Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Livet er ikke så nemt igen EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Livet er ikke så nemt igen EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Livet er ikke så nemt igen EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Livet er ikke så nemt igen EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Livet er ikke så nemt igen EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Livet er ikke så nemt igen EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Livet er ikke så nemt igen EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Livet er ikke så nemt igen EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Livet er ikke så nemt igen EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Livet er ikke så nemt igen EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Livet er ikke så nemt igen

Go down

Livet er ikke så nemt igen Empty Livet er ikke så nemt igen

Indlæg af Gæst Lør 21 Apr 2012 - 12:35

Heheh jaaeh, det er det skam ikke når man har humørsvinkninger ret tit ><
men altså det nok pga. jeg går på efterskole at der er kommet nogle bad things to me, men altså jeg finder dette sted som et afslappet sted at man blot emner og glemmer alt omkring en og bare er ja sin person :3
Det lettere svært i verden også når man finder ud af man har falske venner, og at man ikke rigtig ved hvad man skal tro på og gøre, efter alt det der sker for mig, det kan godt være jeg er nede ja, men det pga. en af mine nærmeste på min efterskole bliver måske smidt ud her på mandag, håber jeg hun ikke gør, men altså så skal i nok regne med at jeg er lidt langsom om at svare i nogle emner fordi mine tanker flyver afsted som et fandens helvede.
Jeg kæmper iforvejen med ikke at ryge på min efterskole og så at man er social hver dag, det kan godt være det lyder som slemt at være på efterskole er det ikke for du glemmer det hele når du er der nede, men når du kommer hjem kan du mærke at når du bare slår det hele ned for at slappe af bliver det bare susset lige ind i fjæset på dig og slår dig ned i jorden ><
når man kommer fra et miljø med mobning hver dag og intet fællesskab, og så komme over på en efterskole hvor folk gider en, det sku hårdt, når man ikke er van til at havde folk omkring en som gider en. Men hey that me!
Men altså jeg er nok lidt nede pga. min veninde, så hvis jeg er lidt langsom om at svare i emnerne ved i hvad der lige sker for mig for tiden, og ja snart ender vi ryger sikkert med at blive smidt ud også >< håber jeg lidt på det ikke sker, men ja sådan er det nu engang. Jeg håber i har det godt her på vlm :3 so yeah!
~Dimitris over and out! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum