Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Topic with the insane?! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Topic with the insane?! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Topic with the insane?! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Topic with the insane?! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Topic with the insane?! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Topic with the insane?! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Topic with the insane?! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Topic with the insane?! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Topic with the insane?! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Topic with the insane?! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Topic with the insane?!

Go down

Topic with the insane?! Empty Topic with the insane?!

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 19:13

Hejsa alle sammen mit navn er Cerise og jeg djævel som lider af paranoid skizofreni samt insomnia, jeg blev lukke inden på hospitalet da jeg var ganske ung men nu mener lægerne endelig at de klar til slip mig fri i byen og derfor søger jeg nu nogle mennesker og væsner som måske kunne have lyst til emne med mig.

Krav
Jeg ingen tanke og ønsker om at dø
I må gerne hold jer over de otte linjer for ellers dør emnet for hurtigt
Jeg ikke en perfekt mester til dansk, men jeg prøver altid på gøre mit bedste
Vær kreativ med jers indlæg c:
Jeg altså ikke særlig vild med anime billeder da jeg lever af realisme og derfor har jeg det svært ved og stå og snakke med tegninger og anime billeder, so sorry men det griber mig bare ikke..

Ideer og relationer
En ven eller veninde som kunne have boede sammen med mig uden min tid på hospitalet, da jeg gerne vil have en eller anden relation som måske kunne være blev sluppet fri sammen med mig, dog bor vi stadig på den lukket afdeling når vi altså ikke er ude i byen.
En person som kunne prøv og gøre livet sur for mig, på dette område er der frihed til hvordan i selv synes at i vil gøre livet surt for mig, men jeg kan sige at en fordel og bruge min skizofreni som et våben.
Kærlighed er jeg os frisk på da jeg sådanset aldrig har prøvet det, for jeg har været lukket inden i 250 år eller mere. Om det bliver en mand eller en kvinde er dog lige meget for jeg kan nemt gå med begge køn.

Ellers er der bare fri leg til alt muligt andet som der nu kunne være sjovt og prøve af sammen med mig, skrive endelig et PM eller bare her også kan vi se på det c:

~Cerise~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum