Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
let me know if youre in EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
let me know if youre in EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
let me know if youre in EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
let me know if youre in EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
let me know if youre in EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
let me know if youre in EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
let me know if youre in EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
let me know if youre in EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
let me know if youre in EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
let me know if youre in EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

let me know if youre in

Go down

let me know if youre in Empty let me know if youre in

Indlæg af Gæst Søn 20 Okt 2013 - 20:32

Its time to get startet!

Så er jeg efterhånden ved at være klar til at komme i gang her inde, jeg er ny her inde, men ved dog hvordan hele skidtet kører rundt... Jeg er dog en meget krævende dame så her er mine krav hvis i skal have et emne med mig

- Jeg vil gerne have du skriver over 10 linjer ellers dør jeg indvendigt
- Jeg vil ikke dø men alt andet kan aftales
- Jeg opretter gerne men du siger stedet
- Stav nogenlunde rigtigt...

Angående plots så mangler jeg alt
- flirt/ den store kærlighed
- Bekendtskaber
- Fjender


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Gæst Tirs 22 Okt 2013 - 16:50

* op op op *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Manda Man 28 Okt 2013 - 7:19

Jeg kan godt lide at der ikk står venner nogle steder, men mon ikk det også går for det :P 
Jeg vil gerne et emne med dig, og jeg har nogenlunde på fornemmelse af at jeg kan holde dine krav... Meeeeeen, det der med at stave korrekt, hvis det gælder for grammatik, så tror jeg ikk at jeg vil være noget for dig xD Jeg sætter dem umiddelbart hvor det passer mig, men heller ikk over det hele :D 

Angående hvad du mangler, jeg er lidt bedre hvis man bare lader det køre som det vil, men jeg har en advarsel. Denne varulv er "skitzofren", så du må selv vælge om du vil snakke med Manda eller Black. Manda er sådan venlig og fjollet, men Black er sådan mere voldelig og seksuel. xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 7:58

Umiddelbart så opfylder jeg alle dine krav? Jeg elsker lange besvarelser – og jeg skal nok lade vær med at svare så, hvis jeg er lidt skrivetræt. Jeg dræber ikke nogen (Helené er trods alt et spøgelse xD). Og jeg skal nok bestemme hvor da, hvis det kan gøre dig glad, og så staver jeg ret godt. Jeg er kort sagt frisk
Men emner du med plot eller ej? For jeg er lidt blank for idéer for tiden. Jeg er lidt rusten i RPG'en, fordi det er lang tid siden, at jeg har skrevet sådan noget. Men jeg har holdt mig igang med andre skriverier.
Men bare lige så du ved det, så ender du op med et ret så skizofrent spøgelse. Du er velkommen til at bestemme, om du vil skrive med hendes super følsomme side, eller den side af hende, som har psykopatiske træk ^^'
PS kærlighed/flirt er en mulighed eftersom hendes psykopatiske side er til kvinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 8:31

Manda~ Det er det jeg mener med bekendtskaber!! XD jeg er sq lidt ligeglad med hvordan du sætter dine tegn, bare jeg kan læse det ^^
Morgan elsker vold!! og sex, så Black ville hun uden tvivl blive glad for! :D Så lad os tage den som den kommer :)

Helené~ UUUH! jamen jeg er skam uden tvivl frisk på at møde et skizofrent spøgelse ^^ Morgan kunne godt bruge en flirt, om det er kvinde eller mand, er hende lidt lige meget, så Helené kunne uden tvivl bruges inde i Morgans system som flirt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 8:52

Morgan: Hvor skal vi så emne henne? Jeg tænker et eller andet sted imellem en kirkegård(hvis det skal være om natten) og en eller anden form for bar. Sidstnævnte kunne være fedt faktisk, for det er oftest der man møder de lidt underlige typer (xD), selvom det at møde nogen et lidt øde sted nok vil tiltale Helené, fordi hun går i ret gammeldags tøj. Så hun passer sjældent ind i gadebilledet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 9:32

Helené ~ Lad os tage en eller anden tilfældig bar, hvor der ikke er så mange mennesker og den er ret gammeldags ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 9:39

Morgan skrev:Helené ~ Lad os tage en eller anden tilfældig bar, hvor der ikke er så mange mennesker og den er ret gammeldags ?
Sounds great!
Men du starter emnet ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 9:40

Jo det regnede jeg med :) opretter nu og smider et link når det er slut;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 9:43

Morgan skrev:Jo det regnede jeg med :) opretter nu og smider et link når det er slut;)
Sup. Glæder mig, for det her skal nok blive interessant

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Manda Tirs 29 Okt 2013 - 17:18

Hahahaha, jeg er glad for at hun ville elske Black, vi kan sagtens sige at det er ham hun møder. Nogle gange er han jo den som går rundt, såå, hvor vil du måske have det henne? :)
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

let me know if youre in Empty Sv: let me know if youre in

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum