Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
fuldmånens skær ved kirkegården EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
fuldmånens skær ved kirkegården EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

fuldmånens skær ved kirkegården

Go down

fuldmånens skær ved kirkegården Empty fuldmånens skær ved kirkegården

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 17:22

tid: om aftenen
vejr: Lunt fuldmåne vejr
sted: kirkegården uden for domkirken
omgivelser: ingen mennesker, kun stilheden fra gravene

_______________________________________________________________________

Mimi gik langs gravene på kirkegården, hun nød fuldmånens skær på sit ansigt, det var en fantastisk aften, dog manglede hun en at snakke med, men det eneste hun i sandhed ønskede sig, var en god ven at snakke med.
pludselig høre Mimi nogle buske ruske, hun var nysgerig på at finde ud af, hvad der gemte sig i buskene.
hun gik langsomt men elegant hen imod lyden af de ruskene buske, hun slog vingerne ud i tilfælde af hvis hun skulle skynde sig væk.
langsomt tager hun sine kolde hænder hen imod busken, hun flytter langsomt nogle grene, hun får et kæmpe chok, for ud af busken flyver en sort ravn.
*puha* tænkte hun, pludselig begynder hun at grine hysterisk, hun stopper med at grine, og kigger op på fuldmånens skær, hvor hun siger højt; "gid du snakke med mig, min kære fuldmåne".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuldmånens skær ved kirkegården Empty Sv: fuldmånens skær ved kirkegården

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 18:10

Andrei havde næsten lige kommet tilbage fra Grækenland, han havde haft verdens bedste ferie sammen med Ciel. En ferie som han nok aldrig ville kunne glemme, da den virkelig betød så utroligt meget for ham. Han ville have ønsket at han bare kunne blive i Grækenland, ved poolen og sammen med Ciel. Han havde bare ikke fået en særlig god velkomst der hjemme, hans forældre var rasende på ham.. truede ham med at sende ham på den lukkede igen, som han var sikker på at de bestemt kunne finde på.
Denne tanke var noget som holde hans hoved beskæftet, også selv om han slet ikke havde lyst til at tænke over det.
Han havde ikke engang fået sig til at tage hen og besøge Liam, og var sikker på at han nok ikke blev særlig glad over at Andrei bare havde forsvundet. Selv om han ikke ville indrømme det, så var han en lille smugle bange for den vampyr.
Han havde denne dag bare smuttet ud af huset, og bare gået og gået. Han havde helt glemt hvad tiden var blevet, og havde ikke engang lyst til at tage hjem. Hans skidt førte ham hen til kirkegården, et sted som han bestemt ikke brød sig om.
Han stoppede hurtigt op da han fik øje på noget, en skitse der bevægede sig rundt der inde. Han hørte en kvinde stemme som snakkede til noget, og det lød til at det var månen. Han så kort op på den, før han vende sit blik mod kvinden og gik lidt tætter på hende "hvad laver du?" spurgte han lidt genert om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuldmånens skær ved kirkegården Empty Sv: fuldmånens skær ved kirkegården

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 18:56

Mimi skyndte sig at vende sig om, hun fik et kæmpe chok og begav sig straks til at skrige; ”AAARRRRGGGGHHHHH”, hun stoppede brat og kiggede på personen, hun indså hurtigt at det var en dreng, han så ikke ud til at være ret gammel.

Hun begav sig langsomt hen imod ham, hun standsede og kiggede længe på ham, hun kunne se han ventede på et svar, men hun var stadig i chok over det hurtige spørgsmål, men begav sig dog til at tænke over spørgsmålet.

Efter et stykke tid svarede hun på hans spørgsmål; ”Jeg kigger op på månen, og ville ønske jeg havde en ven at snakke med, for efterhånden som jeg bliver ældre, ser jeg mine venner og familie dø, jeg kan intet gøre, for deres alder presser dem til at blive ældre, selvom jeg altid har tilbudt dem et evigt liv, har de altid sagt nej, deres eneste svar til mig, er at de ikke vil være lige ensomme som jeg, og nu forstår jeg dem kun godt, ingen vil være evigt ensomme, men hvad med dig? Er du ensom siden du strejfer rundt her på kirkegården i nattens muld og mørke?”
Hun kiggede dybt ind i drengens øjne, hun tænkte *Han virker som en trist dreng, gad vide hvad hans liv går ud på* [/center]
[/left]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuldmånens skær ved kirkegården Empty Sv: fuldmånens skær ved kirkegården

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 11:56

Andrei stirrede bare underligt på hende, da hun begynde at skrige som en lille tøs. Han blev bare selv stående der, med sine øjne så store som de overhovedet kunne blive. Han havde sgu aldrig oplevet at nogen begynde at skrige, også selv om de blev overrasket over at han var der og snakkede uden de opdagede at han var der.
Han blev bare stående også når hun kom tætter på, selv om han jo godt viste at det ville være bedst at vende sig om og gå. De var jo aften og det var ikke et sikkert øjeblik at være ude, det havde han bestemt lært på den hårde måde. Han begav sig alligevel ud om aftenen, måske fordi han nød aftenen så meget som han gjorde.
Han kiggede bare op på månen, da han hørte hvad hun sagde og kunne ikke forstå hvorfor man snakkede til den. Han vende langsomt sit blik ned mod hende igen og nikkede langsomt *væsen* tænkte han og gik bare et lille skrig bagud "ja sådan er det jo desværre" sagde han og sende hende et usikkert smil, som han altid sende til folk som han ikke kendte. Han blev helt overrasket over hendes spørgsmål "mig ensom? nah, jeg kan bare godt lide at gå en tur.. en gang imellem" sagde han også selv om det var hver dag, han brød sig ikke om at være der hjemme.. være låst inde på sit værelse. Det betød ikke at han var ensom, han viste jo godt at han kunne smutte hjem til dem som han kendte.. hvornår han end havde lyst til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuldmånens skær ved kirkegården Empty Sv: fuldmånens skær ved kirkegården

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 20:17

Mimi kiggede undrende på Andrei, hun vidste ikke hvorfor han begyndte at bevæge sig bagud, hun skyndte sig at forstå han måske var bange for Mimi.
Mimi skyndte sig at gå roligt frem mod ham; ”Du skal ikke være bange, jeg gør dig ikke noget ondt, jeg vil bare gerne have nogen at snakke med”.
Dette gjorde Mimi lidt trist til mode, hun fik lidt tårer i sine døde øjne, hvad hun dog ikke manglede i sit liv. Hele sit liv havde hun set dem hun elskede, forsvinde foran sine øjne som dug for solen. Måske havde de ret, hun var fordømt til at leve ensomt for evigt, uden hverken familie eller venner.
Mimi kiggede op mod månen igen, og kiggede bagefter over til Andrei; ”Du må da forstå jeg ikke vil, og aldrig kan, gøre andre mennesker fortræd, om det så gjaldt mit eget liv, så ville der aldrig være noget eller nogen der kunne få mig til det, vil du ikke bare overveje at blive lidt og snakke?”.
Hvor længe skulle det varer inden Mimi, ville få sig nogle nye venner, og til dels en at snakke med, det kunne være ensomt at være et mørkets væsen.
Med disse ord kiggede hun spørgende på Andrei, og ventede på hans svar, om han ville snakke med hende eller ej, og blive hendes ven i mørket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuldmånens skær ved kirkegården Empty Sv: fuldmånens skær ved kirkegården

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 20:38

At fortælle Andrei at han ikke skulle være bange, for som at sige til en hund at den ikke måtte skide i græsset. Han var bange for alt og sådan var det bare, han kunne endelig ikke gøre for det ligemeget hvor meget han end prøvede. Han skammede sig jo heller ikke over at være den han var, og derfor havde han heller ikke tænkt sig at prøve på at være noget andet. Selv om han var en nysgerrig dreng og ikke lod sin frygt stå i vejen, så var den der stadig ligemeget hvad.
"mmh" sagde han bare da han ikke viste hvad han heller skulle sige, da han jo var en ret så genert dreng og derfor ikke altid sagde noget.
Han kunne godt forstå at hun gerne ville have nogen at snakke med, sådan havde han selv haft det.. når han ikke havde haft nogle venner, men nu havde han Ciel.. den kære engel. Han kunne endelig ikke ønske sig mere, og det gjorde han bestemt heller ikke "okay, hvis du siger det" sagde han og viste ikke om han skulle stole på hende, han viste at ikke alle væsner var til at stole på. Det havde han lært igennem det stykke tid, hvor han kendte til væsner.
Han vende kort sit blik væk fra hende, da hun kom tætter på ham. Han vende alligevel kort sit blik mod hende og nikkede langsomt "okay, så længe du ikke gør mig noget" sagde han og gik langsomt hen og satte sig på en bænk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fuldmånens skær ved kirkegården Empty Sv: fuldmånens skær ved kirkegården

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum