Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New blood and a new bitch [ Emne søgning ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 19:54

Mjellow peeps ^^ Jeg er helt ny her inde på siden og har fun enough ikke nogle emner eller plots endnu, hvilket er derfor jeg vil spørge om der er nogle af jer mennesker der kunne lokkes?

krav ~

- Jeg beder jer skrive 200 ord mindst
- Jeg vil ikke dræbes, eller forvandles, men alt andet er godtaget
- Jeg opretter gerne med du skal sige et specifikt sted
- Jeg ser gerne du har en idé til emne/plot, hvis du ikke vælger neder stående

Plots~

- Skaber - Lust har altid ville finde hendes skaber, men eftersom han efterlod hende efter forvandlingen har hun ingen anelse om hvor hun finder ham-

- Venner - Folk hun kan feste med, fjante rundt med, være dumme med

- Fjender - Folk som hader hende og mest af alt vil af med hende

- Crime rider - En der giver hende en lærestreg

- Romantik - En elsker, en kæreste, en flirt... Something

Håber der er nogle der kan lokkes eftersom jeg har noget krea jeg gerne vil have brugt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Manda Man 4 Mar 2013 - 21:01

Jeg kunne godt være med på et plot eller to, men jeg ved ikk om du ser en varulv indenfor noget specifikt, da jeg er meget fleksibel?^^ Jeg synes bare det er sjovt at emne, så hvis du gerne vil have Manda eller hans varuv Black passer til noget, så kom du bare med det :D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 21:15

Jeg er frisk hvis det er c:
og vil da gerne stå som skaber hvis det er?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 8:55

Manda:: Jamen jeg er uden tvivl frisk på et emne :)
- Jamen Lust afskyr varulve xD Så er du advaret ^^

Choice:: Sounds great :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Manda Tirs 5 Mar 2013 - 9:02

Jeg er en sjød varulv, jeg skal nok få lavet det om :3
Men så kan det godt være at du ikk skal emne med varulve siden...xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 9:10

haha jamen jeg er da uden tvivl frisk på at se om han kunne få hende på "afvending" XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Manda Tirs 5 Mar 2013 - 9:20

Jeg kan da kun få dig på afvending med at kunne li ham, ikk andre xD Men jeg er frisk! Så lav du bare emnet og lad det være enten skoven eller Terre. (kan godt li at give valgmuligheder, selvom du skrev at man skulle give specifikt sted xD)
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 9:29

Så en flirt sort of? xD eller er det mig der er tabt bag en vogn xD

- jamen okay opretter i... terre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Manda Tirs 5 Mar 2013 - 9:37

Det ved jeg ikk, måske xD Altså det kan være vi tænker venner først, men der sker noget så det egentlig ender som flirt. Det ved man aldrig x'D

Okay, venter i spænding :D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 10:23

Oi! Count me in :3 jeg har ikke noget imod nogle af de plots, hvis du da har lyst til at emne med en engel ^^ Det gør egentlig ikke mig så meget med hvor det er, men jeg ville blive glad hvis du gad og lave emnet :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 10:27

Ellow englebasse xD Jamen jeg er da frisk :3 jamen jeg opretter lige mig og Manda's emne så skal jeg nok lave vores ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 10:28

Englebasse? Den var ny xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 10:46

Hvem af os står så for emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 11:19

Manda:: https://vie-la-mort.danskforum.net/t11473-i-hate-you-but-i-wanna-be-with-you#217317

Caelren:: Ja nemlig ja xD Opretter emnet nu

Choice:: Du er det dejligste væsen i verden hvis du ville lave det :i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 11:20

Jov, jeg bliver bare her og triller tommelfingre :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 11:22

kom med et sted c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 11:31

Caelren:: Super XD

Choice:: Uhm... Maison de fous? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 11:33

Fint med mig hvis der er c:

Laver emnet om lidt c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 11:34

Glæder mig :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 11:35

Er det et genmøde, eller hvordan skal emnet være?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 9:37

Lad det være et genmøde^^ Lust har ledt efter sin skaber i noget tid og så ender hun med at finde ham til sidst ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 9:41

Beklager hvis jeg trænger mig på xD men fik du lavet emnet i går? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 10:04

Var ikke hjemme hele dagen så nej ^^' svarer lige på et emne og så laver jeg det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 10:31

Lyder fint

så går jeg igang c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 10:32

Super :)

venter i spænding :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New blood and a new bitch [ Emne søgning ] Empty Sv: New blood and a new bitch [ Emne søgning ]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum