Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Let's play...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Let's play...
Det var på denne måde, at han generede Pixie mest på. Han blev ven med en af hendes venner, og bad så personen om at hilse eller noget. Det kunne pisse hende noget så gevaldigt af... Eller.. Det kunne det i hvert fald engang. Om det kunne nu vidste han ikke.
Baalichi- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser
Antal indlæg : 744
"Kender du en Oliver Carter? Han er blond", spurgte hun nysgerrigt. Emily sendte ham et lille smil. Han lod til at have fået det bedre igen. Det gjorde hende ret lettet. Så var der intet alvorligt galt med ham. Hun håbede, at det ikke var sidste gang hun havde smagt på hans blod. Når der nu ikke var sket noget slemt, havde han måske større lyst til at give hende noget en anden gang.
Gæst- Gæst
"Men siden du ikke kender Pixie, så lad mig fortælle hvem hun er. Hun er lederen af en bande der er her i Terre, måske hele Di Morga. Hun er en idiot og elsker at få mænd til at tro at der ikke er nogen anden end dem. Og så er hun pervers som bare i helvede. Hun og jeg har været fjender lige siden vi mødtes første gang for 500-600 år siden." Gid Baal dog kunne huske præcist hvor lang tid der var gået.
- Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser
Hun lyttede opmærksomt, da han begyndte at fortælle om denne Pixie. Hans ord kom fuldstændig bag på hende. Hun havde jo troet, at de var venner. Det lød nærmere som om, han slet ikke brød sig om hende. Hans sidste ord bekræftede hendes mistanke. De var ligefrem fjender. Tænk at hade nogen i så lang tid. "Føler du aldrig nogensinde, at du har hadet nok?", spurgte hun undrende. "600 år er trodsalt ret lang tid, at være fjender", tilføjede hun. Selv kunne hun ikke forestille sig, at have en fjende i så lang tid. Det måtte være forfærdeligt opslidende.
Gæst- Gæst
Det var så uendeligt sjovt, at Baal ikke kunne lade være med at kramme Emily. "Kæft man hvor er du sød. Ikke for noget, men du vil formentlig lære, hvad det vil sige at hade en person så meget som Pixie og jeg hader hinanden. Men jeg håber ikke at det sker for dig." Endnu et kys, sneg han ind på hendes kind.
Hun lod igen blikket vandre over på Baalichi, da han snakkede igen. Det lod til, at han nu havde fået styr på sig selv igen. Det havde været hendes mening at svare ham, men overraskelsen over at blive krammet, stoppede hende. Hun fik næsten lyst til at græde, selvom det ville være blod hun græd. Det sidste kram hun havde fået, var for 2 måneder siden, og det havde været af hendes mor. Hun blinkede det hurtigt væk, inden Baalichi slap hende. "Nej, det håber jeg ikke, at jeg kommer til at opleve", sagde hun roligt. Det lød ikke ligefrem behageligt at hade nogen så meget. Hans læber efterlod et spor af varme på hendes kind.
Gæst- Gæst
Stille lagde han armen om hendes skuldre. "Hvor gammel er du egentlig? 20? 21?" Det måtte hun næsten være. Men nu havde han ikke gode erfaringer med at gætte en piges alder.
"Jeg er 19", sagde hun roligt. "Du har allerede spurgt mig", tilføjede hun. Enten havde han en meget dårlig hukommelse, eller også havde han ikke bidt mærke i det første gang. Det første fandt hun mest oplagt. Emily kendte også godt selv den følelse. Nogle gange fløj informationen bare ind af det ene øre og så ud af det andet. Uden overhovedet at efterlade det mindste spor. Det kunne godt irritere hende. For hvis hun så spurgte igen, kom hun til at virke dum. Folk lagde mærke til den slags. Præcis ligesom hun havde lagt mærke til Baalichis fejltagelse.
Gæst- Gæst
Baal smilede til hende og krammede hende ind til sig. Hun var ret sød og havde brug for en eller anden form for opmuntring. Men hvad kunne han, en hybrid, gøre for at opmuntre en vampyr?
"Du skal bare sige til, hvis du får brug for en eller anden form for hjælp, søde."
"Det går ikke", sagde hun trist. "Hvis du tager med... Så går det bare ud over dig", hun sukkede lavt. Emily havde ikke lyst til at skade Baalichi. Han virkede rigtig flink. Hun lukkede kort øjnene i. Hun måtte gøre noget ved sine spisevaner. Hvad nu hvis hun tog alle de gode mennesker? Alle dem, som aldrig kunne finde på at gøre en flue fortræd.
Da han lagde armene om hende igen, tillod hun sig selv at læne sig ind til ham. "Tak, men jeg klarer den", sagde hun hurtigt og trak sig igen væk fra ham. Hun havde ikke brug for hans medlidenhed. Men det var da sødt af ham, at tænke sådan på hende. Også når de nu ikke kendte hinanden.
"Kommer jeg til at smage dit blod igen?", spurgte hun og skævede over til ham.
Gæst- Gæst
"Du skal ikke afvise al hjælp du får. Selv når man er ny her og er ny vampyr. Så har man brug for venner og hælpere." Han lagde blidt armen om hendes skuldre.
"Og i forhold til mit blod.. Så måske.. Men jeg skal først komme oven på med mit tab. Har det stadig ikke helt vildt fantastisk." Han grinede dumt til hende.
Hun trak let på skuldrene. Han havde vel ret. "Ja måske", sagde hun og kiggede ud over banegården. Et blidt grin undslap hende, da han svarede på hendes spørgsmål. Hun var ikke længere bekymret, for han lod til at have det godt nok. I det mindste var han hverken besvimet eller noget i den stil. Emily tog blidt fat om hans håndled og førte det op imod sit ansigt. Hun kiggede på det sted hun havde bidt. Der var mærker efter hendes tænder.
"Gør det ondt?", spurgte hun nysgerrigt og kiggede på ham. Hun kunne ikke engang huske, om det havde gjort ondt, da hun selv blev bidt. Men hun havde skreget. Det var dog mere af frygt end noget som helst andet. Før hun blev forvandlet, havde hun ikke vidst, at der fandtes alle de overnaturlige væsener. Hun havde fået sig noget af en overraskelse.
Gæst- Gæst
Han rystede på hovedet, da hun spurgte, om det gjorde ondt. "Nej, det gør ikke ondt. Det gjorde hellere ikke særligt ondt, da du bed mig, men det sved godt nok lidt." Han smilede til hende og kyssede hende på næseryggen.
Nu var han færdig med at snakke. I en hurtig bevægelse skubbede hun til ham, så han væltede ned på ryggen på bænken. Hun satte sig på ham, tog hans cigaret og smed den væk. "Har du stadigvæk ikke lyst?", mumlede hun, imens hun holdt hans håndled fast over hans hoved.
Gæst- Gæst
Det sidste sagde han med relativ seriøs stemme, da han rent faktisk mente det. Han var sikker på, at hvis hun havde så svært ved at stoppe, så ville han højst sandsynligt blive dræbt, hvis hun drak af ham igen. "Men senere kan det godt være at jeg vil give dig noget."
Larmen fra et tog, der kom fik ham til at dreje hovedet i retningen af det. Det kom stille og roligt nærmere, og Baal så på tiden. Toget var ikke hans. Hans ville først komme om ca fyrre minutter, så han havde god tid til at blive underholdt af Emily. "Hvis du har lyst, kunne du så tænke dig, at komme med mig, når mit tog kommer? For at se hvad jeg laver og hvor jeg bor?"
Emily rynkede panden. Snakkede de overhovedet om det samme? Det lød lidt som om Baalichi talte om det at drikke blod. Det var jo ikke det hun havde ment. Ikke denne gang. Hun havde snakket om at slås. Men det var måske heller ikke en god ide, når han nu stadigvæk følte sig svag.
"Jeg taler ikke om blodet", sagde hun roligt og fjernede sig igen på ham. Hun satte sig på bænken lige ved siden af ham. Hun hørte lyden af et tog og kiggede opmærksom i retningen. Var det hans tog? Et hurtigt kig på Baalichi afslørede, at det var det ikke.
Emily kiggede lidt på ham. "Tja... Hvorfor ikke.. Det kunne da være hyggeligt nok", svarede hun roligt. Emily havde alligevel ikke andet at lave, så hun kunne da ligeså godt tage med ham.
Gæst- Gæst
Han smilede til hende, da hun sagde, at hun gerne ville følge med ham, og han smilede varmt til hende. "Jeg skal hen til lejlighederne for at ordne et job." Han nævnte ikke præcist, hvad han skulle. Det ville bare skræmme hende.
Hun lagde hovedet på skrå, da han nævnte et job. "Hvilken slags job? Er du ejendomsmægler?", spurgte hun nysgerrigt. Gad vide hvad for nogle lejligheder han snakkede om? Emily havde endnu ikke nået at undersøge hele Di Morga, eller Terre for den sags skyld. "Hvilke lejligheder taler du om?", spurgte hun så. Han kendte jo svaret, så der var ikke den store grund til, bare at gætte.
Gæst- Gæst
Baal blev lidt nervøs, da hun spurgte ham om, hvad det var, at han lavede.
"Øhhh, nej det er ikke lige så lovligt, som du måske tror." Han turde ikke fortælle hende, at han var lejemorder. Det havde jo næsten skræmt Izobell væk!
"Det er lejlighederne i midten af Terre." Han smilede, men han var lidt nervøs.
Hun kunne mærke, at han pludselig blev nervøs. Hvorfor blev han nu det? Hvad havde hun sagt? Hans svar kastede lys over sagen. Aha.. Han var altså kriminel. "Slap af, jeg løber ikke skrigende væk", sagde hun roligt.
Emily nikkede, da han nævnte lejlighederne. Så var det altså dem i Terre. Hun havde aldrig set dem, men hørt om dem havde hun. Det at han undveg, gjorde hendes utroligt nysgerrig. Hvad var hans job?
"Skal du slå en eller anden ihjel?", spurgte hun roligt og løftede det ene øjenbryn. Hun vidste ikke hvor hun fik tanken fra, men det kunne jo godt være en mulighed. det hang også sammen med den måde han havde snakket på. 'Ordne et job'.
Gæst- Gæst
"Ja, jeg skal slå en ihjel. Jeg er lejemorder, og jeg har fået at vide, at en af mine hits skulle bo i en af de her lejligheder. Så jeg håber ikke at det vil skræmme dig, når du nu ved det."
Hun sendte ham et skævt smil. "Jeg er her stadigvæk, er jeg ikke? Og jeg syntes altså lige jeg sagde, at jeg ikke ville løbe skrigende væk", hun vippede det ene øjenbryn op og ned, imens hun kiggede på ham. Hun havde jo faktisk fortalt ham, at hun ikke ville løbe væk. Måske havde hun forventet det en lille smule?
"Så du har altså et job", konstaterede hun. Selv havde hun ikke noget, og det var ved at blive lidt problematisk. Hun anede bare ikke hvor man skulle kigge hen, hvis man var vampyr, og gerne ville have et job, som intet havde at gøre med kriminalitet.
Gæst- Gæst
"Næh...", sagde hun langsomt. Han havde jo ret. Man kunne aldrig vide det.
Da han sagde, at han havde et job, nikkede hun langsomt. Han havde jo allerede sagt det én gang før. Igen hørte hun lyden af et tog, og Baalichi nikkede i retningen af det. Emily rejste sig op. "Dit tog", sagde hun med et smil. "Kalder du tit fremmede for smukke?", spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet let på skrå. Det virkede en smule underligt, at han sådan kaldte hende for smukke. Han havde jo også kysset hende. Hvor underligt...
Gæst- Gæst
Kort vendte han sig om for at se om hun fulgte med ham. Derefter fortsatte han videre ind i toget, og indtog en plads ved siden af vinduet. Hurtigt begyndte toget at køre igen.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Lets Play My Dear
» Lets get ready
» Lets try this again - Emnesøgning
» Lets have some fun - Nanna
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus