Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På skolen i lukketid EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På skolen i lukketid EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På skolen i lukketid EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På skolen i lukketid EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På skolen i lukketid EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På skolen i lukketid EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På skolen i lukketid EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På skolen i lukketid EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På skolen i lukketid EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På skolen i lukketid EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På skolen i lukketid

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

På skolen i lukketid Empty På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 14:28

T - 23:45
O - ingen
D - 23 maj 2010
S - High school Di Morga
V - Mørkt skyer der dækker fuldmånen fra tid til tid..
P - det som er på avatar'et + en sort cardigan ud over

Noah sad oppe på taget af skolen. Hendes sorte krøllede hår blæste let i vinden mens hun støttede sig på sin ene arm og viftede lidt med benene. Hun så med tomt blik ud over byen og sukkede dybt for sig selv. *Det er underligt..?* tænkte hun uden at skifte ansigtudtryk. *Jeg føler mig så.. så væk fra mig selv* hun lod den anden hånd glide ned i hendes cardigan lomme og tog sin mobil frem. *23:24 huh?* tænkte hun mens hun så på den lysende mobil skærm..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 14:33

Ting chan gabte af kedsomhed... Hvad lavede hun på dette tid, hun burde være i kirken og spille sin aftens melodi. Men det gad hun ikke idag. Hunu havde sin sorte Le med og sad på den. Hun var i luften og var på vej mod skolen. Hun smilede og fløjtede "Woow stor skole" mumlede hun og kom tættere på. En brise ramte hende, så dte svajede i hendes hår. "Nogen er her" mumlede hun og så sig om. Det var en magisk væsent, men hvor var væsent henne.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 14:41

Noah klappede sin mobil samen og lagde den tilbage i lommen. *Der var noget med en bil* tænkte hun og så op på himlen da hun også gav sig til at støtte med den anden hånd. Hun fik en fornemmelse af der var kommet en anden men tænkte ikke så meget over det. *En bil? på vej til skole* hun tænkte hårdt for sig selv. *og hvordan kom jeg her til?* tænkte hun derefter med det samme tomme blik op mod himlen. Det var først nu hun rigtig lagde mærke til følelsen af nogen andre var kommet og rettede blikket til ned mod skolegården og indgangen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 14:45

Hun så ved indgangen og prøvede at læse hvor der stod "velkommen" hun grinede, og hoppede af sin le, imens hun tog fat om den og så sig om. Stille og mørkt. "Kedeligt" mumlede hun men fornemmede nogen var her.. Hvem mon det var..? Hun gik stille rundt og betragte hvert en krog, entil hun så op. En pige, det var jo en pige.. Hun smilede, en specielt pige.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 14:49

Noah fik øje på en pige med en stor tingeset og betragtede det let indtil hun så det var en le. Hendes øjne blev lidt store mens hun betragtede hende. *Hvem er det?* tænkte hun undrende uden forandring i hende ansigt. *Bil...biiiil* tænkte hun stadig. *Le.. død.. bil* kørte det rundt inde i hendes hoved hun rejste dig op og så ned på pigen mens hendes krøllede hår lod sig bærers af vinden. "Interessant" mumlede hun for sig selv med et lumsk smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 14:56

Hun smilede og gik, op ad... Som om hun gik ad en usynligt trappe. Hun var på højde med pigen og bukkede "Nihao, ellere rettere sagt Godaften" sagde hun venligt imens hun betragte pigen. Vinden bærrede hende og leen. Leen var to m lang. Ting chan så nærmeste igennem pigen og smilede *Aha, en dødsengel, det her bliver sjovt* tænkte hun men blev lidt stille *Hmm hun må virke kold eller måske sur... Hmm det finder jeg jo ud af* tænkte hun tænktsom.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 15:04

Hun betragtede måden pigen kom op på med et lumsk smil. "Goddav" hilste hun og betragtede le'en med et tomt blik. *Bil ulykke! Jeg..* tænkte hun stadig forvirret inde i hoved men intet var at se på hende. Hun tog hænderne ned i lommen og så derefter på pigen *Vi er lige høje? er vi på samme alder?* tænkte hun og tog et skridt tilbage. "Hvem er du så?" spurgte hun med samme lumske smil men stadig et ret så tomt blik mens hun betragtede pigen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 15:09

Hun smilede "jeg er en demon med en le. I min klan kalder man mig 'Pigen med leen' Typisk navn ik.. Man kan jo bare kalde mig 'Døden'" sagde hun kækt og så på hende "og du, du er da en engel. I hvert fald en vidunderlig engel" sagde hun "Men vil" mumlede hun, var det en god ide hun havde gang i. Sagde hun noget forkert *Det er jeg sgu ligeglad, hun virker da hmm forvirrende, lidt ligesom mig* tænkte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 15:16

Noah betragtede hende med et tomt blik. "Det lyder da yderst spændende" sagde hun med et lille smil. Hun fik et mystisk udtryk da hun sagde det sidste og så forbi hende ud over byen. *En engel siger du?* tænkte hun og fik pludselig et skræmt udtryk i ansigtet. *Bil ulykke jeg.. jeg er død?!* tænkte hun og tog endnu et skridt tilbage. *Og nu er jeg en engel, kunne det blive bedre, en dødsengel?* lød det med en kold stemme inde i hovedet. Hun så tilbage på pigen med et koldt udtryk. "Det kan man vel godt kalde mig.." sagde hun og lod hænderne glide ned langs siderne mens hun så på 'pigen med le'en'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 15:21

Hun smilede og så på hende. Da hun stirret på hende, var det som om vinden styrrede mod hende "Mit navn er Ting chan, hvad er dit...?" spurgte hun nusgerrigt. *Hmm ved hun slet ikke hvem hun er..? En engel eller en dødsengel...`* tænkte hun lidt utålmodigt. Hun så væk og vinden holde op med at blæse ind i hende. *Jeg kan måske ikke får mere ud af hende. Hmm hvad laver jeg over hoved her..?* tæntke hun.. Ting chan plejer at være venligt og lidt bange. Men ligenu over for pigen blev hun helt anderledes. Som en rigtig 'Demon med en le'

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 15:27

Noah så på hende. "Mit navn er Noah, dødsengel Noah" præsenterede hun sig med et tomt blik. *Er det mig?!* tænkte hun inde i sig selv. Hun smilede skævt. "Men en engel uden et bid er vel intet?" Mumlede hun spørgende og så undersøgene på Ting Chan. *Det er det nu!* lød den dystre stemme i hende. "Jeg er ny i de her egne, så vejled mig lige hvis jeg tager fejl?" sagde hun med en lidt kold stemme og så på hende, med et lille træk i mundvigen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 15:35

Hun smilede "jeg er på en måde også ny, men har været her længere end dig. Men pas på hvem du er sammen med. Enten rydder du i sengen med et vild dreng. Eller også har du en blodpøl under dine fødder" sagde hun og lo af det "men du er da meget velkommen her. Nogle er også gode af at være sammen" grinede hun og trippede lidt nærmere for at betragte Noah "men, hmm jeg plejer ellers at være flink mod de nye. Hmm ok jeg vil godt vejlede dig, hvis du bare ikke gøre mig noget" sagde hun som om det var kvit det hun sagde.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 15:41

Noah betragtede hende og så undrende på hende da hun lo. "flere interessante ting" mumlede hun for sig selv med en lav latter. hun så stadig med et halvt tomt blik på hende men nikkede mens hun kort løftede sit hår. "Det er okay med mig.. Jeg rør dig ikke.." svarede hun med et lumsk smil. "Men det betyder også at du heller ikke skal gøre mig noget, når du vejleder mig.." tilføjede hun derefter og så undersøgende på hende. *Kan jeg stole på hende..* tænkte hun kort for sig selv og betragtede let le'en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 15:45

Hun bukkede "mit ord er dit... Men hvis bare du gøre noget. Ha.! så får du bare igen" grinede hun og smilede til hende. Hun tænkte sig om "Ok, jeg tænkte, hvem førte dig til døden, siden da du er blivet til en dødsengel... Kan du huske om det var en bevingede person som bærrede sig, eller var det en med en le. Som den her..?" sagde hun og gled langs finger spidsen af den skarpe kniv for enden af leen så på Noah *Hmm jeg tror nu det bare er en engel som førte hende i døden.. Tror jeg* tænkte hun eftertænksom.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 15:50

Noah smilede smørret og begyndte at tænkte sig tilbage. "Øh.." mumlede hun mens hun tænksomt så op i himlen. *Jeg.. bil ulykke men var det enden?* tænkte hun og rystede på hovedet. "Jeg kan huske jeg var i en bilulykke men jeg vågnede igen på hospitalet og.." hun så hen mod hendes le med et undrende blik. "Det var en Engel.. vil jeg tro" svarede hun og så på hende med et tomt tænktene blik. "Jeg mindes ikke at have set andre med en le som du.." tilføjede hun tenksomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 15:54

Hun nikkede "ok, men det er da flot du kan huske det... Nogle engler og dødsengler plejer kun at huske deres død, ved at se på en anden en som er død. Sådan har jeg i hvert fald forstået det fra min klans" sagde hun bestemt og betragte pigen "Englerne er også meget venligt, men kan nu bedre lide Dødengler, der er noget specielt ved dem. Deres sorte vinger" hun så drømmende ud da hun forklade det. *Så smukke* tænkte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 15:58

Hun så tomt op på himlen. "Jeg husker heller ikke ligefrem klart" tilføjede hun og så tilbage på hende. "Jeg holde mig til Dødsengle" sagde hun med en lumsk lille latter. "Men nu når du siger det.." sagde hun tænksomt. "Jeg har ikke følt mig, helt ved mig selv.. her for tiden" sagde hun kort med et tomt blik og kløede sig let i nakken..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 16:09

Hun svajede lidt og en brise ramte dem let
"Hmm måske kan jeg hjælpe dig" sagde hun stille og gik lidt frem og tilbage.
"jeg ved ikke om jeg kan hjælpe dig, men jeg kan da prøve" sagde hun og smilede venligt til hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 16:15

hun så tomt på hende og fulgte hende med blikket mens hendes hår blev båret med vinden men hun lod sig ikke distrahere. "Hvordan?" spurgte hun undrende og så på hende.
Hun stod stille foran hende. *Hvad har hun i tankerne?* tænkte hun og lod hovedet falde let på skrå. Hun og lage hænderne i kryds, med et lille smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 16:23

Hun så på hende "uhm hvad tænker du... Onde tanker om mig. Jeg gøre ikke en flue fortræd, kun hvis den bider mig" grinede hun og satte sig ned. Hun havde lyst til at det begynde at lyne. Bare uden regn. Hun grinede og knipsede for lidt underholdnings skyld. En kæmpe lyn, lynede over dem og det tordnede.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 16:28

Noah rettede langsomt hovedet op mod himlen og så på lynene.
"Smukt" mumlede hun for sig selv. "Selvfølgelig ikke men hvordan kan du hjælpe mig?" spurgte hun tomt og så på hende med et undrende blik. Hun børstede let sin nederdel og satte sig ned på asfalten med et tomt blik..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 16:29

//Bliver desværre nød til at smutte nu.. Måske kan vi fortsætte en anden gang? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 16:34

Hun drejde lidt rundt om sig og betragte de smukke lyn som slog ned. Ingen regn. "Jo ved hjælp af mørkt magi... Dødens magi, som man nu kalder det tror jeg. Jeg har alle elementerne, så måske kan jeg hjælpe dig" sage hun venligt

//seees//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 17:20

Noah nikkede og så op på himlen med et optaget blik. *Det ser så flot ud* tænkte hun og kunne nærmest ikke tage øjnene fra himlen.
Hun rejste sig dog op efter lidt og så på hende, med et lumskt smil. "Hmm" mumlede hun og så stadig på le'en.

//bliver lige nød til at lave min karakter lidt om haha ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 17:28

Hun smilede "kan du lide det.. Du siger bare til at jeg skal stoppe de her lyn og torden brag" grinede hun og så op. Hun elskede når de larmede, så var der fest og farver på en måde.. Men opdaget Noah's blik "Hmm minder min le dig noget..? noget fra din fortid eller..?" spurgte hun lidt.

//Tehe helt i orden//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På skolen i lukketid Empty Sv: På skolen i lukketid

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum