Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
It's about time... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
It's about time... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
It's about time... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
It's about time... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
It's about time... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
It's about time... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
It's about time... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
It's about time... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
It's about time... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
It's about time... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

It's about time...

Go down

It's about time... Empty It's about time...

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:57

It's about time... Tumblr_mhnubjm0EH1rf902go1_500

Okay... Here it goes. Nu vil jeg da få min karakter i spil herinde, og I må virkelig forsøge at bære over med mig. Jeg er en newbie. Men når dét så er sagt, er det måske på sin plads, at jeg introducere min karakter lidt til jer, spændende væsner/mennesker out there!

(Kig evt. på min profil, hvis du vil have flere detaljer)
Rome Hayes er et menneske. Så simpelt er det. Og han ved, at han er svag, og bliver undermineret i samfundet. Han har oplevet det på groveste måde. Han har nemlig været slave. Et offer for adskillige overnaturlige. Både for deres lyster, og for det beskidte arbejde de har tilskyndet ham. Og man skulle måske tro, at et simpelt menneske ville blive traumatiseret efter flere års slaveri... Alligevel er Rome anderledes. Trods han kun for godt et år siden, blev sat fri, af sin sidste herre (og den eneste pålidelige af disse) - så savner han at omgås de overnaturlige. Deres kræfter fascinerer ham - drager ham til dem, men hævnlysten er nok det mest dominerende hos ham. Han ønsker, at finde de overnaturliges svagheder og hævne sig på dem, som gjorde ham ondt. Spækket med informationer og hemmeligheder "from the inside" - dvæler han nu mellem, at ønske at slutte sig til de overnaturlige for at få sin hævn, eller til at blive stærk nok til at kunne bekæmpe dem, uden at skulle miste sin menneskelighed.
Lyder det interessant?

Specifikke bekendtskaber/osv. som jeg leder efter:

- Fjender (Dette kan evt. være folk der har ejet ham, eller solgt ham videre indenfor slaveriet)
- Drukpartnere (Rome har et heftigt forbrug af alkohol, og ses ofte på barer osv)
- Hjælpere (Folk der ønsker, at hjælpe Rome mod det måske temmeligt dumdristige mål, han har mht. at hævne sig på sine "fjender")
- Familiemedlemmer (Rome kender ikke sin familie, eftersom han opvoksede på et børnehjem. Han har ingen minder fra sin barndom før en alder af omkring 7 år)
- Barndomsvenner (Muligvis fra børnehjemmet)

Andre ideer er selvfølgelig velkomne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 0:50

Uhh sounds interesting! *Rækker hånden i vejret* I'm gaaaaaame~ :D
Vi kan eventuelt tage deres relation over PM, if you'd like? Udover det tror jeg Rome kunne være en meget interessant emne-partner^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 18:13

Freaking awesome Mischa! Jeg vil selvfølgelig sende en PM i din retning.
Ja, nu vil jeg nødigt skuffe dig. Njah, men jeg tvivler nu heller ikke på, at vi kan finde ud af et eller andet temmelig interessant sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 18:21

Hmmmh.. Lyder interessant! Jeg er fristet! C: Det er nok også ved og være på tide jeg får lidt gang i Fléur, inden hun rådner op..

Nu ved jeg ikke hvor langt Rome ønsker at gå for at få sin information, men jeg har vel en lille idé; Fléur er ikke i et specielt sundt stadie. Hun lever i sin egen lille verden, og hun er derfor blevet bosat på en institution. Det kunne være at Rome er taget til dette sted for at indsamle svagheder, eftersom sådan et sted tit strømmer med synlige svagheder, hvis du forstår. Der bliver ikke lagt specielt meget skjul på hvad folk kan lide og ikke kan.
Fléur er der udover en dæmon, der er blevet født af mennesker, og har derfor læst omkring sin race for at få den følelse af at være en del af noget. Det vil så sige at hun faktisk ikke er så dum, som hun måske ser ud til. Om hun vil kunne give de informationer han har brug for eller ej, må tiden jo vide. =w= Han skal dog være mere eller mindre tålmodig..

En anden idé kunne også sagtens være en barndomsveninde.. :3

Vækker dette måske ideer hos dig, også??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:49

Dejligt, Fléur! Vi kan sagtens finde ud af noget - uden tvivl.

Rome er temmelig hærdet, og måske også lidt for dumdristig i forhold til, hvordan han nok burde forholde sig omkring overnaturlige. Derfor ser jeg intet problematisk i, at han kan gå så langt for at få sine informationer. Faktisk tror jeg, ikke at han vil se dette som en udfordring, hvis vi tager dit eksempel i fokus. Alligevel, vil han nok alligevel finde en større udfordring i det, for det kræver bestemt en del tålmodighed - som du siger. Især hvis Fléur er en udfordring i sig selv, at få nyttige informationer fra.

Rome vil nok alligevel ikke afsløre sine intentioner. Det ville være temmelig dumt af ham. Det kan jo sagtens være, at vi kan kombinere dine forslag...? Altså, at de måske har kendt hinanden som børn, og han derfor "besøger" hende på det grundlag?

Det kan jo sagtens være, at det hele skal bygges op. Altså, at han skal vinde hendes tillid, men jeg ved ikke om Fléur er villig til at tale, eller hvor meget det kræver?
Uanset hvad, syntes jeg at din ide sagtens kan være et godt udgangspunkt for et plot, der måske også kan fungere på længere sigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:30

Det kunne selvfølgelig også være en idé. Så har vi også et bedre grundlag til hvorfor han opsøger lige præcis den institution. Hun vil nok også føle sig en del mere tryg omkring et mere eller mindre bekendt ansigt, og hun vil nok blive nemmere at få information ud af, eller rettere sagt; hun vil have det meget bedre med at snakke med ham.

Der skal i princippet ikke meget for at vinde hendes tillid. Hun er meget åben, men det som er problemet, og som gør det svært at have en ordentlig intelligent samtale med hende nogle gange, er det at hun har det med at lukke sig inde i sin egen verden, hvor tingene går som hun vil have det. Det kan følge med gådesnak eller vaklende koncentration. Om det er en ting som opstår, kan jeg ikke sige så meget, eftersom det kommer an på hvad samtalen følger.

Jeg tænker lidt, om vi ikke bare skal prøve og få gang i emnet? Jeg arbejder bedst med plots sådan hen ad vejen. Vi kan jo altid nå og tilføje noget. Og hvis det er kan jeg sagtens starte emnet op. C: Jeg har nogle små ideer til en start.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:42

Ja, det lyder meget fornuftigt, at de har noget relation i deres fortid. Det vil skabe et dække for Rome ihvertfald, og muligvis kunne fungere som en bevæggrund til hans besøg, selvom det jo dybest set ikke er tilfældet.

Vi må jo se hvordan det udarter sig, og hvad det kræver for Rome at få nogle informationer ud af hende. Uanset hvad, formoder jeg også bare at det vil være for det bedste, hvis vi bare fik det igang, og så hvordan det hele forløber hen ad vejen. Ja, og hvis vi rammer nogle bump - så må vi jo lige skrives lidt ved out of game, over PM eller noget i den stil.

Hvis du har tiden til at starte emnet op, vil det da være fremragende. Jeg bør alligevel gå igang med nogle lektier. Så jeg vil da være temmelig taknemmelig, hvis du gør det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:46

Alle burde have en drukpartner... Også Walton. Jeg er frisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:12

Arh, Walton - hvor er det fedt! Vi må helt klart stable noget på benene.

En ordentlig omgang druk en gang imellem, kan jo ikke skade nogen, vel?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 15:56

Nej, bestemt ikke! Ha, det skal nok blive godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 16:00

Jeg er med på Drukpartnere delen;) hvis du er frisk, Falentin drikker også en del især efter en lang dag på jobet så det ville passe fint

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:27

Walton: Great. Måske kan vi få et emne op at køre en af de næste par dage? Jeg ved ikke just om det kræver megen planlægning, medmindre de altså har en relation til hinanden udenfor by-miljøet, og altså mødes til drukture en gang imellem. Det kan jo også sagtens være, at vi bare starter ud med et emne, hvor de bare falder i snak i byen.
We'll figure something out, aye?

Falentin: Awesome Falentin! Jeg er sgu helt frisk. Det kunne nærmest lyde som om de begge kunne være stamgæster omkring fyraften? Og at de måske derfor kender til hinanden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:53

Dt lyder som en god ide;)
kunne du lokkes til at lave??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 19:26

Ja - jeg kan sagtens lave emnet.
Jeg kan evt. sende dig linket i en PM, når det er færdigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 19:30

må du gerne;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:14

Hvis du har lyst vil jeg rigtig gerne emne med dig, er ikke sikker på hvor præcis jeg kan passe ind i din meget flotte søgning, så hvad end du kan bruge mig til *snuer rundt* så siger du til *slår ud med armene*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:40

Jeg er endnu ikke helt sikker på, hvilken relation de kan have til hinanden - men jeg er selvfølgelig frisk på lidt af hvert. Nu ved jeg ikke, hvilket miljø Gretel befinder sig i? Holder hun til hos de mere barske overnaturlige, eller dem der egentlig ikke ynder at gøre skade på mennesker?
For det siger jo lidt om, i hvilke kredse de måske kan kende hinanden fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:04

j, jeg så de begge havde boet på børne hjem, så måske boede de på det samme børne hjem i den samme periode? hun var der i hvert faldt fra hun var 2 til hun fyldte 8 år

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Giselle Man 18 Feb 2013 - 16:11

Giselles forældre arbejder utroligt meget, og tjener mange penge. Det er muligt at nogle af de folk der arbejder under Giselles forældre har haft slaver til at lave arbejdet for dem - billig arbejdskraft? Måske ved Rome, at Giselles far er "overordnet" og i bund og grund er skyld i en måske lille del af hans slaveri? Måske ønsker han at hævne sig? Og det kunne evt. være på Giselle? ^^'

- oh, det er bare et forslag. Har du andre og bedre idéer er de velkomne!:D

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

It's about time... Empty Sv: It's about time...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum