Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et chok - tyler EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et chok - tyler EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et chok - tyler EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et chok - tyler EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et chok - tyler EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et chok - tyler EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et chok - tyler EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et chok - tyler EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et chok - tyler EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et chok - tyler EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et chok - tyler

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

et chok - tyler Empty et chok - tyler

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:40

tid: sen aften
vejr: regn uden for
sted: De host Clup
omgivelser: Mange kvinder

ren gik rundt blandt kunderne, i stramme læder bukser og bar overkrop. Han serverede drinks, og så på de drenge som dansede for pigerne. Ren gik hen og mixede drinks, og satte dem på en bakke. han var for længst holdt op med at tænke på sin fremtid, lige nu tænkte han bare på at tjene penge. Selvom det betød, han muligvis skulle gå i seng med cluppens kunder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 22:45

I det sammen kom en mand ind. En høj mørkhår Dæmon Det var Tyler Rose en ilddæmon, og han bare på en katana som han altid havde på sig vis han følde sig true. Men gjorde ikke brug af det med minder han var trungen til det, men lige nu ville han bare en noget at drikke
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:48

ren så ham og gik hen til ham. "Hvad vil De bestille sir?" sagde han. Hans sorte hår var sat op i en hestehale, så han ikke jokkede i sit eget hår. han hørte en kalde og gik der hen til en kvinde med en drink, og gik så hen til baren og blandede flere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 22:50

" bare en Rusti Mik. og gerne med lidt is og en citron " sagde Tyler og satte sig på en stol, i mens han så rundt stedet var fuld af kvinder selv om Tyler bare sin ring følde han sig. Endnu alene uden sin kone og deres søn som han saven af være smamen med,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:52

ren faldt da en spændte ben for ham. han tabte alle drinkene. "Det bliver trukket fra din løn Rose" sagde chefen. ren sukkede og samlede de knuste glas op. han skar sig, og hev et glad skår ud af sin hånd og healede sin hånd og fik samlet alle skårene op. han smed det ud og blandede nye drinks, og gik hen til tyler med hans drink. "Der er deres drink sir" sagde han og satte drinken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:02

Tyler tog en tår. Og gik hen til Chefen " detr som sket lige før var ikke drengens skyld, en af deres kunder spændte ben for ham og vis det ikke gøre noget betale jeg. For det så blive smadert " sagde Tyler og trak sin pung frem og betale for, det som Ren havde smader
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:05

ren stoppede ham. "Sir en host dreng skal betale, sådan er det" sagde ren. "Spild ikke dine penge på en som mig" sagde han og undgik den kunde som der spændte ben. ren vidste han skulle arbejde 6 mere timer for at få penge igen. eller..han måtte lade en kunde gå i seng med ham. Han tog de tomme glas som der stod på bordene, og gøs, dog uden nogen så det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:10

" nej der er forkert. At du skal trækkes i løn for de som kunden var skyld i og de min herre burte se beder efter, enden de trækker folk i løn for noget som de ikke. Selv var skyld i " sagde Tyler. Og så rasen på Ren´s chef og lag hånden på sin katana,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:12

"Hør her sir, jeg bestemmer over den unge ren der, han arbejder for mig, og sådan er det, han er bare en forældreløs knægt, som hverken kan læse eller skrive, så derfor ejer jeg ham" sagde chefen koldt. ren serverede for en gruppe kvinder som alle lagde 100 kr i hans pung

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:15

" der tage du fejl. Du ejer ham ikke og han er ikke forælderløs fordi han har mig Mit naven er, Tyler Rose og jeg er Ren´s far vis de ikke opføre dem pænt over for ham. Kan de trot at jeg komme efter dem og mig skal de ikke tirre " sagde Tyler, og man kunne se han vrede i hans øjne
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:21

ren hørte ham og faldt, men en kvinde greb bakken og hjalp ren op. ren bukkede som tak og gik hen til baren. han så på tyler og så så chefens kolde blik. ren sank og hentede en ny bakke med drinks. *Hvad mente han med det* tænkte ren og fik et chok, da chefen ville have ren op på scenen til den stang der stod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:34

Tyler skubbe ham væk. Fra Ren " de skal ikke tvinge min dreng til sådan noget vis han ikke vil " sagde Tyler, og snere af en kvinde som ville til at rør Ren. Kvinden var fuld og det brød Tyler sig ikke om og slet ikke at de skulle rør hans søn,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:37

ren så overrasket på ham. "DE lyver, knægten kom fra børnehjemmet, så han er uden forældre" sagde chefen. ren var bange for den mand, og lystrede som en hund. han gik hen til scenen og sank. *så det nu* tænkte han og gik op på scenen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:41

" Nej han er ikke. Og de sjal ikke tvinge ham til at gøre nogen han ikke vil Og Ren kom ned, der fra med det sammen ellers " sagde Tyler og viste at Chefen var ond. Men Tyler var stærker men vis der var flere som hjalp chefen var Tyler på den,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:55

ren kom ned fra scenen, han så på dem. han var bange og følte sig krænket flere gange. "Jeg er nød til det, det er det eneste som jeg kan" sagde han trist. hans stemme sitrede og rystede. han skyldte chefen over 20.000 kr, fordi han en dag havde smadret en vase

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:59

" jeg betale for alt Ren. Har ødelaget og der efter lade du ham være så han kan får sig en uddannlse, som passe ham og det kan han ikke får her " sadge Tyler og tog de penge frem. Som Ren skyldte for at det han var komme til at smader,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 0:05

ren så på ham og sank. da det var betalt. sendte chefen ren ud. ren satte sig på en bænk og ventede. han så mod døren og så så ned. nu kunne han intet jo. han gabte. han været på host cluppen i flere dage i træk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 0:08

Tyler kom ud. Og bade Ren komme med ham " se du Ren du huske mig nok ikke det er også klar du har, kun set mig en eneste gang før den dage du blive født, Sammen med din mor Nituki vi var begge stolet af dig men så blive jeg kaldt i krig, 3 timer efter du var født og det var sidste gang jeg så dig og din mor " sagde Tyler
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 0:14

hvordan kan de være så sikker" sagde han. hans mave knurrede og han lagde sine arme om sin mave, for at få den til at klappe i. men det var svært, da han ikke havde spist længe. han sukkede. "jeg husker kun brudstykker" sagde han trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 0:17

" fordi jeg kende din. Aura lig så godt som din mors din er en del af hendes og min Aura, og du er viste sulten var kom vil han gå ind og får en pizza vis du ha lyst til der " sagde Tyler
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 14:11

hvad er..en pizza" sagde han forviret. han havde mest levet af meget tørt brød, så han havde faktisk aldrig smagt pizza, eller anden form for mad ud over tørt brød og æbler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 14:18

" kom så skal jeg. Vis dig hvad en pizza er for noget " sagde Tyler og gik smamen med Ren, hen til det bedste pizzarria som var i hele Terre her spise Tyler en gang. Om ugen da han fordet meste havde meget travlet
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 14:29

ren så rundt. han gemte sig bag tyler, da folk begyndte at stirre på ham. Han lignede jo stadig en host, så folk stirrede meget på ham. "Hvad laver den host her" sagde en. ren så ned, og for hurtigt udenfor. han ville ikke have folk stirrede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 14:35

" Ren kom her. Og i lade ham være i fred han er sammen med mig og vis i gener ham, komme jeg efter jer og jeg er ikke rar når jeg er vred " sagde Tyler og hent Ren ind i gang. Og fik et sted hvor de kunne sidde i fred uden at blive genert,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 14:39

de vil jo blive ved med at glo, jeg ligner jo stadig en host" sagde ren og hadet at være en host. Han ville hellere læge. Han så på menu kortet og sukkede. han kunne jo ikke læse det. så han lagde det hurtigt ned igen og så på ham. Han ville gerne have en pizza, men når han ikke kunne læse, kunne han heller ikke vælge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et chok - tyler Empty Sv: et chok - tyler

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum