Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
In love with the world... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
In love with the world... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
In love with the world... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
In love with the world... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
In love with the world... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
In love with the world... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
In love with the world... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
In love with the world... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
In love with the world... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
In love with the world... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

In love with the world...

Go down

In love with the world... Empty In love with the world...

Indlæg af Dean Lør 27 Okt 2012 - 22:36

Sted: Sombe
Tid: 03.30
Omgivelser. Få mennesker
Vejr. Stjerneklart, ca. 15 grader.

Dean sad alene i parken som han så ofte gjorde, han sad hvilet op af et træ i sine sorte bukser og i sit krøllede jakkesæt der godt kunne tænge til at blive vasket. Han var træt, han var svimmel og han kunne mærke hvordan hans livs energi blev suget ud af ham for hvert eneste sekundt der gik.

Han havde haft let næseblod og man kunne stadig se små spor af det under hans næse, men han havde fået det stoppet og tørret blodet væk. Han var påvirket, ikke blot af alkohollen men også af det hvide pulver han var alt for glad for, ihvertfald når livet som nu gik i den forkerte retning. Hun var hans drug og det var hende der slog ham ihjel, han vidste ikke om han bebejdede hende eller om han faktisk bebejdede sig selv, han vidste bare at han snart ikke kunne holde tankerne ud mere og det eneste tidspunkt han ikke tænkte, var når hans hjerte pumpede og hans åre var fulde.

Han sad med lukkede øjne og et stort smil på sine læber, han havde en fuld falske vodka i hånden som han endnu ikke havde åbnet. Natten var kun lige startet, det var en helt almindelig hverdag og det var derfor megetfå der var omkring ham, det var meget få der var i byen en aften som denne og han forsøgte derfor blot at nyde stilheden, også selvom han rigtigt kunne mærke hvor tom verden virkede når der ikke var folk omkring ham. Men han kendte ikke mange i byen... Grace, Lawrence, Matic og Kida.. Ja listen var ikke særlig lang... Nå ja for ikke at glemme Liam. Men det var ved at være længe siden de to havde set hinanden.

Hvorfor skulle hans liv dog være så fucked up?
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 23:39

Påklædningen:https://i.servimg.com/u/f40/15/00/15/47/11767-10.jpg

En dejlig dag til at gå en tur rundt omkring, for at se hvad der mon var af omgivelser . Hun vandrede rundt ved nogl stier, og træer som stod på stien hen til parken. Normalt plejede Alexi ikke gå hen mod parken, for hun havde næsten aldrig ngoet at lave derhenne, men noget inde i hende foralte at dette ville blive meget hyggeligt. Hun havde en hvid kjole på, yderst elegant, hun havde ingen anelse om hvorfor det lige skulle være idag hun ville have hvid kjole på, måske var det for bare for egen frivilje.Håret hang løst lidt bølget ned over de køllige skuldre. På fødderne sadder et par sorte ankel stiletter, med vide rhinsten. De sko var nogle hun elskede at gå i for hun følte sig altid så selvsikker, og sxet når hun gik i dem.

Hun vandrede hen mod parken, hvor hun kiggede omkring lidt på vejen derhen for hvem kunne vide, måske gemte der sig noget i buskene eller bag træerne. Hun kunne aldrig vide, nu var Alexi vampyr og der plejede næsten altid at være enten jægere, eller varulve eller noget andet efter hende.Efter nogle minutter nåede hun hen til parkenss låge, hvor man skulle gå ind ad, for at komme ind i parken. Der var nogle få mennesker herinde...Ikke rigtigt nogen hun kunne genkende, eller nogle som virkede bekendte. Hun valgte at gå lidt rundt, for at se sig omkring.*Hmm der er da også et par enkle hunde, og egern, og få dyr der render rundt*tænkte hun for sig selv, med en tænkende mine over det yndige, elegante ansigt.

Alexi valgte at gå hen imod en labrador der så meget sød ud, men hvad hun ikke vidste var at dens ejer var en dusørjæger, bare lige i det fulde stadie. Det var tydeligt at se på ham.*det går ikke hvis jeg gå videre hen mod ham*tænkte hun og gik den anden vej, hun nåede få skridt frem inden hun mærkede en slags stoppende kræft.Hun undrede sig lidt, og kiggede ned mod hendes fødder. "Dammit!!"udbrød hun lidt, uden at tænke over det, nu skulle det lige ske at hendes ene stilet sad gravet fast ned i græsset, det var typisk. Hvad skulle hun gøre nu, hun bukkede sig lidt for at prøve at få stiletten fri men det var lidt svært. Alexi lagde enlig heller ikke mærke til at diverse mænd gloede efter hende, og på hende, især mod hendes røv og patter, hvilket var typisk fulde mænd, og de slags der fik for lidt, hvis det kunne siges sådan.

Da hun endelig fik den fri fra græsset tippede hun bagover ned på noget der føltes blødt og behageligt, hun tog sig lidt til hovedet og kiggede rundt."Åh ehm.Hej"fik hun sagt efter nærmere nysgerriged og forvirende blikke. Det var en elegant fyr,måske var han også fuld som de andre fyrer herinde i parken.
Hun studerede ham med øjnene lidt. Hun fik så øje på vodka flasken og smilte bredt. Han drak måske lidt, eller måske skulle han til det. Det kunne hun ikke vide, men hun fik hvertifald hendes stilet fri."Ej du må virkelig undskyld, det var ikk min mening at forstyrre dig..Beklager, jeg skal nok rejse mig"sagde hun med et bredt smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Dean Søn 28 Okt 2012 - 0:04

Dean havde lukket sine øjne, det ville han helst, på den måde kunne han mærke den snurrende fornemmelse i kroppen og når han tænkte på den, ja så tænkte han heldigvis ikke på så mange andre ting, og det var jo for ham det der var pointen i det hele, han havde været alene i næsten 2 uger nu og han anede ikke hvad han skulle stille op med sig selv, han kunne slå sig selv ihjel hvis det ikke var fordi at han allerede var død, han tænkte kun på hende og bare tanken slog ham i gulvet, han anede ikke hvordan han skulle håndtere det, andet end denne måde, og derfor - var han ligeglad, pisse ligeglad.

Han blev hurtigt afbrudt af sine tanker da han hørte lyde af en kvinde der faldt og næsten inden han nåede at åbne øjnene mærkede han pludseligt dele af hendes vægt på sine ben: "woooow" sagde han chokeret og løftede sine arme imens han åbnede sine brune øjne op. Han havde varme, brune øjne der gemte alverdens hemmeligheder og kiggede man godt efter kunne man næsten se alle hans sorger.

"Det er helt okay" sagde han med et smil, det var ikke altid til at mærke på ham at han var påvirket, men det var han, inde i hans eget hoved var han i syvende himmel: "Lidt selskab, det kan jeg altid bruge" sagde han med et charmerende smil og satte sig lidt bedre op af træet: "Drikker du?" sagde han og rakte hende vodka flasken uden så meget som at blinke: "Jeg har gang i min egen lille fest kan du nok se, og du er inviteret" sagde han med et smil og kiggede over imod hende med et hævet øjnbryn for at sikre sig hvordan hendes reaktion ville være, og naturligvis for at se om hun var frisk.

Hun var ganske køn, men som altid så bedømte han ikke rigtigt folk når han var på noget, han kiggede blot på om de havde langt hår og feminine former, så var alt andet sådanset ligemeget i hans øjne.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 0:25

Det var yderst fristende for hende at snuppe en tår af vodkaen, for lidt tørstig var hun, men sjovt nok var det lang tid siden hun havde smagt vodka. Men det skaddede vel ikke en tår.Hendes blågrønne øjne var rettet på ham og hun smilte lidt"Det vil være mig en ære at drikke med"sagde hun og tog imod flasken, men før hun drak af den, skulle hun lige sætte sig ordentligt. Hun valgte at sætte sig ved siden af ham , så hun sad lænet op ad træet som ham. En lille fest?..Det var lang tid siden hun havde festet, og været fuld. Hun kunne ikke engang huske om hun havde drukket sig i hegnet og den slags før.
Men siden hun havde gået lidt og kedet sig, så var hun frisk."Tak for invitationen, jeg vil gerne joine dig"smilte hun.

Hun fandt også ham meget smuk, men det virkede måske alt for ligefra at fortælle ham det.Nu havde de jo lige mødt hinanden."Jeg plejer ikke at drikke men siden du spørg pænt, og fordi jeg gerne vil holde dig med selskab så vil jeg gerne drikke sammen med dig"sagde hun og sendte ham et varmt blik. Hun kiggede mod sin hvide kjole der var blevet lidt beskidt, men det gjorde ikke så meget, en kjole var en kjole jo. Ligesom sko og alt andet."Det typisk mig at falde, og snuble og det over folk, og ting"sagde hun og kiggede skamfuldt ned i jorden lidt. Det skete ofte at hun gjorde det, eller ja at det skete.

"What are you doing ´here in the park"spurgte hun med sin engelske accnt, der var rolig og blid. Derefter tog hun en slurp af vodkaen, smagen gjorde hende helt glad og lidt hypper, for det var så lang tid siden hun havde smagt noget der mindede om det. "En fest kan man altid bruge"sagde hun og kiggede rundt omkring, fest i parken, tja det skulle jo prøves.
Hun var hvertifald frisk på det, det kunne gå hen og blive meget sjovt, og hyggeligt. "Hvad hedder du enlig"spurgte hun nysgerrigt, og tog en til slurp af vodkaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Dean Søn 28 Okt 2012 - 10:05

Dean grinede let og rystede let opgivende på hovedet: "Fantastisk" sagde han og kiggede over på hende, han havde næsten altid en let ironi i sin stemme oog mange mente også at han var en arrogant skiderik, ihvertfald de få mennesker der kendte hans navn, primært for hvordan han havde været for halvandet år siden inden han havde mødt Kajika, for efterfølgende havde han ikke været så meget ude, men det var han nu og det regnede han med at skulle være forevigt, forevig i druk og stoffer, det var hans livs planer. For eftersom han ikke rigtigt kunne dø, hvad kunne så være det værst der skete?

"Well jeg fester som du nok kan se" sagde han med et grin og pegede over imod vodka flasken: "Ingen dybere forklaring, udover kedsomhed" løj Dean og smilede let til hende i ren og skær venlighed, og vel også fordi han ikke ønskede at sidde og klynke de næste par timer. "Åh nej vent" sagde han i en ironisk stemme: "Også var der vidst også en lille idiotisk luder tøs der forlod mig... Men det er blot en detalje" sagde han med en vred og irriteeret stemme: "Men det er detaljer" gentog han og kiggede over imod hende og smilede som ragede det ham overhovedet ikke, men faktum var at det sårede ham noget så inderligt og kun førte ham dybere ned i sit hul.

"Jeg hedder Dean" sagde Dean venligt og smilede imod hende: "Og du?" sagde han og kiggede med nysgerrige øjne på hende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 16:13

Alexi kiggede bare på ham, det var virkelig ikke noget hun plejede at gøre, men nu følte hun sig næsten helt frisk og klar på det."Det er jo altid godt med selskab right"sagde hun og smilte bredt. Hun mærkede nogle blikke mod hende og kiggede hen mod ham den fulde, høje, bredde mand som var dusørjæger. Typisk for Alexxi, altid der hvor hun gik hen der var der altid en eller flere dusørjægere. "Dean..Dean.Hmm flot navn, det klær dig"sgde hun venligt, og tog en slurp af vodkaen. Godt nok vidste Alexi ikke om hun skulle blive fuld, eller ej, men Dean var hvist godt på vej til at vælte rundt, så det kunne vel være lidt sjovt at prøve.

Det var så lang tid siden hun havde været fuld og havde væltet rundt. Hun kunne næsten heller ikke huske dengang. Hun kørte en finger igennem håret og kiggede på Dean."Kan du godt lig Vodka siden du kun har det"drilte hun ham lidt mens hun kærligt puffede til ham med kroppen. Hun lytted lidt og åbnede munden lidt"Hvem var det da, hvorfor skulle hun forlade dig"spurgte hun med et hevet øjenbryn. Hun kendte enlig ikke til det for hun havde slet ikke været her da det skete. "Dean du skulle tilfælgvis ikke være en form for væsen for du dufter godt"sagde hun og tænkte lidt mens hendes blik var rettet på ham.

Det var ikke fordi hun havde noget imod det, men Alexi kunne tydeligt godt lugte når der var nogen som var et væsen. Det var især lugten af engel hun kunne lugte og det var rigtig godt"Jeg hedder Alexi det hyggeligt at møde dig Dean"saggde hun og gav ham et håndtryk, med et blidt klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Dean Søn 28 Okt 2012 - 20:30

"Jeg takker" sagde Dean og nikkede en smule voldsomt med hovedet som følge af hans påvirkede blod, det gjorde ofte hans bevægelser en smule mere voldsomme end han umilbart havde intentioner om, det var vel kun venligt at takke når folk talte pænt om hans navn, også selvom han vel egentligt var ret så ligeglad med han navn, det var jo bare noget han hed. Noget som folk råbte efter ham når de var gale på ham og ville slåds og noget piger stønnede når det blev for sent på natten.

"Li' og li" sagde han da hun spurgte om han kunne lide vodkaen: "Jeg kan lide ting der er effektive" sagde han med et lille flabet glimt i øjet og lod sin hånd snige sig ind i sin inderlomme på den sorte jakke, han trak en lille pose ud med små vide piller med smilyer på indeni: "Effektivitet" konstaterede han og pegede på posen: "Må jeg byde på en?" sagde han flabet og vendte posen imens han tog en lille pille ud og lagde i sin håndflade. Pillerne var et nyt stof han havde fået hjem fra Holland, de gjorde en glad, kærlig, omfavnet, ophidsig og svimmel, en effekt som Dean havde gavn af og om han da også havde slugt en enkel af tidligere.

Dean smilede: "Well det er en virkelig lang og kedelig historie, orker slet ikke at tænke på det" snøvlede han næsten en smule: "Lad os bare feste" konstaterede han og greb ud efter vodkaen som han tog et par store slurke af, han orkede slet ikke at tænke på Kajika: "Hvad med dig? En kæreste derhjemme?" spurgte han en smule nysgerrigt og lagde let hovedet på skrå imens han kiggede på hende og let betragtede hende: "Engel" sagde han og nikkede: "Hvad med dig?" sagde han, normalt kunne hans race læse aura og konstatere hvad race han sad overfor, men Dean brugte aldrig sine overnaturlige sanser, han var alt for smadret, han smadrede sin krop go han vidste det. Ligeglad og fucked up som han var.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 20:19

"Det skal de ikke tænke på, fornøjelsen er helt på min side"svarede hun med et smil. Hendes blik gled lidt rundt inde i parken, hun var så bange for at der var nogle dusørjægere der ville komme efter hende, eller som vidste hvor hun var. Men Alexi prøvede at undgå det, men alligevel kom der minder og tanker op i hendes hoved omkring de forskellige ting og sager, omkring de få dusørjægere. Det eneste hun vidste omkring dem var at de næsten altid var to og to sammen. Det var enlig lidt godt, hun kunne sagtens klare to mænd, men blev det til flere , ville hun ikke vide hvordan hun skulle kunne klare det.

"Nå det kan du godt nok"grinte hun måske lidt for at drille ham lidt Hun fik snuppet vodkaeen og tog en slurp af den. Smagen af det var lidt god men også underlig..Nej det var måske bare hendes smagsløg der var helt galt på den.Men hun syntes eftersmagen af vodkaeen var både god og underlig. "Dean ved du hvor fuld du er ligenu"spurgte hun nysgerrigt med blikket på ham. Men hun kunne stadig ikke undgå at kigge ned på sig selv, og rundt.

Så fik hun en idé"Vil du ikke med på en gåtur"spurgte hun med et venlgit smil plantet på læberne. Alexi kiggede på pillerne og overvejede det lidt, men gad vide hvordan effekten ville være på hende, gad hun tænke på det? eller ej..Hun vidste det ikke, men det kunne vel ikke skade"Ja tak"svarede hun lidt skeptisk.Hun greb hendes mange tanker fra pillerne væk og snuppede en, tog flasken med vodka, og mens hun fik kylt pillen ind i munden tog hun en slurp af vodkaen. Gad vide hvordan det ville være, hun havde aldrig prøvet det før, men en gang skulle vel være den første.

Lidt tid efter at hun havde taget pillen kunne hun mærke noget underligt noget, det føltes helt underligt, en underlig følelse i brystet og halsen. Hun rejste sig op, og følte i en kort tid meget kærlig, men det gik hurtigt ovre da hun havde set på Dean, og lidt rundt. Luften føltes også underligt, hun vidste ikke hvad virkning pillerne havde , men Alexi havde det underligt, hun stod halvt oprejst med hovedet vendt ned mod græsset. *Pis!! det kan ikke passe..Hvad sker der...Jeg...Min hals...Krop..Bevægelser..Det føltes underligt*tænkte hun lidt for sig selv.

Hun sendte Dean et lille smil og rystede på hovedet, mens hun fik stilt sig oprejst igen"No boyfriend"svarede hun på den engelske accent. Hun studerede Dean lidt, og kiggede hen på de forskellige få folk som var tilbage inde i parken. De var underligt nok ikke gået hjem endnu.Det var enlig også sandt de skulle feste, som svar på Dean, ord kiggede hun på ham."Vampyr"svarede hun og kiggede så lidt op mod himlen, yes der var kommet en masse stjerner på himlen, månen var kommet frem. Hun havde endnu en underlig følelse inden i sig selv. Det var som om noget inde i hende var helt galt."Har du en kæreste derhjemme"spurgte hun undren, med hovedet mod himlen stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Dean Ons 31 Okt 2012 - 20:28

Han smilede stille til hende imens han gav sig selv et sekundt til at betragte hende, hun var ganske køn. Eftersom han ikke var helt ædru var det naturligvis svært at bedømme om det rent faktisk var noget han mente eller om dte var hans berusede tilstand der lavede denne konstatering, men lige nu var han faktisk også lige glad, han var der for at have en fest, for bare at slappe af og møde nye mennesker, det kunne han jo lige så godt som han bare kunne sidde derhjemme og kigge ud i luften, hvilket vel egentligt var det han havde mest lyst til.

"Hvor fuld JEG er?" sagde han og smilede let som var han ved at tænke sig om: "Altså på min egen skala fra 1 - 10" sagde han og tænkte sig let om imens han tog en pakke smøger frem fra sin inderlomme og stak en frem i mod hende som en hentydning til om hun ville have en, han tog derefter slv en og tændte den imens han tog en dyb indånding og lod røgen fylde sine lunger med et dybt suk: "Så er jeg nok på 5..." sagde han og kiggede over imod hende imens han lod den grå røg forsvinde ud imellem hans læber: "Så fuld så jeg er ligeglad med de tanker jeg har - og så ædru at jeg stadig kan få den op og stå" sagde han med et næsten helt ligeglad blik, uden ironi og sarkasme og tog blot endnu et sug af sin smøg og pustede igen langsomt røgen ud.

"Interessant" smilede han da hun havde taget en pille oog Dean fik sig så derefter vaklet på benene og smed smøgen fra sig: "Hvor vil du gå hen?" sagde han og børstede let sine bukser fri fra jord og sand, det var sjældent at han gik rundt, men han ville da gerne hvis hun havde en god idé til hvor man kunne gå rundt, Dean kendte kun byen nogenlunde, selvom han havde boet der i snart 2 år, men det var bare ikke alle områder han gik rundt i: "Endnu mere interessant" sagde han og smilede da hun sagde at hun var vampyr, han havde altid haft en svaghed for vampyre, og sådan var det jo - og det var jo nok egentligt Kajika der havde været skyld i det: "Ingen kæreste" sagde han og rystede på hovedet, han var håbløst forelsket i en pige han ikke kunne få, men han havde ingen kæreste og det havde han efterhånden indset at han aldrig ville få.

"Hvad laver du egentligt ud nu?" sagde han og kiggede nysgerrigt på hende, det var ikke mange piger der sådan bevægede sig alene ud om natten, man vidste jo aldrig hvad man mødte og well.. Der var nok ikke så mange der gad voldtage Dean.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 21:09

Efter at hun havde betratet ham lidt måtte hun indrømme han også så godt ud. Men nu var Alexi den type at hvis folk mente hun var smuk, så mente hun også at de var smukke, måske var det bare for at være høflig eller venlig. "På 5, for at være ærlig tror jeg at jeg er på 3,4 måske"sagde hun og tænkte lidt, bare for om det nu var sandt, fordi i følge hende selv, kunne det godt føltes anderledes. Måske ligefrem til at være op på de 6,7 8 stk's. Men det var godt nok en underlig følelse hun havde inde i sig selv.Hun skulle ikke kaste op, men det føltes som et dybt stik inde brystet , og som om hends hals brændte.

"Jeg ryger ikke, men tak for tilbuddet"svarede hun og for sjov pustede hun til hans røg, hvoreffter blikket gled lidt rundt i omgivelserne."Der er faktisk meget rart her i parken"sagde hun og kiggede på Dean."Kan du bedst lig sommer eller vinter"spurgte hun så venligt med et nysgerrigt blik, og et venligt udtryk på ansigtet. Så puffede hun til ham"Få den op at stå, kan du nu også det"drillede hun ham og grinte lidt bagefter. Det var ikke en ond latter, en venlig latter, blid og rolig. Hun pegede hen imod springvandet "hvad med derhen, der er bænke, springvand, og en lille bod"sagde hun og lagde hovdet på skrå, mens hun tog sig til hovedet lidt. "Ja det yderst interessant når man støder på en vampyr hva"sagde hun og smilte for sig selv.

Det var da altid noget at han ikke havde løbet skrigende væk fra hende, de fleste frygtede vampyrere.Hun vidste aldrig hvorfor, måske var det fordi de kunne bide folk?, eller fordi de var stærke fysisk, eller måske var de for hurtige. Uanset hvad så gjorde det Alexi glad at han ikke havde frygtet hende.Men nu var Dean jo fuld, så måske vidste han ikke hvad han selv syntes eller ville."Ingen kæreste overhovedet..Hmm er der da ingen du finder tiltrækkende"spurgte hun nysgerrigt med et hevet øjenbryn. Enlig forstod hun det ikke helt hvorfor var han single? fyrer som ham burde da have tøs på.


Hun lyttede til hans spørgsmål, og kiggede hurtigt rundt, nu havde hun helt glemt de to bredde, grimme dusørjægere som var efter hende."Jeg flugter..Hvis man altså kan sige det sådan"sagde hun og smilte lidt."dusørjægere er tit efter mig, de elsker at følge efter mig, og når de så fanger mig, ender mit liv"sagde hun som var det helt normalt for vampyrer, eller bare for hende generalt."Men de får mig ikke, mit liv slutter ikke så hurtigt og let..Men de gir aldrig op det træls"sukkede hun og faldt lidt sammen pågrund af det, det var så irriterende de burde søge efter andre vampyrer, for at blive ved med at holde øje med hende var lidt træls , og magteløst..Ja Alexi magtede det hvertifald ikke.. Så tænkte hun..

"Vent sagde du at du var engel..Vidste du godt de fleste vampyrer elsker engleblod"sagde hun og kiggede på Dean godt nok ville hun gerne indrømme at hun selv var en af dem som kunne det, men hun holdt ikke så meget af engleblod at hun straks ville bide den første engel hun mødte."Men engle er da også stærke er de ikke"spurgte hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Dean Ons 31 Okt 2012 - 22:27

Dean grinede let: "Hvis jeg lander på ti så kan jeg ikke snakke" sagde han og rystede på hovedet, han var kun så fuld meget meget meget sjældent og det var ofte når alt mellem ham og Kajika var gået galt og han bare havde lyst til at begå selvmord. Faktisk så havde han prøvet at tage sit liv hele 3 gange, men Gud ville ikke tage ham til sig, han mente ikke at han var færdig på jorden og Dean var ved at blive sindsyg over det, han ville bare gerne dø, han ville bare gerne væk fra verden - være sig selv... Bare glemme alle sine følelser, men det var som om at ligemeget hva han gjorde så sendte Gud ham altid tilbage igen. Dean sukkede let ved tanken og rettede let på sit hår imens han skubbede tankerne til side, han blev netop fuld og skæv for at glemme tanker som dem.

Han hævede let flabet sit øjnbryn: "Du skulle bare vide" sagde han og nikkede let for sig selv: "Og ... Jeg er egentligt ligeglad, begge årstider er fine..." sagde han bare og trak på skuldrende, vejr var ikke noget der påvirkede ham hverken til det gode eller det dårlige: "Men det gode ved sommer er naturligvis folks mangel på tøj" sagde han en smule flabet og nikkede så da hun sagde hvor de kunne gå hen og sætte sig, det passede ham fint. Han syntes kun det var rart at have en at tale med, for det havde faktisk været et par dage siden han rigtigt havde snakket med nogle, når han først rigtigt låste sig inde - så orkede han ikke andre mennesker, han orkede kun sig selv. Og efter at have set Kajika sammen med Scars, var hans hjerte gået i fire tusinde stykker.

Da hun spurgte om der ikke var nogle han fandt tiltrækkende overvejede han nøje sit svar: "Jo..." sagde han: "Men kællingen valgte lige at stikke halen mellem benene og kneppe en anden" sagde han og kiggede på hende, hans sprog var hårdt og direkte og sådan havde han egentligt altid været, det var vel bare en del af hvem han var. Det var ikke fordi han var en hård type eller fordi han ville være flabet eller arrogant, han var bare vokset op i et miljø hvor man sagde tingene som de var, også selvom ordene ikke var så pæne: "Så jeg arbejder lige på at komme videre derfra" sagde han og sukkede let, han overvejede stadig at angribe Scars, blot for at få et sidste ord: "Jeg tror bare ikke at jeg er typen man er kærester med" sagde han og begyndte at gå imens han rystede på hovedet.

"Det lyder som et liv med action i" sagde han da hun begyndte at snakke omkring henes liv: "Men spændene" sagde han og smilede en smule skævt: "Ja det ved jeg godt" sagde han og smilede, han huskede hvor vild Kajika blev ved duften af hans blod: "Og nogle engle er nok... Men ikke alle" sagde han bare og sukkede imens han trak på skuldrende, han kæmpede ikke meget, så om han var stærk vidste han ikke.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 15:21

Hun betragtede ham med et hevet øjenbryn da han sagde det”Virkelig”overasket det blev hun over de ord han havde sagt, hvis han ikke kunne tale hvis han nåede ti, hvordan skulle de så holde samtaler i gang.”Jamen så må du blive nød til at holde dig under ti jo”sagde hun med et bredt smil på læben. Hun kunne ikke lade vær med at smile hun fandt det lidt morsomt. Og gad vide om Dean kunne holde sig under de ti det var jo aldrig godt at vide. Alexi måtte holde øje med ham, for nu havde hun endelig en at snakke med, og det ville blive så træls hvis det endte med han skulle lave fagter med armene og alt det der. Sådan mimer agtigt…Nej det kunne Alexi slet ikke forstille sig, så hendes øjne og opmærksomhed var rettet mod Dean. Hun rækte en lillefinger hen mod ham”I promise i will keep my eye on you Dean”sagde hun venligt, dog vidste hun ikke om det enlig var et løfte eller bare sådan noget lidt fulde snak agtigt noget.

Hun grinte af ham lidt ikke ondt ment, mere kærligt ment”Nå det skulle jeg vide hva”grinte hun og puffede lidt til ham. Så kiggede hun op på himlen, hun nød øjeblikket hvor hun bare stod der på græsset ved siden af Dean, og bare kunne se på den klare nattehimmel og på stjernerne…Men! Det blev hurtigt ødelagt af en knurren, som Alexi lidt efter lidt godt kunne genkende”Jeg er sulten…”fik hun sagt med et mildt grin. Hendes mave kunne da godt rumle en del når hun var sulten det skulle hun da lige love for da. Det var tit lidt pinligt hvis der var fuldkommen stilhed, og hendes mave bare begyndte at knurre. Hun hørte på Dean og hevede så øjenbrynene ”Ej Dean altså”puffede hun ham efter det han fik sagt om mangel på tøj, ja hvis det stod til ham, skulle det hvist være sommer hele året rundt næsten.

Hun vendte lidt skråt rundt, og lagde en hånd på hans skulder”Det er jeg ked af Dean, hun måtte have været noget specielt”sagde hun med et opmuntrene kejtet smil –Sådan kunne det hvertifald godt føltes lidt. ”Men fuck hende da..der er masser af andre fisk i havet, du skal bare ud med fiskestangen”grinte hun mildt, og prøvede at opmuntre ham lidt…Hvilket hun ærligtalt ikke vidste om det virkede. Hun lyttede lidt og pegede hen mod en bod hvor man kunne købe mad”Jeg stemmer for den bod med mad derover, er du på”spurgte hun med et stort smil. Hun var virkelig sulten, og håbede Dean var frisk på at følge med hende derhen.
”men du skal bare være stolt over du har noget godt blod vel”sagde hun og kløede sig blidt på kinden lidt for at tænke nøje over de ord hun havde sagt –Hvor lød det enlig lidt underligt. Alexi ville godt nok ikke lige bide af Dean, hendes mave havde andre tanker. Hun kiggede hen på ham”Men så må du da være en lækkerbisken”grinte hun med et puf til ham med hendes ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Dean Tirs 13 Nov 2012 - 20:51

Han grinede let og rystede på hovedet da hun sagde at hun ville holde øje med ham: "Jeg er ked af at sige det snuske" sagde han med et flabet grin: "Men jeg har ikke brug for en barnepige" sagde han med et skævt blik og kiggede over på hende med rolige øjne der var helt blanke af alle de ting han nu havde antaget, hun virkede ganske flink, som typen Dean godt gad bruge tid med, ikke så latterlig som mange andre og ikke lige så fucked up som han selv var, to egenskaber der var ret så vigtige når han skulle være i selskab med folk.

Han grinede let over hendes puff: "Jamen det er jo sandt" sagde han som forsvar, han kunne bedst lide sommer, piger i bikini kunne han bruge mange timer på bare at kigge på, og lækre drenge med muskler og six pack. Han var heller ikke selv den dårligst trænede mand på jorden, han var ikke pumpet, det synts han ikke var det fedeste, men ha var bestemt heller ikke ude af træning, trods hans store indtag af øl.

"MAd?" sagde han næsten som et spørgsmål: "Tjoh hvorfor ikke" sagde han med at lille grin og gik i den retning hun nu mente de skulle gå: "Jeg troede ikke vampyre spiste mad?" sagde han og kiggede let spørgende på hende, han huskede ikke Kajika nogensinde havde spist andet end hans blod, men nu var hun jo naturligvis også noget for sig selv: "Yeah, det er også derfor jeg feste rmed mig selv i øjeblikket" sagde han med et grin: "Jeg fejre alt det fisse der venter ude i byen" sagde han med en tydelig beruset stemme imens han rystede på hovedet, han var tydeligt en såret mand - men han skjulte det bag sin ligeglade facade, livet kunne rende ham: "Natten er jo unge!" konstaterede han med et lille grin.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 22:50

”Er du helt sikker på det, for du virker til at være en type man aldrig helt kan få fat i”sagde hun og puffede til ham, med et lystigt grin. Måske var Dean den type, men hun gik ud fra han ville være svær at få fat i hvis hun skulle holde øje med ham. Han var en engel, en meget køn en af slagsne, så måske ville det være lidt lumsk og sjovt at prøve at holde øje med ham. Bare for sjov skyld.”Ved du hvad jeg hygger mig faktisk i dit selskab, jeg troede du ville være rigtig ond, og kold, og badass, og løbe skrigende væk fra mig”sagde hun og kiggede på ham et kort øjeblik. Der var et eller andet over hans øjne hun ikke helt vidste hvordan hun skule forklare det.”Sådan helt chiller agtigt, og helt nede på jorden”grinte hun kærligt, og kiggede på vodka flasken Dean havde i hånden. Og dog så pludselig havde hun fået fat i den”Ikke drik det hele din drunkel dude”sagde hun med et smil.

Alexi brugte lidt tid på at betragte Dean lidt, mest fordi hun ikke helt havde forstillet sig at han var en engel, hun havde godt nok lugtet til hans duft, og havde mærket hans aura. ”Jeg undskylder på mine vejne..Men hvorfor er du en engel”spurgte hun bare lige ud i luften, lidt random måske, men hun var nysgerrig og ville vide det. Så hvorfor ikke spørger ham. Nu håbede hun at han havde det fint med at hun stilte ham det spørgsmål, hun ville nødig komme ind på et emne, der ikke helt var så godt. Hun kiggede på ham, og så lidt rundt inde i parken”Jeg kender ikke halvdelen af de folk her..Men de ser da meget smukke og dejlige ud”fik hun sagt lidt beruset efter at have taget flere slurp af vodkaen.

Dog hørte Alexi godt han nævnte mad og der lyste hun næsten op.”Nogle vampyrer gør andre gør ikke, jeg er den type der gør, elsker kød, og godt mad”sagde hun og kunne ikke lade vær med at grine.”Mad glad vampyr tøs”grinte hun så mens hun kiggede mod boden.”Og nu har du jo en feste makker”sagde hun venligt og helt glad og frisk på at party..-Så godt nok i en park men det gjorde vel ikke så meget. ”Der ligger hvist et diskotek et sted eller nej vent der ligger hytter rundt omkring”hendes stemme var rolig, og helt blid i det. Blikket flakkede rundt fra det ene hjørne til det andet, til oppe og nede og lidt hist og pist.”Natten er virkelig smuk, og vildt dejlig”nikkede hun til Dean, hun elskede natten, så friskende, og så meget at opleve.

Så nåede hun hen til boden, hvor hun kiggede rundt for at finde menukortet tingen, eller ja et sted hvor der stod hvad mad de havde herinde. ”Fandt det!!!”skreg hun nærmest men dog meget venlig skreget. Hun rettede Dean s hoved så han kiggede op ad”Se Dean der , lige der, der er vejen til lykke!”sagde hun og kunne slet ikke lade vær med at grine lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In love with the world... Empty Sv: In love with the world...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum