Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Secret Heart... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Secret Heart... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Secret Heart... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Secret Heart... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Secret Heart... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Secret Heart... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Secret Heart... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Secret Heart... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Secret Heart... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Secret Heart... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Secret Heart...

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Secret Heart... Empty Secret Heart...

Indlæg af Raquel Man 3 Dec 2012 - 20:16

Sted: Havnen, i et af de store forladte rum der engang har været kølerum.
Tid: 13.30
Omgivelser: Ingen
Vejr: Solskind

Amber gemte sig inde i en af de gamle kølerum i de gamle fiskebygninger ved havnen, der havde sikkert ikke været folk der i flere årtier, men hun vidste ikke hvor hun ellers skulle gå hen, solen stod nu højt på himlen og hun ikke gå nogle steder, hun følte sig fanget og fustereret. Bare tanken om at hun havde skændes med Matic havde været helt forfærdelig,for hun elskede ham, men noglegange så gik han bare over stregen og det var bare blevet for meget for hende.

Hun sad med benene trukket op under sig og snøftede let imens hun mærkede de blodrøde tåre der løb ned af hendes kinder, hun kunne ikke gå tilbage til ham selvom hun havde lyst og hun sad bare og stirrede på sin mobil telefon i håb om at han ville skrive til hende og overvejede om hun skulle ringe til Katy og fortælle havd der var sket. Men hun vidste Katy ville blive bekymret og Amber havde jo endnu ikke fortalt hende at hun var vampyr.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Man 3 Dec 2012 - 23:17

Josh kom gående hen af havnen og sparkede til en dåse der lagde der og skramlede hen af asfalten... han var irriteret på Willow... Hun udnyttede ham gang på gang og hun ville aldrig indse hvor meget hun faktisk gjorde... Og da slet ikke så hun hvor meget han faktisk ændrede sig bare for hendes skyld... Fucking kælling...

Han sparkede hårdt til dåsen mod en dør og han var overrasket over at den åbnede sig lidt... han gik tættere på og åbnede den så stille og gik ind og kiggede rundt... Det var dog alt for mørkt og lyset virkede ikke...

Han gik længere ind mens han stille lyste rundt med sin telefon... Han var altid så pisse nysgerrig og så var han naiv... Det var et helvede...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Man 3 Dec 2012 - 23:30

Amber kunne mærke hvordan hendes tåre blev ved med at trille, hun prøvede at tøre dem væk men det eneste der skete var at de blev ersatattet med nye, hun blev helt stille og stoppede med at snøfte da hun pludseligt hørte en lyd: "Hallo?" sagde hun stille og håbede virkeligt ikke det var nogen der ville gøre hende ondt.

HUn tog fat omkring sin mobil telefon og klyngede den ind til sig så hun kunne ringe til nogen hvis der skete noget, også selvom hun nærmest kun kendte Matic og Katy, men var han så sur så han ikke ville hjælpe hende hvis nogen overfaldte hende: "Er der nogen?" sagde hun og så i mørket en skikkelse og et skarpt lys fra et eller andet, nok en lommelygte eller måske en telefon: "Please lad være med at gøre mig noget" sagde hun og lukkede øjene af bare skræk.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Man 3 Dec 2012 - 23:36

''Hallo...''

Han gik bare hen imod lyden... Han smilede stille for sig selv og hørte hende så igen og han skulle lige til at sige noget da han faldt over et eller andet og landede på maven lige foran hende og han kiggede stille op på hende... han smilede bare venligt til hende...

''Hvorfor skulle jeg dog ville gøre dig noget?''

Han satte sig op og med et lille smil, et oprigtigt smil han ikke havde haft længe gled frem på hans læber og han kunne se hun havde grædt... han kiggede på hende og lagde en hånd på hendes skulder...

''Navnet er Josh.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Man 3 Dec 2012 - 23:44

Hun blev sidende og trykkede på kontakten ved siden af sig så lyset i rummet tændte og de nemmere kunne se hinanden, hun sad kun i mørket for at føle sig mere alene og for ikke at føle rummet så stort: "Amber" sagde hun og smilede let grådkvalt til ham imens hun tørrede tårene væk fra sine øjne.

"Arbejder du her?" spurgte hun: "Jeg troede ikke at der arbejdede flere folk her..." sagde hun og kiggede rundt: "Faktisk troede jeg at jeg ville være alene" sagde hun og grinede let iimens hun fortsat tørrede de sidste at hende tåre væk i hende sorte ærme: "Men hyggeligt at møde dig" sagde hun da hun fornemmede at han var venlig og smilede let da hun duftede hans blod, et menneske!
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Man 3 Dec 2012 - 23:48

''Det var da et sjovt navn...''

Han smilede stille til hende og kiggede bare stille rundt mens han forsigtigt satte sig ned ved siden af hende. Hvad mon hun lavede derinde... Han forstod det ikke rigtigt... men hun havde vel en grund til det... Han regnede ihvertfald med at hun havde en grund...

''Nej jeg kom bare fordi... Var ude at gå... Blev bare træt af en kælling så jeg skred herhen hvor jeg kunne være væk fra hende...''

Han smilede bare stille og roligt til hende, han kunne godt fornemme at hun havde problemer og de var sikkert lignende, men han orkede ikke at snakke om problemer lige der..: ahn kiggede bare på hende...

''Tænker dit er nogenlunde det samme... Men gider faktisk ikke snakke om det... Jeg vil helst glemme ihvertfald... dig?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Man 3 Dec 2012 - 23:52

Hun smilede let. "Et underligt navn?" sagde hun undrende: "Det betyder rav.. Du ved det gule i havet... Amber" sagde hun og smilede, det var hendes mor der elskede ting der havde noget med natur at gøre, hendes søstersøster hed Autumn som jo også var natur relateret. Amber og Autumn.

"Hvor ved du det fra?" spurgte hun da han sagde at han gættede på at hendes var nogenlunde det samme: "Jeg har bare en kæreste der af og til er lidt for meget" sagde hun og sukkede: "Først så voldtog han mig.. sådan halvt, også var han mig utro... oogså er han bare dårlig til at forstå et nej" sagde hun og sukkede imens hun mærkede endnu en tåre trille og hun let grinede bare fordi det hele var så latterligt: "Men jeg elsker ham jo alligevel" sagde hun og smilede let og kiggede op på ham.

"Men ked af at høre dit kærlighedsliv er lige så besværligt" smilede hn kort og lagde hovedet tilbage i mod væggen. Han var ret så lækker, faktisk meget lækker- det havde hun ikke bemærket før nu.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Man 3 Dec 2012 - 23:58

''Hvordan kan du dog elske nogen der halvt om halvt har voldtaget dig?''

Det kunne da godt være at det var ham der var den sære men det gav ikke ret meget mening... han kunne slet ikke forstå noget af det... Det gav ikke mening i hans hoved men det var jo egentligt ikke noget han skulle blande sig i... Han lagde hovedet på skrå og kiggede på hende som hun sad der... Han kunne ikke lade være med kort at have en tanke om sex med hende men slog den væk...

''Og han respekterer dig heller ikke?''

Det var sådan han tolkede det med at han ikke kunne tage nej for et nej... Han så bare på hende og måtte erkende at tanken kom tilbage denne gang dog mere specifik omkring at han gerne ville rides, men igen slog han den tanke væk...

''Men hvorfor være alene herinde?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 0:00

"Fordi det var jo ikke voldtægt" sagde hun og forsvarede ham vel egentligt: "Han stoppede bare ikke da jeg sagde det" sagde hun og kunne godt høre det lød mærkeligt: "Og jeg ved godt at det lyder fuldstændig langt ude og sindsygt, men jeg elsker ham alligevel" sagde hun med et lille tøvende smil og kiggede over i mod ham: "hvad med dig kæreste?" spurgte hun og kiggede i mod ham.

"Fordi at jeg blev sur og gik min vej...." sagde hun og sukkede: "Også kom solen frem" sagde hun og blottede sine hjørnetænder: "Så jeg kan ikke gå udd før om... 7 timer" sagde hun og kiggede på sit ur der talte i lyse og mørke timer: "Jeg havde bare brug for at tænke lidt" sagde hun og sukkede imens hun kiggede over i mod ham: "Hvorfor er du hernede?" sagde hun stille.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Tirs 4 Dec 2012 - 8:45

''Jeg har ingen kæreste... Det er en jeg elsker og er vild med... men hun lader mest af alt til bare at udnytte mig, men alligevel kan jeg ikke holde mig væk fra hende...''

Han sukkede da han havde sagt det fordi det var simpelthen så irriterende og underligt. Det var ikke noget han helt forstod sig på men nu måtte han jo forsøge at forklare det hvis det var...

''Men det lige meget...''

Han smilede ret bredt og hans stemme var alvorligt for at vise at han var helt sikker på det og virkelig mente at han ikke gad snakke om det. Han hadede at snakke om hans egne problemer... Og lige der orkede han heller ikke andres...

''Aha...''

Han nikkede lidt da hun viste at hun var vampyr. Ja det gav da mening hvad hun lavede inde i det rum så... Han grinede lidt for sig selv, og kiggede rundt...

''Et tilfælde at jeg opdagede her var åbent.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 11:04

Amber kunne ikke lade være med at grine let da han forklarede om hans kærligheds forhold: "Nå jamen det lyder jo også lidt fuucked up" sagde hun og grinede, så var hendes da i det mindste en smule mere, normalt. Eller næ, det var det nu nok egentligt ikke, men han boede da selv i et glashus.

"Well her er ret stenern" bekræftede hun da han kiggede rundt i rummet: "Men jeg havde bare lige brug for en pause" sagde hun og smilede stille imens hun lagde sin telefon tilbage i lommen som hun ellers havde taget frem så hun kunne ringe til nogen hvis han nu havde været morder eller voldsmand: "Jamen hvis du keder dig så har jeg da..." sagde hun og kiggede på sit ur: "Seks en halv time jeg mangler underholdning i" grinede hun let og rystede opgivende på hovedet, hvor var det dog også bare pisse besværligt at være vampyr.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Tirs 4 Dec 2012 - 11:24

''Ja det gør det jo nok... Jeg ved sgu ikke lige frem om det er helt galt... Jeg ved bare at jeg er uhjælpeligt vild med hende...''

Han smilede stille til hende og sad bare og vidste ikke hvad han skulle sige til hendes kedsomhed. Han ville gerne hjælpe hende men han vidste da ikke om han kunne hjælpe hende på nogen måde... Han måtte vel bare spørge hende om hvad han kunne gøre for at hjælpe hende, hvis hun da vidste noget han kunne gøre?

''Jamen har du da noget i tankerne jeg kan gøre for at hjælpe dig med din kedsomhed?''

Han kom kort til at tænke på willow og det at have sex med hende som et tidsfordriv men han slog igen disse urene tanker væk igen hurtigt... det var jo ikke noget for en som ham.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 11:34

Hun rystede bare på hovedet og grinede let og tørrede resterne af de røde blod væk fra hendes kinder og kiggede over på ham: "Ingen idé... Det er bare meget hyggeligt at snakke med nogen" sagde hun og kiggede over på ham, hans blod var frisende, meget endda og hun kunne mærke hvordan hendes krop nærmest trak sig i mod ham for at bide ham, men hun gjorde det ikke lig enu, men hendes hjørnetænder stod klar.

"Undskyld, det er bare fordi du lugter godt" sagde hun og holde sig skamfuldt over munden og kiggee lidt genert væk, hun havde kun forvandlet sig for Matic's skyld og selvom hun ikke fortrød det så havde det da sine ulemper.

"Du er menneske" konstaterede hun og kiggede i mod hm uden at forvente et´svar på det: "Det var jeg også indtil for en måned siden" sagde hun stille.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Tirs 4 Dec 2012 - 11:49

''Jamen så lad os da bare snakke.''

Han smilede stille og kiggede på hende. Betragtede hende roligt, og vidste ikke hvad han skulle sige til det med at hun sagde ahn duftede godt, ikke fordi han tog det som et kompliment da han jo vidste hun var vampyr, og hvis hun ikke havde spist eller var tilskadekommen var det jo klart hun havde svært ved helt at styre sig selv...

''Det gør ikke noget... Men har du da brug for blod siden du siger jeg dufter godt?''

Han kiggede stille på hende og nikkede bare... Lige det vidste han ikke hvad han skulle sige til. Det var jo ikke noget han havde været udsat for før... derfor var det lidt svært...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 11:54

"Nej det er ikke derfor" mumlede hun bag sin hånd som hun stadig holde op for at dække sine tænder: "Det er fordi jeg næsten lige er blevet forvandlet, så det er lidt svært at holde styr på det hele" sagde hun stille og kiggede over i mod ham: "Min kæreste forvandlede mig, jeg var også menneke før" sagde hun stille.

Hun havde det fint med hvad hun var og også hvad hun havde været: "Men bare rolig ejg bider dig ikke" sagde hun og prøvede nok mere at overbevise sig selv end ham: "Men hvad er så din plan nu? Overfor din ikke kæreste...." sagde hun og kiggede nysgerrigt på ham imens hun let smilede: "For jeg har virkeligt ingen plan, andet end at tage hjem..." sagde hun og kiggede i mod udgangen, men hun var jo desværre fanget.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Tirs 4 Dec 2012 - 11:58

''Okay... Så må han jo alligevel kunne lide dig hvis han vil gå så langt til at gøre dig udødelig?''

Han så stille på hende og smilede sagte... Han vidste ikke om det gav mening eller om han bare lød som en eller anden fortabt dum unge, som sagde et eller andet sært uden at vide noget om hvad han talte om... han kiggede så lidt rundt mens hun fortalte videre og endda spurgte om noget...

''Hvad jeg har tænkt mig? Det ved jeg ikke... Ikke udover at jeg ikke vil opsøge hende... Men det er svært... Hun har gjort noget ved mig så jeg konstant tænkter urene tanker og har ja...''

Han rødmede kort og først da han havde kontrol over sine tanker kunne han tale ordentligt igen...

''...Lyst til hende...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 12:05

"Jeg tror da også på at han godt kan lide mig" smilede hun: "Men det betyder jo ikke at vi er enige i alt hinanden gør" bekræftede hun, lige nu havde hun egentligt mest lyst til at tage hjem på hotellet og kysse og kramme ham, men hun følte sig fanget i dette lille latterlige rum sammen med en fyr hun ikke rigtigt kendte.

Amber kunne ikke lade være med at grine let over det han sagde: "Gjort noget ved dig?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå: "Noget du vil uddybe?" sagde hun da hun var en smule forvirret over hvad det egentligt var han sagde. Brugte hun evner på ham? Eller sådan noget i den stil: "Er hun også vampyr?" spurgte Amber, nysgerrig som hun nu engang var.

Hun smilede stille til ham: "Må jeg godt ligge på din skulder?" spurgte hun og rykkede hen ved siden af ham og hvilede sit hoved på hans skulder, hun havde virkeligt bare brug for at mærke en smule tryghed i det store rum, især når hendes døde hjerte var så bristet som det var lige nu.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Tirs 4 Dec 2012 - 13:29

Han nikkede bare stille og roligt til hende. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige mere end det der var blevet sagt allerede... Han var totalt i vildrede... han var altid i vildrede. Han vidste aldrig hvad han skulle gøre af sig selv. Han var altid ret forvirret og han blev endnu mere forvirret da hun lagde sig op af ham, men reaktionen var at ligge armene om hende...

''Selvfølgelig...''

Han smilede stille og aede hende blidt over ryggen mens han sad der og holdt hende stille ind mod sig... Egentligt meget rart og så var hun jo også smuk nok, og meget sød, så der skete jo ikke noget... Og selv hvis der gjorde var han jo ingen utro... Mpske det var okay? Han slog tankerne væk...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 13:35

Amber sad bare et par minutter uden at sige noget og mærkede hans kærlige berøring imens hun mærkede hvordan tåre igen begyndte at løbe ned af hendes kinder, de sidste uger havde været så overvældende, forvandlingen, mødet med Lawrence og med Madison, episoden hvor hun var blevet skudt, det med Katy. Alt var baare gået så hurtigt at hun slet ikke havde haft en chance for at tænke over det hele som hun gjorde lige nu.

Amber bevægede stille hendes hoved så hændes læber var tæt ved hans hals, men rørte den ikke: "Må jeg ikke nok bide dig?" sagde hun stille, hun anede ikke hvor meget blod hun havde mistet over sin råd, men hun var træt og følte sig afkræftet, om det var mangel på søvn eller blod anede hun ikke, måske det var en blanding.

En blanding rodet sammen med de mange tanker: "Bare lidt..." tilføjede hun og flyttede ikke blikket fra hans hals.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Tirs 4 Dec 2012 - 13:42

Han sad bare stille og hørte ehndes ord og ahn vidste ikke hvad han skulle sige til det... Han havde jo ikke noget imod det men han ville heller ikke ligefrem dø... Han blev en smule nervøs over hvad der skete... hans eneste svar var bare en lav mumlen for at ginde svar...

''Øhm...''

Han sad lidt og lod hende bare blive ved med at sidde der med blikket naglet til hans hals, og han havde ikke rigtigt noget mere at sige, men han ville dog lige sige okay yil det...

''Så lad gå...''

Han gjorde klar til at lade ehnde bide ham...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 13:51

Hun sagde slet ikke noget eller bevægede sig da han talte til hende, hendes øjne stirrede blot på hans hals som om hun var et rovdyr der havde fået øje på en mus, men da han gjorde det klart at hun gerne måtte lænede hun sig stille frem og kyssede helt blidt og sensuelt hans hals og lod stille sin tunge gøre det sted hun ville bide fugtigt, og efter nogle sekunder med kærlige berøringer satte hun så roligt tænderne i ham og drak fra hans menneskelige krop, en helt ny og anderledes følelse end at drikke fra Matic, hun kunne ligefrem mærke hvordan hans puls gjorde det en smule nemmere.

Hun drak ikke meget af ham, hvad der måske svarede til at glas og hun lod så stille sine tænder bevæge sig ud af hans hud imens hun stille kyssede det sted hun havde bidt så det ville heale men fortsatte dog sine kærlige berøringer med sine læber, han var så dejlig varm og levende.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Tirs 4 Dec 2012 - 13:58


Han slappede af og han nød hendes læbers berøring lige indtil hun faktisk bed ham. Det gjorde ondt. Ja faktisk gjorde det meget ondt, men han tvang sig selv til at slappe af i hele kroppen. Han vidste slet ikke hvordan han skulle reagere men da hun stoppede men blev ved med at kærtegne hans hals sukkede han stille...

Han sad bare og kunne ikke rigtigt gøre noget, men han fik kuldegysninger igennem hans krop, fordi hun var så kold, men stadig var hendes læber bløde og behagelige... han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv mere han var helt forvirret...

Han aede hende stadig blidt over ryggen mens han forsøgte at undgå at hans hænder gled for langt ned men han kunne ikke, og han lod den ene blidt berøre hendes røv men kun kort...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 14:04

Amber var ked af det og hele hendes verden var bare i et kæmpe stort gennemrodet mareridt og hun anede ikke hvordan hun skulle reagere på noget som helst eller hvad hun skulle gøre af sig selv, hun havde brug for at blive trøstet, brug for at føle nærhed også selvom hun godt vidste det var utroligt forkert.

Hun lod sine læber glide længere op af hans hals og kyssede ham stille, hans kind hans øre, hans kæbelinje og hans hage før hun med en finger stille drejede hans hoved og kiggede ham kort i de så utroligt levende og smukke øjne han nu engang havde og kyssede så helt roligt og lidenkabeligt hans læber, helt nervøst og stille som var hun bange for om han ville skubbe hende væk, hvilket hun jo egentligt nok også var. Hendes mavefornemmelse prøvede at overtale hende til at stoppe men hendes lyster kunne ikke.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Josh K. Tirs 4 Dec 2012 - 14:10

Han smilede stille og kunne ikke lade være med at nyde det, og det var også som om han bare fik nydelse som de gange han havde haft sex med Willow. han forstod det dog ikke da hun jo blod kærtegnede hans hals med hendes læber... Han var jo sikker på hun ikke gjorde mere end det... han blev dog lidt paf da hun drejde hans hoved...

''Øhhh.... mmhmhmmm''

Han skulle lige til at sige stop men det blev istedet til en nydende mumlen da han gengældte hendes kys, med den samme lidenskab, og han kunne mærke en ukendt nydelse og hans lyst steg... Det var ikke fair det her... det var simpelthen ikke fair... Han mærkede nogle elektriske impulser men de var som nydelse... Han fattede intet...

Han lagde hende dog langsomt ned og tog hende på røven, og kyssede hende lidenskabeligt, mens han så hende i øjnene... han vidste ikke lige hvad der skete i hans hoved der men han kunne ikke stå imod...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Raquel Tirs 4 Dec 2012 - 14:17

Amber smilede stille og lod sine hænder udfordske hans nakke da han lagde hende ned, og pludseligt så var alle tanker om Matic eller problemer bare helt væk fra hendes sind og det eneste hun tænkte på var ham, den menneskelige skikkelse som var så uforbandet køn, hun kyssede ham fortsat stille og sukkede nydende da han rørte hendes røv.

Amber lod sine hænder glide under hans skjote og ind på hans bare hud og knappede den så roligt op og kastede den af ham imens hun lod sine hænder udforske hans krop og hun igen lod sine læber møde hans. Hun havde selv en sort t-shirt på og løse bukser, intet undertøj, det havde Matic jo ligesom fået til at forsvinde i poolen.

Hun lod sstille sine negle ridse hans hud, ikke så dybt og aggresivt som noglgange, men hun kørte dem nærmere blidt og killende over hans hud.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Secret Heart... Empty Sv: Secret Heart...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum