Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Setting forth (Åbent) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Setting forth (Åbent) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Setting forth (Åbent) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Setting forth (Åbent) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Setting forth (Åbent) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Setting forth (Åbent) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Setting forth (Åbent) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Setting forth (Åbent) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Setting forth (Åbent) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Setting forth (Åbent) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Setting forth (Åbent)

2 deltagere

Go down

Setting forth (Åbent) Empty Setting forth (Åbent)

Indlæg af Abraham Borzakov Man 13 Feb 2012 - 11:56

T: 18:30
V: Overskyet og snevejr
S: Nain des bjergkæde
O: De varme kilder, en køn skabning og noget snesjap...


Store, fyldige snefnug dalede fra en overskyet himmel. Når de landede på jordens lune sten blev de omgående forvandlet til vand, men Liam forsøgte ikke at følge så meget med, da der var så mange snefnug og det hele gik så hurtigt. Hans fødder var nøgne og en anelse snavset af det beskidte terræn, men af mystiske årsager rørte det ham overhovedet ikke. Normalt ville han gå i spåner ved den blotte tanke om snavs og urenhed, men med tanken om hvad der ventede forude, formåede han at holde sig nogenlunde stabil. Stenene under ham blev varmere og varmere i det han nærmede sig de varme kilder, og i selv samme takt steg hans selvsikkerhed. Det var dette, han ville, det var dette, han skulle. Han måtte simpelthen gøre det. Han havde brug for det. Han havde brug for at synke ned i dette vidunderlige resultat af jordens maskineri. Gå i et med naturen, sagde man. Den natur, der havde skabt ham. Hans hjerne fnøs. Det lød både fjollet og fremmed fra den sædvanlige tankegang, der cirkulerede i Liams lukkede og slukkede reptilhjerne.

Hun havde været væk allerede inden, de kom ombord på flyet. Hendes kiste var tom ved ankomsten til hotellet, og det havde den forsat været resten af tiden i Paris. Det var der ikke noget at gøre ved, havde Emmett forsikret ham flere gange, nærmest som om en anden vampyrs forsvinden slet ikke rørte ham. Det rørte heller ikke Liam. I hvert fald ikke på den der måde, som triste ting burde røre én på. Men Penelope havde jo været en vampyr? En af deres? Og vigtigst af alt havde hun været Liams, om hun så ville indrømme det eller ej. Liam blev afbrudt i sin strøm af tanker, da han mærkerede en euforiserende fornemmelse i mellemgulvet. Var det spændingen ved kilden eller noget andet? Det fik hans næse til at klø på en mistænkelig måde, der afslørede, at der lå noget magisk over stedet, og da han rettede sin opmærksomhed mod kilderne længere fremme, kunne han gennem eskalationen af snefnug ane en skikkelse i vandet. Havde det været under nogle svagt anderledes omstændigheder, var han stænget målrettet over til vedkommende og fisket denne op - det var trods alt hans plads, og ingen skulle komme her og snuppe den fra ham sådan uden videre, i hvert fald ikke uden kamp - men der var denne magi i luften. Han blev så let påvirket af den slags, det var en udbredt ulempe hos vampyrerne ikke at kunne modstå heksekunst.

Der sad hun så. Naturen. Moder Jord. En skønhed uden lige tittede frem med sine glatte skuldre over kildens krans, og Liam stod blot og stirrede. Han følte, at alle hans sanser blev trukket og vredet i. Han følte, at han kunne dufte lydene, høre sine fødder hvile mod stenene og allerhelligst af det hele smage synet, der åbenbarede sig foran ham. Forbandede aspara.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Setting forth (Åbent) Empty Sv: Setting forth (Åbent)

Indlæg af Hazel Man 13 Feb 2012 - 12:33

Hazelin havde aldrig været her før, og alligevel havde vandet lokket hende herhen.. Som en slags sirene der kalder de fortabte sømænd til sig. Det var det eneste hun havde problemer med. Det var at styre sin trang til at komme i vand. Nogle gange løb det bare af med hende, og så var hun jo bare nød til at finde det nærmeste vand. Og denne aften, havde det været denne dejlige varme kilde der havde kaldt. Og ja.. Hun havde ladet sig lokke.. Og hvor var det dog himmelsk.
Lige nu sad hun med lukkede øjne og nød bare stilheden. Snefnuggene irriterede hende ikke, fordi hendes hud blev så dejligt opvarmet af kilden, at det ikke gjorde hende noget. Hendes tøj var lagt sammen under hendes jakke, sådan så det for en gangs skyld kunne være tørt. Så kunne det da være hun kunne få lov at holde varmen, selv når hun kom op af vandet. Det lange naturligt blonde hår, bølgede nedover hendes nøgne skuldre, og videre ned i vandet. Ubevidst fik hun vandet til at danne forskellige mønstre, lige over vandoverfladen.
En pludselig mærkelig følelse, fik hende til at åbne øjnene, og lade blikket glide en omgang rundt om sig, ikke langt derfra stod en mand. Og han stod bare og kiggede på hende, uden rigtigt at gøre noget. Som om hun havde taget hans plads eller noget. Og måske havde hun faktisk også gjort det, som sagt havde hun jo aldrig været der før, så det var helt sikkert en mulighed. Herfra kunne hun ikke rigtigt finde ud af hvilken race han var, men han måtte næsten være en djævel.. Eller en vampyr måske. For han var meget rolig.. Hun kunne ikke en gang se hans åndedrag, dermed kunne han umuligt trække vejret. Og så vidt hun vidste, var det kun vampyre der ikke trak vejret. Men nu havde hun ikke mødt så mange forskellige racer endnu. Den eneste vampyr hun havde mødt, var faktisk De-Arnett.
Forsigtigt skævede hun mod sit tøj, måske havde det alligevel været en skidt ide at lade sit tøj ligge så langt væk. Hun lod en hånd løbe gennem sit lange blonde hår, og så længe på fyren længere henne. “Uhm undskyld.. Jeg vidste ikke om nogen ejede det her sted.. Det beklager jeg” sagde hun tænkende, og rykkede sig lidt væk fra kanten, og nærmede mod sit tøj. Hun måtte nok hellere se at få sit tøj på og komme væk, inden han blev alt for vred.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Setting forth (Åbent) Empty Sv: Setting forth (Åbent)

Indlæg af Abraham Borzakov Man 13 Feb 2012 - 13:10

Liam fik lyst til at stampe i jorden som et hysterisk barn på grund af den indflydelse, hun fik på ham. Det virkede så fjollet alt sammen. Direkte fjollet, hvilket var en smertefuld tanke for Liam, da han på ingen mulig måde så sig selv som en fjollet person. Det der med at flyve oppe mellem skyerne og være tættere på Vor Herre som en anden galning var ikke ligefrem ham. Der var et eller andet ved himlen, der skræmte ham. Som om han frygtede at få skæld ud, hvis han kom for tæt på, og endnu engang fik han sammenlignet sig selv med et barn. Det var ikke til at holde ud.

Hendes bevægelser virkede langsomme og elegante, men alligevel forholdsvis spontane, som om de ikke var planlagte. Så hun havde slet ikke til hensigt at tryllebinde ham på denne måde? Hans øjenbryn sænkede sig automatisk ved denne konstatering. Når han endelig blev angrebet af denne lykkelig form for magi, ville det have været ret, at han i første omgang rent faktisk havde været et mål. Han himlede med øjnene ad sig selv og hans hjerne slog et højt latterbrøl op. Hvad var det dog for en verden, han var trådt ind i? Hvilket paradoksalt univers. For ikke nok med kvindens væsen, nu undskyldte hun også. Undskyldte for hvad? Undskyldte for sig selv, for sin eksistens og tilstedeværelse, og Liam hævede et af de flade øjenbryn. Intet gav mening. Intet. Alt var fjollet og forkert. Fjollet og forkert.

"Du behøver skam ikke undskylde," mumlede Liam og befandt sig med ét ovre ved den lille bunke af tøj, der var blevet hvid af sne. Vampyrens hastighed gav ham lyst til at klappe sig selv på skulderen af ren og skær stolthed. "... Jeg har ikke noget imod at dele..." Han kunne lige så godt lade som om, at han var hersker over den lille pøl, nu hvor hun selv havde startet det. "... med dig." Han betragtede hendes skikkelse - men nok mest hendes bryster - og lod et legesygt smil lægge sig som en lang bane over sit ansigt.


Sidst rettet af Liam Man 13 Feb 2012 - 20:54, rettet 1 gang
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Setting forth (Åbent) Empty Sv: Setting forth (Åbent)

Indlæg af Hazel Man 13 Feb 2012 - 13:34

Hazelin så ham i øjnene så snart han stod henne ved hendes tøj, rykkede hun sig væk fra ham igen. Hun havde for tit oplevet at få en masse bank, fordi hun var den race hun var, og dermed tryllebandt alle mænd. Det var ikke en gang noget hun ville, men bare noget der skete. Og hun havde udmærket kunne se på ham, at hun også havde fortryllet ham, og hun havde endda været vildt bange for at han ville være vildt vred. Men det var han slet ikke. Han virkede faktisk forbavset over at se en her, måske havde han heller aldrig prøvet at nogen var på hans sted.
Langsomt rykkede hun sig ned i den anden ende af den lille kilde. Og så tænkende på ham. Hun lod let blikket hvile ned af sig, det var ret så tydeligt at hun ikke havde noget tøj på. Og det havde han også fået øje på. Hun grinte en anelse genert, og lod benene glide op til sig, hun holdt lidt om dem, og så på ham. Han virkede ikke til at ville gøre hende noget, i hvert fald ikke lige nu. Men det var langt fra første gang hun havde oplevet folk være venlige, bare for at ville skade hende. Det var faktisk lidt mærkeligt, måske skulle hun holde op med at stole så hurtigt på folk. Han begyndte at snakke, og fik dermed hendes fulde opmærksomhed, hun ville gerne være sikker på hun hørte hvad han sagde.
“Hør jeg ved godt at.. At jeg fortryller dig, og det er alsa ikke min mening.. Så vil du ikke nok lade være med at banke mig?” bad hun stille, og lod en hånd føre en af de lange blonde totter om bag sit øre. Hun kendte udmærket sin races rygter. Og hun havde da også selv gjort brug af den et par gange, det var nok også derfor hun havde fået så mange problemer, allerede de første par dage,. Nu hvor han var så tæt på, var det tydeligt at han var en vampyr,. Hvilket gjorde hende så meget mere usikker, hun havde aldrig prøvet at fortrylle en vampyr før, faktisk havde hun ikke troet man kunne det. De-Arnett var faldet for hende, fordi han havde set hende komme op af vandet, og han syntes at vandet var den perfekte skønhed. “Men.. Hvis du ikke har tænkt dig at banke mig, må du da gerne dele vandet med mig” mumlede hun og stak ham et blidt smil.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Setting forth (Åbent) Empty Sv: Setting forth (Åbent)

Indlæg af Abraham Borzakov Man 13 Feb 2012 - 15:05

Liam, der ikke før nu havde været klar over, at asparaer ikke kunne kontrollere sine evner, rynkede let på næsen ved hendes ord. Han forsøgte at rive sig lidt løs fra magien og virke upåvirket, men det var så godt som umuligt. Da hun så talte om, at Liam ikke måtte gennembanke hende lagde han nakken bagover med åben mund så snefnuggene raslede ned i halsen på ham.
"Aha-aha-aha," grinede han mekanisk, som havde han lært at grine ved at læse det højt fra en bog. Han lukkede sit gab sammen igen, men brugte et par sekunder på at glo op i den gro himmel, der blev lyst op af sneen. Afstanden mellem de hvide fnug var blevet større og de havde ikke længere den samme massive fylde. Han vendte til sidst blikket mod asparaen, blinkede et fnug ud af sine øjenvipper og bibeholdt det legesyge smil. Han forsatte med at betragte hende. Han havde lyst til at give slip - hans hjerne skreg rent faktisk, at han skulle holde op - men han kunne ikke. Det mindede ham om sin tid som menneske, hvor han kunne ligge fredfyldt i drømmeland velvidende om, at han burde åbne sine øjne og komme i gang med dagens arbejde, men det var så nemt bare at flyde bort og drømme, så det var med stor anstrengelse, at han vendte ryggen til kvinden og afklædte sig sit tøj.

Endnu engang brugte hun ordet "banke", og Liam smilede bredt, omend hun ikke kunne se det. Det var et besynderligt udtryk, men handlingen i sig selv virkede simpelthen for primitiv og han forestillede sig to hulemænd banke hinanden i hovedet med hver sin kølle. Imens han fumlede med sit bæltespænde drejede han hovedet over sin skulder for at få et hurtigt kig på hende, og svarede med et let barnlig røst: "Jeg slår ikke på kønne piger." For derefter at krybe ned i vandet til hende. Det var vel nok forkert, at et kønt ansigt skulle give et frikort fra Liams blodtørst, men det var altså sådan, det hang sammen, eftersom at Liam levede i en ond verden, hvor det ydre talte for alt.

"Så... hvad har fået dig ud på disse kanter? Og med dette vejr?" spurgte han dvælende og lagde afslappet albuerne op på kanten bag sig.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Setting forth (Åbent) Empty Sv: Setting forth (Åbent)

Indlæg af Hazel Man 13 Feb 2012 - 15:57

Hazelin betragtede ham tøvende, som han tog sit tøj af, og lagde det på jorden, så kort væk da han satte sig ned. Hun bed sig en anelse usikkert i læben, forstod ikke helt hvorfor han fandt det så morsomt. At hun var så bange for at få tæv. Men var der ikke også noget med at vampyre nød at se andre lide, så måske havde hun alligevel lige givet ham en ganske god ide. Det ville være lige hendes held hvis det var sådan det skete.
For en stund sad hun bare og stirrede på ham, betragtede hans rolige krop, det var lidt som om at.. Ja at hendes fortryllende ydre fik ham til at slappe lidt af. Han virkede dog heldigvis ikke til at være alt for vred på hende. Så var der da en chance for at hun kunne slippe fra dette møde, uden alt for mange blå mærker. Langsomt så hun ned i vandet, og lod let hænderne løbe gennem sit hår, for at få nogle af snefnuggene ud. Hun smilte en anelse forsigtigt til ham, og holdt stadig sine ben oppe foran sin fyldige barm. Et eller andet sted var han jo nok ligeglad, men hun ville da ikke tvinge ham til at se på dem, hvis han ikke ville.
Hun smilte lidt for sig selv, “Sys du jeg er køn” spurgte hun en anelse smigret, og bed sig kort i læben. Det var ikke ordet ‘køn’ det fleste brugte, tit var det klamme mænd der bare ville have noget sex, som om hun var et eller andet objekt de kunne benytte som de ville. Det indtjente hende altid et blåt øje eller to, når hun fortalte dem noget andet. Men til gengæld plejede hun at brække en god bid af deres knogler, så hun burde egentlig være glad for at hun kunne forsvare sig selv.
Hun lod hovedet glide en anelse på skrå. “Tja jeg.. Jeg er en vand aspara.. Eller nymfe som vi oz hedder.. Og så tiltrækker vand mig nogle gange, og denne gang havnede jeg her” svarede hun tænkende og så mod den mørke himmel. Det var et ganske dejligt sted. “Vejret genere mig aldrig når jeg er i vand.. Så er vandet på en eller anden måde altid varmt nok til at jeg ikke fryser, men til gengæld fryser jeg så en hel del når jeg kommer op igen” sagde hun og grinte lidt. “Hvorfor er du selv ude i det her vejr?” smilte hun let. Langsomt strakte hun sig.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Setting forth (Åbent) Empty Sv: Setting forth (Åbent)

Indlæg af Abraham Borzakov Man 13 Feb 2012 - 20:50

Endnu engang måtte han erkende, at han var umådelig fjollet. Det lignede ham slet ikke at komme krybende ned i vandet til en kvinde på den måde - normalt krævede han, at andre kom krybende til ham. I et forsøg på at klamre sig fast til de sidste brøkdele af sit oprindelige jeg, hævede Liam overlegent blikket og overvejede omhyggeligt sit svar. En stemme i hans hoved bad ham om at være dryppende sarkastisk og sjofel, men den blev hurtigt sløret til af duften fra asparaen, der ramte ham i ansigtet som et blødt kærtegn, og han fik sagt noget i stil med: "Overordentlig køn." Han slog sin knoglede hånd op for munden og lukkede håbløst øjnene.
"Beklager... jeg er ikke normalt sådan... du piller ved mine sanser, jeg kan ikke gøre for det," halvsnerrede han ud gennem fingrene og kom så til at klukke af grin over sig selv og hele situationen. Sikke irriterende fjollet du er, Liam, fortalte han sig selv og slikkede asparaens skikkelse med øjnene. Han smagte lidt på den information, hun stak ham. Vand aspara. Det måtte altså betyde, at hun havde noget med vand at gøre. Vandnymfe? Det var næsten lidt sødt, og her sad han så med hende, splitterravende nøgen og med en kummerlig lyst til at forføre og tilkæmpe sig status i hendes øjne.
"Så bliv siddende," foreslog han hende, da hun mindede ham om kulden over deres hoveder. Det var dog ikke noget, han mærkede, da hans hud var mindst lige så kold som sneen. Det var derfor, han godt kunne lide de varme kilder; han kunne mærke varmen. "Vejrguderne har bare ikke været på min side," svarede han og skovlede varmt vand op i sine hænder og pøsede det gennem sit hår. Han lænede sig endnu engang tilbage med lukkede øjne, men han kunne stadig se asparaen for sig, også selvom han prøvede at glemme hvor han var, eller hvem han var. "Tror du på Gud?" spurgte han efter et stykke tid uden at lade øjenlågene glide op.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Setting forth (Åbent) Empty Sv: Setting forth (Åbent)

Indlæg af Hazel Lør 18 Feb 2012 - 21:45

Hazelin grinte lidt og bed sig i læben, inden hun lod hovedet glide på skrå. Hun pillede lidt ved en våd tot af sit blonde hår, “Tark.. Det tager jeg som en kompliment” drillede hun legende, og lod hånden lave små cirkler. Langsomt sukkede hun for sig selv, og lukkede kort øjnene, nød varmen fra vandet. Det var virkelig skønt, når nu det ellers var så koldt udenfor. Så var det en dejlig afveksling med varmen fra en kilde. “jeg beklager… jeg kan ikke altid styre den del af min magi.. Den er der altid, i hvert fald i det lille omfang, at folk føler en form for forelskelse, i nærheden af mig” sukkede hun og lod blikket glide tilbage på fyren.
Hun lod langsomt benene glide ned igen, det gjorde ondt at sidde i den stilling, og han havde jo allerede set hendes bryster en gang, så der var jo ingen grund til at skjule det mere. “Jeg bliver kun… hvis du ikke har noget imod at jeg er her, ellers skal jeg nok smutte” sagde hun forsigtigt. Og strakte sig ganske kort. Hun smilte lidt venligt til ham, og lod fingrene lege en smule med vandet, der nu snoede sig om hendes arm.
Jeg er ked af jeg piller ved dit hoved, jeg prøver ellers at holde det under kontrol, men det åbenbart ikke så nemt som jeg havde håbet” sukkede hun opgivende og himlede med øjnene af sig selv. Inden hun lod sig læne tilbage mod kanten, og lukkede så øjnene. “Vejret er ikke så slemt når man sidder her.. Det først når man skal op igen.. “ sagde hun stille og nød stilheden der omringede dem. Hun mærkede vinden mod sin hud, men den føltes ikke så slem lige nu.
Langsomt åbnede hun øjnene, da han spurgte om sit spørgsmål, hun så længe og tænkende på ham. “På gud?… nej jeg gør ikke.. Hvis der havde været en gud, havde han sørget for mig i fortiden, så havde jeg undgået en masse shit, så nej” sagde hun let, og lukkede langsomt øjnene igen.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Setting forth (Åbent) Empty Sv: Setting forth (Åbent)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum