Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
soon you will owe me a favor! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
soon you will owe me a favor! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
soon you will owe me a favor! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
soon you will owe me a favor! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
soon you will owe me a favor! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
soon you will owe me a favor! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
soon you will owe me a favor! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
soon you will owe me a favor! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
soon you will owe me a favor! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
soon you will owe me a favor! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

soon you will owe me a favor!

Go down

soon you will owe me a favor! Empty soon you will owe me a favor!

Indlæg af Gæst Søn 25 Mar 2012 - 20:09

Tid: Omkring 23 tiden
Vejr: Stjerneklart og lunt
Sted: Terre
Omgivelser: Helt stille
_______________________________________________
Det var helt utroligt, hvor hurtigt Terre kunne komme til at ligne en spøgelsesby. Når det blev aften og tæt på nat, så var det som om menneskerne og væsnerne var forsvundet ud af den blå luft. Nogle ville nok synes denne var skræmmende, og ikke spor trygt at være i nærheden af. Esméralda havde en anden mening om dette, hun elskede når alle mennesker og væsner var forsvundet og hun havde gaderne for sig selv.
Det havde hun også denne aften, hvor hun lige havde blevet færdigt med nogle opgaver hos sin far... og lige havde fået fri. Hun havde besluttet sig for at hun ville havde en drink, og ville tage til sin ynglings sted. Hun var en pige som var mere til en bar end et diskotek, da der ikke rigtigt var noget hyggeligt ved et diskotek. Det havde hun nok efter sin far, som også mere nød de små hyggelige steder som hende selv.
Hun gik forsigtigt ned af en gade, som lignede noget fra en gyser.. der var intet lys! og en masse uhyggelige lyde, men det gjorde hende bare ikke noget. Hendes højhælede sko, gav små lyde fra sig når hun gik. Hendes lange brune hår som hang ned af ryggen, bevægede sig elegant for hvert et skridt hun tog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

soon you will owe me a favor! Empty Sv: soon you will owe me a favor!

Indlæg af Logan Søn 25 Mar 2012 - 21:02

P: Hvid tank top, løse sort busker, militær støvler og en skudsikker vest udover tank toppen.

Lyden af metal der ramte hinanden overdøvede næsten lyden af Logan åndedragt.
Han havde endnu engang prøvet at købe en falske whisky, men da ingen i den her skod by respekterede Logan holdinger om Zane, have nogle kaldt på en gruppe af Zanes vagter og derefter sendt dem efter Logan. Heldigvis for Logan kendte han byen ind og ud, så at slippe væk fra dem var lige så let som at klø sig i nakken.
Eller det var rent teoretisk..
Logan havde ikke været inde i byen i lang tid, da han lige ville lade Zanes invasion lægge sig, alt for mange var bange for Zane og ville derfor melde Logan ved første øjenkast.
"Det her er noget lort" mumlede Logan og kiggede sig bag ud, det så ud til at være de fleste der var stoppet med efter ham, lige pludselig da Logan drejede om et hjørne kom der 5 mere bag ham, nu var han på alvorligt på røven.
Den skudsikre vest vejede en del, pistolen der sad på hans lår vejede noget, pistolen der sad på den skudsikre vest vejde noget og fik vesten til at veje mere, pistolen der sad i hans bælte vejede også noget. Selv whisky-flasken som Logan løb med vejede noget, det var lidt noget lort.
Alt oppakningen kunne sagtens mærkes.
"Kom nu" mumlede Logan og satte farten op, der stod en bunke trækasser som gjorde at hans kunne komme op på taget af et lav-stående hus, hvilket resulterede i at han kom ud på samme gade som Esméralda.
Logan stoppede op og kiggede tilbage, han kunne tydeligt høres deres rustning og ikke mindst deres råb "Hvor er han?!" "Find ham!".
Logan løb hen til Esméralda, smed den skudsikre vest og lagde whisky-flasken.
"Du kan slå mig bagefter" hviskede Logan og så sig tilbage, vagternes skygge var på en af hus-murene.
Han lænede sig fremover og kyssede hende, imens kan kyssede hende kunne han høre hvordan soldaterne løb forbi dem.
Logan stoppede da det virkede som om kysten var klar.
"Jeg burde næsten takke dig for at redde mit liv" sagde Logan og begynde at tage sin skudsikre vest på igen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

soon you will owe me a favor! Empty Sv: soon you will owe me a favor!

Indlæg af Gæst Søn 25 Mar 2012 - 21:11

Stilheden forsvandt hurtigt på denne gade, lyden af mænd som råbte og søgte ødelag det hele. Som gjorde hende ret så sur i det, hun ville have at gaderne skulle være stille når hun gik også skulle der ikke komme nogen og råbe her og der.
Hun blev ret så overrasket når der landede et fyr et par meter foran hende, og det fik også hende til at stoppe op. Hun gik helt i stå og ikke inden længe, stod han med sine læber mod hendes. Okay! hun havde oplevet mange underlige ting, men at der ligefrem er nogen som falder ned fra himlen og vælger at kysse en... det er blot underligt!
Hun gav ham hurtigt en lussing når han havde færdigt sine læber igen "takke?!" sagde hun og fattede virkelig intet af det som skete, det var ikke naturligt at bare kysse folk på gaderne på den måde "hvem er du? og hvad bilder du dig ind?" sagde hun og stod bare og ventede på en forklaring, selv om hun havde en stor lyst til en drink og bare ville hen til baren. Så var dette ikke noget som hun bare gik fra, da han burde få nogle flere tæsk end hun havde givet ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

soon you will owe me a favor! Empty Sv: soon you will owe me a favor!

Indlæg af Logan Søn 25 Mar 2012 - 22:03

Logan smilte over det fact at det virkede, han åbnede whisky-flasken og tog en slurk før han rakte den til Esméralda, det kunne jo være at hun ville have en tår. Lussingen gjorde ikke så meget da Logan havde set den komme, for face it, hvem ville ikke have stukket ham en flad?
Logan stilte whisky-flasken på jorden lige ved siden af hende.
"Høre du dårligt...?"grinte Logan før han genoptog sin tale "Du reddede lige mit liv, mit navn er Logan O'Connor, du burde have set plakaterne med 'Logan Køteren O'Connor', de er stort set over alt" grinte Logan før han tog en tør til.
"Hvad jeg bilder mig ind? Jeg tror lige at jeg reddede mit liv, eller du leder nok efter svaret at jeg kyssede dig, men det har jeg jo kun gjort for at redde min liv fra Zanes vagter, for ærligt en kamp midt om natten, hvor der er mange skygger vil være som næsten at skyde mig selv i foden, altså Zane kan sende sin hær rundt i skygger, det er slemt, så hvis jeg tog kampen op ville jeg virkelig få slag, så du var lige som min redningskrans" sagde Logan, han gispede næsten efter vejret, for personligt synes han at det var virkelig meget at forklarer på så langt tid.
"Men nu da du ved hvem jeg er, hvad er du så for en?" sagde Logan og satte sit hoved på skrå.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

soon you will owe me a favor! Empty Sv: soon you will owe me a favor!

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 7:30

Hun hævede sit ene øjebryn af ham og så bare over på ham, hvem troet han lige han var? hende høre dårligt? fjols! "nej jeg høre faktisk fint" sagde hun med en snerrende undertone i sin stemme, hun hadet når folk snakkede sådan til hende. Som om hun var en dum blondine eller sådan noget! men hun havde jo bare ikke blond hår... Hun så kort ned af den gade som mændene havde løbet, før hendes blik gled tilbage på ham "måske skulle jeg bare råbe lidt" sagde hun lidt provokere i det, det var jo ikke fordi hun havde tænkt sig at lade ham slippe afsted i at kysse på hende.. uden at få lov til at kysse hende!
Hun gabte af det han sagde også selv om hun lyttede efter, så uhøflig var hun dog ikke "du har reddet dit liv? det er ikke dig som fik trykket dine læber mod dine læber.. vel?" sagde hun og lod sit ødebryn forblive hævet "Jeg blander mig ikke i hvad Zane vil have.. jeg har mine egen problemer at slås med" sagde hun og havde bestemt ikke tænkt sig at blande sig i det, hvis Zane så gerne ville have fingere i Logan.... så måtte han selv fange ham. Hun tog bare flasken og tog en ordenlig mundfuld "jeg er Esméralda Danican" sagde hun med et stolt tone i sin stemme, hun var stolt af at være den hun var og det havde hun ikke noget imod at vise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

soon you will owe me a favor! Empty Sv: soon you will owe me a favor!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum