Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sick Like Animals EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sick Like Animals EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sick Like Animals EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sick Like Animals EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sick Like Animals EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sick Like Animals EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sick Like Animals EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sick Like Animals EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sick Like Animals EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sick Like Animals EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sick Like Animals

Go down

Sick Like Animals Empty Sick Like Animals

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 23:41

Come out and play...

Hey, mine dejlige, fjendtlige, upålidelige og trofaste væsner.

Jeg leder efter plots og relationer til min karakter Mirage. Derfor vil jeg selvfølgelig lige poste dette opslag, så I kan komme med inputs, ideer og forslag i alle afskygninger. Jeg er temmelig åben for alle de kreative tanker I bærer på derude. Mit eneste egentlige krav er bare, at I helst skal skrive mere end nogle få linjer. Jeg elsker virkelig et fyldestgørende svar, og jeg har ofte et problem med at begrænse mig. Det er dog vigtigt, at man ikke føler at man er den eneste der styrer emnet - for det ødelægger ens lyst til at fortsætte det.

Til dem, der ikke ynder at smutte forbi min profil, kan jeg komme med et par facts omkring min karakter. Bare som en lille teaser:
-Mirage er varulv, men tilhører på nuværende tidspunkt ingen wolf-pack
-Hun bor alene i en lejlighed i havne-området
-Hun er født med varulve-virussen i blodet, og er derfor stærkere end en almindelig varulv
-Hun arbejder på en strip-bar som servitrice, for at tjene nogle penge ind. Jobbet i sig selv er efter hendes mening både elendigt, og diskriminerende.
-Hun ser måske uskyldig og skrøbelig ud, men under fuldmånen, er hun en ren dræbermaskine

Hvad jeg leder efter:
-En eventuelt wolf-pack, at slutte mig til
-Arbejdsgivere eller kollegaer
-Friends/foes
-Muligvis fjerne familiemedlemmer
-Romantiske relationer

Der er intet virkelig specifikt, og derfor er jeg ganske modtagelig overfor de foreslag, som I måtte have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sick Like Animals Empty Sv: Sick Like Animals

Indlæg af Manda Tors 31 Jan 2013 - 21:12

Jeg vil gerne et emne hvis du er frisk :D

Og Manda tilhører overhovedet ingen wolf-pack, så det kan jeg desværre ikk lige hjælpe dig med :x
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sick Like Animals Empty Sv: Sick Like Animals

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 22:53

Selvfølgelig er jeg frisk Manda.
Har du nogle specifikke ideer, eller skal vores karakterer ikke have kendskab til hinanden, når de mødes?

Det er iorden. Jeg kan sagtens finde mig en wolf-pack med tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sick Like Animals Empty Sv: Sick Like Animals

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 23:10

Sup'! Mirage! ^^ synes du har bygget en rimelig nice karakter op, og hvis du kunne se det for dig: tror jeg der måske kunne lige en 'fjern familie ralation' imellem Mischa og Mirage. Da de også er modsætninger udseendsmæssigt, tror jeg det vil spille på den 'fjerne' del af familie ralationen. De kunne eventuelt være to forskellige grene inden for den sammen familie?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sick Like Animals Empty Sv: Sick Like Animals

Indlæg af Manda Fre 1 Feb 2013 - 10:04

Hmm... Vi behøver ikk noget, medmindre du gerne vil have en form for relation til Manda? :)

Det kunne også være du ville have en til Black, Mandas varulv har sin egen personlighed og liv, så de er sådan rimelig forskellige dem begge to xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sick Like Animals Empty Sv: Sick Like Animals

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 15:19

Mischa: Mange tak for dén kompliment. Det er altid rart, at få afvide at man har gjort et grundigt stykke arbejde.
Jeg synes, at ideen om, at de faktisk er fjerne slægtninge - bestemt kan skabe noget spil. Eftersom de begge er født med varulve-virussen, kan det jo tyde på at hele deres familie stort set udelukkende er varulve, og de derfor har kendskab til hinandens racer osv. Hvordan tænker du, at deres forhold til hinanden skal være? Nu er de temmelig jævnaldrende og deler nogle af de omstændigheder... Umiddelbart vil jeg kunne forestille mig, at de er nogenlunde på lige fod med hinanden? Hvad synes du?

Manda: Vi kan sagtens bare se hvordan det går hen ad vejen Manda. Jeg ser intet problem i, at vi ikke tager udgangspunkt i en relation eller lignene. Måske mødes de bare, og indser at de har mere tilfælles, eftersom de begge har varulve-virussen?
De kan jo godt have mødt hinanden under jagt-facen ved fuldmåne, hvor de måske har været oppe at toppes, eller noget i den stil? Jeg har ingen helt specifikke ideer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sick Like Animals Empty Sv: Sick Like Animals

Indlæg af Manda Lør 2 Feb 2013 - 10:16

Ja lad os bare sige det :3
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sick Like Animals Empty Sv: Sick Like Animals

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum