Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come, take my hand { Emne søgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come, take my hand { Emne søgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come, take my hand { Emne søgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come, take my hand { Emne søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come, take my hand { Emne søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come, take my hand { Emne søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come, take my hand { Emne søgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come, take my hand { Emne søgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come, take my hand { Emne søgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come, take my hand { Emne søgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come, take my hand { Emne søgning

Go down

Come, take my hand { Emne søgning Empty Come, take my hand { Emne søgning

Indlæg af Gæst Man 21 Okt 2013 - 13:55

Så fik jeg endelig lavet noget nyt og alternativt, som jeg kan rpe med! Noget jeg kan føle mig stolt af, at stå bag. Og nu, mangler jeg så bare nogen at slippe min kreativitet fri imod. Så ja. Emne søgning! Den kedelige del af jobbet. Så ønsker ikke at gøre så meget ud af det, da dette jo blot er en invitation til et partnerskab, og ikke en jobansøgning.

Men med Morph, søger jeg heller ikke noget helt specifikt. Søger intet dybt og langt plot, selvom når noget udvikler sig til dette, skader det vel ingen? Da Morph er nyfødt i denne verden, har den ingen mulighed for at kende til nogen igennem fortid, eller så. Men fremtiden, er den vi sigter imod! Og der, er der jo masser af muligheder!

Jeg har et par enkelte krav, som jeg har udviklet mig igennem tiden. Jeg forlanger altså svar, der er oppe på mindst to paragraffer, eller mere end gerne mere end det. Mindre, og jeg mister min kreativitet. Og den er jeg, på nuværende tidspunkt, yderst glad for. Ligeså kræver jeg også en nogenlunde forstand på det danske sprog. Jeg er -LANGT- fra perfekt. Laver selv utallige fejl, og har formegentlig også flere i denne post. Punktummer, er det vigtigste! Ingen, eller for lidt af dem, og teksten er ulæselig. Så dem vil jeg altså be om, med fast hånd. Ud over det, kan alt formegentlig overkommes.

Jeg søger, som sagt, ikke noget specifikt til Morph. Søger kendskaber i denne nye verden for ham, som den kan bruge som kontakter. Men over alt, er det nok dens evige jagt der er mest søgt efter. Jagten efter blod. Vær dog ikke bange. Den har ingen interesse i at dræbe din karakter, da et ligs blod, er langt mindre tilfredsstillende. Det eneste tidspunkt der egentlig er en livsfarlig fjende at finde i Morph, er hvis den provokeres, eller angribes.

Så råb højt, hvis du også mangler en partner! Og jeg er sikker på, at vi vil kunne finde et lille/større plot at lege med.

Morph.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come, take my hand { Emne søgning Empty Sv: Come, take my hand { Emne søgning

Indlæg af Gæst Tirs 22 Okt 2013 - 16:04

Bumpz!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come, take my hand { Emne søgning Empty Sv: Come, take my hand { Emne søgning

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 9:01

Do you wanna play with a ghost?
Jeg tænker at et sjovt plot kunne være noget i stil af, at Morph troede, at Helené var menneske. Hun ligner trods alt et, når hun ikke er i spøgelsesskikkelsen. For hun har trods alt ikke en eneste dråbe blod i kroppen xD

Ej jeg ved det ikke, men skriv endelig, hvis du har lyst til at joine min skizofrene spøgelseskvinde. For hun er ret så spøjs, hende Helené

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come, take my hand { Emne søgning Empty Sv: Come, take my hand { Emne søgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum