Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
om natten = dystert
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
om natten = dystert
Sted: spor 3
Tid: 01:39
Omgivelser: ingen
Vejr: overskyet.
Tear så op på himlen, mens hun fløj rundt i øjenhøjde. Hun undrede sig over de mange skyer, solen havde jo skinnet hele dagen, så hvorfor skulle skyerne gemme stjernerne væk? Hun havde ellers glædet sig til at se dem, det var derfor at hun stadig var vågen. *Du er simpelhen så naiv, når det gælder vejret.* mumlede en stemme i Tears hovede. Tear trak på skulderne.
Tear så rundt og undrede sig lidt over, hvor hun enlig var henne. Hun var endt på banegården. Stedet havde en dyster stemning, fordi der var så mørkt. Lamperne lyste kun lidt op, men der var også en lampe som flakkede. Tear fløj hen og lagde sine hænder på lampeskærmen. Hendes hænder lyste, og kort efter holdte lampen om med at flakke. Hun sig igen rundt, da et tog kørte forbi.
Gæst- Gæst
Sv: om natten = dystert
Han kunne høre der var andre end ham, men hvad? var det et tog der var på vej eller var det et andet væsen? Azazel troede mest på det var et andet væsen da det lød som et par vinger der baskede. Han kiggede sig nøje omkring, men kunne intet se. Azazel tog sig til panden * azazel gamle dreng, det er din hørelse der slår dig puds* han lukkede hans lyse grønne øjne og lyttede til den baskende lyd.
Han kiggede sig igen omkring sig og kunne stadig intet se.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da azazel vendte sig om kunne han se et lille væsen der fløj omkring " hej med dig lille ven" sagde azazel stille. Han rakte hånden ud så hun kunne sætte sig hvis væsnet ville.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" hej lille ven" azazel kiggede på alfens vinger " du ser træt ud" sagde han stille og løftede hans hånd opå så han kunne se hende tydeligt
Gæst- Gæst
"Jeg bliver aldrig træt." sagde Tear og fniste.
*bla bla bla.. slå ham.* sagde en stemme i hovedet på Tear. Tear rystede forfærdet på hovedet.
Gæst- Gæst
" virkelig?" et let smil bredte sig på hans læber
Gæst- Gæst
*Tear, du er simpelhen så dum. En dag falder du om af udmattelse, men som om jeg har noget i mod det.* grinte stemmen inde i hovedet på Tear.
Gæst- Gæst
" fordømte hovedpine" sukkede azazel for sig selv
azazel kiggede sig omkring og kunne høre noget var på vej, men han kunne intet se
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*en dag tager du livet af dig selv.* mumlede en stemme vredt i hovedet på Tear.
Gæst- Gæst
Han kunne føle der skete noget, men det føltes rart. azazel lyttede til lydene omkring dem da et tog kørte forbi i høj fart
Gæst- Gæst
Tear blev overrasket og gispede. Hun kunne ikke bevæge sine vinger længere. *hehe.. det var det jeg sagde.* grinte en stemme i hovedet på Tear.
Gæst- Gæst
Azazel tog hånden op for at tage den lille alf, da han fik hende ned kiggede han på hende og tænkte " gad vide om det er hende" han kiggede grundigt efter
Gæst- Gæst
*Hvor mange gange skal jeg fortælle dig, at du skal huske mig!* råbte en stemme i hovedet på Tear, men Tear trak bare sammen i stedet for at sige noget.
Gæst- Gæst
Azazel blev ved med at kigge på hende og undrede sig om det kunne være hende. Han var ikke sikker
Gæst- Gæst
*Jeg holder først op, når du har præsenteret mig.* grinte en stemme i hovedet på Tear. Tear sukkede og gav efter. Hun så op på dæmonen og smilte. "Jeg har lige en, du skal hilse på." sagde hun og satte en finger for tindingen, "herinde har vi Sina." Hun følte sig altid så dum, når hun gjorde dette, men hun havde heller ikke lyst til at vise Azazel Sina.
Gæst- Gæst
Han tænkte om det mon kunne være hende han skulle finde
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" selvfølgelig gør jeg ikke det, jeg har selv en anden side der er skjult dybt inde i mig"
han kiggede ned i jorden
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han kiggede undrende på den lille alf og smilte for sig selv " Mon hende Sena er hende jeg leder efter, jeg finder sikkert ikke ud af det lige nu" tænkte Azazel for sig selv
Gæst- Gæst
"Når sina har de gode dage, så behøver jeg ikke bekymre mig, men kommer hun ind i en dårlig periode, så må jeg være opmærksom." sagde Tear.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham