Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So... We meet again EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So... We meet again EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So... We meet again EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So... We meet again EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So... We meet again EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So... We meet again EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So... We meet again EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So... We meet again EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So... We meet again EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So... We meet again EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So... We meet again

Go down

So... We meet again Empty So... We meet again

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 11:28

Sted~ Terre gågade
Tid~ 23:45
Vejr~ Typisk sommer aften/nat... Omkring 10-15 grader
Omgivelser~ Nogle få væsner og dem der er på vej på diverse Clubs og værtshuse

Emnet er forbeholdt til Arason

____________________________________


Natten var knapt nok begyndt, men alligevel var der mange af nattens børn ude i de næsten menneske tomme gader.  Koldt var der langt fra, men kunne rigtigt mærke der var blevet sommer nu, hvilket også kunne ses på kvindernes påklædning… Kjole og bare ben.  Lyden af en kvindes skrig pircede natten, og fik nogle mennesker til at kigge omkring sig af nervøsitet, frygten af de måske var de næste. Skriget forsvandt og det samme gjorde kvindens liv. Inde i en baggård kunne man svagt skimte en mørk skikkelse, som sad på knæ ved siden af kvinden.  Et hysterisk grin undslap skikkelsen, hvilket afslørede at det også var en kvinde, men hvorfor havde hun slået den anden ihjel? Det fandt man sikkert ikke ud af med mindre man gik tæt nok på hende.. Hvis man i så fald turde. Kvinden rejste sig op og slikkede sig omkring læberne. Det var længe siden hun havde fået så godt noget blod som hun lige havde. Nu var hun klar til at komme ud mellem alle de andre, men hun måtte lave et lille skuespil, for ikke at blive opdaget. Hun satte i løb tilbage til gågaderne. Hun stoppede og var ved at falde sammen… Hvad tænkte hun dog på!? Hende løbe? Ja så havde man da set det med. Hun rettede sig op igen og lod sit blik glide ned over hendes tøj, for at være sikker på der ikke var nogle rester af blod, hvilket der sjældent var.  Hun så sig omkring inden hun begyndte at gå gennem gaderne. Onde tunger ville sige hun lignede en luder, men det var hun ikke… Hun kunne bare godt lide at mænd lå mærke til hende, hvilket var derfor hun klædte sig som hun gjorde. Hun kunne ikke se hvad problemet var… En kort sort kjole og nogle sorte stiletter? Det var der da også mange andre tøser der gik i nu til dags…  Men hun havde på fornemmelsen, hvorfor hun blev sådan peget ud… Hun var kendt som stripper.. Sangerinde og mest af alt, den forførende rådgiver fra Maxi Jeeperz, hvor hun var vandt til at sno mænd omkring hendes lillefinger, hvilket hun også var god til…
 

Lyden af hendes stiletter pircede natten, men hun var ligeglad. Hun var, vandt til at gå i højhæle på hendes arbejde. Hvad hun lavede her i gågaden anede hun ikke. Jo hun skulle nyde sin fridag. Ingen koncerter, ingen strip eller ingen rådgivning, hvilket var meget underligt set fra hendes side, men nød det.. Det gjorde hun.  Hun bevægede sig over til en lille bar og bestilte en drink inden hun satte sig ved et bord. Kort efter modtog hun drinken, betalte for den og var så igen alene ved bordet. Hvad skulle hun dog lave ude i gaderne? Hun havde ikke noget arbejde at tænke på, så hun var sådan set en fri fugl med mindre der kom nogle hun kendte som hun kunne hænge ud med indtil solen begyndte at stå op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 12:18

Arason var lige blive færdig med og træne i motions center, det gjorde han ved vær gang han kunne det ville sige vær dag mindste en gang. Han sukkede lidt og gik videre gennem gågaden, hvor han høre et skrig som de andre en til der var blive misbrugt var det eneste han tænke. Men han kende jo heller ikke til hvad der skete, så det var meget normalt for ham. Han kendte ikke til det faktum at der gik vampyr Dæmoner Elver og så videre, nej efter Arason mening fandtes det ikke. Det var bare noget folk fandt på, for at skræmme deres børn Arason sukkede og gik videre han havde brug for noget og drikke det var sikkert, måske møde en gammel ven  eller flirt hvad var Arason enlig ligeglad med. Men han bliv jo kaldt Arason og Jake så det var meget forskeligt, hvem han talte med Lena havde altid kaldt ham Arason. Mens hans venner og forældre havde brugt Jake, som var hans fornavn. Arason gik videre mens han kiggede rundt, han var ved og være omkring et godt sted nu, han stoppe op foran En bar og tænke sig om. Nu når han tænke over det var han meget tørstig og hvad ville ikke være bedre ende en øl eller et glas vodka, inden han gik i gang med og slappe af og nyde aften helt. Han smilede lidt og gik ind hvor han sætte sig ved siden af baren, han lagde aldrig rigtig mærke til folk, ikke på sådan her et sted og han var lidt ligeglad. Han kiggede på Bartjener bag selve bordet, og smilede lidt. "Et glas vodka," sagde han til bartjener der nikkede. Arason lukkede øjne et øjeblik, men kigge op da bartjener var der igen, han stille glas og bedte om pengene, Hvilket Arason hurtig fandt frem og gav ham. "Her behold resten," sagde han og bartjener nikkede og gik så hen til, en anden kunde igen. Arason sad lidt og pillede ved hans skjorte som var sort og der var smadret, mens han bar blå jeans som også var meget smadret. Han gik ikke så meget op i mode hvilket tøj han gik med, bare det var noget man så ok ud i han kiggede lidt på hans arm og puffede så til hans hår. Mens han kiggede sig omkring, men der var ikke nogen han som sådan kende ikke af hvad han huskede. Han sukkede let og to sig til hans hoved, hvor ha skubbede det op. Men det var jo meget mørkt som altid, selve natten var ikke begynd i nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 12:47

Så meget for at se godt ud, men alligevel var der ikke en eneste der lå mærke til hende, hun var efterhånden så vandt til det. Hun så i retningen af gaden og spottede ret hurtigt en ung mand som hun syntes så bekendt ud, men hun var ikke sikker på det var ham, derfor sagde hun ikke noget. En hånd gled gennem hendes lange tofarvede hår inden hun greb omkring glasset med rom og cola. Det var rart at have fri, men hun savnede dog nogle at nyde hendes fridag sammen med, m det var en gammel flirt eller en kollega var hun ligeglad med… Om hun skulle spole tiden tilbage, bare for at kunne lave planer med nogle denne dag…. Hun kedede sig, men ville ikke vise det. Hun hev en pakke Prince frem og åbnede den… 4 smøger!? Dette var hendes kommende død! Hun sukkede ganske sagte inden hun tog en smøg fra pakken og satte den imod hendes røde læber. Alkohol, smøger og en fridag… Hvad kunne hun mere ønske sig? Udover en fyr måske, trods det ikke kom til at ske.. Hun kunne jo trods alt ikke holde sig til en længere tid af gangen, hvilket sikkert også var derfor hun ikke havde nogen kæreste endnu. Hun var ligeglad… hun fik al den kærlighed hun ville. Da hun hørte mandens stemme så hun imod baren. Hun kunne godt kende ham… Arason… Det var så lang tid siden de sidst så hinanden… Men han var da uden tvivl blevet ældre siden sidst hun så ham… Og endnu mere lækker end hun huskede ham. Skulle hun tage chancen og kalde på ham, eller skulle hun lade være? Hun tændte smøgen og rettede så blikket mod hendes drink * Jeg er ved at være for gammel* tænkte hun og sukkede kort inden hun tog et hiv af smøgen og lå pakken væk igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 13:06

Han vendte ansigt da røgen fangede hans blik det var da Sharabi var det ikke han kiggede over på hende jo det var da Sharabi. Hun så meget smukker ud ende han kunne huske, men sådan var det jo altid ikke. Han var ikke lige frem den der var sammen med en vær pige men hende her havde fanget ham gang på gang. Nu skulle det  være, han smilede lidt og tømte hans vodka og gik så hen til hende med bestemt skridt. "Shar, lang tid siden hvordan har du det." Sagde han og sende et flirt smil til hende, mens han lagde armen på i hendes arm. Hvor han bagefter sætte sig ved siden af hende, og smile charmende til hende. Han havde altid været charmende, men ellers var han jo sig selv og jah Shar var det kælenavn han jo havde givet hende. Mens han selv ikke kunne huske at han havde givet hende det, men han ville bare se om hun stadig elskede ham lidt. Han grinte da han tænke på deres første møde, det havde været meget sjovt mens han kiggede på hende hun så jo smukke ud ende sidste. Han grinte lidt og bedt om en til vodka mens han kiggede på hende, med hans brune øjne.
  Gad vide om hun stadig kunne lige ham , det ville være sjovt og finde ud af. "Nå shar har du, savnet mig." Sagde han og smilede flabet.
//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 13:49

Da hun hørte hans stemme smilte hun kort for sig selv inden hun drejede hovedet lidt for at se på ham " Jeg har det skam fint... Trods jeg er ved at være en gammel dame" sagde hun og grinte kort. Det var så længe siden sidst hun havde set ham... Dengang var han kun en lille purk, nu kunne man jo ligefrem kalde ham for en mand... Det var underligt hvad tiden kunne gøre ved en. Hun havde glemt hvordan hans berøring var, men da han lå armen omkring hende sukkede hun ganske sagte.

"Savnet dig? Hahahahah... Det eneste tidspunkt på døgnet jeg har savnet dig var når jeg var på arbejde i stripklubben og skulle danse for klamme perverse mænd" sagde hun med et fnis i stemmen. Hun måtte indrømme hun havde savnet ham lidt, men vise det ville hun ikke. Hun tog det sidste hiv af smøgen inden hun skodede den og igen rettede blikket mod ham, " Men som det lyder kunne man tro du har savnet mig" sagde hun med et kækt smil på læberne inden hun drak lidt af sin rom og cola.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 14:25

Han grinte til hende savnet hende, nu måtte hun stoppe  han havde jo ikke tid til det men på en måde havde han men han ville ikke sige at han havde savnet hende. "Hvad tror du selv Shar, man har jo ikke altid tid, til og tænke på folk." Sagde han og grinet til hende, det var mere for at være flabet overfor hende ende at være sød eller ond. "Men det er da rart, at du har savnet mig Shar" Sagde han og betalte for hans nye glas vodka, som han tømte  i en mundfuld. Han smilede flirt til hende igen mens han også smilede charmende til hende, "dig du er da ikke gammel du ser bedre ud ende nogensinde shar." Sagde Arason og grine lidt il hende, mens han undersøgte hende han lænde sig ind over hende, og hvisket til hende. "Er du stadig den kvinde der gør alt, var Shar." Hvisket han til hende, han elskede og provokere hende havde han altid gjorde og det at hun nægte og ha savnet ham. Gjorde ham bare mere glad, han smilede lidt drillende til hende. Mens han kiggede op og ned af hende, han fatte ikke hende men hun var stadig dejlig det ville han ikke benægte og især når hun talte til ham som hun gjorde. Han smilede let og gav hende et lille drillende blik, inden han vendte blikke mod vodkaen igen. Han kiggede på hende efter og ha tage en dejlig tår af hans vodka, så den var tømt igen den begynde dog også og ha en lille kontrol over ham men han ville holde lidt igen. Så han ikke bliv fuld nu måtte han bare se om hun bliv lidt kæphøj på ham fordi han med vilje kiggede lidt væk og kiggede på hende bagefter igen. Bare for at drille hende. "Så Shar smukke, måske har jeg savnet dig." Sagde Arason og smilede charmende.
//smutte aviser//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 14:52

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og himlede med øjnene " Jeg ser du ikke har ændret dig... Men du er trods alt heller ikke så gammel endnu... Hvad er du? 20?" sagde hun med et skævt smil på læberne. Han vidste jo ikke 100% hvor gammel hun oprigtigt var, hvilket sikkert også var bedst. Da han spurgte om hun var den samme så hun på ham med et skarpt blik " Det kan du jo finde ud af...." sagde hun med et smil " Med mindre du er blevet klogere og holder dig til tøser på din egen alder" sagde hun og lænede sig ind mod ham " Nåårh nej,,, Du vil hellere have nogle der rent faktisk kan finde ud af at bruge både mund og krop... Ikke sandt din perverse stodder" sagde hun og lænede sig igen tilbage i sin stol og drak resten af hendes rom og cola.

Hvad skulle hun dog gøre ved Arason? Hun havde en ustyrlig lyst til at klappe ham sådan en... Han var så flabet! Men det var ikke noget hun kunne se igennem fingre med.. Hun var vandt til han var sådan, så denne gang ville det heller ikke slå hende ud af kurs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 18:21

Han grinte lidt af hende, han var heldigvis ikke en der sælge hans krop. Så hvis der var en pervers her var det hende, han kiggede med et charmende smil på hende nu ville han teste det. "Jah du har ret jeg er til moden kvinde i stede for dem på min egne alder." Sagde han og smilede charmende til hende, det tænde ham som altid at hun tale til ham som om han ikke var noget vær. Men han var stadig ligeglad det ville nu være en bedre ide, hvis de snart kunne lave noget andet ende og blive ved med og fornærme hinanden på skift. Han smilede lidt og kiggede på hende mens hans øjne forholde sig på hende, "når jamen det kan vi måske godt jeg vil gerne teste om du er anderledes." Svaret han og kiggede nøje på hende, mens hans charmende smil var der. Han læne sig tilbage efter og ha set hende i øjne, får at tømme sin vodka som han lige havde bestilt han sukkede let og kiggede bare på hende igen med et charmende smil. "Hvad vil du så lave shar, for jeg tror snart jeg har fået for meget og drikke." Sagde Arason og smilet drillende til hende mens han tog sig til håret igen, han smile lidt og kiggede over på shar igen. "Jeg er ikke pervers, Shar smukke." Hvisket Arason til hende hvor han bagefter trækede sig drillende tilbage han  kom jo aldrig på stripbar, og ville heller aldrig komme på det. Hans tænke gik et øjeblik til Lena hvor var hun, hun kunne ikke bare være forsvundet der måtte være en ting han ikke havde set. Han begynde og rode med hans hoved han måtte finde ud af det koste hvad det koste vil.
//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 11:44

Hun så på ham og himlede kort med øjnene " Så det er den eneste grund til du var sammen med mig?" sagde hun og sukkede. Hun blev aldrig klog på mænd... De forvirrede hende på det groveste, men alligevel fik hun næsten altid hvad hun ville. Da han sagde han gerne ville teste hende, så hun på ham med et skarpt blik " Hvad får dig til at tro jeg vil lade dig komme tæt på mig igen?" sagde hun med et smil på læberne. Det var nok en latterlig replik at smide i hovedet på en fyr som hun allerede havde været sammen med, eftersom hun havde tendens til at vende tilbage til gamle flirts hvis ikke hun kunne få noget nyt. Hun så på ham da han hviskede til hende og fnøs kort " Arason.. Jeg kender dig, når først du har mig i ene rum så er du et af de mest sex glade væsner" sagde hun og grinte " Og det plejer at være vampyrer eller djævle der har den største sexlyst" sagde hun og bed sig derefter i underlæben efter det var gået op for hende, hvad det var hun lige havde sagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 13:48

Han rystede på hoved det var ikke den eneste grund til han var sammen med hende, det havde det aldrig været. "Eneste grund, nej Shar jeg kan bare godt lige din personlighed og at du altid er så sød mod mig." Han grinte af det han havde sagt, sød mod ham ha nej det var hun aldrig. Han lytte til hende sexglad, det havde han været men var det ikke længere næ han kunne godt passe på nu og undgår og komme i seng med hende. Men han var dog tiltrukket af hende, så han måtte passe på han kigge  op på hende. Vampyr Djævel,  hvad var der ved det de fandtes ikke det havde de aldrig gjorde vel Arason tog en nyt glas vodka, og kiggede på hende mens han tømte den. "Jeg er ikke den jeg var før shar jeg er ikke så sex glad længere, og hvad taler du om der findes da ikke djævle og vampyr gør der." Han kiggede forvir på hende, hvad talte hun dog om det gav ikke nogen mening efter hvad Arason viste fandtes djævle og vampyr ikke nope det gav ingen mening. "Ha kalde du dig selv, en djævle og vampyr ha ha du er sjov" Sagde Arason og smilede til hende, han lænte sig tilbage og slappede så lidt af imens han kiggede på hende, Han lyttede efter hendes svar på det ved g teste hende, "sorry to say Honey men jah jeg tror stadig du kan lige mig." Svaret Arason og blinkede til hende mens han drikkede videre, han var ved og bliv lidt beruset selv om han ikke tror hun ville kunne være en vampyr eller djævle his hun var ville han være alt forvir over hende.
//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Lør 10 Aug 2013 - 13:51

Hun så på ham med et skævt smil " Du er fandme plat at høre på" sagde hun og så ud mod gaden. Hvor kunne hun dog slå ham, bare give ham en syngende lussing som han aldrig ville glemme... og så alligevel ikke. Hun sukkede kort over sig selv inden hun igen vendte sig mod ham, fortsat med et skævt smil, dog forsvandt det ret hurtigt. Han troede ikke på hende... At hun var vampyr og djævel, hun skulle vise ham at det passede... Om det kostede deres venskab, så gjorde hun det! Koste hvad det koste vil. Hendes smil forsvandt fuldkommen da han påstod hun stadig var vil med ham. Hun rejste sig fra stolen og hamrede sine knytnæver ned i bordet " Hvis du tror det er det bare et tegn på du ikke kender mig! Arason... Jeg har aldrig følt mig knyttet til dig og bliver det aldrig... Fatter du det?" hvæsede hun og skubbede stolen tilbage og begyndte at gå fra ham. Hun kunne ikke magte det og hvis hun blev der... Gik det uden tvivl endnu mere galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Lør 10 Aug 2013 - 14:43

Han kiggede på hende, da hun rejst sig og hvæste af ham han havde aldrig oplevet hende sådan men på en måde var han mere glad for at han kende hende. Han rejste sig op og fulgte med hende ud, da hun gik væk fra ham. "Hvad mener du shar med halv vampyr og djævel, det er jo kun i myter og legende de findes." Han fulgte med hende mens han prøvede og skabe øjne kontakt, med hende hvad tale hun om. Man kunne se han både var bange og forvir af det her, da han kiggede på hende bagefter han stillede sig ind foran hende mens han kiggede på hende. "Sige det er en joke, vampyr og djævel findes jo ikke shar sige det er løgn." Arason kiggede på hende mens de stod lidt udenfor baren, han fattede ikke hvad der var sket hvad hun havde sagt han håbet dog hun bare lave sjov og ikke andet. Han hørte et skrig udenfor, da det lød til et menneske døde og en kølig latter der kom bagefter. Han skævede over hans skulder og kiggede så på hende igen. "Shar du jokede ikke, jeg mener de overnaturlig væsner findes ikke vel." Arason kiggede stadig på hende mens han bidt sig i underlæben mens han kiggede på hende. Han prøvede dog stadig og holde hans normal ligeglad udtryk, selv om det var svært.
//håber det er ok jeg styre din karakter lidt og sorry for det dårlig svar skal lige ind i emne igen.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Lør 10 Aug 2013 - 15:47

Hun så på ham med et stift blik. Hun kunne ikke tro sine egne ører, han troede ikke på hende da hun sagde hun var halv vampyr og halv djævel... Skulle hun virkelig til at vise ham det på den hårde måde? Hun sukkede ganske kort " Jeg vil nødig skulle til at vise dig at i hvert fald vampyrer findes... Men hvis du ikke tror mig bliver jeg nødt til det" sagde hun og " Skal jeg vise det?" spurgte hun og bed sig i underlæben og så ham i øjnene. Hun havde ikke lyst, men hvis hun skulle bevise det, var dette den eneste måde at gøre det på... Han ville sikkert ikke kunne se på hende den samme måde som han gjorde nu, men det var en risiko hun turde løbe. Hun så på ham med et svagt smil " Jeg ville ønske jeg kunne sige de ikke fandtes" sagde hun og sukkede " Men det gør de" sagde hun og gik et stykke væk fra ham og afventede hans svar om hun skulle bevise det.

// Beklager længden >_> //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Gæst Tors 3 Okt 2013 - 21:45

Han stod lidt tid og mærket så kulden, som kom mens han lytte til hende.Han var i syv helveder vampyr og alle de væsner kunne da ikke findes, det måtte de bare ikke han ville ikke forstå noget som helst hvis det viste sig og være sandt. Han kiggede op på hende, og sank en klump og holde stadig sit ansigt på normal facade han ville nemlig helst ikke vise han var usikker og bange. Han kiggede på hende og nikkede så,"bevis at de findes så Shar jeg er klar på det." Svare Arason og kiggede på hende, inden han tog sig til hoved og kløede sig selv bag øret o kiggede så hende i øjne. Han ville ikke tro på vampyr og alle sådan nogen væsner fandts, det ville han bare ikke det kunne nemlig ikke lade sig gøre det kunne det bare ikke. Han sukkede og kiggede shar i øjne igen, "jeg er klar bevis det eller jeg er så klar som man kan være jeg venter." Sagde Arason og kiggede hende, stadig i øjne nu måtte han bare vente.
//sorry den korte længte//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So... We meet again Empty Sv: So... We meet again

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum