Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Anyone care for a game? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Anyone care for a game? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Anyone care for a game? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Anyone care for a game? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Anyone care for a game? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Anyone care for a game? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Anyone care for a game? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Anyone care for a game? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Anyone care for a game? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Anyone care for a game? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Anyone care for a game?

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Anyone care for a game? Empty Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:22

Ja jeg søger nogle emner, eventuelt nogle med plots men er også helt frisk på dem uden plots.
Derudover kunne det være rigtig fedt at få sig nogle relationer af en art, jeg er åben på det hele. Kig eventuelt min profil for at få en idé om hvem Adam er, den er dog ikke helt færdig men der står nogle ret vigtige ting.

Det jeg nok mest søger er nogle klienter til hans firma, det kan både være til den gode del af det men kunne også være rigtig fedt med nogle klienter i den mere snuskede ende. Det kan være hvad som helst, bare sig til hvad du kunne finde interessant.
- Jeg har dog nogle få krav som jeg ønsker bliver opfyldt.
- Skriv så det kan læses, jeg er ikke selv den bedste til tegnsætning men man kan i de fleste tilfælde se hvad jeg mener med det jeg skriver. Stav bare nogenlunde, det er okay med stavefejl så længe man kan forstå det.
- Skriv gerne beskrivende og så vær kreativt. Lad være med ar forvente jeg skal tage kontakten til din karakter, gør det gerne selv.

Tja det var vel egentlig det.
Håber der er nogen som er interesseret.

- Adam :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:41

jeg er frisk;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:45

Jamen det lyder da rigtig dejligt. Jeg er flad for jeg kunne vække nogens interesse.

Men skal vi så have et plot, en relation eller skal vi bare køre med det ganske normale tilfældige møde.
Hvis det endelig er vi skal have et plot er jeg mere end frisk til at ligge hovedet i blød. Udfra hvad jeg lige kan se omkring Sutton virker hun nemlig ikke som typen der roder sig ud i noget kriminelt så det er nok ikke det plot vi skal tage :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:49

jeg er frisk på et plot jep, men ja den kriminelle side er hun ikke til, men kan dog også selv lide emner med plots;) så du må gerne ligge hovdet i blød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:50

Jeg er også frisk?^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:55

Tænkte jeg nok men det er også helt fint. Det er jo også rart at have nogle plots som ikke drejer sig om det. Det vil jeg så gøre men du må sige til hvis du kommer på et da jeg er lidt blank lige nu ^^'

Altena: Super, jamen så vil jeg stille dig det samme spørgsmål som jeg stillede Sutton.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:58

Hmm måske en lille flirt, som ikke bliver til så meget ?? eller et uvendet møde i en mystisk handling?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 20:59

Vi kan sagtens finde på et plot ^^

Altena er single, og er en slange i sin dyreform, hun er legende og flirtende af personlighed, hun gør som det passer hende, og hun har intet imod lidt kriminalitet^^

Har du et plot du bare lige vil af med eller skal vi finde på noget sammen?^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:02

Sutton, begge er helt klart en idé men umiddelbart vil jeg sige at der nok er størst sandsynlighed for en flirt da firmaet er virkelige påasselige. Men det passer mig fint at flirten ikke bliver til mere da Adam bestemt ikke er kærlighedstypen :)

Altena, tja altså hun kan da altid være en kunde af en art så skal vi bare finde ud af i hvilken kategori indefor det kriminelle hun er interesseret i. Selvfølgelig hvis du har en anden idé er du da velkommen til at sige frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:03

Men kunne du lokkes til at lave??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:05

Hm.. Åh nu kunne jeg ikke helt se hvad det er for noget kriminalitet, men hun kunne opsøge firmaet fordi hun skal bruge noget meget værdifuldt, som de kan skaffe hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Autumn Tors 4 Apr 2013 - 21:13

"What about a little meal, my dear??"

Yo! Kunne godt være frisk på et lille emne. xD
Jeg ved måske ideen er lidt mat, men Autumn er i princippet et rimelig nemt offer, og hun kan tit findes i natten, trods hun ingen skurk er.. Hendes blod er vel delikat(ikke i samme mængde som en engel eller en aspara, dog).. Ehm..
Nu ved jeg ikke hvordan Adam er som person, men min lille djævel har det med at få dårlig samvittighed frem i folk. Så en ting, for at køre videre, kunne være at han ikke blot lade hende ligge og forbløde i en gyde. Men det kommer an på hvordan din lille vampyr er på det punkt..
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:20

Sutton, jo selvfølgelig, hvor skal det være henne? Men vil lige informere om at det bliver efter mit LoL game :p

Altena, Hvad for en slags genstand, jeg skal lige vide om de gør sig i at skaffe denne genstand :)

Autumn, Adam er en kold og kynisk vampyr, han ejer ikke en samvittighed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:23

Helt iorden, Sutton opholder sig mest på cafeér, parken, biblioteket, skoven da hun ikker til steder med for mange folk, på grund af hendes angst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:24

Årh neij skal jeg også finde ud af det?.. xD

En.. en.. gammel antik smaraghalskæde med en forbandelse over sig som er på et museum? xD (Jeg er dårlig til at finde på genstande..) xP

Men hvis den ikk er okay, så lægger jeg mig lige i tænkeboks..^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Autumn Tors 4 Apr 2013 - 21:24

Oh well. xD Then makeing her food might not be such a good idea.. Hmm.. Let me see.... *tænke tænke* Har du nogle ideer til et emne mellem Au og Adam??
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:27

Sutton, super, så bliver det en Café, jeg går i gang nu her da mit spil er færdigt :)

Altena, det er helt okay, du tænker bare.

Autumn, det lyder klogt hvis du ikke ønsker hun skal dø. Nej jeg har ikke rigtig nogle idéer, medmindre hun er til noget kriminelt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:27

Haha fair^^

Hvad gør de i?^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:29

Super;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:32

Smider linket herinde når emnet er færdig gjort Sutton. Må dog advare om at jeg ikke er så god til at lave en lang start :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:38

Godaften, Adam!

Min kreativitet flyder i aften - jeg har chai og jazz. Jeg er yderst interesseret i at møde din karakter og lære ham bedre at kende. Jeg har dog ingen idéer til plots udover at Adam eventuelt kunne være gammel ven af familien der har valgt at genopsøge Eloise - bortset fra det er jeg flad. Ellers er jeg frisk på et helt almindeligt, plotløst emne! Min karakter er dog ret dårlig til at opsøge andre folk, så derfor ville det være foretrukket at du tog kontakten. What do you say?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:52

Sutton, her er emnet, https://vie-la-mort.danskforum.net/t11644-just-another-lovely-day-sutton#219665

Eloise, det lyder da herligt at din kreativitet flyder. Adams familie ville accessoirer med en menneske familie da hans fader og moder mener de er under deres standarder. Så det lyder umiddelbart som om det bliver et emne uden plot men det er også fint. Tja altså jeg kunne ikke se hvorfor Adam skulle opsøge dig men hvis du giver ham en grund in game vil han selvfølgelig gøre det. Grunden til jeg skriver det er fordi jeg gider ikke være tvunget til at skulle tage kontakt fordi den anden part venter på jeg gør det. Jeg kan ikke fordrage sådan noget. Derfor vil jeg gerne have en grund til at tage kontakten først og så er det helt i orden med mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:56

Jeg ved ikke om det er af nogen interesse, men Eloise både maler, tegner, skriver og tager billeder - måske kunne han finde det interessant og spørge ind til det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:57

Hmmm, desværre er Adam ikke en kunst person men igen spørger jeg, hvordan skulle han kunne vide det om hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:59

Eloise bringer meget sine evner ud i det fri. Hun tager i parken, på caféer og restauranter og fordyber sig i det hun laver. Ellers kunne det være noget så simpelt som at de mødes på en bar/natklub, Adam er tørstig og synes Eloise ligner et udmærket måltid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anyone care for a game? Empty Sv: Anyone care for a game?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum