktisk død. Bare ikke i forrådnelse... lidt ligesom syltede agurker." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 22:56

hun så på ham og lagde armene omkring og nærmede hans hals, hun drillede så hun slikkede i stede "Snydt" hviskede hun i hans ører, hun hoppede ned fra bordet "men pas på hvad du siger, jeg blive forvandle for få dag side og har stadig mit menneske hjerte , meget særligt det sker" sagde hun rolige og vendt sig mod ham, hendes øjne var blå
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:02

"Hm.. fair nok. Sig mig Ailince... hvor stærk er du egentlig? I en slåskamp altså." spurgte han.
Han var nysgerrig efter om han kune klare hende...
Korah gjorde et nummer ud af at skjule hvad han tænkte lige nu. Han sad bare og smilede til hende. Hvad ville hun mon svare???

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum