Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 11:24

Jep jep! :'D
den bag Ciel er tilbage på vie la mort! :'D
men dog er der nogle problemer, da jeg går på gym, og jeg ved nemmerlig ikke ligefrem om jeg har så meget tid, men prøver og få så meget tid til vie la mort, nu da det er meget godt at jeg er kommet tilbage, og er selv meget glad, og glæder mig da med at komme igang igen! :'D

Buuut!
jeg vil gerne starte på en frisk, så det kan godt være jeg ændre lidt på den Ciel så det gamle emner jeg har, dem fortsætter jeg ikke på, så i blot ved det, men vil gerne starte med nogle nye og på en frisk :'D
og ja, skriv til mig her eller på besked, om i vil emne eller havde et plot med mig :'D
jeg håber der er friske emne mennesker her inde, nu da det er længe siden jeg har været her inde (: but yeah! :'D håber der er nogle der vil emne med mig (; selvom jeg nok har lidt travlt en gang imellem :3

~Ciel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 11:32

Jeg vil meget gerne emne med dig. Men jeg må indrømme, jeg ikke har nogen plotidéer. Athene har dog aldrig mødt en engel før, så det ville nok blive rimelig interessant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:31

uha uha :'D
ja det kunne blive et ret så spændene emne (; nu da du er en varulv, hehe (: men skal vi så bare starte sådan frit, og så kan vi jo finde ud af noget hen af vejen? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:49

Ja, det synes jeg bestemt. Vil du oprette?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:56

Det kan jeg godt xD
men du skal være forberedt på at jeg nok er nogle gange lidt langsom om at svare (Pga. Gym)
Men øhnm hvor skal det være henne? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:04

Jeg går selv på gymnasium, men jeg er nu online det meste af tiden xD
Tja ... Jeg ved ikke rigtig. Helst et sted, hvor der ikke er for mange mennesker. Athene er ikke god til store menneskemængder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:06

Jeg er frisk på et emne, hvis det ikke er for sent.. uhm *indånder den dejlige duft af engel* :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:14

Athene: Okay, hmmmm lad mig lige tænke, hvad med skoven, eller stranden på en regn vejrs dag? (:

Lucca: Det kan vi da godt xD
og det ikke for sent (: og du skræmmer mig bare lidt en lille smugle xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:21

Det lyder helt fint ;3 Send lige en besked, når du har lavet det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:26

Det var meningen at jeg gerne ville skræmme dig x'D..

Eller er det var det nu det? o; .. Men okay, kan jeg få dig til at oprette emnet?^^''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:28

Jeg kan gætte mig frem til at jeg skal oprette det nu? xD..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:34

Athene: Jeg skal nok sende dig en besked når jeg har lavet det (:

Lucca: Jeg var ude og ryge D: rolig nu xD
men altså først skal det være et plot, eller skal vi bare skrive der ud af og finde ud af noget hen af vejen? (:
og hvor skal det være henne? (: og skal nok lave det, men skal lige lave det andet emne først (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:45

Hvis vi kan finde på et plot så kan vi godt, men ellers er jeg også bare på om at møde tilfældigt. Spørgsmål: Må Lucca få en smagsprøve af Ciel ?xD

Det var ikke fordi jeg var utålmodig, angående med det jeg sidst skrev, det var bare for at høre om jeg skulle oprette det, xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:48

Hahah, hmmm, det kunne være ret så interresant, og prøve og se om han kunne få en smagsprøve på Ciel, det må vi jo se hvad der sker (:
men hvis du gerne vil, må du gerne (:
(Skal også lige igang, så mine indlæg er lidt korte, men de kommer hen af vejen)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:52

Det er i orden, mine indlæg kan også være korte af og til.. da kreativiteten lidt kan drille mig og der er den at jeg er i fuld gang med at skrive ned hvad der er sket med min karakter gennem tiden. + Der vil komme tegninger og så videre. (Der vil med tiden komme mere information om Lucca)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:53

Fedt (:
det glæder jeg mig til (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 7:25

Kontakter du mig når du har oprettet det? :-) (glemte jeg at skrive) :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 17:31

Det gør jeg xD men skal lige svare i to emner (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Gæst Lør 8 Sep 2012 - 19:26

Du tager bare den tid du skal have :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage! Empty Sv: Den dejlige Engel Ciel er vendt tilbage!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum