Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et underligt møde i Kirken EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et underligt møde i Kirken EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et underligt møde i Kirken EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et underligt møde i Kirken EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et underligt møde i Kirken EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et underligt møde i Kirken EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et underligt møde i Kirken EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et underligt møde i Kirken EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et underligt møde i Kirken EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et underligt møde i Kirken EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et underligt møde i Kirken

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 17:09

S: Domkrikenen indre
T: 00.00
O: ingen
V: mørke og overskyet

klokken slog 12, BING BONG .... BING... den lyd anderledes mere som en melodie gjorder den altid ved midnattid, Gaderne omkring kirken var tomme og de flereste menneske lå og sov, underover dem som var ude og drikke på baren rundt i byen....
Da klokken slag holdet op, kunne man hører en smuk melodie, det var orgelet smukke toner, nogle sad og spillede på den, men så holdet det op, der var klodt inden i kriken, det store rum virkede uhyggeligt i nattens tid, lige så meget andet som var smuk i solens stråler, Sewa sad ved bagsiden af orgelet ud mod salen og krikens stor rum, men i mørket kunne du ikke se hende, ikke da månelyset var skyldt bag skyerne i nat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 17:30

En høj slank skikkelse gled gennem skyggerne rundt om et gadehjørne og satte kursen mod krikken da klokkerne stoppe med at ringe, skikkelsen smutte op til kirkens store port og skubbe den op hvorefter den gled videre ind for ind i kirkens store rum, skikkelsen tilhørte n ung kvindelig ilddæmon med navnet Taylor, hendes gule næsten gyldne øjne så søgende rundt imens, på hendes læber var et lusket smil placeret imens hun lytte let til orglet musik men hvæsse så lavt og listede nærmer.

Tøj: et pr sorte stramme bukser samt en hvid top og en sort læderjakke, og et par lilla lidt slidte all stars

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 17:35

Sewa så med blikket lige mod døren da den åben sig og en dæmon kom igennem , en kvindelig og så ret ung ud... man kunne se skyerne var i bevægelse igen og flyttede sig måne, så den lyst ramt med mod orgelet, en sikkelse kom til syne i lyset fra måne, den hvide hud og klode øjne kom kun fra en race . Vampyre, men denne lignede et barn på afstand især da pigen sad med en bamse indtil sig, mens hendes blik var lige på dæmonens...
Hendes tøj gjorder hendes anderledes og dækkede hendes figur, det tæjstilen fra 1400-1500 tallet , deres stamt sidende, med korset (Som på Ava)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 17:52

Taylor stoppe op da månelyset ramte en ung skikkelse et stykke fremme som sad ved orglet, hun snusede let i luften*vampyr*tænkte hun kort og nikke let da hun også ku se den blege hud, hun trådte et skridt tætter på"nå hvem har vi her?"spurgt hun koldt, hendes stemme var lys men kold og hun havde en tydelig russisk accent som også passe til hendes krop da den var typisk russisk, hun betragte kvinden med et koldt blik hun pleje aldrig være sammen med kvinder eller venner for hun endte altid med at banke dem eller bliv stik tosse og når hun var sur sku man gå langt væk vis man elske sit liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 18:01

Pigen flyttede blikke fra dæmon og så mod bamsen, hun krammet den til ordet som om den fortællet hende noget, hun sad dog sådan lidt selvom dæmon havde spurgt hende om noget, hun vendte blikkede mod dæmon igen og lagde hovedet på skrå "Hvem vi har?" hun lod en pause komme før hun bevægede sin smukke røde læber "måske skulle De præsentere dem selv første, unge frøken" hun var fin i stemme, meget høftlig og lidt engelske, men klod og rolige var stemmen, der var ikke tegn af hun angrib dæmon med stemmen, den var helt neutral , et kort interesseret smil kom frem på hendes læber, men hun vendte på pigen svar, men hendes ansigt udtryk bliv det sammen , roligt og koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 18:34

Taylor trådte lidt længere frem mod hende med lette elegante skridt hvorefter hun stoppe op igen, hun smilede koldt over pigens svar"hvem jeg er det burde hele verden vide når jeg engang for magt"lød det koldt fra hende hvorefter hun kort sage noget på russisk til sig selv som hun regnede med at pigen ikke forstod, hun så iskoldt på pigen og trådte et skridt frem så der ikke var så langt imellem dem"jeg er Taylor"svarede hun så kort"og du er?"spurgt hun iskoldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 18:42

Sewa så mod pigen mest af høftlighed , hun hævet øjnebrynt af hende, at hun snakkede russisk, hun forstod det kun meget lidt, men ikke nok til at forstå det... hun vendte blikkede mod loftet som var malet engel på, smukke , men vinger så elegant, et lille suk kom frem på hendes læber over pige dæmon tone og magtbegær "I See" sagde hun bare og vendte nu blikkede mod pigen, det var uforandre, klodt og rolige , så neutralet, som om hun var ligeglad med pigen kolde tone "De er ung i levet , frøken Taylor" hun hentyd til hende magtbegær... efter lidt tid så hun mod sin bamse "Jeg er Sewa Black unge frøken"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 18:52

Taylor lo koldt den tone pigen havde var alt for gammelsdags til at Taylor ku tag det seriøst så derfor lo hun men stoppe dog lidt efter, hendes gule øjne betragte pigen"vilket år er du fra? du snakke alt for gammeldags"sag han koldt hvorefter hun løftede sit øjnbryn"hvad mener du Sewa?"spurgt hun koldt, hun ville ha magt og havde altid drømt om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 18:58

Sewa så mod loftede mens hun lyttede til alle de spørgsmål hun gav hende, hun træk på skulder og vendte blikkede mod pigen med et smil, det var ikke rart smil, mere interesseret som om hun vil eje hende eller synes hun var spændende "Frøken Tayoler , nygerrighed kan være meget farlig" hun lod nu sin stemmen være mere nutidens ikke så gammelsdag så at hun kunne forstå hende bedre, men tone forbliv det samme som hendes ansigt udtryk os.. kold og rolig "Det jeg mens, Var at de har meget at lære" hun snakkede igen fint og gammelsdag , hendes røde læber bevægede sig smuk , "Tja, jeg er gammel" hendes smil bliv uhyggeligt "Viden kan være fareligt" sagde hun og så mod loftet , hun svarede ikke på spørgsmål hun gav, før lidt tid "bliv født i 1300-tallet frøken"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 19:26

Taylor smilede lusket"jeg elsker fare"svarede hun med en koldt tone som man næsten ku hørre aldrig forsvandt, hun trådte igen tætter på hende for at vise hvad hun mente, hun betragte pigen men forstod hende ikke var hun ikke selv ude efter magt? magt var en ting Taylor længtes efter og var også derfor hun havdekøbt sig en slave bare for at ha magt over nogle, hun så køligt på pigen"meget at lære sikke noget sludder"hvæsse hun koldt hvorefter hun løftede øjnbrynet"er du virkig så gammel"lød det så koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 19:37

Hun så mod pigen med et roligt og koldt blik "De skal lærer at holde mund Frøken" sagde hun med et lille suk , hun var så uforandre, ikke noget havde forandre sig, så kold og rolige ...
"Fare er mange ting, at de ved det" hun vendte nu hovedet helt mod pigen, hendes øjne var sorte men havde et skær af lilla farve i sig, det så virkelig uvirkelig ud...
"De er meget uhøftlig frøken og skal passe på hvad de leger med" sagde hun og lod en hånd gled over sin bamse hovede, den virkede levende og så ude som om den vendte blikkede mod pigen, vildt uhyggelig "Ja jeg er fra 1300 tallet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 20:04

Taylor fnøs koldt"du skal ikke be mig om at holde mund"hvæsse hun koldt af hende som om nogle sku bestemme over hende, hun fnøs igen koldt"jeg kender skam fare"svarede hun tørt og kørte en hånd gennem det røde hår imens hun så koldt på pigen"jeg er som jeg er "svarede hun tørt hvorefter hun trådte et skridt tætter på, hun så ikke på bamsen overhovdet for hvorfor sku hun?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 20:11

"Pigebarnet må lærer" sagde bamsen nu, klod og hånligt lod stemmen. Sewa så på bamsen "Hmm, lyder sådan" hun snakkede til sin bamse . derfor vendte hun blikkede mod Taylor igen , hun var stadig rolige og kold i stemme og blik "Så de vil virkelig ud på det område unge frøken" sagde hun mest da pigen var ved at være sur og alt det der "jeg bestemmer dog ikke over dem, siger bare de har meget at lære" sagde hun , hun havde høret hendes tanker ...
Et skummelt smil kom nu frem på Sewa læber da hun sagde jeg er som jeg er "Uh, intersserant" hun lod som om hun nu vil eje hende, klod og rolige, men det at hun havde drejede rundt og sad på kanten nu virkede som om pigen havde fået hendes opmærkesomhed, hun lagde hovedet på skrå "Frøken , de er ilddæmon ik" sagde hun og et smil kom frem på læberne, hende ene spidse tand bliv synlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 20:23

Taylor så mod bamsen snakke den nu det var dog mærkligt så derfor tog Taylor et skridt bagud for ikke at være for tæt på den og pigen, hun løftede hovdet og så på pigen"ja"svarede hun koldt hvorefter hun igen kørte hånden gennem sit hår"nej det gør du sgu ikke"svarede hun iskoldt, hun så koldt på hende hun sku bare vide hvor mange ting Taylor har lavet, hun er faktisk eftersøgt i Rusland hvor hun havde ødelagt en kirkegård og dræbt masser af mennesker samt at ha stjælet penge fra mange butikker, hun hvæse let advarne "jo det r jeg"svarede hun tørt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 20:29

"unge frøken , deres tanker er helt oppen, de fortalt lige det ting de har lavet" hun så mod loftet, hendes bamse derimod var sur "Malady, lad de en så ung dæmon tale sådan til dem" dens stemme var nu vred , nej rasende "Mr. Luke, være stille " bamse holdet mund og sætte sig stille på hendes skød "det må de undskyld, ved et uheld om jeg til at give den en personlighed" hun bliv siddende "de er vel godt igen at bliv ond, men de har lang vej min kære" hendes stemmen forbliv som før, men hun var bare mere ond i sine ordere....
"så de er fra Rusland" hun nikkede interessende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 20:42

Taylor fnøs koldt"hold dig fra mit hovdet eller jeg skal få dig til at stoppe"hvæsse hun vred, Taylor var en person som hurtigt blev sur og havde et stort temprament og det var tydligt, hun sendte bamse et køligt blik før hun så på pigen igen"ja jeg er Fra Rusland og hvad så?"svarede hun vredt og gik gen frem mod vampyren, igen sku læse hendes tanker uden at slippe godt fra det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 20:47

"pas på min kære" hun så mod hendes øjne, vis du fik øjnekontrak med Sewa kunne kun styre din krop, det var en del af hendes evner ... hun var farelig , man skulle være påvagt omkring hende , alt kunne ske . da hun kunne få ting til at blive levende , alle ting ....
"Jeg sagde det var dem som lod dem være åbnende" hun lille suk kom fra hendes smukke læber "ikke andet end jeg synes det er sjovt at mod folk fra andre lande og Rusland er meget kold vis man er et menneske selvfølgelig" hun aede bamsens hovede nu med sin hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 21:08

Taylor hvæsse let"det betyder ikke at du skal læse mine tanker"lød det koldt fra hende"jeg er ikke din kære"lød det så surt fra hende hvorefter hun udstødte et hvæs, hendes hvæs lød som når en kat eller en slange hvæsse men det var nok fordi hun inderst inde følt sig som en tiger og andre farlige dyr, hun så koldt på pigen og gik nærmer"jeg er ikke bange for dig vampyr"sag hun tørt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 21:14

"Har jeg sagt de var frøken" hun smilede "sagde bare de skulle passe på at lege med de ukendte" mang kunne nu høre en rustning bevægede sig... det var ikke en men to .... nej 3 .... de kom gåene mod dem, underligt .... de duftede ikke er noget andet end Jern og metal.
Sewa sad helt stille oppe ved orgelet, som om dette ikke kom bag på hende, "Ved de hvad frøken, de skal vis falde ned " sagde hun og lagde hovedet på skrå, bamsen begyndte nu at grinende hånligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 21:31

Taylor fnøs koldtog hvad så?"spurgt hun koldt hvorefter hun dreje hovdet da hun ku høre noget komme, hun løftede overrasket øjenbryne da tre rustninger kom gåne, hun lod hurtigt sine finger blive forvandlet om til lange skarpe klør som ku gå gennem hud og metal så let som igenting, hun fnøs koldt igen"drop det jeg er ikke rolig som du"hvæsse hun koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 21:41

Et smil kom frem "Spændende" sagde hun til at hun fik lange spidse negle, men så kom der ruslelse bag hende, de samle sig igen og nu angreb en hende og derefter de næste to. hvad hun gjorder , var det som gjorder sewa nygerrige. hun testede hende om hun kunne bruge hende, hun sad bare roligt deroppe , med klode øjne "Nej, men det kan læres med ting frøken" sagde hun , hvordan vil hun stoppe dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 21:58

Taylor hvæsse af dem hvorefter hun kastede sig over den første og begyndte at rive den istykker i det en anden en hev fat i hende, hun trak det sværd som den ene rustning bar hvorefter hun svang det ind i den anden så det nok ville vælte, hendes øjne blev røde og en flamme begyndte at vokse omkring sværdet hun holdt i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 22:10

Et smil breddet sig over Sewa røde læber "Hm, du er en spændende dæmon , vil de være min slave" det lyd ikke som om hun havde et valg i denne sag, Sewa ville ha hende og så skulle de nok ske, men hun var ikke færdig med at lege med hende, rustning bliv liggende, og den ene var totalet ødelagt , hun så mod sværdt som var igang med at smelte i hånden på hende, det var jo bare normalt jern og metal ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 22:27

Taylor så kort op mod ende"aldrig"hvæsse hun vredt hvorefter hun rejste sig op og gik til angreb på den sidste rustning med klør hvor flammer vokse omkring dem, hun rørte den hvorefter den smelte, hun vendte sig så om mod pigen igen sgu eje hende, hun hvæsse af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 22:37

Hun så mod pigen dæmons øjne, og vente på at hun kom til at se hende i øjne, så hun kunne tag styren bare lidt... men da det vis ikke sket så hun mod en bænk og lod den flyve mod Taylor, hun forvente hun slog den væk eller brændt den .... ihvertilfald ugik den...
Bamsen sætte sig ret op mens hun nussede dens kind "De skal nok blive min"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum