Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Spænding (Ailince) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Spænding (Ailince)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:10

"tja ved jeg ikke , har ikke af prøvet det helt i nu" sagde hun og tænkte "hvorfor" spurgte hun sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:13

"Okay" sagde han og rejste sig op. Han gik hen til døren, og vendte sig pludselig med en pistol i hånden. Han pegede direkte på Ailince med den.
"Så synes jeg ikke du skal gøre modstand."
Et modbydeligt smil bredte sig på hans ansigt og hans øjne blev kolde.
"Tag tøjet af." sagde han koldt.

//Det havde du nok ikk forventet:P //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:16

hun hævet øjenbrynet "det meninger du afligvel ikke" sagde hun og sukkede "du ønsker ikke sig mig uden tøj... vis han skød efter hende nu vil hun undvige det, dem alle, hendes øjne var røde og flyttet ikke fra ham... hun blikkede ikke engang "ser man de , du er en af de typer" hun nærmede sig ham , men vil stadig kunne undvig skødt

//nej enligt ikke XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:19

"Stop lige der smukke" sagde han koldt og klemte aftrækkeren en smule, men uden at skyde.
"Hvis du fortsætter, skder jeg dig i knæet. Det gør ondt. Hvis du stadig fortsætter, skyder jeg dig i det andet knæ. Det gør også ondt. Hvis du skulle være så stærk at det ikke er nok, så skyder jeg dig i maven... og det er en forfærdeligt smertefuld død. Tag så det tøj af." sagde han iskoldt.
Han var parat til at skyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:23

Ailince rystede på hovedet og stod pludselig bag ham og holdet armene omkring ham, hun holdet være hånden på hans pistol, hun fik den ud af hans hånd "Du vil jo ikke se mig uden tøj på" og pludselig fik han ikke lyst til at se hende ude tøj på... hun brugte sin kæfter på ham og sætte sig på bordet med hans pistol i hånden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:25

"Hey! Hva...?" udbrød han, men så blev hans blik tomt et øjeblik.
"Øh.. nej.. jeg vil ikk' se dig uden tøj på. Hvad laver du med min pistol?"
Han var ikke helt sikker på hvad der lige var sket.
Han havde bedt hende tage tøjet af, og lige pludselig havde han ikke lyst til at se hende uden tøj på, selvom hun var enormt lækker! Hvad i alverden var der dog sket!? Han fattede det ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:29

Hun prikkede med pistol mod sit hovede "Min kæfter " sagde hun og smilede skævt "Tankekæfter , sorry du spurgte til fysisk og jeg har normale vampyr evner, fart og styrke " sagde hun og smilede ... hun knipsede med hånden og hun havde ikke sin kæfter over ham mere, hun havde snydt ham... "Sikke en fin pistol" sagde hun og slikkede den på siden for at drillende "hmm smager af dig" sagde hun og så mod menneske som var forvirret ved døren
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:34

Han kom hurtigt til sig selv igen og trak pludselig en kniv.
"Din sæk!" hvæsede han vredt og gik frem mod hende.
"Jeg slår dig ihjel!"
Han sprang frem mod hende med hævet kniv, parat til at stikke hende ned... hvis han kunne.

//Ja, han er en idiot :P jeg ændrede hans koncept hehe.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:36

Ailince ventede ham om og holdet hans hånd som han havde knive i, han lå nederst og hun fik den ud af hans hånd og gled hans hånd inden på hendes perfekt mave, hun kyssede ham på munden og slap så og kiggede på ham. hun sætte sig op og sukkede "Vær nu en sød dreng og stop alt det had" hun hoppede ned og holdet stadig hans pistol i hånden , hun gik hen mod døren
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:36

//jeg skriver bare igen//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:47

Han kom op at stå, og var fuldstendig paf.
*WOW en mave! og WOW en kys! Det ka' godt være at hun er kold... men wow!* tænkte han og gik efter hende.
"Om forladelse søde Ailince." sagde han og bredte armene ud.
"Tillad mig at give dig et kram som en lille undskyldning" han smilede uskyldigt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:50

Ailince vendt sig om og vendt hans pistol mod hans panden "Jeg krammer ikke en som vil dræbe mig" hun smilede "din tanker siger noget andet" hun var ikke dum... hun vidste hun havde fortryllet ham med han vil stadig ha hun smid tøjet "hvad vil du Korah" spurgte hun og gled en figner over sin læber det var varme efter hun havde kyssede ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:53

Han stoppede op da hun satte pistolen for hans pande.
"Jeg vil skam have at du smider tøget, din so!" sagde han vredt.
*HVAD ER DET DOG JEG SIGER!!!! JEG HAR EN PISTOL I FJÆSET!!!* tænkte han, og sveden brød frem på hans krop.
"Øh bøh.. jeg mener.. øh.. hehe.." bavlede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:56

"du ikke sjov" sagde hun og smid pistol mod ham over gulvet, hun vendt sig om og begyndte at gå længere inden i bygning men forventede han kom efter hende "Vis du virkelig vil se mig så meget, hvad for jeg udad det" hun ventede blikkede , hendes øjne var røde, mens hun kunne se hvor fast hendes røv var i disse kort shorts og strømpebusker
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:59

Han slappede mere af da hun smed pistolen.
Hendes spørgsmål kom bag på ham.
Han valgte det han syntes var smartest at sige:
"Yo bitch.. hvis du tager tøjet af, så får du en gang sex du aldrig vil glemme."
Han var så slimet som nogen prettyboy, men han syntes selv han var lækker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 0:04

hun så på ham "vil heller havde noget af dit blod" sagde hun og ventede sig omkring da han svarede hende, hun sukkede over hans orde "prøve at forstå her... bare fordi du vil ha, betyder det ikke jeg vil" hun var blevet interessent over hans tonefald, nu bliv det noget for hende, hun elskede når folk gjorder modstand og havde der meninger og selvtillid på plads .. Ailince stod og kiggede på ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:08

"Hey kælling.. jeg får hvad jeg vil have. Også af dig. Hvis jeg gi'r dig lidt blod, så tager du tøjet af og lader mig kneppe dig uden at pive." sagde han. Hans selvtillid fejlede skam intet.
"Af med det, tøs." sagde han og smilede grådigt.
Ailince var jo en smuk pige, og han elskede smukke piger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 0:11

"Ah kun blod for tøj, husk jeg tager ikke dit liv" sagde hun og så mod ham med interesserende øjne , hun gik ned mod ham og gled en hånd op af hans hud på halsen "hvad siger du , eller skal jeg bruge min kræfter" der var ikke noget sjovt i at bruge det hun elskede modstand og at han var så fast i det han vil ha..
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:15

Han vendte sig om og hev op i hendes bluse/top.
"Næh du.. jeg skal have mere for det. Af med tøjet. Jeg skal sgu ha' sex... ellers bliver det værst for dig!" Han begyndte at hive hendes top op over hendes bryster.
*Vidunderligt!* tænkte han grådigt. Han mærkede bulen i bukserne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 0:18

Ailince perfekt flad maven kom frem, kan godt være den var kridhvid og kold, men hun var så utrolig smuk at man kun kunne sige et ord perfekt, hendes sort BH bliv synlig, hun brugte en D skål. hvordan kunne denne smukke figur bare en D-skål... Ailince så på ham "hvor lange er det lige du sidste har fået noget" hun skubbede ham blidt mod væggen og gled sin krop op af hans , hun holdet ham der "Måske skal jeg tag blodet nu" , hun slikkede hans hals... han kunne ikke komme fri om han så ønskede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:24

HAn lod den ene hånd glide op ad hendes side, og den anden brugte han til at tage hende på røven med. Så tog han fat i hendes shorts og forsøgte at hive dem ned.
"Sådan..." sagde han og overvejede om han skulle forsøge at skubbe hende lidt væk så han også kunne røre hendes utrolige mave! men han lod være. Han var alt for liderlig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 0:27

Hun smilede hans liderlighed kunne duftede og hun bid i hans hals, det var utrolige blidt , men bid kan ikke undgå at gør ondt, hun kom igennem hans hud og kød og inden til hans blodrå og sugede hans blod til sig, hun holdet om ham med blide armene , hun havde et smuk udseende og være hendes berøring var næsten fortryllende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:29

Han mærkede kun kort smerten. Han hev hendes shorts ned, og tog fat i hendes trusser... og så skete det som enhver dren frygter når han og hans kæreste eller hans engangsknald skal til at have sex. Han følte sig helt ufatteligt dum da han uden videre kom i bukserne.
*Det... gjorde jeg bare... ikke!* tænkte han og stod helt paf.


// Hehee :P //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 0:33

///hahaha XD . er ved at død af grin///

Ailince stoppede med at sugede og slap hun rystede på hovedet "Lad mig klar det" sagde hun og gled ned , hun fik han det nederste tøj af ham med to bevægelser , hun var vis vantil det , tænkte man tit... Ailince slikkede hans P** ren fra han sæd , hun stoppede og så mod ham med et frækt blik "Smager godt" sagde hun og rejste sig op


//der fik du den XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:35

// Det var også meningen du skulle grine xD //

Han stod bare og kiggede ud i luften. Han hvinede som en mus da hun slikkede, for han var følsom lige nu!
"Aah kvinde!" udbrød han. Han var knaldrød i hovedet.
Det her var den absolut værste dag!

//DET havde jeg ikke lige forventet :P //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spænding (Ailince) - Page 2 Empty Sv: Spænding (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum