Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Two yong ones in same Body?(Moka) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Two yong ones in same Body?(Moka)

Go down

Two yong ones in same Body?(Moka) Empty Two yong ones in same Body?(Moka)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 8:42

Sted: søens pæne side.
Vejr: en klar himmel, månen nærmer sig sin fuld hed. Halv koldt.
Omgivelser: ikke rigtigt nogen ud over naturen.
Tid: klokken nærmer sig elleve. (22:47 på den tid plottet startes)
Påklædning: en kjole der består af sammen syet blade.

---------------------

Det havde været en stille og rolig dag hun havde brugt næsten det hele af den ved søen, hun var på vej ned til den for at sige godnat, hendes øjne gled op på Luna og hun smilede glad mod hende, hun Gigi gang med at nynnede en gammel og glemt sang fra femten hundrede tallet.

Da hun havde nynnet hele sangen gik hun længere ned af mod søen, hun havde ingen ide om hvorfor hun ikke gik imens hun nynnede, men hun gjorde mange ting uden helt at vide hvorfor.

Da hun kom ned til søen satte hun sig med sine ben ude i vandet og gik i gang med at synge den sang hun nynnede før, sangen handlede om kvinder der ventede på deres mænd kom hjem fra krig til dem og børne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Two yong ones in same Body?(Moka) Empty Sv: Two yong ones in same Body?(Moka)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 20:44

moka kom gående, hun tog sig til hoved, og bed sammen. hendes søster mika ville overtage, og det ville moka ikke have, hun ville have en aften som moka, og uden at mika blandede sig.

moka kunne ikke svømme, og faldt i søen. hun blev mika og svømmede rundt, for mika kunne svømme. hun kom op af vandet og smilede tilfreds, over at have overtaget mokas krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Two yong ones in same Body?(Moka) Empty Sv: Two yong ones in same Body?(Moka)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 22:54

Hun hørte pigerne falde i vandet et stykke der fra, og kikkede efter dem, hun kunne ikke se dem, men hun var ikke i tvivl om hvor de faldt i, Hun løb alt hvad hun kunne der ud af, hun kunne ane nogen i vandet efter meget lidt tid, en der var under det, hun hoppede ned i vandet samme tid med hun så en komme op til kanten, der irriteret hende lidt, men hun var i vandet, så hvorfor ikke svømme der over og være sikker på at hun var okay. Så hun svømmede derover af, da hun var halv vejs råbte hun mod pigerne, "Kan du svømme?! Og Er du okay?!" Med en neutral stemme. Hun var endelig ligeglad med om det var nej eller ja, hun var i vandet så kunne hun lige så godt få noget ud af at være her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Two yong ones in same Body?(Moka) Empty Sv: Two yong ones in same Body?(Moka)

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 20:16

ja jeg kan,men min skrøbelige søster som jeg deler krop med, kan ikke" sagde hun o svømmede ind til kanten og tog sin våde skole uniform af og vred sit hår. "Hvem er du forresten, mit navn er Mika heart" sagde mika og lagde sig i græsset. hun så mod himlen og smilede. "Hvor er der en man kan knække halsen på, når man har lyst" mumlede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Two yong ones in same Body?(Moka) Empty Sv: Two yong ones in same Body?(Moka)

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 20:31

To i en krop? Sikken en mærkelig ting at sige, måske havde hun bare to personligheder, Som Ebbe og flod? Var vel en mulighed, men der findes vel også folk der kan tvinge folk i samme krop, hun svømmede op til pigerne, og satte sig ned på sine knæ i sin våde blad kjole, og kikkede op på pigerne med sine matte sorte øjne,"Mit navn er gammelt som Luna, men mit navn er TsaLav Yas irinonia, Hvad laver du så tæt på søren?" Sagde hun neutralt, hun forsøgte ikke at lyde venlig, men heller ikke uhøflig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Two yong ones in same Body?(Moka) Empty Sv: Two yong ones in same Body?(Moka)

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 20:48

forsøger at drukne min søster så jeg kan tage over, og så jeg kan få hendes kæreste" sagde mika koldt. "Jeg er mere kvinde end moka, så jeg forføre med lethed hendes lille kæreste, hvilken mand kan stå for en kvinde krop, men søster ligner mere en lille pige" sagde mika ondt og grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Two yong ones in same Body?(Moka) Empty Sv: Two yong ones in same Body?(Moka)

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 22:01

Det var ikke en vellig pige der var foran hende, men måden hun snakke om sin søster var mærkelig, næsten som om de ikke var den samme, men var de i samme krop, nej det kunne ikke passe, det var ikke mange der ville gøre noget så ondt nu og dage, var meget værre den gang, "Hvis du dræber din søster dør du så ikke også?" spurgte hun for sjov, hun var ligeglad med svaret, da hun godt vidste det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Two yong ones in same Body?(Moka) Empty Sv: Two yong ones in same Body?(Moka)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum