Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bloody pleasures [xxx] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bloody pleasures [xxx] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bloody pleasures [xxx] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bloody pleasures [xxx] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bloody pleasures [xxx] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bloody pleasures [xxx] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bloody pleasures [xxx] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bloody pleasures [xxx] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bloody pleasures [xxx] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bloody pleasures [xxx] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bloody pleasures [xxx]

Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 22:11

Sted::Hotellet værelse 263
Tid::Lidt over midnat
Vejr::Koldt og det sneer
Omgivelser::de ting som nu er på værelset
Påklædning::Sort skjorte som ikke er knappet helt, et par sorte halv slidte jeans og et par fine sko

Emnet er til Marishka

Indeholder blod
_________________________________

Tænk at der kunne være så koldt, men at man ikke kunne mærke det? Mange fandt det underligt at denne person gik gennem de næsten menneske tomme gader omkring midnat. Hans sorte skjorte var næsten dækket af den sne som nu dalede ned fra himlen denne smukke november nat. De fleste folk ville syntes han var skør da de var pakket ind i store jakker med hue og halstørklæde, mens han bare gik i gaderne kun i sin skjorte, som også stod lidt åben. Han frøs slet ikke, men det var fordi han mere eller mindre hade vendt sig til det, eftersom han ikke havde nogle steder at bo længere. Da han endelig kom derhen hvor han skulle, så han på den store bygning og sukkede. Hvorfor havde han i det hele taget sagt ja til at gå her over? det var jo kun Terre's fine mennesker som boede et sted som dette og det ville være synd at sige han var en af deres slags.

Stilheden overfaldt ham nærmest da han trådte indenfor. Der var ikke en eneste person der inde, ikke engang ved skranken. Han så sig omkring og hamrede på klokken " Ja ja! " lød en stemme. En forvaklet kvinde kom frem fra baglokalet og så på ham med store øjne " Du må være Miss Marishka's gæst... Hun er på værelse 263, hun venter dig" sagde kvinden og så i retningen af trappen inden hun hostede og vaklede tilbage ud i baglokalet. Uden at sige noget begav den unge mand sig op af trapperne for at finde værelset som han var blevet henvist til. Han kunne mærke inden i ham hvordan hadet voksede, men på samme tid lyst. Han kunne ikke komme uden om at han syntes as hun var en fræk sag, men han vidste til gengæld også at han var yngre end hende og derfor næppe ville se ham som andet end sin skabelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Sv: Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 22:55

Hendes vrede voksede som hun nærmede sig hotellet, trods sneen var ved at pisse hende af. Hun vidste ikke noget værre end sne. Det var ikke fordi hun frøs, eftersom hun var vampyr og ikke rigtigt kunne mærke kulden mere. Hun sukkede kort inden hun rettede på en lok hår som var faldet ned foran hendes øjne, hvilket fik hende til at stoppe op kort og kigge ind i et af de sorte vinduer, for at se hvordan hun så ud. Der var intet af hendes makeup eller noget der var ødelagt, så hun så perfekt ud, efter hendes egen mening i hvert fald. Hun greb fat i døren ind til hotellet og sukkede kort inden hun prøvede at finde et smil frem, trods det ikke lykkedes hende så godt. Bag skranken stod en lille sammenkrummet kvinde og så op på hende “ Velkommen til hotellet hvad kan jeg hjælpe med?” sagde hun og sendte hende et forsigtigt smil “ Et værelse til to.:: Er det muligt?” spurgte hun og bed sig kort i underlæben inden hun så over på tavlen hvor de mange nøgle kort hang. Kvinden nikkede kort og vendte sig om for at gribe om en nøgle “ værelse 263” sagde hun og pegede i retningen af trapperne. Hun fulgte kvindens instrukser og gik oven på med et smil på læberne.

Inde på værelset var der som hun havde regnet med, noget der lignede en stue, et køkken, et badeværelse og et rummeligt soveværelse. Hun nikkede kort over værelset og lukkede døren bag sig. Hun gik hen og satte sig i sofaen og ventede nu bare på hendes gæst ankom, hvilket ikke kunne vare længe, eller det håbede hun ikke, eftersom hun havde aftalt han skulle være her til midnat, men nu ville det jo vise sig om han kom eller ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Sv: Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 23:41

Han sukkede kort over tanken over at hun sikkert sad der inde allerede og ventede på ham. han tog fat i håndtaget og smilte kort for sig selv inden han gik ind. Han så sig omkring inden han lukkede døren bag sig, lettere nervøs over igen at skulle møde hende, det var jo efterhånden noget tid siden de sidst havde set hinanden. Sidst han havde set hende var et af hendes mode shows for omkring 1 år siden om sommeren, men der var han godt gemt blandt den store menneskemængde, hvor hun ikke kunne få øje på ham. Han lod kort en hånd glide gennem hans hår inden han rømmede sig " Marishka?" lød hans stemme roligt. Han prøvede at kæmpe imod hans nerver. Han havde haft en dårlig dag i forvejen, så det hjalp ikke ligefrem at hun legede med hans tålmodighed.

" Marishka er du her inde?" sagde han stille og sukkede kort inden han gik ind i det der skulle forstille stuen og så hende ligge på sofaen. Et forsigtigt smil kom frem på hans blege læber, kun så man lige kunne skimte hans hjørnetænder " Jeg vidste du var her inde... Jeg kunne dufte din rosen parfume" sagde han og tog en dyb indånding og lukkede kort sine øjne. Det var det han huskede bedst ved hende. Det var hendes parfume, den søde duft af friske røde roser. Han slap åndedrættet og pustede luften ud igen og lod hans øjne fokusere på hende, trods hun vendte med krop og ansigt fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Sv: Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 13:19

Hun bevægede sig slet ikke da hun hørte han trådte indenfor på hotelværelset. Hun hørte godt han kaldte på hende, men det afholdt hende stadig for at svare på hans kald. Da han kom ind til hende og kommenterede duften af hendes parfume fnøs hun kort “ Er det virkelig det eneste du kan huske mig for Yazu?” sagde hun stille stadig med ansigtet vendt væk fra ham “ Det skuffer mig virkelig… “ sagde hun derefter og vendte sig om for at se på ham med et smil på læberne. Hun havde på fornemmelsen at det ikke var det eneste han kunne huske hende for, hvilket ville være underligt, efter det mærke hun har givet ham hen over brystkassen. Hun rejste sig fra sofaen og fnøs kort “ Hvordan har arret det?” sagde hun og gik over mod ham og lå sin hånd mod hans bryst og puffede kort til ham.

Hun gik op ved siden af ham og så på ham medet skævt smil “ Du må have savnet mig… Jeg kan mærke det på dig” sagde hun og smilte igen. Hun var slet ikke i tvivl om at han inderst inde havde ventet på endelig at se hende igen. Hun lod kort en hånd glide gennem hendes lange mørke hår og sukkede “ Yazu.. Du skuffer mig” sagde hun og sukkede dybt. Hun var virkelig ikke stolt over ham overhovedet. Hun havde skabt et monster efter hendes eget hoved, hvilket jo ikke var meningen, hun ville have skabt en vampyr, som var trofast mod hende og ville hjælpe hende med hvad end hun ville have ham til, men i stedet for var der kommet en voldsmand og voldtægts forbryder ud af ham i stedet for. Og nu… Fortrød hun inderligt hvad hun havde gjort den dag for 50 år siden.

Hun gik igen helt op bag ham og lænede sig ind mod hans øre “ Morder….” hviskede hun og blev stående. Hun vidste udmærket hvordan hun skulle tricke hans temperament. Hun sukkede kort inden hun trak sig tilbage og gik over i sofaen og satte sig, dog denne gang med fronten til ham, bare for at se om hun var ved at få ham til at briste, trods hun vidste der efterhånden ikke skulle ret meget mere til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Sv: Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 17:52

Han sukkede kort over hendes ord og lod kort en hånd glide gennem det skulder lange hår inden han rettede blikket mod hende. han fnøs over hendes ord og nikkede kort " ja jeg husker dig især for din gennemtrængelige duft af rosen parfume" sagde han og holdt hans blik fast på hende. Da han hørte hendes ord om at skuffe hende fnøs han kort " Jeg gør bare alt for at overleve" sagde han stille og så ned af sig selv da hun nævnte det med arret " Det har det fint Marishka.. Det løber ingen.." mere nåede han ikke at sige før han tumlede baglæns af det puf hun gav ham i brystet.

Han bed tænderne sammen idet hun kom op ved hans side. Yazu skulle koncentrere sig meget for ikke at hamre hende sådan en, hvilket dog var tæt på. Han himlede med øjnene og sukkede " Marishka.. En hver vampyr, savner ikke sin herre som dig... Jeg er ikke et svagt individ" sagde han og så på hende ud af øjenkrogen. Det var efterhånden tæt på han ikke kunne styre sig. Skuffede hende? hvor mange gange skulle han mon have det at vide? Sikkert mange gange, men hvis hun blev ved, ville han uden tvivl ikke kunne holde sig tilbage.

Da han hørte hendes ord blive hvisket ind i hans ører, kneb han sine øjne svagt sammen og så efter hende da hun gik over i sofaen igen. Han gik over mod hende i et hurtigt tempo og greb omkring hendes hals " Virkelig! Er jeg morder? Bare fordi jeg er den som klarer sig bedst af os to Marishka!" hvæsede han og greb hårdere fast omkring hendes hals " Jeg kunne jo bore mine tænder ind i din hals og næsten tømme dig for blod og så sætte mig i sofaen og se på mens du ligger og forbløder! Hvad siger du til det din skøge!" hvæssede han og slap hende derefter i et ryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Sv: Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 21:46

Et smil kom frem på hendes læber da hun hørte han nævnte hendes rosen duft " Det glæder mig" sagde hun og sukkede kort over ham. Tænk hun overhovedet havde brugt sin tid på sådan et væsen som ham! Hun kunne nærmest ikke tilgive sig selv. Hun lod kort en hånd glide gennem det lange mørke hår og lukkede kort sine øjne, men åbnede den så med blikket rettet mod ham.

Hende et svagt individ! HAH! det var nok det sidste hun nogensinde ville blive, men hun måtte give ham ret på en måde... En vampyr som savner sin herre er svag... Men hun ville ikke fremstå svag, hun ville ikke bukke under bare fordi Yazu kendte hendes store svaghed. Nemlig at kalde hende svag, eftersom hun inderst inde godt vidste det var det hun var " Hvor våger du! Jeg som er din skaber!!! Du skal ikke tænke på at snakke sådan til mig Yazu!" hvæsede hun og blottede sine tænder imod ham.

Idet hun så han for over mod hende bed hun tænderne sammen og nåede ikke væk. Hun mærkede hans faste greb omkring hendes hals, hvilket fik hende til at hive efter vejret. Hans ord fik hende til at smile koldt til ham " Du.. Tør ikke" sagde hun stakåndet, eftersom han stadig havde fat omkring hendes hals. Da hun hørte ordet skøge og mærkede han gav slip, kom et koldt smil frem på hendes læber " Jeg vidste du ikke havde nosser nok til at gøre det... Du kan ikke engang få dig selv til det! hahahahah!! Yazu... Og de siger du er frygtindgydende!!! Jeg kan ikke se andet end en lille hundehvalp foran mig" sagde hun med en kold stemme, inden hun rejste sig og stillede sig helt på af ham.

Langsomt begyndte langsomt at blive røde, eftersom han virkelig havde fået hende op i det røde felt, hvilket uden tvivl ville gå hen og ende galt " Du skal ikke komme her og tro at du ejer det hele! Du er ikke en skid bedre end mig Yazu! Det ved du!" hvæsede hun og skubbede igen mod hans brystkasse " Lad os engang se om dine ar er som jeg husker dem" sagde hun og svang sin ene hånd mod ham, hvor hendes negle nu var blevet længere. Hans skjorte blev revet over som om han havde været oppe og slås med et kæmpe kattedyr. Svagt kunne man skimte de 3 ar hun havde givet ham ved deres sidste møde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Sv: Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 13:50

Han så på hende med et lige gyldigt blik i øjnene og sukkede kort over hende " Hvor vover du at blotte dine tænder mod mig kvinde! Jeg som har støttet dig i alt! som har hjulpet dig så mange gange og nu står du som et dyr og truer mig!? " sagde han med et irriteret toneleje. Der var slet ingen tvivl om at han var sur og aller mest havde lyst til at gå, men han vidste at hun ikke ville lade ham gøre det. At hun sikkert havde folk til at stå uden for døren for at være sikker på der ikke kunne komme nogle ind eller nogle ud.

Han hvæsede mod hende, som en kat der netop lige var blevet trådt på halen " Du skal ikke engang tænke på at sige det Marishka! Du er ikke bedre selv når det kommer til din egen herre, er du vel!? Du går jo bare i hans skygge og gør alt hvad han siger..: Du kan jo ikke engang tage dig sammen og bryde de lænker, som holder dig! Du er så svag! " vrissede han og kneb kort sine øjne sammen. Hans øjne var allerede røde og man var ikke i tvivl om at han havde mest lyst til at springe på hende. Bare bore sine tænder ind i halsen på hende og få det hele afsluttet. Men han kunne ikke, der var noget som holdt ham tilbage, kærligheden til Marishka var for stor for ham... Han ville dog ikke indrømme at han rent faktisk havde følelser for hende.

Da han så hende komme over mod ham, blev han stående. Han flyttede sig slet ikke ud af flækket, heller ikke da han mærkede hendes negle ødelægge hans skjorte " De har det fint" sagde han og skubbede kort til hende. Han fandt sig ikke i at hun sådan uden videre ødelagde hans tøj, men det var sådan hun var... Det havde han efterhånden lært " Hah... Du er ikke kvinde nok til at komme over og ødelægge skjorten fuldkommen som sidst? Jeg vidste du ikke havde det i dig " sagde han og smilte koldt til hende. Der var ingen tvivl om at han nu var blevet skadefro. Han ville se hvor langt op i det røde felt han kunne få hende inden hun gik amok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Sv: Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 23:28

Hun så på ham med et smil på læberne " Du har virkelig ikke lært det endnu Yazu?" sagde hun og smilte kort til ham. Hendes tænder var blottede mod ham og hun var ikke i tvivl om at han havde lyst til at myrde hende, sådan som hun var overfor ham, men hun var ligeglad. Hun sad nærmest bare og ventede på han gik amok på hende, borede hans tænder ind i hende og fik det overstået, men trods det vidste hun også at han ikke kunne få sig selv til det.

" Jeg er svag ja... Men jeg indrømmer det gerne i forhold til dig... Jeg er ikke en kujon og lader ikke min herre i stikken hvis han har brug for mig! Og hvor var du da jeg blev overfaldet!? Du var ude med en eller anden skøge! Men det undre jo ikke nogen!" hvæsede hun tilbage til ham. Hun rejste sig igen op og gik helt op af ham og hev ham ind til sig i resterne af den skjorte hun for kort tid siden havde ødelagt " Du er og forbliver mit legetøj... Det ved du godt Yazu... Og jeg vil bruge dig på en hver måde som jeg lyster... " sagde hun og lænede sig ind mod ham og kyssede hans hals og trak sig derefter væk igen.

" Du ved udmærket hvad jeg vil gøre ved dig" sagde hun og smilte kækt til ham inden hun vendte ryggen til ham og så i retningen af vinduet " Det skal være nu hvis du skal tage din hævn.. " sagde hun med et smil på læberne. Hun ventede bare på at han sprang på hende, borede tænderne i hendes hals og derefter lod hendes krop falde til jorden, mens han ville stå og se på hun langsomt mistede livet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody pleasures [xxx] Empty Sv: Bloody pleasures [xxx]

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 8:27

"Hvor jeg dog elsker du er så ligefrem min kære" sagde han med et kort smil på læberne og sukkede kort over hende " Det er bare en skam det ikke virker på mig mere " sagde han så og mærkede hvordan hun stillede sig op af ham som en kælen kat. Han kneb kort øjnene sammen idet han mærkede hendes tunge mod hans hals "Hvor våger du..... " sagde han stille idet hun igen trak sig tilbage. Marishka vidste godt hvad der skulle til for at få ham til at ' falde til ro' igen.

Han så på hende da hun vendte ryggen til ham og bed sig kort i underlæben. Det var for nemt bare at springe på hende nu, hun serverede sig nærmest til ham, han ville hellere have noget modspil, i stedet for at hun ikke kæmpede imod " Marishka... Det er for nemt" sagde han og stillede sig op bag hende og greb fat i en tot af hendes hår og hev hendes hoved bagover " Sig mig.... Er det virkelig det du vil? Lade mig fortære sig som de væsner jeg finder ude i gaderne og dræner fuldkommen?" sagde han og smilte koldt til hende inden han lod en finger glide ned over hendes ene kind.

Han holdt hende stadig ind til sig da han lænede sig ned mod hendes hals " Er det virkelig Marishka?" sagde han igen med et kort gnæk i stemmen inden han kort lod sine tænder strejfe hendes blottede hals " Mhm... Bare tanken om smagen af dit blod igen giver mig en forfærdelig lyst til at bore mine tænder langt ned i din hals og drikke dit blod, til der ikke er meget tilbage og så bare lade dig falde til jorden og se dig forbløde som den forbandede skøge du er!" hvæsede han og skubbede hende med sådan en kraft at hun ville falde ned på knæ hvis hun ikke fandt balancen inden selvfølgelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum