Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let's play... - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let's play... - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let's play... - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let's play... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let's play... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let's play... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let's play... - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let's play... - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let's play... - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let's play... - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let's play...

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Let's play... - Page 3 Empty Sv: Let's play...

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 11:24

"Aha", Emily nikkede langsomt. Hun forstod dog på ingen måde hans tanke gang. Hvis han kaldte alle folk for smukke, endte det jo med ikke at have nogen betydning overhovedet. Hun rejste sig dog op og fulgte efter ham ind i toget. En masse dufte væltede imod hende. Duften af mennesker og andre væsener. Hun løftede det ene ærme og holdt det op foran sin næse. Det var lidt overvældende.
Emily holdt øje med Baalichi, og fulgte også efter ham hen imod en vinduesplads. Lydløst placerede hun sig på sædet overfor ham. "Nå... Hvorfor var det lige du gik ind i den her branche?", spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. Hun kunne ikke huske, om hun tidligere havde spurgt om netop dette, men hvis hun havde, ville han nok fortælle hende det. Ville han ikke? Et tænkende udtryk strejfede hendes ansigt. Derefter lod hun tungen glide hen over den ene hjørnetand. Det var svært at glemme smagen af hans blod. Det havde smagt fantastisk.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Baalichi Man 26 Mar 2012 - 14:10

Baal kiggede stille på hende, mens han trak sin lommelærke op og tog en slurk. Whiskeyen brændte ned ad halsen, men han tænkte ikke over det, da han var vant til det. Han slikkede sig om læberne og tænkte stille. "Mine forældre og jeg blev brændt inde i en lejlighed i Terre for alt for lang tid siden. Dengang var jeg fuldblods djævel. Da jeg kom tilbage som hybrid, var jeg opslugt af hævn. Derfor gik jeg ind i den her branche, da jeg gik ud fra, at jeg kunne få hævn på dem, der gjorde det, eller deres afkom. Det har endnu ikke været muligt."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 16:54

Emily lyttede opmærksomt til hans lille historie. Interessant. Hævn... Så mange havde lige netop dette motiv til drab. Der var bare én lille ting hun ikke forstod. Hvorfor skulle det gå ud over deres afkom? Børn, efterfølgere, hvad man nu valgte at kalde det. For at være helt ærlig lød det ikke helt fair. Skulle de virkelig bøde for noget, som var sket for over 2000 år siden?
"Det lyder ret dumt", sagde hun roligt og lagde hovedet let på skrå, imens hun betragtede ham. "Som om du skulle få det bedre af at dræbe uskyldige personer. De kan da ikke gøre for, hvad deres forfædre har foretaget sig". Ærlig talt gjorde det hende en smule sur, og det gav hende også et andet syn på Baalichi. Et dårligere syn. Måske var han faktisk ikke så flink, som han havde virket i starten. "Det er sgu da hul i hovedet!", nærmest snerrede hun og blottede sine tænder. Emily prøvede ikke engang på at være skræmmende, men det skete bare, når hun blev sur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Baalichi Man 26 Mar 2012 - 17:18

Baal kiggede stille på hende, mens hun talte, og da hun begyndte at snerre løftede han stille det ene øjenbryn. Hun var åbentlyst meget ung, da hun ikke kunne affinde sig med det onde i folk, så han lagde sin lommelærke tilbage i lommen, foldede sine hænder, mens han satte albuerne på bordet foran sig for at kigge lidt på hende.
"Du er åbenlyst ret ung og uskyldig siden du kan få den der reaktion. Du skal tænke på at en fyr som mig, der ikke har fået sin hævn over nogle nederdrægtige folk i evigheder, begynder at blive knotten. Jeg er jo trods alt lejemorder, så jeg forstår simpelthen ikke din reaktion? Slår jo alligevel relativt uskyldige mennesker ihjel via mit job?"
Baalichi
Baalichi

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 17:23

Emily kneb øjnene lidt sammen. Det han sagde, gav vel god mening. Han dræbte jo faktisk mennesker hver dag. Men hvis ikke han var så opsat på hævn, ville han jo aldrig have gået ind i lejemordernes verden. Ville han?
"Du forstår overhovedet ikke, hvor jeg vil hen", sagde hun lavmælt og rejste sig op. Det gik slet ikke op for hende, at hun ikke var et hak bedre selv. Hver gang hun spiste, dræbte hun jo faktisk et menneske, og de var også uskyldige.
"Hvis ikke du havde været så opsat på den hævn, ville du slet ikke behøve at dræbe nogen overhovedet", hun lænede sig ind over bordet. "Du kunne have et hæderligt job. Måske en butiksejer, en advokat, bibliotekar, et eller andet i den stil. Der er mange jobs, som ikke medfører drab", hun holdt stemmen i den lave tone. Der var jo faktisk andre med toget end lige dem, og de ville nok blive en anelse skræmte, hvis de hørte den her samtale.

Gæst
Gæst

Indlæg af Baalichi Man 26 Mar 2012 - 18:41

Baal blev ved med at kigge på hende, men hun rejste sig og snakkede. Det var utroligt svært for ham ikke at smile. "Tror du virkeligt selv på det? Jeg er jo trods alt havlt dæmon halvt engel. Selvom min engel side er ret styrende, så har jeg stadig min dæmonside." Han blinkede kækt til hende. "Nu må du hellere sætte dig så du ikke får for meget opmærksomhed. Og.. hvad dig selv? Du er jo vampyr? Du dræber jo også mange uskyldige, når du spiser?"
Baalichi
Baalichi

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 19:07

Det irriterede Emily grænseløst, at Baalichi gav sig til både at blinke og smile til hende. Hvad skulle det nu til for? Han burde tage det her seriøst! Præcis ligesom hun gjorde. Men... Hans ord ramte hende hårdt. Han havde ret. Hun dræbte mange uskyldige mennesker, når hun spiste. Pokker tage logikken...
"Jeg står op, hvis jeg vil", snerrede hun "Og mine spisevaner vedkommer virkelig ikke dig. Jeg har ikke bedt om det her. Ikke på noget tidspunkt. Så luk arret, hybrid!", bare for at være demonstrativ, blev hun stående lænet ind over bordet. Hans attitude gik hende virkelig på nerverne. Hvorfor indså han ikke bare, at det hun sagde, var rigtigt? At hun havde ret? De kunne undgå den her diskussion, hvis han bare gav hende ret. Hun havde i hvert fald ikke tænkt sig at give ham ret. Aldrig i livet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Baalichi Tors 12 Apr 2012 - 13:04

Baalichi kiggede stille på hende, hvorefter han tog sin lommelærke op og tog en slurk. Derefter kiggede han på hende og smilede til hende. "Man beder ikke om hvem man er, det er rigtigt nok. Men tænk på at jeg stadig er dæmon. Hævn og smerte er en stor del af mig, selvom jeg har min skide medlidenhed med de stakler" han nærmest spyttede ordet ud "jeg dræber og jeg er meget mere venlig og god end andre dæmoner."
Udenfor bevægede husene sig hurtigt forbi dem, og toget bremsede ned. Første station.

"Men du bliver nød til at acceptere at der findes ondskab i verden, og at nogle ikke kan benægte denne ondskab. Ligesom jeg ikke kan benægte min trang til at dræbe eller til hævn. Så nu sætter du dig ned og slapper af, ellers skal jeg nok få dig til det."
Baalichi
Baalichi

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum