Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Familie? tror jeg ikk nej...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Familie? tror jeg ikk nej...
Han gav sig til at gøre noget, som han ikke havde gjort længe. Han vred sine hænder. Da han var yngre, havde han gjort dette meget, når han ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv. Præcis ligesom nu. Hvilket ben skulle han stå på? Hvis Yuuki var en dæmon, var hendes familie så også? Og endnu vigtigere, var hans? De var jo i familie, så havde de det tilfælles? Nej, det kunne ikke passe. Sikke dog en latterlig tanke.
Gæst- Gæst
Altså... hun havde taget sin dæmonskikkelse.
Yuuki- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1528
Kontrollere ilden, teleportere... Det var hårde sager det her. Han rynkede panden let, da hun lukkede sine øjne. Derefter spærrede han overrasket øjnene op og trådte hurtigt et par skridt tilbage. "Jesus Kristus hyrde fra Judæa!", udbrød han. Katteører og en hale?! Hvad?!
Fordi han prøvede at tråde endnu et skridt tilbage, lykkedes det ham at snuble over sine egne ben. Det her kunne ikke være sandt. "Det her er en drøm", sagde han lavt og kneb øjnene hårdt sammen. "Når jeg åbner dem igen, er alting normalt....", han lød nærmest bedende, som ville han virkelig ønske, at alting blev normalt igen. Ingen katteører, hale, eller ild. Bare... Normalt.
Gæst- Gæst
"Hey... Du..", han slap hendes hår og trådte et lille skridt bagud. "Undskyld", sagde han stille og kiggede kort ned i jorden. Nu var han lidt flov over sin egen reaktion. Hvordan måtte hun ikke have det nu? Yuuki havde vist sig for ham, og så opførte han sig på den her måde. Hvor var hans manerer dog?
"Jeg er bare ikke van til at se ting som... eh... det her", sagde han og gestikulerede imod Yuuki. "Jeg vidste ikke engang, at der fandtes dæmoner", han sendte hende et undskyldende smil, som forhåbentlig skulle råde bod på hans lille 'optræden'.
Gæst- Gæst
Hun så stille på ham da han førte hånden op til hendes hår, hun bed sig i læben, hun rystede stille på hovedet da han sagde undskyld "Du skal ikke undskylde" sagde hun stille, og bed sig i læben, og sank en lille klump, hun skjulte godt hvor såret hun var blevet af hans reaktion, man kunne ikke engang se det på hende...
Hun holdt masken indtil hans ord... "men det burde du... du burde vide at du selv er halv dæmon!" hun havde fået tåre i øjnene, hvorfor vidste han det ikke? hun kunne ikke gøre for det... ordne røg bare ud af hende...
Hans latter stoppede hurtigt igen, og hans blik blev mere alvorligt. Han sank en klump. "M-mener du det, Yuuki?", spurgte han forsigtigt. "Du laver ikke bare sjov, vel?". Cameron førte en hånd igennemsit sorte hår og kiggede lidt rundt, inden han igen lød blikket falde på Yuuki. Det her kunne ikke passe. Det kunne det bare ikke. Så var der da nogen, som ville have fortalt ham om det. Ikke sandt? Det gav jo ingen mening. Absolut ingen mening. Utroligt så mange underlige ting han skulle stå model til. Dæmoner?
Gæst- Gæst
Men nej. Den evne besad han desværre ikke, og det ærgrede ham en smule. "Hvorfor pokker er der ingen, som har fortalt mig det?", sagde han stille og vendte ansigtet imod himmelen. Det virkede helt absurd. Betød det så, at en af hans forældre var en dæmon? Det måtte det nærmest. Og det blev vel nødt til at være hans far, når nu Yuuki var på den side af familien. Den nye viden virkede svær at overskue. Virkelig svær.
"Er der ellers andet, som du gerne vil fortælle mig?", spurgte han stille og vendte igen blikket imod Yuuki. Han ville gerne have alle de dårlige nyheder overstået på én gang.
Gæst- Gæst
Hun overvejede det lidt... var der mere... hun kløede sig en smule på hagen inden hun sagde "Jeg ved ikke rigtig mere om dig... men du skal vide at du ikke kan møde mine forældre, og mine brødre.... min mor og far blev slået ihjel for et par år siden... og mine brødre er forsvundet..." sagde hun stille, og bed sig svagt i læben, så lidt ned i jorden inden hun så på ham igen, og sukkede lavt.
Døde... Forsvundne.... Fuck hvor trist! "Det er jeg vildt ked af at høre, Yuuki", sagde han blidt. Var hun stadigvæk sur over hans reaktion på det udseende? Det håbede han ikke. "Du må ikke være sur på mig", sagde han bedende. "Jeg kan ikke klare det". Cameron brød sig ikke om at være uvenner med folk. Især ikke familie. Altid endte han med at undskylde, hvis det var ham, som havde gjort noget forkert. Hvis ikke han havde, undskyldte han nogen gange alligevel. Ret så underligt.
"Tro mig, jeg blev bare overrasket. Meget", han prøvede vel næsten at forklare sin opførsel overfor hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst