Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Side 1 af 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:11

tid: midnat
sted: skoven
vejr: storm og regn
omgivelser: ingen

Moka sad i en lysning midt i skoven. hun var gennemblødt af regnen. Hendes smukke pinke hård var helt vådt. hun sad i sin skole uniform, og så ned i jorden. hun græd, og da det regnede kunne hendes tårer ikke ses. Hun havde ikke turde bide en, selvom hun gerne ville have blod. og hun frygtede at hun aldrig ville møde en sød fyr, som ville kunne lide hende, selvom hun var vampyr, og lidt sød af sig


Sidst rettet af Moka Søn 2 Sep 2012 - 19:00, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:29

Under et træ lidt fra hende. Sad en ung vampyr dreng det var Arthion som var ud for at får lidt luft, men var bleven overrasket af regen og hade søget ly under et træ. Han så sig en smule om og så en ret ensom pige lidt fra ham og han kunne mærke hendes duft, som også var vampyr han beslutte sig til at gå over til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:31

moka fornemmede ham, men hun kunne ikke skildne dufte fra hinanden endnu. så hun vidste ikke hvad race han var. hun rejste sig op, men hun var svækket. hun havde intet fået at spise eller fået blod i lang tid, så hun blev svimmel. hun bar uniformen fra forfatterskolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:38

Arthion var hurtig over ved hende. og søger for at hun ikke faldt " så rolig frøken sæt dem ned, de blive nød til at slappe lidt af " sagde Arthion og trak et tæppe frem. Fra sin taske og lage den over hende så hun kunne får varmen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:40

tak sir, jeg blev bare lidt svimmel, jeg har ikke spist i lang tid, jeg er stukket af fra kostskolen.." sagde moka. hun så ned, der var noget charmerende over ham. moka gned kort sin hals. hun ville ikke nævne hun var vampyr, hun vidste jo ikke hvad han var. hun havde ikke lært at fornemme det endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:45

" du skal ikke være bange. Jeg er en af sammen slages som dem de er vampyr det smamen er jeg, så være ikke urolig unge frøken jeg her sikket lige du kan spise i tasken " sadge Arthion. Og rodet i den og fandet en masse ting som kunne spises

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:47

hun så overrasket på ham. "Mit navn er Moka Heart" sagde hun. hun var aldrig blevet kaldt frøken før. "Hvad hedder De sir" sagde hun. Moka var ud af en fin familie, min hun var altid blevet kaldt en fejl. moka begyndte at hoste lidt. hun var is kold på grund af regnen og hendes våde uniform

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:54

" jeg hedder Arthion. Og måske skulle vi tag hjem til mig og får varmen inden de blive syg af kulden, og regen " sadge Arthion og reket hende hånd så han kunne trakke hende op. Så de kunne komme i læ for regen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:56

hun tog imod hans hånd og rejste sig op. men hun kiggede hele tiden på hans hals. hun bed sig i læben, for ikke at bide ham. hun havde aldrig bidt nogen, hun havde holdt sig i skindet, men nu kunne hun snart ikke mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:59

" kom vi gå hjem til mig. Så kan du bid vis du vil jeg er ikke pivet som mange trot jeg ha prøver det, så mange gang så det rør mig slet ikke mere " sagde Arthion. Og smielde til hende og trak han let med sig hen til en hytte som lå lidt længer inde i skoven,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:01

hun så rundt. "Hvad mente De med få en bid" sagde hun. hun måtte snart bide en. om så hun måtte dræbe et menneske for at få blod. hun hørte noget og nærmest greb fast i hans arm og gemte hoved mod hans skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:05

" frøken hvad er der galt. De virke meget bange gemme de dem for noget eller nogen " spurte Arthion , han havde også hørt det hvad end det var gjorde det Moka bange. Arthion var ikke bange og lod ingen rør hende så længen hun var sammen med ham,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:07

frygter bare at rektor fra skolen kommer, jeg stak jo af, alle griner over jeg aldrig har bidt nogen" sagde hun. hun syntes rektor var dum, men hendes far var endnu mere dum, for han kaldte hende en fejl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:13

" han komme ikke til at rør dem. Så lægen de er sammen med mig han skal ikke prøve på noget, forså kan det godt være at hans live for en brat ende " sdge Arthion. han stemme var både vred og beroligen på sammen tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:15

hun så sulten på hans hals. men hun havde læst et sted, at en vampyr pige ikke måtte bide en vampyr dreng før han bed hende, så hun bed sig selv i håndledet, dog hjalp det ikke et hak på hende. hun havde stadig lyst til at bide ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:21

" kom ind i varmen før de fryset ihjel. I den kolde regen " sgde Arthion og fik fut i liden og pakke maden ud af sin taske og rodet efter noget mørt og rødt kød. Han så på hende og viste at hun var nød til at bide ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:23

hun tvang sig selv til at se væk fra hans hals. "Hvorfor hjælper De mig, jeg kender dem jo ikke" sagde hun og nøs. hun var helt kold. hun så rundt i hytten og ville ønske at hun havde noget tørt tøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:34

" fordi frøken de er unge og. Tilgive mig ret uafaren iden for at bide andre men det kan jeg hjælpe dem med, en ting de skal vide vis de vil ha mad mår de bide føste uanset hvad. og en anden ting de skal ikke være bange for at bide slet ikke drenge vampyr som jeg " sagde Arthion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:35

har læst pige vampyre ikke må bide før de selv er bidt" sagde hun og så sulten på maden. hun så væk og satte sig og krøb helt sammen. hun lagde hoved mod sine knæ, og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:39

" det kan ikke tag dem af. Det som de har læst kom ud og spise og bag efter finder jeg noget, tørt tøj til dem frøken " sgde Arthion og gik hen og løfte hende hen til bordet. og lov hende spise alt det hun ville i mens fandt han noget tøj som hun kunne passe,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:46

hun tog et brød og små bed i det. hun turde ikke tage andet. manden var jo ikke hendes. hun så på ham og slugte. nu kunne hun ikke lade være. hun gik hen og tog fat i ham og bed ham i halsen for at få noget blod. hun frygtede dog at få en lussing. men hans blod smagte så sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:49

Arthion blive en smule. Forskræget men lod hende bare gøre det han lag en hånd bag hendes hoved, for at stødet det så det ikke sket hende noget når hun var færdig. Med drikke af hans blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:52

hun rødmede mens hun drak. hun slap så sit bid og stivnede. "Det må de meget undskylde" sagde hun og for ud i regnen. hun satte sig under et træ. "Jeg bed...hvorfor bed jeg ham..." sagde hun ulykkeligt. men hun syntes nu at han var charmerende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:55

Arthion helade såren. og gik ud efter hende " frøken der gøre ikke noget at de bed mig det gjorde ikke ondt, jeg blive bare lidt overraskret kom nu med ind og får noget tørt tøj på ind de blive syg " sagde Arthion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:57

hun så på ham. hun havde stadig noget af hans blod ved sin mund. "Undskyld, jeg burde ikke bide dig" sagde hun og blev siddende. ´men da et tordenbrag lød, for hun skrækslagen ind i han arme og rystede af skræk. hun var bange for torden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum