Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Tors 28 Mar 2013 - 19:10

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
22:00
Bordellet Amber arbejdet på.For mange kvinder der 'generer' ham.Skjorte og bukser.Stille.


Han stod i det store rum. Han havde allerede snakket med den unge kvinde der sad bag en pult, og han havde betalt hvad han skulle og var blevet ført ind i et rum og han var glad for det, fordi han var blevet ubekvem ved alle de kvinder der halvvejs lagde an på en som om de forsøgte at få ham til at skifte pige. Han kiggede roligt på hende da han blev lukket ind og hun gik. Han stod lidt og kiggede rundt i rummet. Han var usikker på sig selv. Han var usikker på Hvordan hun ville reagere. Han satte sig ned på sofaen og kiggede imod den anden ende af rummet mod den dør han forventede hun ville komme ud af. Nu kom der bare det at han måtte sørge for at holde sig i skindet og håbe hun ikke ville forsøge noget når han sagde han ikke rigtigt var der som kunde...

''Hey søde.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Tors 28 Mar 2013 - 19:29

Amber havde aldrig følt at tiden gik langsommere, hun følte nærmest at hun havde været fanget dette sted i 5 år, men alligevel så var der kun gået snart 6 mdr. Hun følte sig fanget, også selvom hun ikke var det. Hun var kommet frivilligt og James havde selv sagt til hende at det var på eget anvar at hun startede arbejdet. Men Amber havde været desparat, hun var ung også var hun noget så dum. De første par måneder havde hun slet ikke været sammen med andre end James, men efter deres kæmpe skænderi var hun faktisk startet som prositueret og havde været det i snart 3 mdr, og hun følte at det åd mere og mere af hendes sjæl og hun følte langsomt at hun blev mindre og mindre værd.

Amber var træt, hun sov aldrig meget om natten for hun tænkte alt for meget. Hun savnede tingene som de var i gamle dage. Hun savnede alt det sjov hun havde haft med Matic, men hvor han var nu anede hun ikke. Hun savnede Madison, men efter hvad hun havde hørt så var hun taget jorden rundt sammen med Lawrence, og Josh? Hun anede ikke hvad der var blevet af ham. Hun følte sig efterladt til sig selv.

Amber havde taget et stramt sort korset på og sorte strømpebukser der stoppede mit på hendes lår, og hendes hår var sat op i en hestehale. Sidste kunde inden hun ville få fri. Hun åbnede døren og trådte ind i rummet imens hun kiggede i mod den unge fyr der stod der og hendes øjne blev hurtigt meget store: "Josh?" spurgte hun usikkert og lukkede roligt døren og stilte sig op af ham, var han kommet til bordellet? Det havde hun alligevel ikke regnet med: "Hvad laver du her?" spurgte hun og rystede kort på hovedet, okay måske et dumt spørgsmål: "jeg mener... Øhm...." sagde hun usikkert og kiggede kort rundt i rummet.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Tors 28 Mar 2013 - 19:36

''Bare for at slå det fast med det samme Amber, så er jeg her ikke som kunde!''

Han sendte hende et stille smil. inden han hurtigt var ovre ved hende og lagde armene om hende i et kram han havde haft så meget at se til, og havde tilfældigt set en annonce på arbejdet omkring hende, og han havde hørt flere af dem tale om at leje hende. Han var blevet ret så sur over det og derfor var han blevet fyret, så nu var han arbejdsløs. Dog på ingen måde uden penge.

''Jeg er her fordi jeg ville snakke med dig Amber... Har du ikke noget andet at tage på?''

Han smilede roligt og ventede så bare på hun kom tilbage med noget over sig der dækkede lidt mere end det hun havde på. Han så stille og roligt på hende, og kiggede ned af hende ganske roligt. Han regnede med at hun havde mange kunder.

''Du burde altså ikke lave det her, du er meget mere værd end det her søde...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Tors 28 Mar 2013 - 20:06

Amber kunne ikke lade være med at grine let, men var alligevel en smule lettet. Nu var det jo ikke fordi hende og Josh ikke havde haft sex før, men dette var bare en del mere akavet end at have sex bare fordi man havde lyst. Amber skammede sig over at bo på bordellet, men hun havde ikke haft andre muligheder, eller det ville andre måske mene at hun havde, men det var ikke muligheder hun selv kunne se, hun havde været alt for langt ude og alt for ødelagt, og James som ejede bordellet havde været så sød og charmerende så hun ikke kunne sige nej.

Amber gik over til skabet for enden af værelset og tog en sort morgenkåbe over sig så hun ikke var så blottet, præcist som han havde sagt. Hun låste så døren hun var kommet ind af tidligere, mest fordi at hun ikke ønskede at de andre skulle fatte mistanke.

Amber satte sig på sengen og kiggede over i mod ham: "Hvad laver du så her?" spurgte hun, hvis han ikke var kommet af den grund som de mange andre var, hva lavede han så netop dette sted: "Det ved jeg Josh, men jeg har ikke haft noget valg okay? Du skal ikek blande dig" sagde han håbløst og kiggede stille på ham, hun var ikke blevet en anden, men hun havde sat en meget tung facade op for ikke længere at blive så følsom, det duede ikke dette sted.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Tors 28 Mar 2013 - 20:15

Han så på hende roligt men han blev meget overrasket over hvordan hun reagerede på det han sagde. Han stoppede dog ikke der, han var taget derned for at hive hende op, om det så betød at han skulle tvinge hende med sig, nu havde han jo fået sig selv fyret for at hjælpe hende...

''Nej Amber jeg blander mig ikke udenom! Du er min ven. Og jeg kan se på dig og forstå at du ikke er glad for at være her så stop med at sig du ikke har noget valg, det har alle!''

Han så på hende roligt. Han satte sig ned igen. Han skulle sørge for at få så meget ud af hans tid med hende da han jo ikke havde ubegrænset af hvad han vidste. Han kiggede på hende stille og roligt. Han smilede.

''Så sig mig hvorfor mener du at du ikke har et valg?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Tors 28 Mar 2013 - 20:35

Amber rejste sig op igen, hun kunne slet ikke tåle at sidde ned imens han talte. "Jamen Josh du forstår det slet ikke!" sagde hun næsten desperat og kiggede over på ham: "Jeg har ingen penge, jeg har ingen lejlighed... Jeg ejer ingenting!" sagde hun og fattede slet ikke hvordan han ikke kunne forstå det. Hun havde mistet Matic som hun troede elskede ham, Madison havde forladt hende nu hvor hende og Lawrence var blevet gift, hun havde fået alt hun ønskede og Amber stod tilbage uden noget.

"Derfor så har jeg intet valg.. " sagde hun irriteret og kiggede over på ham: "Josh jeg er slet ikke det værd, jeg er ligegyldig og det er ligemeget! Jeg er kun god til en ting, og det er derfor jeg er her" sagde hun bestemt, det måtte han da kunne forstå, hende og Josh's forhold havde jo også handlet om sex, det var altid det som det handlede om og hun vidsste snart ikke hvordan hun kunne leve et liv uden at gøre hvad hun var endt med.

Sådan var livet: "Hvordan går det dig?" spurgte hun roligt og betragtede ham kort.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Tors 28 Mar 2013 - 20:40

''Så få dig dog et andet arbejde søde... Har du aldrig arbejdet før? Du kan andet end at sutte pik, og lade en mand bore sig op i dig.''

Han valgte at sige det på en lettere vulgær måde fordi det kunne muligvis gøre at hun lidt bedre kunne se at hun skulle finde ud af noget andet end dette. Hun måtte sgu for den sags skyld også gerne bo hos ham hvis det var det hun ville han havde råd til at leje en lejlighed til hende hvis han ville det endda. Han kiggede på hende ganske stille og roligt.

''og hvis det er det der er problemet, så kan du bo hos mig, jeg kan leje dig en lejlighed eller noget andet.''

Han kunne bare ikke lide tanken om at hun solgte hendes krop, mest fordi han kunne ikke lide at hende, en af de få mennesker han holdte af havde sex med så mange mænd og flere af dem var sikkert klammere end den forrige... han så på hende.

''jeg er blevet fyret''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Tors 28 Mar 2013 - 20:48

Amber kiggede irriteret i mod Josh, hvorfor skulle han også komme og blande sig, nu hvor hun endeligt havde accepteret at det var på bordellet hun hørte til: "Men jeg har intet sted at bo Josh... James tog mig under sine vinger og tilbød mig et hjem, at jeg endte med at arbejde her er mit valg" sagde hun. Hun ønskede ikke at arbejde dette sted, men hun ønskede heller ikke at flytte. Hun kunne lide de andre piger og hun følte sig en smule rolig og hun følte sig tryg blandt dem alle.

"Nej det skal du ikke, jeg vil ikke være afhængig af andre mere, det har jeg prøvet og det går ikke" sagde hun bestemt. Først havde hun stolet på Katy og bagefter Matic, det duede ikke det med at stole på folk, desværre.

"Oh... Well, jeg regner ikke med at det påvirker dig" sagde hun og vidste jo godt at Josh havde røven fuld af penge. Amber kunne slet ikke håndtere det mere og ud af det blå løb en blodrød tåre ned af hendes kind: "Vil du ikke nok gå" sagde hun og låste døren op som en hentydning til at han skulle gå ud af den, det gik ikke. Det gjorde alt for ondt og hun ønskede bare at slutte det hele og leve i fred i hendes nedern liv.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Fre 29 Mar 2013 - 18:57

''Bare fordi jeg ikke har brug for et arbejde påvirker det mig stadig, men ved du overhovedet hvorfor jeg blev fyret? Fordi jeg råbte af nogle mænd på arbejdet der talte om hvad de ville gøre efter at have lejet dig!''

Han havde ikke tænkt sig at gå det kunne hun godt glemme, han smilede roligt til hende og blev bare siddende han rejste sig dog roligt op, og kyssede hendes blodrøde tåre væk. Han smilede stille til hende.

''Nej jeg går ikke Amber.''

Han så på hende roligt. Han ville vædde med at hun kunne finde bedre. Han kunne godt forstå at det ikke var nemt for hende, men han ville vædde med at han kunne hjælpe hende.

''Kunne du ikke tænke dig noget andet, jeg vil med glæde hjælpe dig... Så slipper du også for at få mere hjælp af mig, eller ham her James.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Søn 31 Mar 2013 - 20:40

Amber kiggede næsten irriteret på ham over hans ord om hvorfor han blev fyret: "Så lad dem dog gøre det! Så havde jeg da i det mindste tjent nogen penge" vræssede hun let, hun havde svært ved at se virkeligheden lige nu og lige nu ville hun heller ikke, hun ville bare være sig selv, hun ville bare videre med sit liv og mest af alt så ville hun bre gerne synke ind i sit dybe hul hvor hun kke behøvede tænke så meget, og på dette sted var for mange tanker bestemt ikke værdsat.

Amber kunne mærke hendes krop næsten gik i stykker da han kyssede hendes kind: "Josh... Stop" sagde hun og lagde en hånd på hans bryst som en hentydning til at han ikke skulle gå tættere på, hun var ikke glad for nærhed for tiden, ikke når den blev lige så psykisk som fysisk, for hun kunne ikke slå hjernen fra overfor Josh, hvilket var et stort problem for hende.

"Josh, lad nu være... det er her jeg høre til nu" sagde hun og lod hendes hånd falde ned langs siden, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun ville bare gå gerne dø, forsvinde fra jorden, et eller andet. Bare væk fra det hele.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Søn 31 Mar 2013 - 21:08

''Hvis jeg troede på at du bare var interesseret i det så havde jeg, men Amber det er du ikke! Du er glad for sex, men du er ikke typen der vil sælge din krop!''

Han så på hende roligt. Han ville ikke stoppe han ville have at hun skulle indse at han om ikke andet holdte af hende. Han smilede bare roligt til hende. Han så på hende og rystede bare på hovedet af hende da hun sagde at han skulle stoppe det.

''Og nej det er ikke her du hører til... Du er ikke en rigtig prostitueret Amber, du hører til et sted med nogen du elsker og nogen som elsker dig, ikke et sted hvor du kun ses som et hul.''

Han smilede roligt, og han forsøgte bare at gå tæt på hende endnue engang, og rakte stille en hånd frem imod hende for lige som at byde hende velkommen hos ham.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Søn 31 Mar 2013 - 21:33

Amber kunne ikke lade være med at knibe sine øjne let sammen over hans ord og kiggede så på ham med et bestemt blik: "Jeg.. er... IKKE.. Glad for sex" sagde hun meget bestemt som mente hun det oprigtigt, måske hun var det engang, men dengang var fortid, hun hadede det mere end noget andet og hun tændte ikke på en eneste af de tusinder af folk der kom gående ind af døren, det rørte hende ikke det mindste og forlod hun nogensinde dette sted så ville hun leve i cølibat.

Da han gik frem i mod hende lagde hun igen en hånd på hans bryst for at holde afstanden: "Josh vil du ikke nok gå" sagde hun med en næsten grådkvalt stemme, hun kunne slet ikke klare at han kom så lang tid efter og prøvede at få hende fri derfra.

Hun kunne ikke reddes nu, det var for sent. Det var hun overbevist om: "Jeg sætter pris på dit venskab, men jeg kan ikke bare forlade stedet bare sådan" sagde hun og gik så væk fra ham. HUn ville gå gerne bare hoppe hans arme og løbe væk derfra, men hun kunne ikke, hun følte sig fanget: "Og jeg kan ikke bare efterlade alle de andre" sagde hun, Amber elskede de andre piger, de var jo familie.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Søn 31 Mar 2013 - 21:45

''Virkeligt?''

Han så på hende det overraskede ham, det var virkeligt noget han ikke havde regnet med at høre udfra hvordan deres forhold havde været, den passionerede sex de havde haft, den sex der på samme tid var helt fri for følelser men alligevel var den fyldt med dem. Han syntes det var synd.

''Nej Amber jeg stopper ikke...''

Han tog fast i hendes hånd og fjernede den ganske ganske langsomt fra hans bryst. Han gik tæt på hende igen. Han var nød til at spille på hendes menneskelige side. Han smilede roligt til hende, inden han hurtigt kyssede hendes kind igen.

''Amber det er på tide du tænker på dig selv og ikke de andre... Du har det ikke godt, jeg kan ikke lide du har det skidt.''

Han så på hende og gik hen imod hende igen. Han kunne ikke lide hun trak sig væk fra ham.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Søn 31 Mar 2013 - 21:52

Amber mente det fuldt og fast, sex var overvuderet, men nu kunne man jo også roligt sige at hun var blevet mættet, hun var vampyr og det var derfor ikke ligefrem fordi at folk behandlede hende pænt, hun kunne jo holde til lidt af hvert, og den eneste gode ting ved det hele ar da at hun fik en masse penge ud af det, mange flere end hun kunne nå at bruge.

Amber kiggede hen i mod ham, og mærkede hvordan hans kys på hendes kind næsten gav hende stød igennem kroppen.

"Josh, hvorfor er du ikke bare ligeglad? Vi har ikke snakket sammen i hundrede år, og jeg orker virkeligt ikke at være din nye bolleveninde" sagde hun hårdt og satte sig tungt på sengen, okay hun slap ikke af med ham og hendes hjerne gik med det samme igang for at finde nye taktikker, hvordan skulle hun dog slippe af med ham? Hun kunne slet ikke overskue at tænke på et liv udenfor disse vægge, det virkede så langt væk, hun var ikke engang sikker på hun kunne finde ud af at leve derude.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Søn 31 Mar 2013 - 21:59

''Amber for pokker, tror du at jeg har været glad for det? Jeg har haft kaos i mit liv også, så det er noget vi har til fælles''

Han så på hende roligt, der havde altid været noget mere end bare sex mellem dem i hans øjne. Han smilede roligt til hende. Han var jo ikke den type der egnede sig til at holde følelser helt uden for. Han smilede roligt til hende. Han smilede bare til hende.

''Nye? Bolleveninde? Tror du virkeligt jeg ser dig bare som det?''

Han så på hende med et lidt skuffet blik. Han gik hen til hende og satte sig ned ved hendes side, jo hun gav ham lyst til sex sådan ret nemt men det betød ikke at han slet ikke havde følelser for hende, men han ligesom hende ville ikke have dem ud i lyset.

''Amber du er meget mere for mig end en bolleveninde.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Søn 31 Mar 2013 - 22:18

"Okay, hvilket?" sagde hun blot og forventede han fortalte noget som hun kunne bruge til noget. Drama? Han anede da absolut igenting om drama i forhold til hvad hun havde været igennem og hun tvivlede virkeligt på at han forstod ret meget.

Amber lyttede til hans ord, om hun troede på ham vidste hun ikke og hun valgte ikke at sige noget om det lige nu, hun ville ikke hvad hun skulle gøre nu eller hvordan.

"Og hvad vil du så have at jeg skal gøre?" sagde hun opgivende og kiggede roligt på ham. Skulle hun bare skride og ikke lave noget, hun kunne jo ikke være hjemløs eller ikke have noget arbejde, hun kunne da heller ikke bare efterlade alle pigerne? Hun vidste ikke noget med sig selv, hun anede ikke noget som helst.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Søn 31 Mar 2013 - 22:24

''Måske ikke noget sammenlignet med dig, men du har så også uendeligt med tid til at løse det.''

Han så på hende roligt. Det var da simpelthen for meget at hun sad der og pev over hun havde det hårdt, når hun havde så meget tid til at løse hendes problem han havde jo ikke tid sammenlignet med hende overhovedet. HAn smilede bare stille til hende, og han vendte sig roligt om imod hende.

''Find dig et arbejde du hellere vil have end dette, et du har det godt med... Et så du kan blive dig selv igen, den glade Amber den pige der festede når hun havde lyst den pige der næsten altid smilte... Og den pige som jeg husker og kan lide.''

Han smilede roligt, og greb hendes hænder, han så hende dybt i øjnene han forsøgte på den måde at holde hende siddende der hvor hun skulle han smilede stille til hende, og gav hende et hurtigt kys på kinden.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Søn 31 Mar 2013 - 22:56

Amber mente ikke selv at hun havde ondt af sig selv, hun mente bare at hun ikke kunne håndtere livet udenfor. Fik man en psykolog til at kigge på hende ville man sikkert mente hun var både post traumatisk og deprimeret. Men Amber mente blot at hun var sølle og hun tvivlede ikke på at Josh mente det samme.

Amber kiggede på ham og sukkede tungt: "Og... Hvordan præcist skal jeg gøre det? Jeg kan ingenting Josh! Jeg kan kneppe! Det kan jeg!Og jeg kan se godt ud, men jeg er ikke klog og frem for alt så ha jeg intet sted at bo! Det er simpelt" sagde Amber blot roligt.

Hun trak sig let væk da han igen kyssede hende på kinden, det kom bare for tæt på og hun vidste næsten ikke hvad hun skulle gøre af sig selv eller sige. Hun ville bare gerne glemme at hun var stødt ind i ham. han forventede vel heller ikke at hun lige nu pakkede sine ting og bare gik:" Desuden kender du ikke James, han gå amok hvis jeg siger op" sagde hun og løftede let til side i kåben så han kunne se de tre store ar hun havde der hvor leveren sad i den ene side af hendes krop.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Søn 31 Mar 2013 - 23:09

''Amber du kan meget mere end bare det! Du er sød, du ville egne dig perfekt som sælger af andet end din krop, eller så forsøg med model eller noget. Hvad er din drøm?''

Han så på hende stille. Han smilede roligt til hende. Han kunne godt fornemme at han kom tæt på hende at han rørte noget ved hende, men prævis hvad det var han rørte i hende vidste han ikke lige. Han smilede roligt til hende.

''Fint så køber jeg dig fri fra ham! Jeg vil ikke se dig være hos nogen der skader dig søde... jeg holder af dig!''

Han så på hende, han rykkede sig tæt på hende igen, han greb hendes hænder og holdte fast i dem. Han var nød til at indse det. han smilede roligt til hende.

''Vi kan lave en aftale, du kan bo hos mig i 3 måneder og så smider jeg dig ud, så har du tid til at finde eget sted og arbejde.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Søn 31 Mar 2013 - 23:21

Hun kiggede rolig tpå ham og nikkede så da han var helt færdig med at tale, måske det var en okay idé at bo ved Josh, om ikke andet så kunne hun jo altid vende tilbage til bordellet hvis alt fejlede eller hvis han smed hende ud eller noget i den stil, efterhånden stolede hun jo slet ikke på nogen.

"Du kan ikke købe mig fri, Josh. Sådan er det ikke..." sagde hun, det var jo ikke fordi at James kun gik op i penge, han ville eje hende, der var jo en grund til at hun havde fået de a som hun nu engang havde, James var ikke altid så sød og James va bestemt ikke blid eller typen man kunne for handle med.

Da han tog fat omkring hendes hænder gjode hun intet og kiggede kort op på ham og trak sig så væk, hvis de skulle afsted kunne de jo lige så godt gøre det: "Og hvordan vil du så komme ud herfra?" sagde hun opgivende, det var jo ikke bare lige sådan.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Søn 31 Mar 2013 - 23:31

''Hvad kan vi så gøre for at James slipper dig?''

Han smilede roligt til hende, han forstod ikke lige hvorfor han skulle have svært ved at komme ud, det var vel egentligt hende der havde et problem han var jo en kunde så han kunne vel bare gå så snart hans tid var ovre? Han smilede bare roligt. Han ggrinede lidt.

''jeg kan vel bare gå? jeg er her jo som kunde.''

Han smilede roligt. Han vidste ikke lige hvad han skulle sige, men ahn var bare lidt forvirret hvorfor skulle han have svært ved at komme ud det gav ikke meget mening for ham. Han smilede bare.

''Men er der da et problem?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Man 1 Apr 2013 - 21:50

Amber kiggede roligt på ham: "Well naturligvis så slipper han mig... Men jeg kan bare ikke gøre det, han har jo gjort mig en tjeneste" sagde hun roligt, frem for alt var det hendes samvittighed der var ved at slå hende ihjel. Hvordan kunne hun dog bare sådan forlade James? Ikke at hun elskede ham, men hun skyldte ham jo noget.

"Ja hvordan vil du få mig med!" sagde hun en smule irriteret over hans svar, naturligvis kunne han bare gå, men det kunne hun jo ikke. Folk bemærkede jo hvis hun gik ud af døren.

"Well de bemærker jo nok hvis jg bare smutter" sagde hun ærligt og tak så kort på skuldrende, hun kunne jo ikke bare forsvinde og efterlade de søde piger der havde hjulpet hende, og James som havde givet hende tag over hovedet, bare fordi Josh kom efter så lang tid og åbenbart mente at han havde regnet verden ud.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Man 1 Apr 2013 - 21:59

''Du har allerede givet ham hvad du skal... Bare se på at han har skadet dig søde... Det må være nok du har givet ham... Det er på tide du ser at han muligvis har udnyttet dig.''

Han så på hende roligt. Hans bedste bud var at få lavet en aftale sådan at de bare troede at hun blev købt med hjem for at han kunne huygge sig med hende som om han var sådan en der ikke bare ville have sex men også selskab..

''Hvad med at jeg får lavet en aftale med jer om at købe dig med hjem, som om jeg vil have dig en hel dag eller længere?''

Han så på hende roligt. Han smilede bare stille og roligt til hende. Han følte virkeligt at han blev behandlet som lort af hende, som om han intet betød for hende, og han havde det rigtigt skidt med det, nej han havde aldrig gjort det for hende som James havde, men han havde stadig været der for hende...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Raquel Tirs 2 Apr 2013 - 22:21

"Det har han virkeligt ikke Josh, han har hjulpet mig" sagde hun ærligt. At hun havde været i seng med James havde været hendes egen skyld, for hun havde selv lagt op til det. For James var lække og emd magt, dog var han noget hårdere i sengen end hun havde regnet med, hvilket jo havde inkluderet knivstik og totur som hun på ingen mulig måde havde forventet ville komme over hende.

Amber nikkede over hans foreslag, det kunne de vel godt, så kunne hun også se om han rent faktisk mente det eller om han bare kom for at få mere sex fra hende end hvad han allerede havde fået.

Amber gik hen til døren og åbnede den som en hentydning til at han skulle gå ud af den: "Jeg bliver herinde" sagde hun og havde planer om at skifte til normalt tøj så snart at han var gået, hun havde det ikke godt med at stå i så lidt tøj ved siden af ham, heller ikke selvom han jo havde set hende nøgen før, men lige nu var alting bare noget andet og alt var blevet meget mere kompliceret.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 22:27

''Men uanset hvad så skylder du ham altså ikke noget''

Han smilede roligt til hende, følte hun mon istedet han havde udnyttet hende? At det var ham der var skurken? Var det derfor hun var så kold og ligeglad med ham, som om han knap nok eksisterede for hende længere? Han blev pludseligt bange, det var som om en iskold nål prikkede til hans hjerte... Det gjorde virkeligt ondt... Han slog det væk så hurtigt han kunne...

Han sukkede lidt og så på hende, han savnede de gamle dage, hvor de kunne ligge og pjatte sammen og hvor de havde sex. Ikke fordi hun kun var sex for ham, men det var noget af det han savnede ved hende dog... Hun havde jo været den der viste ham hvor fantastisk sex kunne være...

''Jeg er tilbage snart.''

Han virkede pludseligt så mut da han gik ud, og kom så tilbage et kvarters tid senere til rummet og bankede roligt på for at se om hun ville komme ud derinde fra... Han ventede smilende på hende.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber// Empty Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum