Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
underligt møde i parken EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
underligt møde i parken EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
underligt møde i parken EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
underligt møde i parken EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
underligt møde i parken EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
underligt møde i parken EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
underligt møde i parken EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
underligt møde i parken EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
underligt møde i parken EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
underligt møde i parken EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

underligt møde i parken

Go down

underligt møde i parken Empty underligt møde i parken

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 18:14

T:15:30
O:Park?
S:park?
V:sol og varme
emne krav: helst skiver over 5 linjer dont kill

Danai gik inde i parken en sen eftermiddag. Han havde en sort trøje med en tekst hvor der stod "belive me and i wont kill you today" Han havde et møde med en her i parken med en der hed et eller andet med laiua eller sådan noget. Men hvem det var vidste han intet om han havde bare en aftale fra en ven som kendte denne laiua. Danai satte sig ned på en bænk og kiggede ned i jorden. Han kunne ikke lade være med at tænke på hvordan han egntling var havnet her i di morga men var aligevel kendt blandt folket af en eller anden grund


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

underligt møde i parken Empty Sv: underligt møde i parken

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 20:08

Med et sæt vågnede Laiua. Den kun halvvoksne rev som lagde på hendes mave strakte sig og rullede ned på jorden hvorefter hun rejste sig. Hun rystede kort på hovedet og tog de få skridt der var ned til søen hvor hun kastede lidt af det iskolde vand i hovedet for at friske sig lidt op.
Det var ikke mere end godt 7 timer siden hun var ankommet til De morga, med en båd hvor hun havde gemt sig i lastrummet. Hvad hun lavede her var egentligt enkelt, hun ledte efter noget bedre end det hun havde haft før, som de nogen folk påstod, græsset er grønnere på den anden side, og hun havde taget chancen og vovet sig over på den anden side, om det så passede eller ej ville hun hurtigt finde ud af.
En hun havde mødt på havnen natten forinden havde sagt at hun kunne mødes med hans ven i parken, det kunne være han kunne vejlede hende en smugle.
Hun havde fået en kort beskrivelse om hvordan han så ud og at han ville vente på en af bænkene, det eneste han havde glemt at nævne var at der var omkring 50 bænke i denne park, hvor smart.
Hun himlede med øjende, rettede kort på den let hullede hvide bluse og sorte joggingbukser som hun havde stjålet fra en tørresnor inden hun var gået hen i parken for at sove.
Selvom hendes bluse var slidt og hun ikke havde haft mulighed for at re sit hår, så hun stadig meget yndefuld og smuk ud.
Hun gik rundt til bænkene og søgte efter en der passede på beskrivelsen, og ræven trippede lydløst efter hende.
Efter få minutters søgen så hun ham, eller det håbede hun, ganske stille gik hun hen imod ham, rømmede sig lavt ” D Danai?” spurgte hun forsigtigt den sorthårede mand der sad på bænken, han så ud so mom han kiggede efter nogen, så måske det var ham?
Hvis han ville svare ville hun neje kort for ham “hej, jeg er Fox… Din ven sagde at du ville møde mig her… Han sagde noget om at du måske kunne… hjælpe mig lidt? Jeg mangler bolig, penge og et arbejde… Og jeg gætter på at din ven troede du ville hjælpe mig med noget af det?” Et halvt smil dukkede op på hendes læber I håb om at han faktisk kunne hjælpe hende.
Hvis det dog ikke var ham ville hun søge videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

underligt møde i parken Empty Sv: underligt møde i parken

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 21:43

//sorry men er nødt til at vente til imorgen med at svare håber det er OK)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

underligt møde i parken Empty Sv: underligt møde i parken

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 21:48

//det går nok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

underligt møde i parken Empty Sv: underligt møde i parken

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:09

Han kiggede på den pige der kom over mod ham "ja jeg er danai og du er laiua formoder jeg" sagde han og rejste sig og bukkede en smule. Han smilede og kiggede hende i øjnene "nå men du er ny i byen siger du" sagde han og holdte så en kort lille pause og begyndte så igen "jeg har et job du måske ville syntes om. Jeg bestyre et hotel hvor vi mangler tjenere og sådan lidt og så ville jeg kunne tilbyde dig et værelse den første måned til du får penge" sagde han og smilede dybdegående

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

underligt møde i parken Empty Sv: underligt møde i parken

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 16:42

Hun nikkede og smilede, smilet var som sådan venligt, men der var en skjult latter bag det. For ligesom de fleste andre, der ikke havde øvet sig på at udtale navnet, så kunne han heller ikke udtale det rigtig. ”bare kald mig Fox, det er lettere” Hun smilede nu mildt og var en smugle lettet over at hun havde fundet den rigtigt, og ikke behøvede at lede mere.
”ja, jeg ankom her til i nat” hun så roligt på ham ide han forklarede en smugle om jobbet og nikkede blot til det han sagde. ”det lyder fint tak, så jeg bor på hotellet den første måned… og det er så min løn? Eller vil du give mig et værelse i den første måned gratis?” hun så kort tid på ham, betragtede ham og sikrede sig at hun kunne huske det. ”hvor langt er det herfra?” hendes stemme var rolig, men på en måde utålmodig, selvom hun stod stille så hun hvileløs ud, hun manglede vel bare noget at lave?
Hun gik om på den anden side af ham og satte sig, om som var den kommanderet til det fulgte reven efter og lagde sig foran hendes fødder.
”Hvornår kan jeg starte?” smilet forsvandt langsomt, ikke fordi hun var trist, hun så bare ingen grund til at smile lige nu. "og du skal være min chef ikke?" hun så ham kort i øjende, men flyttede så blikket ud imod søen midt i parken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

underligt møde i parken Empty Sv: underligt møde i parken

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 18:46

Han kiggede på hende "den første måned bor du gratis og får betalt løn for der du laver" hans smil forsvandt også og talte bare helt normalt til hende "jo jeg er din chef fra nu af og hotellet ligger på den anden side af den store sø du måske så på vejen herhen når du kommer forbi den så bare to gader hen og så ser du den" han kiggede på hende og tænkte på en tid hun ville kunne starte på hotellet som tjener.

Danais blik fulgte reven med øjnene "Der er bare et problem. Reven kan du desværre ikke have med på arbejde men du får lov til at have den på dit værelse."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

underligt møde i parken Empty Sv: underligt møde i parken

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum