Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wrong Road EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wrong Road EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wrong Road EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wrong Road EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wrong Road EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wrong Road EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wrong Road EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wrong Road EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wrong Road EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wrong Road EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wrong Road

Go down

Wrong Road Empty Wrong Road

Indlæg af Gæst Fre 13 Apr 2012 - 22:43

Tid:Aften

Sted:Skoven og omkring dens omgivelser

Vejr:Lidt sne

Omgivelser:Træer, nogle hytter, få dyr, nogle enkle væsner

Påklædning:En hvid top, en hvid blomsteret top udenover, sorte skinny jeans, sorte stiletter

_________________________________




"Lad mig gå!"lød en stemme der tydeligt lød som en høj stemme ikke råbende nej den var høj og blid. Den kom fra en kvinde med langt sort hår der var presset op ad et træ inde i skoven af en høj bredskuldret mand."du er datter af Jin og du er en vampyr et blodsugende væsen"snerrede manden til hende. Hun prøvede at rive sig løs fra hans greb han havde på hende. Han stod foran hende med en kniv i den ene hånd, hvorimod den anden hånd havde fat rundt om hendes hænder der var op over hende. Hun bed sig lidt i underlæben, mens hendes blik flakkede rundt, i håb om at der var nogen der ville hjælpe hende. Intet kun få væsner der gik rundt i flokke og snakkede, og dyrerne der bare løb rundt. Zafira hed hun og stirrede bare på manden men så smillede hun bredt mens hun kiggede lidt til den ene side"så de kender min fader, og rigtigt jeg er et blodsugende væsen men de min mand er ynkelig"sagde hun med en rolig stemme, der lød lidt lusket. Hun gjorde alt for at finde ud ad hvordan hun mon skulle komme ud ad den her situation, for hun gad virkelig ikke under kniven, og hun gad slet ikke have han skulle voldtage hende. Hvordan vidste hun hvad han tænkte på, svaret var enkelt vampyrisk egenskab. Hun gad enlig ikke grave og vandre rundt inde i hans hoved nok mest fordi hans tanker drejede sig om at voldtage hende, og dræbe hende. "Slip mig så!!"råbte hun mens hun sparkede ham i nosserne i håb om at han ville bukke sig ned foran hendes fødder.Han bukkede sig lidt men det så ikke ud til at virke så meget han strammede bare grebet om hendes hænder og stak kniven tæt uner hendes hage. Så nu kiggde Zafira automatisk op mod himlen med et neutralt ansigts udtryk."Grrr kvinde hold kæft!"snerrede manden igen, og begyndte at lyne hans bukser ned, mens han slikkede hende op ad halsen."Jeg skal nok få dig til at tie stille"sagde hans hvislende stemme. Zafira gippede øjnene op, mens hun hørte hans stemme, og håbede i alt om at der om en eller anden og reddede hende fra dette klamme mandfolk, nej det kunne man ikke kalde ham, svin dette klamme svin. *please..Vær nogen i nærheden*tænkte hun og bed hårdt fast i hendes underlæbe. Manden kiggede på hende og trak bukserne ned til anklerne hvorefter han kun stod i underbukser. Hun bed endnu mere til at der var nogen i nærheden. Zafira lukkede øjnene og prøvede at se om hun kunne høre nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wrong Road Empty Sv: Wrong Road

Indlæg af Gæst Fre 13 Apr 2012 - 23:51

Mørket havde nu endelig lagt sig og det var tid til at komme udenfor. Sommertiden pissede ham virkelig af. De lange dage med det forbandede sollys. Også selvom at det ikke direkte brændt ham op, generede det ham stadig grænseløst. Som kravlede der små insekter under hans hud. Og af og til ville et brandmærke uden tvivl komme frem. Så hvorfor overhoved gøre noget så dumt som kunne få sat sig selv i et svagere synspunkt?
Hans tunge skridt kunne pludselig høres i nærheden af disse to turtelduer. Kviste og blade blev knust under hans fødder og den smule sne, der lå på skovbunden og vidste det sidste snip af vinteren, knirkede som han trådte over det. Han virkede ikke det mindste forstyrret af den lille scene med det passionerede par men faktisk var hans mål dem. Hans kurs var sat mod dem. Og hans bevægelser virkede bestemte. Pludselig syntes han at stoppe og en af de kraftige hænder blev trukket op ad dens skjul i lommen og helt roligt blev den lagt på mandens skuldre. Grebet blev voldsomt strammet og uden en tanke trak han bare tilbage i hele armen. Slap manden igen midt i at svinge ham væk og så sig ikke engang overskulderen. Også selvom at det meget muligt ville have set ufattelig komisk ud sådan at se dette ynkelige stykke af en mand vralte bagud med bukserne nede om anklerne.
Pierce’s gullige øjne kunne lige ses efter som han havde trykket sit ravnesorte pandehår til siden denne aften. Han stirrede nærmest mod denne kvinde han bare stod og tårnede sig over. Han var ikke helt så bredskuldret men han havde vel en noget truende højde. Hans hånd røg igen ned i lommen på de almindelig slidte cowboy bukser. Han sagde intet til at starte med. Gloede bare mod vampyren foran sig. Hvorfor havde han egentlig overhoved gjort som han havde gjort? Dette pigebarn var intet i hans interesse. Endnu. Ikke udover hendes hjælpeløse tilstand. Og lige så pludseligt som han var kommet blev hans ene ben løftet og den ene størrelse 45 fød med en slidt rød converse blev sat lige midt i maven på kvinden hvorefter han blot tvang hende op ad træet. Hans hoved blev lagt meget svært på skrå og en stigning i mundvigen kom frem som han nu bøjede mere i sit ben og lænede sig tættere på tøsen. Sørgede får at hun kunne få et glimt af det dyriske gab han havde sig. ”En vampyr i nød. Nu har jeg set det med..” Det lød nærmest hånligt som han farlige charmende stemme udkom. ”Skulle I ikke forestille at kunne klare jer selv? Eller er du blot en ynkelig udgave?” Hans smil blev større. Tog sig overhoved ikke af manden fra for. Var ligeglad med om han var skredet over den akavede situation eller lige nu prøvede at nærme sig ham fordi han åbenbart havde ødelagt hans lille plan. Too bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wrong Road Empty Sv: Wrong Road

Indlæg af Gæst Lør 14 Apr 2012 - 0:11

Dette havde hun slet ikke forstillet sig, og dog så var det lidt interessant, hun slap i det mindste for det klamme svin hvilket var meget godt. Hendes ligblå øjne hvilede sig lidt på denne mystiske person lidt."Jeg ender sommetider i visse situationer som jeg ikke helt burde være i"svarede hun ham, mens hun betragtede hans ansigt der var kommet tæt på hendes, hun smilte bredt og stod rettet op ad træets stamme. Manden stod foran hende klar til at voldtage hende, men han stoppede da han hørte en stemme han ikke kendte."Hvad vil du knægt!"snerrede han til denne mystiske person som var kommet. Zafira s blik hvilede sig lidt på ham det gjorde nu ikke så meget at han havde skoen på hendes mave fordi det kunne have været værre. "Hvem er du"spurgte hun bare nysgerrigt mens hun kiggede mellem manden og denne mystiske person. Hun betragtede hans ansigt lidt , og fik et glimt af hans dyrisk gab"ser man det"sagde hun med et bredt lusket smil, som enlig også var lidt blidt."vil du have hende for dig selv knægt det for du ikke!!"snerrede han igen dog lidt mere vredere. Hun hørte så hans ord og gav ham et koldt blik"Tror du mig og ham er turtleduer, tro om igen, det bliver over mit lig"svarede hun og sendte det klamme svin et koldt blik. Hvor ville hun bare gerne slippe væk fra sådanne typer, men hvis hun prøvede at slippe væk så ville han sikkert bare følge efter hende, og det ville ikke ende godt.Hun hørte så hans ord igen og vendte hovedet mod ham"Jeg er sommetider ynkelig, og ender sommetider i situationer hvor jeg er håbløs ligesom denne her ligenu"sagde hun ærligt og sukkede lavt. Blikket rettede sig rundt, nu havde hun godt nok ikke kniven under hendes hage mere. "Er du ikke sød at få mig ud ad den her situation"spurgte hun med en venlig stemme, og med de mest håbfulde øjne hun kunne lave. Hun haddede sommetider at være den hjælpeløse kvinde, som var en kvindelig vampyr. Enlig kunne hun bare bide ham men det ville være for let og det klamme svin ville sikkert ikke tage skade af det. Han slikkede hende på halsen og hun tog bare chancen og bed ham i halsen så hårdt hun kunne, så han bakkede bagud. "tak for mad"sagde hun høfligt med et smil på læben. Så stod hun overfor denne mystiske person , hendes ryg var fastlagt ind mod træets stamme , og hendes hænder hang ned langs hendes krop. Hun havde lidt blod omkring mundvigen, det havde hun ikke tænkt på at fjerne ligenu, for han ville sikkert gætte hvad hun var."Hvad laver de herude ved skoven"spurgte hun med en nysgerrig stemme, dog var stemmen også venlig. Zafira holdte blikket på manden det klamme svin der rettede sig op og tog sig til halsen"Din kælling!"snerrede han og rettede hans kniv mod hende, hun gik tæt ind på ham og stilte sig lidt foran ham hun greb fat i kniven men gjorde ikke andet"Du leger med den forkerte"sagde hun bare med et lusket smil på læben. Så rettede hun blikket hen på denne mystiske person igen"Jeg er Zafira Monteiro men kald mig Zafira"sagde hun venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wrong Road Empty Sv: Wrong Road

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum