Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So what.. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So what.. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So what.. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So what.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So what.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So what.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So what.. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So what.. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So what.. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So what.. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So what..

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

So what.. Empty So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:43

T: Lige omkring 11.00
O: En sekretær der skriver ivrigt på sin computer.
S: High school di morga.
V: Lunt udenfor. Blæser dog en smule.

Raven var endnu en gang havnet i problemer, og sad udenfor rektors kontor, en anelse henslængt på en brun stol. Det ene ben hvilede op mod hende. Hendes påklædning var et par meget iturevne leggins, en sort nedringet trøje, samt et par lædershorts. På fødderne havde hun et par læder støvler, med en platou så de var ganske høje. Det ildrøde hår var lige nu bundet i en hestehale, med et sort bånd. Let gabte hun og så frem for sig. Ventetiden hadede hun. Hun kunne bruge sin tid på så meget andet end at sidde her og vente på at den gamle nar fik nosset sig sammen til at tage hende ind, kun for at sige hendes karakterer var dårlige, og at hun lavede for meget ballade.
Egentlig kunne hun jo også bare skride. Det ville ikke være første gang, og når alt kom til alt, hvad ville han så egentlig gøre ved det. De isblå øjne hvile kort på sekretæren. Hun ville i hvert fald heller ikke sige noget. Ikke med de øjne hun sendte sin computer, så ville Raven blive overrasket over at damen overhovedet opdagede at der var nogen andre.
Tænkende rejste hun sig og gik hen til vinduet. Lod blikket hvile ud af det for en stund. Det ville da være rart at han snart blev færdige, så kunne hun skippe resten af skolen, og få tiden til at gå i byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:56

Døren ind til det lille lokale hvor sekretæren sad gik op, hvorefter en bredskuldre fyr trådte dovent ind med et ligyldigt blik i de rav brune øjne som svagt lyste op. Han var iført en grå undertrøje der fremhævede sin muskuløse, udover den bar han en slidt sort læderjakke med nitter her og der, så bar han også et par slidte hullede hængerøvs bukser i grå hvor der hang et par sølvkæder dog ikke ægte sølv ogå fødderne bar han et par masive sorte støvler med nitter.
Denne fyr var vant til at komme her, han kom ca ind på rektors kontor to tre gange dagligt da han heletiden rode sig ind i problemer. Dog tog han det roligt og var ligeglad med den gamle nar til rektor, hans navn var Thayer og han var kendt som skolens store rebel.

Thayer satte sig ned på en af de mange stole, hvorefter han lænede sig tilbage og hev en smøg op af lommen som han hurtigt fik tændt, før han så tog et sug og pustede røgen ud i lokalet selvom man langt fra måtte ryge på skolen. De kolde øjne betragtede let den unge kvinde ved vinduet imens han blot afvendte at blive kaldt ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 14:08

De isblå øjne fangede hurtigt fyren der kom ind. Hun kendte ham godt. I hvert fald af ry, men ikke af person. Kort strakte hun sig inden hun med et opgivende suk gik tilbage og satte sig.
Det var lige før det var dødbringende kedelig at være her. Men da det jo ikke var første gang hun sad her, vidste hun det udmærket godt. Måske var det i virkeligheden var rektor håbede på. At man ville falde død om af kedsomhed, før han omsider kom ud og hev en ind. og dog.. så ville han miste alle sine elever.

Tænkende lod hun en lille flamme forme sig i hånden, og sad for en stund og lod den sno sig om hendes fingre, før døren ind til rektor endelig gik op. Flammen slukkede kort efter, idet hun betragtede ham.
"Frøken Shadow" sagde den gamle mand let. Hun himlede opgivende med øjnene. Hvor hun hadede at blive kaldt frøken. Roligt rejste hun sig og gik ind til ham.
Der gik dog ikke specielt længe før hun kom ud igen, og rektor stod bag sit skrivebord og lignede en der havde været igang med en længere diskussion. Hun gik hen til sekretæren. og lagde en seddel, inden hun kort lod blikket hvile hen mod fyren.
"Pas på.. Han er i fortæller hjørnet" et legende glimt viste sig i de blå øjne, inden hun gik hen og samlede sin taske op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 14:28

Han rød roligt imens han svagt gabte, da her var ret så kedeligt men det var han van til, for han tilbragte mere tid her end til undervisning da han for det meste meget hurtigt blev sendt her op.
Thayer bertagte køligt kvinden, han havde vist set hende før dog kunne han ikke huske hvor fra, måske fra klassen var han meget sjældent da lærene for det meste smed ham ud med det samme fordi han provokerede dem på det groveste.

Han kiggede stille efter hende da hun forsvandt ind hos rektor, ligeså snart hun var væk slukkede han smøgen og smed den fra sig før han rejste sig, for så at gå hen og smug lytte ved døren. Han kunne tydligt hørre rektors grimme stemme dog opfangede han hurtigt at de var færdig med samtalen og derfor styrtede han hen på sin plads.

Thayer rejste sig op idet hun kom ind igen, han så kort rektor kigge køligt på ham før døren gled i. Han rystede på hovdet hvorefter han smilede køligt til hende"så tro jeg at jeg skrider, vil du med?"spurgte han roligt dog køligt og gav hende kort elevator blikket.
Han orkede enligt ikke hørre på det gamle svin, vis han skred skulle samtalen bare forgå dagen efter og ja der kunne det være han også skred igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 14:38

Raven strakte sig roligt, og lod tasken hvile over skulderen inden hun kort så mod døren ind til rektor og trak på skuldrene. Hun havde ingen grund til at blive, hun ville sikkert blive kaldt ind igen dagen efter fordi hun havde afbrudt ham, så hun kunne ligeså godt gå nu. Så kunne hun altid se på om hun gad ham dagen efter.

Da Thayer som hun vidste han hed, virkede til ikke rigtigt at gide ind til rektor, hvilede et svagt smil på hendes rødmalede læber.
Efter hans spørgsmål trak hun igen kort på skuldrene og nikkede. "Ja hvorfor ikke" svarede hun let. og lod hænderne glide ned i lommerne på de sorte lædershorts. Derefter gik hun ud af døren og så kort om på ham for at se hvor de skulle hen.

Hun gik vidst egentlig i en af klasserne med ham. Men de gange hun havde været der, havde han kun været der kort. Og hun var der ikk specielt tit fordi hun ikke rigtigt gad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 14:59

Thayer nikkede let hvorefter han kort kastede et hånligt blik mod rektors kontor, før han fulgte efter hende ud af døren som kort tid efter smækkede bag dem. Han gik ind foran hende hvorefter han roligt fulgte hende afsted hen mod kantinen, da han enligt var lidt tørstig efter kedsomheden.
Hun værkede som en type han kunne falde for, hvorfor havde han aldrig rigtigt lagt mærke til hende men han har nok haft travlt med at lave ballade.

Da de trådte ind i kantinen nikkede han let hen mod et tomt bord over i hjørnet, langt væk fra alle andre før han så sendte hende et skævt smil"har du lyst til noget at drikke eller?"spurgte han let men dog beholdte han sin lidt kolde facade.
Folk der fik øje på ham kiggede hurtigt væk, og nørderne smutte meget hurtigt forbi for ikke at blive offer for hans mange nummre, man vidste heller aldrig hvad humør han var i. højtalerne lavede en kort lyd før rektors stemme kunne hørres " Thayler Jackson du har bare at komme op på mit kontor nu, eller du vil fortryde det" hvorefter højtalerne døde hen igen.
Thayer rystede dog blot på hovdet"gamle nar"mulede han ligeglad og så afvendtende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 15:13

Raven fulgte roligt med ham ned mod kantinen,. Betragtede ham tænkende som han gik foran hende, hun havde egentlig aldrig rigtigt tænkt over at han så ret godt ud. Hvordan mon han var, hvis man kom tæt på. Mon han overhovedet lukkede nogen ind? selv kunne hun godt li at virke mystisk, og han virkede lidt som samme type.
Men da han var kendt for at lave ballade, havde hun jo aldrig rigtigt snakket med ham. Andet end et nik i ny og næ, når de passerede hinanden på gangen.

De isblå øjne fulgte hans nik mod et bord. Hun gengælde hans smil, og nikkede kort for sig selv. "Jooh.. det kunne være meget rart. Med alt det støv den gamle nar har, så det jo lige før man kløjes i det" svarede hun let.
Da rektors stemme lød i højtaleren, grinte hun ganske svagt for sig selv, og så smilende på Thayler. "Jeg tror han er glad for dig?" smilte hun roligt, og satte sig op på bordet. Det ene ben tog plads op foran hende inden hun lod hovedet glide på skrå. Det var ikk så tit hun faldt over folk der havde det på samme måde med rektor, som hun selv havde. "Navnet er Raven, by the way." Sagde hun efter en stund, og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 15:26

Thayer var ikke inderst inde som han var nu, efter hans brors forsvinden havde hans personlighed endrede sig og han var blevet kolder samt mere lukkede samt barsk. Men der var igen der rigtigt vidste noget om ham ikke engang hans gruppe af fyre som gik sammen med ham, dog gik der rygter om at Thayer var adopteret af en rocker og derfor var som han er.

Han nikkede let" der er sgu ved ar gro planter i støvet"mumlede han muntert på hans egen kølige måde, han betragtede hende let hun var ret ¨så tiltrækkende og så minde hun ham om ham selv.
Thayer forsvandt kort op til kantinen hvor han fik stukket to coca colaer i hånden, før han så vendre ned til hende og satte sig ved siden af hende.
Han rakte hende den ene sodavand med et skævt smil på læben"skål"mumlede han let"han savner mig konstant"lo han let hvorefter han kørte en hånd gennem håret, før han åbnede sodavanden og tog en slurk imens han betragtede hende let" Thayer, men kald mig hvad du vil"svarede han let"hvad lavede du enligt hos det gamle røvhul?"spurgte han let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 15:38

Raven fulgte ham med øjnene som han forsvandt op imod kantinen. Hun havde godt hørt alle historierne om ham, men hun troede som regel aldrig på nogle historier, før hun havde beviser for dem. Kort efter lod hun blikket glide rundt om i lokalet. Hun havde næsten forventet at hans gruppe ville komme løbende hen til ham. Men neij.. Ikke en gang pigerne stod og savlede. Små gimper.

Da han kom tilbage tog hun imod den ene cola, og grinte en smule for sig selv. "Det kan vi hurtigt blive enige om at der gør.. i virkeligheden er han sikkert en mumie der er fanget derinde" smilte hun roligt.
"Han savner bare selskab.. han er sikkert bundpervers.." mumlede hun roligt, og åbnede sin sodavand, Tog en tår af den og så lidt frem for sig. Da hans spørgsmål om hvad hun havde lavet kom, smilte hun roligt for sig selv.
"Tjo.. Jeg satte ild til en af lærernes taske, fordi han irriterede mig, og da jeg også er lidt drilsk af natur, lukkede jeg ham inde i en ring af flammer.. Åbenbart er det ikke okay i naturvidenskab, så.. tja.." hun trak på skuldrene og så kort rundt. tog endnu en tår af sin cola. Det var nu ikke det værste hun havde gjort. "Og du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 16:07

Thayer lo let af hende svar, det var nu meget afslappende at hænge ud med hende og det var endnu mere rart at hans gruppe ikke var her da han ikke orkede dem lige nu de var ikke de klogeste mennesker i verden og kunne næsten intet uden ham*tumper*tænkte han let og rystede på hovdet for ham selv.
Han vendte så blikket mod hende igen"det er han uden tvivl"svarede han let og sendte hende et luskede smil, før han så drak en tår og sukke let idet den var dejlig kold.
Thayer drejede hovdet og så let på hende"det ville jeg gerne ha set"mumlede han let og klappede hende anerkenden på skuldren før han trak hånden til sig igen. Han lo let "jeg kom hvist til at fornærme vores historie lære, ved at kaste et papir i hovdet på hende og så kalde hende klam"mumlede han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 16:17

Raven grinte lidt for sig selv og så på ham. Han var mere afslappende end hun egentlig havde troet, det var faktisk ganske rart. "Det ikk for noget.. men den bande du har dig.. de mest som små hundehvalpe er de ikk?" spurgte hun tænkende og tog en tår mere. Hun havde endnu ikke opdaget sin aspara side, og derfor var der stadig ting omkring hende der undrede hende.. ting der ikke passede hvis hun kun var en dæmon. men det holdt hun for sig selv.
"Hvem ved.. måske kan der komme et ekstra nummer" drillede hun og smilte legende til ham. Skævede kort mod en grupper pudderdukker der kom ind. Et svagt smil samt et faretruende glimt viste sig i hendes øjne. Hun havde udviklet sine ildevner længe, og kunne derfor sætte ild til ting hun ikke kunne se, men hun kunne fornemme dem. "Nyd showet" smilte hun roligt. Kort efter begyndte en af tøzerne at skrige fordi der var ild i hendes taske.
"Åh vi har også hende den kedelige gimpe.. jeg ville gerne have set hende flippe ud på dig" grinte hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 16:41

Thayer grinte let "jo det er de, men uden mig ville de blive fortabte nørder. Det er nu meget rart at de gør som man beder dem om, hvem plejer du enligt at gå med?"svarede han let.
Han betrage hende let med et chamerende men koldt blik, han burdte holde øje med hende fra nu af hun var en pige i hans smag"det lyder skam godt"mumlede han let, Thayer så hen på de oversmikede snobber som nu var ved at gå helt i panik over den brændne taske"ikke min gucci"mumlede ejern helt panisk. Han brød ud i en kølig latter der fik den skræmte tøse flok til at stirre på ham med bange øjne før de hurtigt løb ud af lokalet.

Thayer så efter dem men kiggede så på hende igen, han smilede skævt"sejt"mumlede han let, hvorefter han så begyndte at lave deres historielæres ireterrende stemme "hun flippede helt ud"startede han roligt "din katastrofe af en knægt, magen til møgunge du burdte ikke snakke sådan, smut fra min time og jeg vil ikke se dig igen før du har været på rektors kontor"efterlignede han før han så flækkede af grin.
Thayers matematik lære kom ind i kantinen og så søgende rundt indtil han fik øje på Thayer og gik over mod dem, dog så Thayer ham ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 16:57

"Det tænkte jeg nok.. de holder med dig, fordi så ser de smarte ud" grinte hun roligt og Betragtede pigerne med en tydelig morskab at spore i øjnene. Hans spørgsmål kom bag på hende, men hun så dog hen mod ham og trak på skuldrene. "Ingen.. fyrene er bange for mig, eller vil bare have noget, og pigerne hader mig" svarede hun let og smilte roligt.
Da de skyndte sig videre, grinte hun for sig selv. Det var nu en kende morsomt. og endnu mere at de virkede bange for at det var ham der havde gjort det. Let så hun på ham og smilte for sig selv. "Nu tror de, at det er dig" sagde hun drilsk, og tog en tår af sin cola. Det var rart med lidt koldt.

"Jeg bliver aldrig træt af at gøre det.." smilte hun roligt, og betragtede ham da han begyndte at udføre et glimrende resume af historielæreren. Hun grinte da han var færdig og rystede kort på hovedet. "Hvor det lyder som hende.." grinte hun let og så på ham.
Hun fik øje på matematiklæreren bag ham, og rejste sig langsomt. "Jeg tror du har besøg" smilte hun legende, en lille flamme dukkede op foran matematiklæreren. som fik ham til at stoppe forbavset op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 17:14

Thayer nikkede let og trak svagt på skuldrene af hans bande"de tror de er seje når de hænger ud med mig, men igen er bange for dem selvom de tror det"sagde han let med et skævt smil på læben"hmm du er velkommen i mit slæng"svarede han let, imens han så lidt nærmer på hende.
Han lo let og rystede på hovdet"så slipper du da for balladen"svarede han let med et skuldretræk, han nikkede let"hun er sgu en død kedelig kælling"tilføj han let.

Da hun nævnte matematiklæren, løftede han blikket og stirrede koldt på ham da han kom nærmer men stoppe op på grund af flammen, dog gik han så uden om og kom nærmer.
Thayer stirrede iskoldt på han"hvad?"spurgt han tørt idet lærens blå øjne så på ham"rektor leder efter dem Thayer og du dukkede desuden ikke op til min time"sagde han let og så på ham med et strengt blik.
Thayer rystede på hovdet af ham"drop det jeg gidder ikke det gamle røvhul, han må komme her ned selv og desuden stinker jeg til matematik så hvorfor dukke op"svarede han koldt, før han så hen på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 17:39

Raven så tænkende på ham, og smilte for sig selv. Hun vidste godt hvad han mente. "Jaa det kunne jeg godt forestille mig.." smilte hun for sig selv. Hun samlede sit lange røde hår lidt mere, så det sad i en knold. "Hm.. måske jeg vil benytte mig af det, hvis ellers dine drenge kan acceptere at lege med en pige" smilte hun drillende.
Hun trak blidt på skuldrene. "Årh.. jeg får nok ballade fra dem en af de andre dage. Og ja mon ikke.. hun må være lige på renden af en grav nu" smilte hun let.

Raven stilte sig ved Thayer's side, og lod kort blikket hvile på læreren. At han nu skulle stå der og være sendebud for rektor. Hvem fanden ville dog nogensinde være det.
Tænkende strakte hun sig, og drak resten af sin cola. Idet Thayer mødte hendes blik, smilte hun legende for sig selv. "Hva.. skal vi skride?" spurgte hun roligt og samlede sin taske op. Hun tog den over skulderen og gik langsomt væk fra læreren. Vendte sig om og holdt øje med at Thayer fulgte efter, hvis læreren prøvede at følge med, ville hun sørge for at stoppe ham en ring af ild, lavet ganske fint rundt om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 18:14

Thayer nikkede roligt"de gør som jeg siger, så der er intet problem"svarede han let imens han igen kort gav hende et elevator blik, skolen bestod af grupper som i alle andre, der var sminke dukkerne, nørdene, drama gruppen samt musik, så var der sports tosserne og så var der Thayer som var anføre for rebelerne og ja så var der bog orme og dem der ikke rigtig hørte til.

Thayer stirrede køligt på læren hvorefter han fulgte efter hende"taber"mumlede han kort af læren, før han så på hende"hvor skal vi hen?"spurgte han så let og strejfede kort hendes enr balle idet han pegede spørgende mod skolegården.
Han håbed da hun ville være med hans gruppe så var han ikke den enste klog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 18:26

Raven grinte lidt for sig selv og trak på skuldrene. "Så føler jeg mig da ganske sikker, jeg går ud fra du passer på mig" smilte hun roligt. Hun havde ikke noget imod at han havde hele den her gruppe der var om ham, Det var jo noget han kunne li, og hvis de da bare var nogenlunde at være sammen med, kunne hun ikke se en grund til at hun ikke skulle hænge ud sammen med dem.

De blå øjne blinkede legende imod ham, inden hun begyndte at gå sammen med ham. Hun mærkede godt hans hånd ganske svagt mod hendes ene balle. "Hvis du alligevel vil tage mig på røven, så gør det dog?" smilte hun drilsk og så på ham. Nikkede lidt da han pegede mod skolegården. "Kan vi godt.. Og jeg vil gerne være med i din gruppe" smilte hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 18:39

Han nikkede let og sendte hende et frækt blik"jeg skal nok passe på dig"sagde han let, han kunne lide hendes åbenhed og mod der var ikke mange der vil sige det hun gjorde.
Thayer lage let en hånd på hendes balle idert han kom op på siden af hende, han sendte hende et chamerende frækt smil samt blik, imens han førte hende mod skolegården.

Da de var kommet ud i gården satte han kursen hen mod barsket banen, hvor der lå en boldt efterladt fordi alle andre var til time. Han slap hendes røv og samlede let boldten op, før han så driblede let for så at skyde den mod nettet som han elegant ramte. Man skulle ikke tro det men han var en dygtig fægter og blod spiller men det dyrkede han kun i sin fritid.

Rektoren holdt et vågent øje med den fra sit kontor vindu, han betragtede de to ballademager med et tænksomt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 18:50

Raven smilte legende til ham. Hun havde altid sagt tingene lige ud. Der var ingen grund til at lægge bånd på tingene, der skete mere ved at man sagde det som det var. Hun smilte da han lod hånden hvile mod hendes balle, og fulgte tænkende med ham. hen imod skolegården. "Det regner jeg da med.. Ellers må jeg jo selv tæve din gruppe" svarede hun drilsk.

Da han satte kursen mod en bold, smilte hun og lod ham smutte hen og tage bolden op. Roligt smed hun sin taske på jorden, og så ham drible med bolden og ramme direkte i kurven.
Smilende løb hun hen og samlede bolden op. hun driblede lidt med den, og gik en smule væk fra den. Så legende hen imod Thayer. Inden hun skød bolden hen så den ramte ned i kurven. Kort efter samlede hun bolden op, og kastede den hen imod ham. Dog så han havde nået at opfange at hun ville kaste den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 19:02

Han lo let "det er nu heller ikke svært"mumlede han muntert, han betragtede hvordan hun driblede med bolden og hvordan hun løb afsted, hun var da meget god måtte han indrømme.

Thayer smilede skævt, hvorefter han greb bolden og løb hen mod hende imens han driblede så godt hans træner nu havde lært ham. Hans blik var rette mod kurven idet han sprang op så højt han kunne og skød bolden mod kurven, den ramte perfekt og røg endnu engang ned på jorden, samtidig med han lanede igen.
Thayer så ufordrene på hende med et frækt blik der tydligt viste at han flirtede med hende dog på hans ejen måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 20:10

"Åh virkelig? er det ikke ondt at udlevere dem til mig?" smilte hun legende og så roligt på ham. Hun grinte lidt for sig selv. Han var ganske god til det her, og det var faktisk meget sjovt.

Hun smilte da han greb bolden, og blev stående idet han kom imod hende. Så kort op mod kurven da han ramte den. Let tog hun bolden og driblede lidt med den. Så ham smilende i øjnene og rakte tunge, en lille grøn kugle prydede denne dag hendes tungepiercing.
"Jeg har på fornemmelsen du udfordre mig?" spurgte hun og blinkede til ham. Inden hun gik en anelse længere væk fra ham og skød bolden i nettet igen. Betragtede den som den ramte jorden. "Hvor bor du så henne?" smilte hun roligt og tog bolden. Kastede den hen til ham og gik hen til sin taske. hun tog en pakke smøger frem og tændte en, med en fin flamme fra fingrene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 20:34

Han trak på skuldrene" det er det vel?"svarede han let, han betragtede hende nøje imens hun hentede bolden og lo let da hun rakte tunge"måske"svarede han drilsk.
Han greb roligt bolden og fulgte efter hende, da hun stoppe op satte han sig let ned på asfalten imens han betragtede hende nysgerrigt.
Dog fik spørgsmålet ham til at kigge stille op på himlen"i en lille lejlighed et stykke her fra, hos min adoptiv familie"svarede han stille hvorefter han så sendte hende et frækt smil"hvad med dig?"spurgte han let hvorefter han selv fandt en smøg frem og placerede den i mudvigen hvorefter han fandt sin lighter og fik tændt den før han så lage den i lommen igen.
Han tog et sug hvorefter han pustede røgen ud gennem næsen imens han betragtede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 20:41

Raven grinte let og rystede kort på hovedet inden hun strakte sig,.
Hun gik ganske let hen og satte sig ved ham, og sukkede blidt for sig selv, inden hun tog et sug af sin smøg, og pustede røgen ud. Dog hvilede det tænkende blik på ham, som han sad der.

"Det lyder.. irriterende?" spurgte hun tænkende og så frem for sig. Inden de blå øjne gled tilbage på ham. Hun smilte drilsk. "I en alt for stor villa kun med mig selv, et stykke herfra." svarede hun legende og så på ham.
Han virkede nu ganske fin at være sammen med, og selvom der gik en masse dårlige rygter om ham, betød de ikke noget når nu hun selv kunne danne sig et billede af hvem han var. Og hun så lidt frem til at have nogen at gå sammen med, for selvom hun ikke havde noget imod at gå alene, var det sjovere når man var flere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 20:54

Thayer smilede let til hende imens han kørte hånden igennem det mørke blondte hår som var redt bagud, han betragtede hende let før han så op mod himlen igen det ville snart ringe til frikvater og det betød at de nok burdte smutte.
Han trak igen på skuldren"det er det vel, men sådan er det jo"sagde han let dog kunne man hørre at han skjulte noget. Han vendte hovdet mod hende"det lyder da meget godt, måske jeg skulle komme på besøg en dag"sagde han spørgende, han lagede let en hånd på hende lår imens de rav brune øjne betragtede hende let med et frækt blik.

At få hende med i sin gruppe ville være dejeligt, hun var meget rar at være sammen med og så var hun meget afslappet og lidt som ham selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 0:32

Raven smilte blidt for sig selv, og lod hovedet glide på skrå. Han var egentlig ganske venlig. Der ville desværre ikke gå længe, før at klokken ringede ud, og dermed ville der blive overfyldt.
"Tja.. hvad med, at vi skrider hjem til mig, når nu at her snart vil blive overrandt af mennesker? hvis du vil kan du jo overnatte.. Så kan vi være oppe hele natten og drikke oz i hegnet?" smilte hun drillende og så legende ind i hans øjne. Hun havde ikke noget imod at der var mange folk. Men hun ville hellere have fred, til at snakke med ham.

"Er du sikker på det okay? alsa at jeg er med i gruppen og sådan? jeg vil ikk gøre nogen vrede.. ikk nogen du bare kan li lidt i hvert fald" sagde hun tænkende og rejste sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what.. Empty Sv: So what..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum