Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki

Go down

Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki Empty Behind the mask of Choice, Ranaxth og Ruki

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 0:08

Hello beautiful people :3

Jeg gå udfra at måske var en lidt god ide at jeg gav en lille intro på hvem det er som sidder bagved Choice Ranxth og Ruki så her lidt om lille mig :3

Jeg hedder Jacqueline men mit kæle navn er Jackie eller Estacado
Jeg 18 gammel og jeg en stor drøm om at blive grafiker
Jeg har været rollespiller i omkring syv år og jeg started mit liv gennem gosupermodel hvor jeg spillet de der små RS indtil at en af mine veninde vist mig det sande lys xD
Jeg store anime manga fan og jeg har været det siden jeg var omkring syv år min først anime var dragon ball på dr1 og den først seriøse manga jeg læst var Love Hina, men jeg har flyttet mig utrolig meget fra den gang og nu til dags læser jeg stort set kun Vampire Knight, Hellsing og Kuroshitsuji for jeg ikke den person der gider og læse Naruto og andre af den type mangaer.
Jeg os cosplayer ved siden af og der har jeg været i omkring syv år mit først con var Genki hvor jeg cosplay Kaito sammen to andre veninder dog skal jeg lige sige at jeg ikke er vocaloid fan, for de giver mig hovedpine plus at jeg hader computer stemmer. Men ved siden af har så os cosplayet som Walter fra Hellsing, Jackie Estacado fra The Darkness og mange andre, og nu er min plan så at jeg skal være Lucy fra Elfen Lied og Chris Pohl fra blutengel til j-popcon 2013.
Nej jeg ikke perfekt til dansk og det skyldes huler i folkeskolen hvor jeg ikke har gået i skole så jeg bliver nok aldrig perfekt til det :/
Jeg har fire nationer bag mig og mit pas er italienske og det betyder at jeg ikke kan stemme her i danmark! og nej jeg bor her kun fordi jeg har ophold til det!

Af personlighed lever jeg god nok bag en mask... Og nej jeg ikke stolt af det for det en maske der started for omkring et år siden og jeg kan stadig ikke helt tag den af i nu for min fortid har for mange dårlig minder som jager mig og derfor holder den sande mig sig gemt af vejen.. Nogle vil måske sige at det er en dårlig ting men jeg kan god forklar hvorfor det ske og jeg kan os sige at jeg altid har min maske taget af når jeg er på her for jeg det letter med snakke med folk som jeg rper med.

Ellers ved jeg ikke helt hvad jeg ellers vil sige men i må gerne spøger mig for jeg prøver altid og være 100% ære med mine svar til folk :3

- Jackie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum