Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hmmm... (Madison Vogue) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hmmm... (Madison Vogue) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hmmm... (Madison Vogue) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hmmm... (Madison Vogue) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hmmm... (Madison Vogue) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hmmm... (Madison Vogue) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hmmm... (Madison Vogue) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hmmm... (Madison Vogue) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hmmm... (Madison Vogue) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hmmm... (Madison Vogue) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hmmm... (Madison Vogue)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 17:32

Tid: Solen er næsten gået ned.
Sted: Gågaden
Omgivelser: Folk er igang med at forlade området
Påklædning: Pæne bukser, skjort og slips. Udenover har en lang frakke

Matic sad stille henne bag en mur, for at han stadig kunne sidde i skyggen. Han var blevet fanget i gågaden da solen var begyndt at stå op, og han havde derfor rendt rundt og fulgt skyggen hele dagen.

Han sad bare og var faktisk ved at være en smule irriterende at han ikke kunne få lov til at slippe for at solen altid skulle være sådan en gene for ham? Han sad derfor og glædede sig bare til at det sidste kvarter var gået og solen var gået helt ned. Det ville blive så rart bare at kunne gå som man ville igen.

Han havde dog også fået brændt sig en smule af solen på hans hænder, men det var alt der var sket. Han havde derfor en svag lyst til blod, men kraftig var den heller ikke. Han sad bare i skyggen og tog så sin frakke og slipset af, og åbnede skjorten...

Dette var bare en af de dage han hadede. Det var ikke første gang det var sket. Det var virkelig irriterende at opleve, men han var bare glad for at overleve i det hele taget. Så havde han vel ikke noget at klage over?
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 17:47

Stramme sorte stiletter, hvid skjorte med åben ryg, sort halv synlig bh, sølv halskæde hængende om halsen med kors vedhæng, sorte shorts under den hvide flagrende tynde skjorte halvåben foran, lange gylden blonde hårlokker med et strejf af pastel pink nede i spidserne, hav blå dådyr øjne med lidt store pupiller. Madison kom gående ud af en taxi og med en taske over den ene skuldre og en smøg mellem de fyldige rosa pink læber der så lidt tørre ud. Lange kuld sorte øjenvipper lavede fine skygger ned over kinderne på den gylden solbrune kulør som denne pige nu havde, hendes navn var Madison og hun var lige kommet til Di Morga med fly for blot få sekunder siden. Den unge pige så lidt nysgerrigt rundt og begyndte så, småt at gå efter at ha betalt taxi fyren det han nu skulle ha og nu gik hun der ned af gaden, gik helt for sig selv uden egenlig at kigge sig rundt omkring, andet end vis der lige var få lyde der fangede hendes opmærksomhed? men ellers var der intet der synderligt interesserede hende nok til at rette ryggen og glukke rundt omkring sig.

Lyden af en mobil der ringede, ringede højt og larmende, fik den unge pige til at stoppe op og gå ned i knæ, efter at ha sluppet en store sorte sports taske og nu rodet hun rundt i den og skubbede tøj til siden her og der, undertøj, stiletter, makeup taske.. alt kom næsten ud, indtil hun fandt en lille hvid mobil og tog den og sagde så med den franske blide accent.
"Hallo?.. oh bella, hva fanden ringer du på dette tidspunkt for?.."
Der gik lidt tid og Madison sad stadig på hug og kiggede lidt rundt, mens hun tog smøgen mellem fingrene efter at ha taget et lille hiv og så tog hun smøgen i siden af mundvigen igen og sagde så, mens hun kiggede lidt rundt.
" Jeg er der, so take it easy girl.. Club Black i nat.. jep, skal ske prinsesse "

Derefter lagde Madison på og smed sin mobil ned i den store sports taske og tog sit tøj ned i den igen og tog den over skuldren og rejste sig så langsomt op. " Argh!.. for helved " en lille rift var kommet over ring fingren på Madison, i det hun havde taget fat i sin taske og revet sig på den stramme sorte rem, der tydeligt så spændt helt ud og var lidt i stykker her og der. Madison suttede lidt riften og spyttede så blodet ud til siden og gik så vider ned af gågaden mens hun fiskede en lille seddel op fra sin sorte bh og kiggede lidt på den. * Hm? hvor er den gade så henne? *. Hun skulle finde en lejlighed, en hun havde lejet i nogle uger af sin veninde, en hun skulle bo midlertidigt i, indtil hun selv fik sparet nok op til depositum samt nok til at kunne flytte fra det hul og måske bo et mere passende sted? som en 3 eller måske 4 værelsers lejlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 18:34

Han sad bare og stille blev hans blik fanget af skyggerne der alle sammen gik i et. Mørket var faldet på, og han skulle ikke længere være bange for at bevæge sig rundt. Han pakkede frakken sammen og gemte den der hvor han sad, og slipset pakkede han pænt og sirligt sammen og lagde i lommen.

Han rejste sig op, og kiggede sig omkring, og hans blik blev fanget af en smuk kvinde. Forførende smuk faktisk, og han kunne med det samme lugte hendes blod, gud forbande hans blodlyst blandet med hans evne. Det var noget pokkers lort, men han havde lært at styre det bedre end de fleste vampyre.

''Undskyld mig... De ligner en der leder efter et sted eller noget bestemt?''

Han kom gående stille hen imod hende med et stille smil, og kiggede ellers bare på hende. Han vidste ikke hvordan hun ville reagere på det, hans blik gled ikke engang over hendes krop, men han kiggede kun på hendes ansigt. Det var ikke nødvendigt da han allerede havde set på hendes krop inden han gik hen til hende...

Hendes klæder tydede på at hun enten var glad for sex eller direkte billig. Men måden hun talte på tydede på at hun nok mere var glad for sex eller at hun måske bare nød at forføre mænd for at få dem til at gøre det hun ville have dem til...

''Hvis du vil have hjælp til at finde noget vil jeg gerne guide dig derhen.''

Han rakte hånden frem for at hilse på hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 18:50

Madison stoppede brat op og lod sine hav blå uskyldige øjne betragte den fremmede med et lidt mistænksomt udtryk, dog rakte hun forsigtigt sin hånd frem og bed sig en smule i underlæben og tog så derefter hånden til sig og sagde
" Jeg leder efter en gade? kaldt Logement.. jeg er lige flyttet til, så jeg kender slet ikke dette sted "
Madison smilede mere eller mindre uskyldigt til denne fyr, dog holdte hun en vis afstand til ham, eftersom hun ikke ligefrem var så vildt glad for fremmede og især ikke fyre?. Madison havde det med at gå lidt trashy klædt, men vis man spurgte hende om hun nogensinde var blevet kysset, ville svaret være nej, samt samleje var noget der egenlig aldrig nogensinde var sket for hende, dog var det en længer historie hvorfor, men hun ville dog aldrig helt afvise muligheden for det, eftersom hun følte sig mere eller mindre.. forandret, efter at være blevet engle.

Madison betragtede lidt den fremmede der gik ved siden af hende og så kunne hun ikke lade værd med at grine lidt og tog sig kort til det fyldige lettere bølgende hår, i det hun prøvede at lede efter ord der kunne glide med hendes tunge, men det var ligesom om at alle ord ikke rigtig gad at forme sig, så hun forholdte sig blot tavs for en stund. Madison kunne ikke lade værd med at føle sig mere eller mindre skræmt, i det hun følte en vis form for fare når hun gik i nærheden af denne fyr, som var der et eller andet der hev i hende og ville ha hende til at løbe væk fra denne fyr?.
" Tror de på engle Mr?.. Åh nej vent, jeg har jo slet ikke fået dit navn afvide.. forresten, mit navn er Madison, Madison Vogue ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 19:18

''Logement diger du? Jo jeg ved da hvor det ligger, skal jeg vise dem vej der hen?''

Han smilede stille til hende, og han vidste jo allerede at hun var en engel det var ikke svært at finde ud af, når hun jo allerede havde blødt en smule, og derved blev hendes race ret hurtigt tydelig for ham. Han kiggede derfor på hende stille da hun spurgte ham om han troede på engle... Han troede ikke på dette smukke, uskyldige væsen. Men han troede på smukke mennesker med vinger.

''Altså jeg tror ikke på disse smukke, uskyldige væsner... Men da de er smuk kan jeg jo ikke benægte at der eksistere smukke væsner... Men jeg tror på disse smukke mennesker med vinger... Så ja jeg tror på din race...''

Han smilede stille, og svarede hende så stille på det med navnet. Hans måde at give komplimenter på var kringlet dog stadig direkte, og virkede muligvis meget underlig...

''Hvad med dem Frøken Vogue tror de på vampyrer? Forresten hedder jeg Matic Karili Nrano...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 19:24

Madison stoppede lidt chokeret op og så på Matic i det han sagde at han troede på hendes race, eftersom hun slet ikke regnede med at han vidste hvad engle var for ikke at sige, at hun ikke regnede med at nogen andre end hende vidste.. at der fandtes engle?, så måske var hun ikke så speciel som hun havde gået og troet eller måske håbede på, men at vide man ikke var alene i verden, var vel ligeså godt som at være speciel, dog da hun hørte hvad Matic sagde, angående det med vampyr, blev hun en smule nervøs og trak sig lidt længere væk fra ham og så lidt på ham og sagde så mistænksomt.. " Du.. skulle vel aldrig være en? " hun troede ikke på vampyr, men vis denne fyr pludselig bragte det på banen, så kunne det måske være derfor at hun følte sig truet fra starten af?.

Hun så lidt nervøst på ham og kiggede så lidt rundt, der var ikke nogen mennesker nær dem, jo muligvis inde bag nogle mure, men det ville sku ikke hjælpe hende helt vildt, vis hun pludselig stod ansigt til ansigt med et natte væsen der levede af andres lidelser!?. Madison smilede lidt nervøst og gik så vider efter noget tid og kom endelig til en bolig blok, nærmere et rækkehus, i rødt. Hun stod og kiggede lidt på det og gik så hen til døren og fandt en nøgle frem og låste så op og sagde" Jamen dog, ser man det? " hun grinte lidt og åbnede så døren og så sig kort over skuldren og sagde" Vil du med ind Matic? ". Hun stod lidt i døråbningen og vis han svarede ja, ville hun da også byde ham indenfor " Såh.. skal jeg byde dig indenfor? eller kan du godt gå ind i et hjem uden en invitation Mr Vampire " hun grinte lidt og smilede så sødt til ham og lagde tasken på et bord i køkkenet og kiggede så lidt rundt og gik så ud og fandt et glas og hældte vand op i det og gik så ud til matic og sagde" Såh? Matic, er der noget jeg kan tilbyde dig? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 19:33

Han smilede stille og skulle lige til at forklare hvordan ahn vidste hun var engel, men nåede det ikke før hun spurgte ham om han var en vampyr og han valgte altid at være ærlig overfor de kvinder og piger han ville forføre... Det var meget vigtigt og relevant for ham for at de heller ikke følte sig som et objekt der bare skulle være der for at tilfredstille hans seksuelle lyster...

''Jo jeg er en vampyr... Hvilket er grunden til at jeg vidste hvad du var da du har skåret dig...''

Han smilede stille til hende, og fulgte bare med hende indtil hun stoppede op og åbnede døren ind til hendes lejlighed. Han blev en smule overrasket over at hun direkte inviterede ham indenfor, men han valgte dog at gå med hende ind... Hey han kunne jo ikke lade hende gå hvis han ville forføre hende vel?

''Det vil være mig en ære Angel...''

Han grinede lidt da hun spurgte om han skulle direkte bruge en invitation eller ej... Han svarede hende stille...

''Altså du har som sådan budt mig ind... Så det kan vel være lige meget, men mener ikke det er nødvendigt... Det er noget andet hvis jeg skal bide... Det er mig fysisk umuligt uden tilladelse...''

Han smilede stille og gik med hende ind. Det var ikke ligefrem noget pænt hun boede i, og hendes spørgsmål havde han dog også hurtigt et meget kækt svar på, og han sagde det også drillende.

''Du kan jo altid tilbyde mig dit blod?''

Hans stemme var drillende, useriøst men samtidig alvorlig. Han ville tage det med glæde. Eller ihvertfald lidt hvis hun tillod ham det, men ellers gik det nok.

''Din lejlighed passer slet ikke til dig...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 19:45

Madison grinte lidt og sagde" Tja, du kunne jo også bare prøve at tag mit blod, vis.. du.. kan " Hun grinte kort efter at ha sagt den lidt flabede sætning til Matic, eftersom han jo lige havde indrømmet at han ikke kunne bide uden tilladelse, hvilket var utrolig dejligt for hende at vide, eftersom hun slet ikke behøves at føle sig truet af ham så og alt det farlige over ham, forsvandt med den sætning han havde sagt, angående med bid og blod. " Denne lejlighed? " Madison kiggede lidt rundt og grinte så og svarede ærligt " Det er slet ikke min, det er en af mine veninders, jeg låner den mens hun er i italien.. og så har jeg fået mig et job på en natklub kaldt Club Black?.. kender du den ". Madison satte sig på en af stolene og kiggede lidt på Matic, mens hun drak af sit vand og så derefter på den lille rift på sin finger og sagde" Såhh, du drikker blod?.. er det hårdt at holde sig tilbage " Madison førte langsomt sin finger til sig og kyssede blidt det blod der måtte være kommet med tiden, væk.

Et lille grin undslap hendes læber, i det hun rejste sig op og gik så ovn på, for at tjekke stedet lidt ud og fandt så en lang ærmet trøje frem og iførte sig den og gik så ned til Matic og smilede sødt til ham og satte sig i sofaen og klappede ved siden af sig, som tegn på om han ikke kom hen og sad ved siden af hende. " Så hvor kommer du egenlig fra Matic? ". Vis der var en ting som Madison´s veninde havde fortalt hende, så var det at Di Morga var nok en af de mest blandede nationaliteter nogensinde, eftersom der var russer, amerikaner, europæer og mange mange flere slags personer der boede i denne franske by?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 20:05

''Som jeg lige sagde er det ikke muligt for mig med mindre du direkte siger at jeg må.''

Han smilede stille til hende, selvom at det hun havde sagt der jo halvvejs gav ham lov til det, hvis han bare kunne. Det var dog ikke helt nok, men hun kunne risikere ved et uheld at få sagt noget der gav ham lov til det.

''Ahhh... Det foklarer hvorfor din skønhed ikke afspejles i lejligheden...''

Han smilede venligt, og valgte så at vente og høre hvad det var hun mere havde at sige... Club Black? Det sagde ham et eller andet, men præcist hvad vidste han ikke... Hun måtte vise ham den hvis hun kendte adressen kunne han nok finde derhen...

''Måske... er lidt usikker, du må vise mig den... Hvad har du fået job som? Danser?''

Det med blodet havde han ganske langsomt fået lært sig selv at have det nemmere med. Det var ikke altid lige nem, men når det ikke var nogle store sår kunne han godt, og faktisk forbød hans evne ham ikke i at skære i folk og drikke fra såret... Hans tænnder måtte bare ikke bryde igennem huden...

''Kan sagtens drikke blod... Blodet fra din fingere kan jeg godt drikke så længe jeg ikke bider...''

Han smilede venligt til hende, og stod så og kiggede sig lidt rundt da hun gik oven på for at komme ned igen, desværre med en smule mindre bar hud... Nå han måtte så bare finde en anden måde at forføre hende på...

Han satte sig ved hendes side, og blev faktisk en smule overrasket... Han kunne ikke engang huske hvor han kom fra. Hvor han havde boet inden han nåede her til... Han grinede lidt over det.

''Kan jeg faktisk ikke huske... Men mon ikke de fleste slaver glemmer deres liv som slave?''

Han smilede still...

''hvad med dig?''


Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 20:14

Madison så nysgerrigt på Matic, mens han fortalte om det ene og det andet og hun lyttede interesseret, især fordi hun var interesseret i at høre på ham og hvad han havde at fortælle, eftersom det jo ikke var vær dag man ligefrem stødte ind i en hjælpsom vampyr der ikke kunne bide en uden tilladelse, hvilket hun var virkelig glad for. " Mig danser? haha nej.. bartender, jeg skal skænke drinks op og måske får jeg lov til at danse lidt eller måske synge " Madison blinkede kækt til Matic og så lidt på ham og ventede på at høre hvor han kom fra, men da hun fik afvide han havde været slave? blev hun lidt overrasket og sagde så en smule trist " Åh.. undskyld, jeg vidste ikke at du.. at du havde været slave ".

Madison roede lidt i sit hår og så en smule væk fra Matic og prøvede at undgå emnet lidt, eftersom det var hende der havde bragt det op. Hun følte sig lidt skyldig, eftersom det sikkert ikke var rart at tænke tilbage på et tidspunkt hvor man havde været slave?, det måtte ha været forfærdeligt for ham? ja helt igennem modbydeligt?. " Jeg er fra Paris, hjertet af Frankrig " hun grinte lidt og smilede uskyldigt til Matic og sagde" Det faktisk kun 1 år siden jeg blev engle og tro det eller ej, men jeg var skolens nørd, den tøs som ingen ville ha noget af gøre med og se mig lige nu? " hun grinte og strøg sig blidt ved halsen lidt og rettede på den halv lange trøje der gik ned til midt på lårene af hende. " Kunne du tænke dig at komme med ned og se hvor jeg arbejder? og nærmere.. være min guide? rundt i byen hehe " Madison smilede lidt og rykkede sig tættere på Matic og sagde med et lidt forførende smil over de fyldige læber " Har du egenlig hugtænder som en vampyr ?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 20:29

''Ikke danser? Det var ærgeligt... Det ville ellers give mig en god grund til at dukke op når du var på arbejde...''

Han smilede skævt og en smule forførende til hende. Han havde intet imod at hun havde spurgt hun kunne jo ikke vide at han havde været slave i det kvarte af hans liv. Han smilede derfor bare forsikrende til hende for at hun skulle forstå at det var helt okay.

''Det er helt i orden... Det er et overstået kapitel, og derved er det nemmere at læse igen.''

Han syntes det var sjovt at hun faktisk ikke kom så langt væk fra. At hun ikke skulle flytte så langt for at komme frem... og at hun ikke var fuldblods engel gjorde ham ikke noget... Slet ikke de var ofte lidt mere menneskelige...

''Så du døde for et år siden... Noget du vil fortælle om? Skolens nørd? Du ligner mere en der knuste det ene drengehjerte efter det andet... Eller bare fik dem til at gå ud på toilettet for at lette 'trykket'...''

Han sagde det sidste med et skævt smil og en drillende og useriøs undertone. Det var ikke ligefrem det mest uskyldige han kunne have sagt eller hentydet til...

''Det ville være mig en ære Angel...''

Han smilede stille til hende, og måtte indrømme at han blev en smule overrasket over at hun rykkede sig tættere på ham, og da hun stille smilede til ham forførende, rykkede han sig selv tættere på hende og lagde en hånd på hendes lår lige under trøjens kant, og lod sin evne virke...

''Du kan selv se eller mærke efter?''

Han smilede stille, denne gang så hans hugtænder blev synlige...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 20:39

De klare hav blå dådyr øjne så uskyldigt i Matic´s grå øjne og forsigtigt listede en rødmen langsomt hen over den fine gylden brune kulørte hud, langs kinderne lige under de flotte blanke øjne. Madison kunne ikke lade værd med at føle sig mere eller mindre tiltrukket til Matic, men hvorfor lige pludselig? vidste hun dog ikke men en ting var sikker, dette var ikke normalt for hende? hun var jo bogormen, den tøs der normalt aldrig havde været så tæt på en fyr før, hvilket trak Madison tilbage til virkeligheden og på en pæn måde, lod hun det ben som han berørte hende på, langsomt glide over hendes andet ben, i håb om at hans hånd ville glide væk.. eftersom hun fandt dette flovt? eftersom hun ikke anede hvordan hun skulle reager * Lægger han an på mig?.. og min krop.. hvorfor virker alt pludselig så sløret.. som kan jeg ikke tænke klart*.

Et lille uskyldigt smil gled over de funklende fyldige rosa pink læber, i det Madison prøvede at finde ordene frem, mens hun syntes at de forsvandt mere og mere, jo længere tid hun prøvede at tænke over dem, dog fik hun hurtigt tungen på gled da hun kom i tanke om hvad Matic havde spurgt hende om. " Jo jeg var skam skolens nørd og lad os blot sige.. at jeg slet ikke har været sammen.. med en fyr.. før " Hun rødmede lidt og roede sig i håret, for at fjerne fokus fra hvor tæt de egenlig lige nu sad, dog kunne Madison ikke lade værd med at være en smule nysgerrig, eftersom Matic jo var en levende vaske ægte vampyr!?.. og Madison havde altid gået op i vampyr og varulve siden hun var helt lille, ihvertfald alle bøger samt film om dem. " Såh? som vampyr.. har du nogle specielle evner, eftersom jeg selv har fundet ud af.. at jeg har en evne eller to " Et lille uskyldigt smil gled over Madison´s læber, i det hun prøvede lidt at springe uden om selveste spørgsmålet om hvordan hun døde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 20:48

Han kiggede stille på hende, med et ganske stille smil. Han havde det faktisk dejligt sammen med hende. Han kunne ikke lade være med at finde hende meget lokkende og attraktiv... Hun så utroligt godt ud, og hun virkede også meget sød og venlig, og så hendes generthed... Det var alt i alt meget sødt... Hans hånd gled lidt ned fra hendes lår og han tog den til sig da han kunne mærke at hun ikke brød sig om det...

''Undskyld... Du kunne bare have bedt mig flytte hånden.''

Han smilede stille til hende, og det med at hun havde været en bogorm, og at hun var jomfru overraskede ham en smule, selvom det at hun var jomfru var en smule tiltrækkende om ikke andet så var hendes blod bedre, men det skubbede han til side...

''Der er da intet galt i at du er jomfru... Han lagde sin hånd på hendes og aede hendes håndryg stille for at fortælle at det virkelig var helt okay.''

han blev en smule overrasket over det hun spurgte om, og han måtte så indrømme at han jo havde evner. Han var tæt på at ville lyve for hende, men han valgte ikke at gøre det, måske snige en smule udenom...

''Altså har jo den evne der gør at jeg ikke kan bide uden tilladelse... Og så det alle vampyre har... At vi ofte virker tiltrækkende...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 21:13

Madison rødmede en smule og sagde" Årh okay, for et kort sekund troede jeg næsten at du havde en evne der kunne lokke mig, du ved.. i fordærv som nogen kalder det" Madison grinte lidt og roede sig en smule i det blonde hår og smilede så venligt til Matic og betragtede ham lidt og sagde" Men tak.. " hun smilede lidt angående det han havde sagt og hun kunne også godt lide hans selvskab, så alt i alt var denne aften skam fuldstændig fantastisk og hun kunne da heller ikke lade værd med at sende Matic et lille charmerende smil. Lyden af en mobil afbrød dog den dejlige og meget lune stemning, i det Madison hørte den og var lidt tvunget til at rejse sig op og skubbede så lidt af sit tøj op af tasken så det landet på bordets overflade og da hun fandt sin mobil, snakkede hun i lidt tid der svarede til ca 5 minutter og så vendte hun sig mod Matic og sagde ind i mobilen " Jeg kommer om en halv time ca, så har jeg klædt om, samt jeg har min personlige guide, så jeg skal nok finde det ".

Et lille drillende smil gled over de fine rosa pink læber, i det Madison lagde på og lagde sin mobil på bordet og gik så op i stuen til Matic og sagde" Du har vel intet imod at jeg lige tager et hurtigt bad og så måske.. følge mig hen til mit arbejde, det skulle lægge nær Terre centrum.. nær en eller anden skater park? vis du ved hvor det lægger henne af.. dog vis det er for meget at forlange, så sig bare til ". Madison smilede lidt bedende samt uskyldigt til Matic, for at prøve at lokke ham til at sige ja, eftersom hun havde vildt meget brug for en guide og desuden anede hun heller ikke hvem hun ellers skulle spørge? eftersom denne by.. var vildt stor og man kunne slet fare vildt?. " Jeg lover at betale dig tilbage, på en eller anden måde, men pleeeeaaase vil du ikke nok blive og så være min guide?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 21:22

''Altså det kunne skyldes at jeg blot er vampyr... Vi er tiltrækkende for det modsatte køn generelt, da det gør det nemmere at fange et offer...''

Han vidste ikke hvad han mere skulle sige. Han havde det dog skidt med at han ikke fortalte hende præcis hvad sandheden var... Så han kiggede bare ned i bordet lidt og til sidste kiggede han på hende, med et dybt suk.

''Okay... Undskyld jeg ikke sagde det med det samme... Men jo jeg har en evne der kan forføre ved kontakt mellem hud... Jo mere intimt eller privat område jo større effekt...''

Han vidste ikke helt hvad han mere skulle sige, men da hun stadig ikke lod til at have så meget imod ham sagde han ganske stille noget til hende. Han ville da gerne følge hende...

''Og du vil ikke have selskab i badet? Og det vil være mig en ære at følge dig der hen.''

Det første sagde han meget drillende, og da hun sagde det sidste kunne han ikke lade være med at få beskidte tanker. Han kunne da godt finde en måde hun kunne betale tilbage på? Han grinede lidt, med et skævt og kækt smil.

''Vi kan nok finde ud af noget?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 21:36

Madison grinte lidt og gik så hen til Matic og nussede ham blidt i håret, sådan så det rigtig blev uglet op og så svarede hun " Hvor er du bare nuttet og jo, vis du er in på at tage et naked shower, så er jeg skam også in på det, dog.. no touching my delicious body " Hun blinkede drilsk til Matic og sagde mens hun ledte efter et håndklæde i en af de hvide skabe " Forresten det med dine evner, det cool.. en af mine evner er at lokke fyre og lade dem forelske sig i mig, ved at synge?.. jeg tror lidt det er guds måde på at skåne min meget traumatiserede barndom der indebar i ene nederlag og forelskelser der aldrig blev til noget hehe. " et lille grin slap ud mellem Madison´s læber og hun kunne ikke lade værd med at smile lidt til Matic og kastede så derefter et håndklæde hen til ham og smilede lidt drilsk og sagde" Du kommer bare tiger og forresten angående betaling, du siger bare til.. desuden jeg hader at stå i gæld til folk, så det dejligt at du forslår vi kan finde ud af en eller anden form for enighed, eftersom jeg ville HADE at stå i gæld til dig især ".

Efter den sætning, smuttede Madison op af trapperne til badeværelset der var lidt halvstort og med boblebad og bruser. Forsigtigt tændte hun for bruseren og smilede lidt og fandt så sæben frem og stillede sig under den rindende bruser og lidt håbede hun at Matic ikke kom og på en måde gjorde hun, eftersom hun var vildt nysgerrig angående hvordan en mandekrop var.. altså sådan tæt på og desuden så gjorde det vel heller ikke noget med et lille bad?, det kunne vel ikke skade nogen, desuden elskede hun det udtryk som Matic kom med, da hun sagde ja til at han bare kunne smutte med hende i bad?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 21:47

Han så lidt overrasket på hende da hun faktisk sagde ja til at han måtte komme med hende i bad. Det var noget han ikke ville takke nej til og hendes måde at sige tingene på tydede slet ikke på at hun havde været en stille og genert usikker pige engang. Hun var så selvsikker og glad for sig selv at hun var fantastisk at være sammen med...

''Det var dog sjovt... At vi har evner der faktisk minder så meget om hinanden... Hvor meget kontrol har du egentligt over din evne?''

Han spurgte stille og kiggede efter hende da hun ledte efter et håndklæde.

''Så må vi håbe at du ikke har noget imod mine tanker?''

Han grinede lidt kækt... Han lagde mærke til hvor hun fandt et håndklæde frem henne og da hun havde taget et og var gået ovenpå fulgte han kort tid efter hende. Han gik stille op til hende med et håndklæde, og smed tøjet ganske stille sådan at hun også lige kunne se ham mens han smed tøjet.

han trådte stille ind til hende i badet, og smilede stille til hende. Han vidste ikke hvordan hun havde det, med at han var nøgen og så tæt på... han smilede bare skævt til hende...

''Er dette så det tætteste du har været på en nøgen fyr?''

Han lod en hånd glide igennem hendes hår kort.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 21:53

" Jeg har mere eller mindre, så meget kontrol at jeg bliver kaldt for sirene nogle steder i Paris, dog.. jeg bliver hurtigt udmattet efter at ha sunget, hvilket er ærgeligt.. fordi folk siger jeg er brand go.. men vis nogen optager mig og afspiller det for andre, så sker der intet med dem.. det skal være lige og ligepå, ikke igennem elektriske dimser og dingenoter " hun grinte lidt og smilede så kækt til Matic og lænede sig lidt tættere på ham og så mere eller mindre overrasket på ham, eftersom hun ikke havde regnet med at han besad sådan en smuk krop. " Wauw.. i fyre har virkelig brand lækre kroppe, det er ikke så sært at du virkede så forførende uden din evne, du er jo virkelig en mand under de klæder af tøj " Et blink fra Madison blev sendt til Matic, som tegn på at hun blot drillede lidt og så svarede hun ham uskyldigt " Ja dette er det tætteste jeg nogensinde har været på en fyr.. nøgen, dog jeg kan sagtens sige at det ikke vil blive sidste gang, man bliver jo nærmest helt afhængig " Hun grinte lidt og så lidt flovt på Matic og rødmede over kinderne og sagde" Må.. må jeg rør? " hun hentydet til hans brystkasse og pegede forsigtigt og ventede på svar, dog.. vis svaret blev ja, ville hun forsigtigt berør hans brystkasse og hans muskuløse overarme samt skuldre.. alt den muskelmasse, det var egenlig ret så fantastisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 22:02

Han forstod hvad hun mente og han blev en smule overrasket da hun direkte spurgte om hun måtte røre ved ham. Han havde ikke selv noget imod det, og han smilede egentligt bare over hendes komplimenter selvom hun også drillede ham lidt. Det var dog ikke noget han ikke kunne tage...

''Så du vil røre mig men jeg må ikke røre dig?''

Han sagde det drillende... Og han grinede svagt under vandet fra bruseren.

''Er det ikke lidt uretfærdigt? Men du er velkommen til at røre...''

Han sitrede stille under hendes berøringer. Han håbede lidt at hun ikke lod sine hænder glide over hans ryg, da han var meget følsom omkring hans ar og tatovering. Det var virkelig nogle følsomme områder, men han overlevede nok hvis hun rørte ved dem...

''jeg kan godt nogenlunde styre min evne... Bare ikke hvis jeg er påvirket følelsesmæssigt... Eller jeg er, som du sikkert kalder det, liderlig...''

Han smilede stille til hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 22:18

Madison stillede sig mere eller mindre tæt op af Matic, dog uden at hendes bryster rørte hans overkrop, eftersom hun ville finde det ekstrem pinligt vis det da skete, dog.. så længe hun stod tæt på ham, så tæt at han ikke kunne kigge direkte ned af hende uden hun ville opdage det, så var dette skam fint nok, en god stilling at stå i.. med passende mellemrum mellem dem, sådan så hun kunne berør hans mandige krop med sine nysgerrige fingerspidser der gled forsigtigt, langsomt og nænsomt over hans overkrop og forsigtigt om på hans ryg. " Ah.. hvad er det? " Madison så lidt overrasket på Matic og sagde" har du.. ar? " Madison havde ar omme på sin ryg, 2.. der hvor hendes vinger ville springe frem, eftersom de jo lavede mærker igen og igen, eftersom hun havde svært ved at heale dem hver eneste gang, dog.. hun havde ikke lært at bruge sine vinger endnu, kun at få dem frem og det var det eneste indtil vider? samt at trække dem tilbage.

" Så du er liderlig hehe.. jamen dog, du er virkelig en ærlig vampyr hva? hehe, mere ærlig end jeg troede du ville blive ". Hun fandt det lidt sjovt at han ikke var så hemmeligheds fuld som de vampyr i bøger eller film og ikke nok med det, så virkede han skam også til at ha en samvittighed? som da han på en måde løg overfor hende, angående med hans evne og det?, som var det slemt at han ikke fortalte det. " Såh hvor mange kvinder har du været i seng med Matic.. jeg forventer et halvt dusin? eftersom du jo er en forførende vampyr.. en meget.. tiltrækkende en af slagsen " Madison greb lidt sig selv, i at crushe på denne mystiske vampyr ved navn Matic og forsigtigt trak hun sig lidt væk fra ham og vendte sig med ryggen til ham for at skjule sin rødmen og sagde så " Øhm.. se jeg har også ar.. efter de steder hvor mine vinger spreder sig ud.. det er vildt svært at trække dem ind, vis først de er sprunget ud, dog.. de har ingen grund til at springe ud, så længe jeg ikke er truet og såen hehe.. " Et lille uskyldigt smil gled over Madison´s læber, i det hun så sig lidt over skuldren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 22:31

Han sitrede voldsomt under hendes berøring af hans ar, og da hun gjorde det på en så blid og behagelig måde kunne han ikke stoppe sig selv i at lade et enkelt nydende suk glide over hans læber, og havde han haft menneskelige funktioner var han nok rødmet en smule...

Han vendte sig stille om så hun kunne se både hans tatovering og hans ar. Tatoveringen så ud som om den var ny da han fik den tegnet op igen og igen. Han havde ar ned langs ryggen af at han var blevet pisket et utal af gange...

Da hun spurgte ham direkte om, om han var liderlig grinede han stille til hende og rystede lidt på hovedet af hende...

''Nej nej... Jeg er tiltrukket, men ikke direkte liderlig... En smule lysten er nok ikke forkert, men kan sagtens både styre mig selv og min evne... Nej jeg vil helst være ærlig specielt da jeg ikke vil virke som om kvinder er et objekt for mig... Derfor skal i have sandheden når jeg nu ofte forfører...''

Han blev en smule overrasket over at hun spurgte om hvor mange han havde været i seng med... Altså antallet af gange han havde haft sex var lidt for stort til at han faktisk kendte det, bare med de 100 år han var sexslave...

''Øhm... Et halvt dusin kan ikke gøre det... Eller et helt... Jeg er jo forførende ja, og glad fordi du mener jeg er tiltrækkende, og har altså haft over 400 år til at gøre det i...''

Han kiggede lidt ned i jorden... Men blev hevet tilbage da hun snakkede om at hun også havde ar efter at hendes vinger brød ud... Han lod stille en finger glide ned af det ene ar uden at effekten af hans evne kom...

''Jeg troede du faktisk opstod på jer... Og ikke var indeni jer? Hvordan kan du have 1.5 til 3 meter lange vinger i din ryg?''

Han undrede sig meget...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 22:45

Madison kunne ikke lade værd med at smile lidt over at han spurgte hvordan man kunne gemme disse 'vinger' inde i ens ryg, men svaret var ganske tydeligt eftersom hun selv havde opdaget HVORDAN. " Tjo, lad os bare sige.. at mine vinger forsvinder.. like really.. puff væk.. de nærmest falder af og tilbage er der kun åbne sår, der langsomt healer sig selv og forsvinder, indtil den dag de genskaber sig selv på ny, når en eller anden fare truer mig " Langsomt vendte Madison sig om og tog lidt shampoo i håret af sig selv og roedet lidt rundt i det, indtil hun var helt skummet til og så grinte hun ellers lidt derefter og fik det skyllede væk. " Forstil dig en rose, den blomster men en dag vil dens blade falde af, det er sådan mine vinger gør, de vokser ud og fjer kommer frem, men når de så skal ind i ens ryg, så falder de nærmest af og bliver til støv ligeså snart de rør jorden.. ved mindre man plukker et fjer af dem? så vil jeg forevigt miste det stykke fjer, derfor er engle fjer så specielle.. fordi de forsvinder, ved mindre man selv plukker dem direkte fra kilden ".

Et lille grin slap ud mellem Madison´s læber og hun kunne ikke lade værd med at smile lidt genert til Matic og forsigtigt tog hun fat i et håndklæde ude fra badet af og steg så ud og tog håndklædet om sin nøgne krop og sagde" Jeg går liiige ind og skifter tøj til noget mere passende bartenderinde tøj.. såh, du kan finde mig i soveværelset vis du føler dig ensom dog.. " Madison berørte blidt Matic´s brystkasse og sagde lidt flovt med rødmen over kinderne. " Tro ikke at det er en invitation til noget dirty, eftersom du sikkert allerede har opdaget at jeg er en engle af krop og sjæl " Hun blinkede til Matic kort, inden hun forsvandt og gik ind for at lede efter noget passende undertøj og så nogle jeans shorts og nogle stiletter, samt en tshirt i sort med noget skrift på foran som hun kunne binde lidt over sin navle hvor hun havde en navle piercing med en lille glinsende isblå sten i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 22:58

Han vidste ikke helt hvad han skulle svare hende til det med hvordan det fungerede med hendes vinger. Han grinede dog lidt over hende, da hun fortalte som om det var noget hun virkelig var stolt af, og hvorfor ikke bare være stolt af hvordan man var? Ja det var vel egentligt også det smarteste. Det var vel også det han burde være istedet for altid at være så trist over at han ikke var som andre vampyrer, med hans underlige evne.

''Er du nu sikker på du ikke inviterer?''

Han trak hurtigt noget tøj på efter han havde tørret sig og fulgte efter hende... Han smilede en smule til hende... Han stod bare i døren til hendes værelse og kiggede på hendes ansigt.

''Altså det mest engle agtige ved dig, er da vist din skønhed, at du er jomfru og at du har vinger...''

Han smilede drillende, mens han stille gik hen til hende og lod sine fingre glide op af hendes mave helt fjerlet og måske en smule lokkende alt efter hvad man selvfølgelig var til. Han smilede stille til hende, og kunne ikke modstå fristelsen og kyssede hende en enkelt gang på halsen.

''Men din væremåde, og din måde at sige ting på... Tyder på at du egentligt søger det du ikke har prøvet?''

Han gik roligt rundt om hende som om han betragtede hende, men han havde faktisk ikke brug for det. Da han havde hendes krop indprintet i hans sind. Han smilede hele tiden varmt og dejligt til hende.

''Du siger bare til hvis jeg kan hjælpe med noget ikk?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 14:13

Et lille uskyldigt smil kunne ikke undgås i det Matic roste hendes udseende samt at hun var jomfru, dog var det slet ikke så sært at hun var jomfru vis man kendte til hende før, hendes udseende, hendes familie, hendes status i skolen, ja alt ved hende før i tiden var intet at råbe hurra for, nej.. Madison havde været det man kaldte en antisocial taber med stort T. Madison sukkede og stirrede lidt på sit tøj og vendte så ryggen til Matic og slap så håndklædet der blidt faldt til gulvet. Efter at ha iført sig det mild pastel pink farvede undertøj, iførte hun sig shorts og tshirten der kunne bindes lidt over navlen på den stramme slanke mave. Dog da Matic nærmede sig hende, vendte hun sig om og endte med at rødme i hele ansigtet og sagde så lidt halv flovt." virkelig?.. gir jeg udtryk for det Hehe".

Da Matic begyndte at gå rundt om hende som et eller andet rovdyr, kunne Madison ikke lade værd med at grine lidt og sagde så en smule nervøs, mens hun berørte sin hals det sted han havde kysset tidligere." Du skulle vel aldrig nogensinde have lyst til mit blod?... vis jeg sagde du måtte få det?, kunne jeg så tag mine ord tilbage og sige nej?, så du ikke kan bide mig igen??". Madison lagde hovedet en smule på skrå og betragtede Matic lidt nysgerrigt.

// skriver fra iPhone //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 14:23

//Fair nok. ^^//

Han ville aldrig helt kunne forestille sig hende være andet end denne smukke unge kvinde han så for sig der. Hun var virkelig noget for sig selv, og dejligt selskab hvilket var meget vigtigt med de kvinder han forsøgte at forføre, specielt når han ikke brugte sin evne... Hvis han forførte dem for bare deres blod brugte han bare sin evne og gik efter de skanky liderlige tøser. Det var det nemmeste men når han skulle hygge sig med det skulle du var dejligt selskab også, og gerne virke til ikke bare at springe i med hvem som helst.

''Du hentyder til det en smule... Er jeg helt ved siden af? Og tro ikke jeg mener du virker billig, slet ikke... Du virker bare som en nysgerrig pige der kunne tænke sig at prøve det...''

Han blev en smule overrasket da hun begyndte at snakke om det med hendes blod. Han havde da klart lyst til hendes blod hun var jo en engel for pokker og det ville han klart også fortælle hende, og hendes spørgsmål var også nemt at svare på...

''Jeg ville elske dit blod da du er engel og endda jomfru... MEd hensyn til at give mig lov. HVis du giver mig lov kan du give mig lov til det kun en enkelt gang hvis du vil, og du kan også trække din tilladelse tilbage lige inden jeg bider dig... Hvilket dog vil resultere i at jeg bliver kastet væk... Men hvis jeg først har bidt mig først vil jeg råde dig til ikke at trække det tilbage da jeg så ville blive skubbet væk, men med tænderne i din hals ville det gå ud over dig...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

hmmm... (Madison Vogue) Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum