Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Suicide note EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Suicide note EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Suicide note EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Suicide note EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Suicide note EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Suicide note EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Suicide note EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Suicide note EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Suicide note EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Suicide note EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Suicide note

Go down

Suicide note Empty Suicide note

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 17:28

Suicide note

Det var mørkt da Anio stod og kiggede ud over landskabet som han stod der på Astronomitårnet. Han kunne ikke mere, hans hjerte var givet til en anden som han ikke længere kunne få. Det hele var hans fejl, hans idioti som havde ført til dette, ingen andres! Han sukkede stille og bed sig i læben som han trådte op på gelænderet og tog en dyb indånding. Gad vide hvor mange der ville huske ham? Hvor mange der ville savne ham, og hvor mange der egentlig ville hade ham efter dette? Han viste det ikke, og var vel i grunden også ligeglad. Men sådan var det jo. Ingen kunne leve for evigt, nogen var nød til at gå for andre. Og nogen var nød til at tage den svageste vej at dø på. Selvmord. Ordet inde i hans hoved lød forkert at det var dette som han skulle til at gøre. At han faktisk ville springe en enkelt tåre gled ned af hans kind mens han tænkte på de gode stunder han havde haft, men de blev alle sammen overskygget af de dårlige. Hvilket var det der fik ham til at tage skridte ud over gelænderet. Han faldt, han faldt som han havde gjort siden han var kommet her, mange minder gik igennem hans hoved, mødet med Mel og Chris, og til sidst hans bror, hvad de ikke havde været igennem sammen? De mange stunder hvor de havde grinet, skændes, bare haft de tider sammen de nu havde haft. De sidste måneder havde han intet til sin bror set, han var som forsvundet fra overfalden og det var som om at det var hvad der havde fået Anio til at bryde sammen, det som havde fået ham til at stå her i aften, nat og nu skulle til at springe. Men alle De personer der havde betydet mest for ham her på stedet, de virkede alle sammen så små mens han faldt. Det hele gik i slowmotion for ham minderne blev ved med at strømme igennem hans hoved, minderne der var gode og dårlige, det sidste han huskede var kysset han havde givet hende. Derefter lukkede han øjnene og mærkede noget hårdt smække igennem hele hans krop, en smerte som et spyd der spirede sig igennem hans ryg var udholdelig og han var lige ved at skrige da alt blev sort.

Da man fandt ham den næste dag, det var for sent, livet havde allerede forladt kroppen og det kunne ikke længere redes. Vil han blive husket? Vil han blive hadet? Hvem ved, det ved kun de mennesker som holdte af ham. Anio dødede 13 år, den 24 maj 2010. Han var forelsket, men dog så tom. En dag vil hans minde fade ud, og man vil glemme det der engang var. Måske vil man huske ham som en kryster, som stak halen mellem benene. Men jeg vil huske ham som den stille filosoferende fyr, som man kunne komme til når man havde problemer. Man kunne tale med ham, have det sjovt med ham uden at lave noget. Dette vil jeg huske ham på, en trofast ven, som bare ikke kunne klare livets prøvelser.

Heey ^^
Jeg skrev denne historie til en af mine venners karakter og fik lidt ros for den.. men ville da gerne vide hvad folk syne om den? :]
Så smid en kommentar ^^?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suicide note Empty Sv: Suicide note

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 18:19

Den er virkelig rørende, vil jeg lige sige! Du beskriver rimelig godt og jeg synes den er faktisk rimelig god! ^^ Du skriver godt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suicide note Empty Sv: Suicide note

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 18:34

mange tark :'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suicide note Empty Sv: Suicide note

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 20:23

den er virkelig rørende. og i det at det i realiteten godt kunne have været en hændelse som allerede var sket og at du har sat dato på hans død. gør det bare mere virkeligt.

Jeg kan virkelig godt lide den. sproget og hele måden du har fortalt den på. virkelig fantastisk godt arbejde.!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suicide note Empty Sv: Suicide note

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 20:26

Mange, virkelig mange tak! Det er altid virkelig dejligt at folk kan lide det man laver! :]
Tog mig også sin tid at lave det, men det er helt rørene at folk kan blive rørt at det jeg har skrevet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suicide note Empty Sv: Suicide note

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum